Nevim jestli to v nasranosti chapu spatne , ale kdykoliv se objevi nejakej hacek tak v zapeti nasleduje slovo dotace.
Takze nebudou suroviny na LION baterie - zadotujeme ony se nekde najdou.
Nebude eletrika v miste spotreby zadotujeme ... baj woko se tam hazi cislama v radech 100vek mld EUR z nasich penez. Ja si tedy nepamatuju ze bych nekde v programu jakekoliv strany kandidujici do EU parlamentu cet' ze chteji resit prumernou spotrebu aut. Ani netusim kde k tomu berou mandat. Ale pomalu , ale jiste me to zacina srat nad unosnou mez.
Ale treba me nekdo vysvetli ze jsem troglodyt kterej nechape vyvoj a mam bejt vklidu ze nic strasnyho nehrozi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
Foustka píše: Codo> To je velký omyl, tohle se dotkne každého, polovodiče jsou dnes ve všem a asiati jsou výborní obchodníci.
Jak říkal ten komunista u nás kdysi: Soudruzi, my nebudeme používat polovodiče, my budeme používat rovnou celovodiče!
Myslím, že tím bysme zasadili asiatům nečekaný a tvrdý knokaut
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
gugo píše: musis to pojmout jako vyzvu. Pekne to vsechno ovladej pres malinu a ukaz co v tobe je Pokud vim maliny jeste nedosly, ted jsem jednu objednaval.
Bohuzel, uzavrenej protokol (cylon) neudelas nic.
I kdybych to umel jako ze neumim
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
gugo píše: Deadman> kterym motorem ? V6 ?OM642 ?
M272 Zhruba od 10/2008 má vyřešenou konstrukční chybu rozvodu vyvažováků a nemá žádné zásadní problémy.
Výroba končila 02/2011, následuje M273, což už je přímovstřik. Ten trpí karbonizací. Navíc ho dost ničí krátké cesty.
Chci atmosférický nepřímovstřikový benzín. Moderní oturbené přímovstřiky jsou minimálně stejně problémové jako diesel, tam už nevidím žádné přednosti benzínu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
Codo píše: Jak říkal ten komunista u nás kdysi: Soudruzi, my nebudeme používat polovodiče, my budeme používat rovnou celovodiče!
Myslím, že tím bysme zasadili asiatům nečekaný a tvrdý knokaut
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
Deadman píše: M272 Zhruba od 10/2008 má vyřešenou konstrukční chybu rozvodu vyvažováků a nemá žádné zásadní problémy.
Výroba končila 02/2011, následuje M273, což už je přímovstřik. Ten trpí karbonizací. Navíc ho dost ničí krátké cesty.
Chci atmosférický nepřímovstřikový benzín. Moderní oturbené přímovstřiky jsou minimálně stejně problémové jako diesel, tam už nevidím žádné přednosti benzínu.
1)M272 je 6V, nastupce M112. M273 je 8V, nastupce M113. Oba samozrejme prisly najednou, vedle sebe, nikoli ze by M273 byl nasledovnikem M272.
2)Jak M272, tak i M273 samozrejme existuji s neprimym i primym vstrikem. A dokonce ani nezalezi na roku vyroby - treba 350CGI (primy vstrik) se vyrabel od faceliftu Ecka - tusim od roku 2007. Pricemz se dal vyrabel i 350 s neprimym vstrikem.
3)Ta "konstrukcni chyba rozvodu", neni pouze konstrukcni, ale i vyrobni/materialova. Odstranila se ta vyrobni (vyrobni chyba byla v tom, ze MB koupil na vyvazovaci hridele indickou ocel z Ostravy). Ta konstrukcni (spatne navrzene vacky) nikdy odstranena nebyla a kvuli ni se u M272/M273 (v USA) doporucovala vymena rozvodu po 150kkm. Kvuli te vyrobni se v USA delala svolavacka na rozvody a hridele vyvazovaku. V Evrope to MB nikdy nepriznal. I kdyz udajne MB servisy to delaly zadarmo v ramci servisni prohlidky,
Za mne - auto s M272 ani M273 mi nikdy v garazi stat nebude. A neni to kvuli primemu vstriku - ten by mi naopak v piezo provedeni od MB vubec nevadil. Pro mne MB skoncil s koncem motoru M112/113 .
edit: tak 350CGI se vyrabela od roku 2006.
Naposledy editováno 02.07.2021 15:43:20
Ano, vím že M272 je i s přímým vstřikem jako "CGI". Nevím od kdy, ale v těch posledních ročnících, co mě zajímají, jsem v inzerci viděl:
2.5L pouze CGI, nepřímovstřik jsem neviděl vůbec, pokud se tedy vůbec vyráběl.
3.0L pouze ne-CGI, přímý vstřik se asi ani nedělal.
3.5L zhruba půl na půl obě provedení.
Starší MB mě nezajímají. U 15-20 let starých aut mám raději BMW, které nehnije před očima a mám nemalé zkušenosti s jeho údržbou a opravama. MB mě zajímá protože chci zhruba 10-leté auto. BMW v té době vyrábělo nepřijatelně problémový šrot.
