Neexistuje něco 10-15 litrů za normální peníze tady v evropě ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro
MedWed píše: ZdendaZB> lol.... jasně, všichni závidí... tvůj dokonalý svět a život
ja mu ty propaleny tasky, nenastavitelnej tlumic, vibrujici riditka, malo svetla, kratkou sedacku, blby vicko nadrze... moc nezavidim :)
jo a pro zdendu. plotnu jsem vlastne nekupoval.prisla mi draha.tak jsem si ji nakreslil a nechal vyriznout. mam dve. kdybys chtel.ale jelikoz je to kusova vyroba bude draha :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro
husq701 píše: ja mu ty propaleny tasky, nenastavitelnej tlumic, vibrujici riditka, malo svetla, kratkou sedacku, blby vicko nadrze... moc nezavidim :)
jo a pro zdendu. plotnu jsem vlastne nekupoval.prisla mi draha.tak jsem si ji nakreslil a nechal vyriznout. mam dve. kdybys chtel.ale jelikoz je to kusova vyroba bude draha :D
Ou, to by ale musel zase poprosit...
Roztrhaný to asi nikdo ještě neměl, protože je to relativně nová věc.
Roztrhaný jsem viděl Tubliss, protože má haltr a ten pokud je malý tlak, tak může být volný a cvakat. Obvykle pri chybné montáži. A hlavně, Tubliss je vyšší a dostává se při nízkém tlaku do kontaktu s pneumatikou, hlavně ten haltr právě.
Ale modrá haltr nemá a je skoro celá utopená v ráfku. Díky absenci haltru se to taky daleko líp obouvá, líp než klasická duše s haltrem. Nic necvakneš a vypuštěný to nechává dost místa na patku.
Na jedom testu od KTM to předváděli , zkusil jsem si to obout a úplně krásně ( ale už jsem doma dělal x krát tubliss, takže to umim nahodit dovnitř - jediný co, tak zatlačit gumu na zem aby se otevřela, je to fakt blbuvzdorny. Pak to navlíkneš pákama, normálně zašlápneš naproti, obyčejný obouvání. Akorát že nemusíš hlídat jestli někde nedrtíš duši, bo tam neni a ta malá je schovaná pod pevnou slupkou a nikde neleze.
Ta tvrdá E09 se obouvá blbě vždycky, o tom to je, že je vyztužená. A s tímhle bych řekl že to půjde možná i líp než s duší, nebo s menším rizikem že to cvakneš.
Ono, lidi argumentují že se to dělá jako mousse, pěnová vložka. Ta jde opravdu blbě.
Ale není to tak. Postup je stejný, ale rozdíl velký. Protože mousse pěnu nesešlápneš abys to natáhl, takže velký síly, hodně mazat a dlouhý aspoň 4 páky. To jde fakt blbě. Věřím že E09 možná neobuješ, nebo hrozně blbě a ráfek dostane zabrat.
Ale mousse není na cestování, ani na silnici, nebo ne daleko. Životnost cca tři motokrosy a je z toho drť.
To sem nepatří, jen pro porovnání technologie.
Naposledy editováno 08.07.2021 18:52:12
Visí na šroubech pro madla, se zálisky přímo do nádrže.
Aby něco unesla, je fakt pevná a asi by nepovolila.
To trubkový řešení se vzpěrami do úchytů stupaček bude bezpečnější, to kdyžtak chytí ty vzpěry a nahoře by to mohlo vydržet.
A pak už je jedno jak se to natvaruje, když už to hnusný lešení musí být. Asi není jiná možnost.
A pak bych dal klasický plechový vrchem plněný kufry a padla. Protože jsou pohodlný.
Ty textilní vaky mě serou, blbě se do toho leze, mění to tvar podle obsahu, pásky, zipy sucháče, siťky nahovno. Zapaří se v tom všechno, nevyvětráš to... a když větrají tak do toho teče. Půjčuji si podkovu od Enduristanu, ale než do toho vlezes, rozepínat všechno možný... To je tak ráno nasadit, přes den nehrabat a večer vykydat...
Na půjčení možná ale určitě bych si to nekoupil na dálkový cesty, a to ani na Balkán.
U plecháče klapneš vikem a padla. A na víku si uděláš kafe, napíšeš poznámky. A na vrch můžeš vršit věci, když má oka. A susit jízdou hadry pod siťkou, nebo uvázat flašky...
Zkurvíš, vyklepeš, přeplátuješ kusem plechu , utěsnit to jde... Vyrobit sám, nebo někdo přesně jak chceš primo na tvar motorky. Nevařit, nýty a tekutý kov to jistí.
