Zejména nechápu, co si kupující, či prodávající představuje pod stavem 1A+, když chce dnes koupit či prodat motocykl, který se vyráběl do roku např. 2007. Z toho vyplývá, že chce novou mašinu, zabalenou v kartonech, naolejovanou z fabriky, která ležela někde ve skladě 15, let.
1 = zcela bezchybně funkční
A = nová !!!
+ = (asi ještě zabalená v kartonech)
Nějaké vysvětlení? Názor? Dík.
Naposledy editováno 23.03.2021 14:06:26
1 reakcí na tento příspěvek Kategorie stavu 1A+
Koudy01 píše: Všechny označení nebo i popisy stavu v inzerátu jsou zbytečný. Takový to "jako nová", "top stav", "stav A1"...atd. To má každej nastavený jinak a jen si tímto člověk zadělává na problémy. Někdo si pod pojmem top stav představí motorku, která je opravdu jako nová po všech stránkách a každej mikroškrábaneček ti pak omlátí o hlavu. Jinej si pod stejným pojmem představuje to, že to jde nastartovat.
Mohu potvrdit. Jednou jsem koupil na inzerát plnící pero, dle majitele ve sbírkovém stavu. Já si pod tím představil, že v něm ani ještě nebyl inkoust, prodávající to, že hrot je zničený a pero se dá už jen vystavit do sbírky. Pochopitelně platila varianta prodejce.
1 reakcí na tento příspěvek Kategorie stavu 1A+
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kategorie stavu 1A+
Ten tvůj blábol je fakt užitečný
Johny Servis>
Označení TOP se dá pochopit, ve vztahu k dané cenové, množstevní a ročníkové kategorii, ale 1A je na bazaru nesmysl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kategorie stavu 1A+
No já si jen chtěl ujasnit, jestli já sám nejsem mimo obraz a nezaregistroval jsem pouze, že se takovéto označení začalo používat oficiálně nejen na motobazarech. Třeba mi uniklo, že to existuje jako nová definovaná stupnice stavu mezi motorkáři, lišící se od původní, protože jiný výklad jsem nikde nenašel.