1 reakcí na tento příspěvek Elektromobil zadotujeme
330e papírově i podle recenzí má spoustu výhod: Na jedno nabití ujede 40km jen na baterku, při jízdě na benzín si nepřehlédnutelně vylepšuje zrychlení 65kW elektromotorem, při brždění to rekuperuje a na tu elektriku to pak jezdí při malém zatížení, čímž to šetří spotřebu. Mimo dálnice to údajně jezdí za půlku. Nevýhoda je hlavně 200kg navíc, mělký kufr a benzínová nádrž jen na 40 litrů.
Zajímalo by mě, zda to i po 5 letech funguje. Pokud ano, byla by to pro mě zajímavá alternativa, v naprosté většině jen popojíždím krátké trasy, parkuji doma u zásuvky. Pokud to nefunguje, je to jen zbytečných 200kg a malý kufr.
Zajímalo by mě, proč se to jako ojetina prodává bez příplatku za hybrid. Po 5 letech to už nefunguje, nebo je málo kupců, pro které má plug-in hybrid nějaký přínos?
Tedy pokud pominu, že za auto jsem ochoten dát max 10K eur. Při vyšší ceně by mě amortizace stála víc než provozní náklady.
Naposledy editováno 02.07.2021 18:12:49
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
E:Já měl 170Ps verzi,která jde bez problémů prizvednout na 200Ps a rovně to jelo +- jako v ty době kokta RS ,akorát to mělo lepší podvozek
Naposledy editováno 02.07.2021 22:44:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
A to, zda ty plug-in hybridy po 5 letech stále fungují. Konkrétně BMW 330e/530e To že fungují když jsou nové, to víme, spousta lidí to zkoušela.
(ne předchozí Active Hybrid, ten byl k ničemu už nový)
Napadá mě třeba, zda baterie dlouhodobě zvládá ty velké proudy. Přecijenom poměr 65kW motor vůči 9,6kWh baterii je dost vysoký (na plný výkon ji to vybije za 9 minut).
2 reakcí na tento příspěvek Elektromobil zadotujeme
https://www.lidovky....7_ln_ekonomika_hetom
Kdybych řekl svojí ženě, že ty dva kopce mezi Rakouskem a Slovinskem možná nepřejedeme, tak mě tam na místě usmrtí zbylým elektrickým proudem
A nakonec se ještě zjistí, že si brzdy dělají, co chtějí. Nabitá baterka = motorem nebrzdíme!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
1 reakcí na tento příspěvek Elektromobil zadotujeme
Elektromobil je z principu určen být "druhým" autem v rodině, kterým denně jezdíte 20 km do práce a 5 km na nákup. Přičemž si ho každou noc nabijete doma ze zasuvky nočním proudem.
Jenže tento účel je zcela zabitý tím, že elektromobil stojí o půl mega víc než srovnatelné normální auto. Musíte s ním najet půl mega, aby provozní úspora zaplatila tu vyšší cenu. Jenže autem na denní popojíždění ty kilometry za jeho životnost nestihnete najezdit. To najezdí jen služebáky co najezdí 400 km denně. Tam je to zase na hraně s dojezdem na baterii.
Jediný rozumný způsob, jak jet elekromobilem do Chorvatska, je naložit ho na autovlak Bratislava-Split
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
Kdyz jedu do cech tak to mam cca 1100km , cesta trva 12-13h. Fakt bych to nechtel jet s EV (kdyby se teda vubec tak velky vyrabeli).
Pokud se srovná pořizovačka,tak už je to srovnatelný,ne-li to elektro levnější a ani běžnej servis třeba zrovna u tý X5M platit každej fakt nechce...Takže ve finále jediný,kde je to dražší,jsou právě ty malý auta a to je to na hovno,páč tam se ta investice ani nemá šanci nikdy vrátit a přitom by to mělo začít právě malejma autama.Na druhou stranu kolik majitelů malýho auta je schopnejch si koupit nový auto a kolik z nich má možnost vůbec nabíjet...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
Každopádně já na to nový nemam prachy,z ojetýho bych byl asi nervózní a nebaví mě se autu byť i jen trochu přizpůsobovat a to právě hlavně výběrem trasy,takže moje další auto bude Stelvio,nebo Giulia asi..
1 reakcí na tento příspěvek Elektromobil zadotujeme
https://www.google.c...45.4372062!3e0?hl=cs
Předloni sme s takovou partičkou několika autama po konciku vyjeli na noc.Každej svojí cestou,takže běžný varianty byly vyčerpaný všechny a tahle naše sice nebyla tolik po dálnici,ale byla nejrychlejší,nejkratší a nejlevnější na poplatky.Zpátky sme jeli stejně a ve dne je to okolo toho Klagenfurtu i fakt pěkný
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
A presne, nechci se prizpusobovat autu a chci jet kam chci ja. Souhlas s Deadmanem, EV ok na couracky po meste, jinak zatim ne.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
Na vaše potřeby jedině ty el. dodávky od německý pošty upravit...Ale ve finále jakejkoli kufr nakonec rodina zaplní
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
Nikdy nezavřou huby, buď se hádají nebo něco chtěj, furt jen řvou nebo se tam mlátěj.
A ideálně aby to vzadu šlo jednoduše umejt vapkou, protože tam nadělají hrozný bordel z jídla a rozlejou tam pití.