Akorát že ten rám bych fakt nedělal nerez. Matroš nahovno těžký a vařit COčkem.
V dílně na dálným východě maji trafo a elektrody, nebo triodyn.
Vím zážitky se zahrádkami na patrolu. Kdo měl dural, ten furt řešil vázací pásky. A nerez nikdo nedával, protože těžký jako kráva.
Klasický železo jsi mohl stokrát rovnat když jsi to zkurvil a dobrý. A když ne, nějakej děda ti to svařil někde a kdyžtak k tomu přismahnul výztuhu z nějakých starých vrat... Hnusný, ale funkční.
Plechovej kastlík spravil kus plechu z vraku auta a pár šroubků co se našlo. Podlepit tekutým kovem co musíš stejne vždycky mít aspoň 1 tubu u sebe. A pohoda, opět hnusný... a tak dále
Naposledy editováno 08.07.2021 19:36:49
Kufry jsem vozil dřív a už je nechci. Je to těžký, když se někde stroj opře tak se deformujou a navíc se nedají pořádně v terénu přenášet, když je potřeba. Oddělávací systém na klíčky v terénu docela odchází a puky uvnitř jsou sice dobrý, ale při demontáži se musí půlka věcí vyndat. To je blbý když je hnusně, fučí písek a docela to trvá a když se zadaří, tak je třeba sundavat i několikrát za den a poponášet. Ale to taky téměř nikdo neprovozuje, protože to už jde do tuhýho.
Část nosiče je hotová, zbytek příští tejden, jen tam je tak málo místa na všechno. Zlatej tigr, tam to bylo jak na kazašský stepi. Ale nakonec se vše změřilo a vymyslelo. Na každou stranu taška 45 litrů a do toho se vejdou dva lidi na jakoukoliv dobu kamkoliv, včetně stanu a péřáků do nuly - opravdovej teplotní komfort. Na brašny dvě petláhve s vodou a pitím. Horní nosič -plotnu nemám a dělat nebudu, stejně tam není místo, navíc to ani není potřeba a na řidítka půjde foťák, tablet a hygy potřeby. A když pojedu sám, tak o třetinu méně věcí, tašky budou hezky zúžený.
Nosič bude mít dole podpěru tak 13 cm, pod polovinu tašky, aby nevisela a nevytahovala se. To už mám taky ověřený a průjezdnost bez brašen to neovlivní. Navíc ten celek bude jako luxusní padací rám, ale to snad ani nebude potřeba Hmotnost do 5 kilo, nerezový trubky, kdekoliv opravitelný obalenou elektrodou. A vyndavá se to z nich celkem dobře, dvě přezky, odruluješ a seš tam. Ještě teda dva gumový popruhy kolem, co to dobře zafixujou. Ale chce to tu podpěru zespoda, protože když to jen visí tak to je fakt naprd (zavěšený tašky). Hrozně nepohodlný.
Vršení u kufrů, to se mi nelíbí, navíc k čemu, pro jednoho dva 30l kufry a je vystaráno. Vršení taky zvedne těžiště, navíc pak lana a sítě navíc /někdo by se zaradoval, že se má na čem pak oběsit, ale to sem nepatří/
U podkovy je přístup mnohem horší, navíc tam musíš mít ty nepromokavý pytle a to je pak už docela otrava. Ale ten objem 60l je pro výbavu kamkoliv, nemusí se k tomu přidávat žádnej pytel (motovaky). Co jsem se ale díval, tak lidi i na balkán k podkově tahají ještě další vaky. Osobně ale nechápu proč, když je podkova tak velká.
Nerez váží stejně jako rez a je odolnější. A dá se svařit taky obalovanou na obyčejný železo, jen to pak v tom místě bude trochu reznout, když to nenatřeš. Ale to je detajl. Kdo je pynklich, tak si může do řidítek strčit dvě elektrody na nerez a je pojištěnej. Já to neřeším. Dural je sice homo a eko v jedný osobě, ale ne mimo města. A i tam musíš shánět.
No to plátování kufrů při průrazu jde, ale nětšina lidí co jsem viděl má promačkaný rohy, když někde zachytí a to už jde hůř. Ale komfort tam v obsluze je neoddiskutovatelnej. O tom žádná.
Plotna má uvedenejch 5 kilo. To je tak málo, že to ztrácí smysl. Kdybych chtěl mermomocí plotnu tak ji opřu o stupačky a můžeš tam naložit kolik je libo.
Naposledy editováno 08.07.2021 23:14:06
Ve finále si asi s hmotností samotnýho kola nepomůžu, ale ta úzká-náhradní duše asi bude lehčí.
Mě jednou ten kevlarovej plát, nebo co to je, už zachránil, když mi praskl ten drát po obvodu pneu a zrovna to byl dakar09. Chvíli jsem s tím jel v bahně, než mi došlo, že je vyfouklá a asi tam někde byla výrobní vada. Fakt smůla. Po vložení kevlaru, kterej držel duši, aby nevylezla ven, jsem dojel ještě snad 150 kilometrů, ale pak to povolilo, duše vylezla ven a bylo po gumě. Ale přežil jsem a to je hlavní.
Naposledy editováno 08.07.2021 23:31:04
1 reakcí na tento příspěvek Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro
I když, je naprosto vyzkoušený, že se nikdy neposere to co máš u sebe...
A jinak, DHL ti doručí krabici věcí kdekoliv na světě. takže netřeba věci vozit kolem světa, stačí mít někde uloženou krabici s dílama na údržbu a nechat to pak jen odeslat na místo po cestě. . Do hotelu, na DHL depo atd... Nebo TNT.
V konečným důsledku si takto necháš poslat cokoliv, klidně druhej motor, a umí to i výměnou zpět. Holt někde tejden budeš stát na hotelu a čekat. Ale asi lepší než vláčet kdoví kolik krámů .... Vždycky nechápu, na co lidi vozí gumu na motorce. Jako by nikde na světě nebyly gumy na motorky... Asi myslí že mimo EU žijou jen opice. Nebo oleje a tak...
Díly na KTM / HQ možná, protože tam problémy jsou, ale třeba na suzuki se dalo sehnat úplně cokoliv kdekoliv fungoval nějakej internet.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro
Někdy před 30 rokama se na LC4 dělal speciální levý kufr, na který se ta guma nasazovala.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro
Aspoň tedy dneska. Ale ono co pamatuju, tak i driv bylo tohle v pohodě. V Rusku, filtry do druhyho dne, všude nějakej moto klub je. A když nevíš, zeptáš se místních, třeba na fb...nebo tom jejich Vkontaktě...
Akorát snad když někdo mluví výhradně česky, to může být horší
Jako já když jsem letěl poprvý do Číny...
Hader plnej kufr a na prd... Všude tam prodavaj to samý a obvykle za top ceny.
Ale kafe, to jsem neměl, debil
Dneska už vím že stačí pas, počítač a kafe, ostatní je zbytečná pakárna. To kafe u nich totiž je 100% hnusný, jak to nepijou.
Naposledy editováno 09.07.2021 22:52:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro
já už vyhodil i náhradní svíčku, kousek drátu a pár drobností co jsem vozil a mám tohle. Je to komplet nářadí a náhradní díly nikdo nevozí míň než já a to bych řekl jezdím i celkem dál ale jestli jsem na něco opravdu nezbytnýho zapomněl tak řekněte, ja ještě by to chtělo nějaký odlehčený klíče 32 a 27 ale něco fakt pevnýho a lehčího, mám obyč a sou fakt těžký
***nářadí pořád
dlouhá pinzeta na vyndavání zapadlých šroubků ze stroje, třísky z ruky
šroubovák na naklápění světla
stranovej klíč 27 na povolení předního kolo v kombinaci s 32 na povolení zadního kola
stranovej klíč 10 na povolení jistítcícjh šroubků přední osy a zároveň se s ním točí s torxovejma bitama a šteluje napětí řetězu a vypouští olej a sundání víka spojky pro výměnu lamel
torxovej bit 40 na plech pod motorem
torxovej bit 30 na plasty a vzduchovej filtr, plech pod motorem
2x montpáka se zobáčkem 30cm
pumpička na kolo a pak jsem měl kompresor, ale ten je těžkej, jenže k nomousse se bude určitě hodit
***náhradní díly pořád
pevné plastové stahovací pásky 30cm x 7,5mm 6ks
lepení na kolo 6 záplat, 2x malé lepidlo
přední + zadní duše
spojka řetězu nasazovací
malý tekutý dvojsložkový kov na proraženej motor + kousek tkaniny
malý motorový silikon kdyby odešlo těsnění na spojce
*** a na cestu mimo čr
- spojkové lamely vždycky - v terénu docela trpí a nikdy nevíš kdy odejdou - (můj rekord byla životnost nových lamel 3.700km v pamíru, tam sem spojkoval až to nebylo hezký, samozřejmě mimo pamír hajvej, tam se jede parádně
- zadní brzdové desky když předpokládám že budou opotřebopvaný (můj rekord byla životnost nových zadních 5.500km na severu na velký motorce, takže zas až takovej terén jsem nejezdil, tam by to mohlo zmizet mnohem rychleji
Naposledy editováno 10.07.2021 11:41:57
olej a filtry jsou úplně všude a vzduchovej filtr jsem taky ještě nikdy během cesty neucpal, vezl jsem 2x a už taky nepovezu
a vožení různejch golasad, hromady klíčů a dalších věcí taky nechápu, protože když nemám sebou náhradní díly, tak na co to někde v lese rozebírat a kde jsou lidi, tak najdeš veškerý potřebný nářadí¨
i s kluzací spojkou se dá dojet celkem daleko, ale její výměna je jednoduchá a nepotřebuje nic spešl, takže tam to netřeba řešit kde se to mění
Naposledy editováno 10.07.2021 11:40:52
1 reakcí na tento příspěvek Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro
https://www.moto-pne...CEAQYASABEgKJifD_BwE
Kafoholik píše: Kohlstein> tam nikdo nebude ne... ?
das recht, v Mikulově ani noha. Na stránkách nějakého našeho ministerstva dělali bububu, že vyplnit příjezdový formulář online a vytisknout .. no to určitě, prašivci.
Ale na čáře na dálnici mezi Slovinskem a Rakouskem lovili Rakušáci všechny Rakušáky a něco po nich chtěli, na ostatní mávali, ať vypadnem a nečumíme.
1 reakcí na tento příspěvek Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro
telegraficky
gumy taky nevozím - souhlas, že je to opruz a zbytečnost
kus na podložení prořízelé gumy se fakt hodí taky ho vozím, na dojetí někde kde se dá sehnat guma
co se ND týče - co se dá řešit prevencí řeším před cestou, v podstatě souhlasím s tím je psáno výše, ale vozím toho víc
někdy vozím navíc regulátor, ale hvlvně dávám na všechno voltmetr abych viděl co se děje, jednou jsem voltmetr ještě nenamontoval - odešel regulátor a zkur.vil baterku i ECU
tak preventivní výměny jsou jasný, hlavně desky, řetěz, ložiska vfiltr a olej
mě jednou odešla baterka, naštěstí jen v albánii, ale v lese kde nikdo nebyl a taky jsem neměl voltmetr, páč všichni jak je zbytečnej, chytrý řeči jako vždy
ale to roztlačování po louce po ránu,dvě hodiny než se podařilo to někam vysoukat a pak znova a znova a znova než to chytlo, peklo na zemi, pak to v brodu chcíplo. Tak znova, myslel jsem že tam vypustím duši.
takže od tý doby voltmetr u zásuvky na řidítkách a druhej startovací akb, malej modelářskej 330gramů, 100ampér krátkodobě a už se nebojím
navíc mám lifepo místo olova, takže mám kontrolku hlídání podpětí i přepětí, pořádná červená žárovka v zorným poli, současně s tlakem oleje a blinkrem
Naposledy editováno 13.07.2021 12:37:05
podlě mě stačí voltmetr viditelnej během jízdy, hlídání předpětí a podpětí, silná žárovka na přístrojovce, mám to vedle oleje, která to nahlásí a není co řešit
nemám teda imobilizér a jiný stáložrouty a zásuvku s voltmetrem mám na vypínač, u tigra jsem měl lifepo4, imobilizer tam byl, zásuvka usb pořád zapnutá a ani měsíc stání se baterka znatelně nevybila, měl jsem 7Ah, ale pro jistotu bych při delší nejízdě odpojil aku, páč nikdy nevíš
ještě si chci dodělat natvrdo odpojovač baterky, jak to bylo ve starejch autech a odpojit mínus pól, pak už nic neřešíš, lion stojí 5 tisíc, olovo 1, takže proto
vyhřívání řidítek taky přes vypinač, přestože si hlídají napětí sami, ale pro jistotu
Naposledy editováno 13.07.2021 15:41:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Tak nakonec sev cestou z Komi do AO [1, 2] Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 43 | 5.9.2024 v 12:13 ZdendaZB |
Kterak jsem zničil motorku a málem ... [1, 2] Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 38 | 18.7.2024 v 07:19 ZdendaZB |
Přední duše 21 v zadním kole 140x18 Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 26 | 12.6.2024 v 07:54 ZdendaZB |
Spotřeba novejch husqvarna 701 ktm... [1, 2] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 58 | 6.6.2024 v 09:08 ZdendaZB |
HQ701, KTM690 má smysl nějak dotěsň... KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 3 | 30.5.2024 v 07:29 ZdendaZB |