kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2015/24/295435_2014ducatihypermotardsp2.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2015/24/295436_ducati1098s.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/05/428783_1be95ea03b023f11d36d5f4324cc7713.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/05/428784_8024d87bdd0d4ff55af1a2af3e42e596.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/05/428785_eac7527574e8389a41523f5b93b243f5.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/05/428786_75a72fb3d986dc3399cca6f4fb8503eb.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/06/428963_631024bc358eee107b4b6ae4d9c75f1a.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/06/428964_969b64f210732b08b47805d2727ca02b.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/06/428965_61a1b6afd26f5b4267d83535be546827.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2019/04/470397_d0b289b645f422a057c51f00cec946f2.jpg)
![](https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2020/01/508824_9d706cd591ade0fb20265567265e6744.jpg)
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
kerut píše: Ivos> pekna
Je je
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/kiss.png)
Ivos píše: t_freedom> PápaLibčo Ještě jednou děkuji,za nabídku té tvé lednice
Už je domaaaaaaa
Prostě to nešlo Na té mojí velice křivé hlavě
mi sedí nejvíc nejlíp Nolanka
A jako bonus je víc červenějši a lesklá barva
A ta C4 se buď prodá nebo zůstane.Jebat Opavu
Je moc hezka a dokonce se paradne CITUJE!
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
NP píše: Ivos> Mam stejny skopek, akorat ne cerveny. Tipuji ze v ni nemas komunikator pac s tema MIVV koncovkama na Milusce by jsi si stejne nepokecal za jizdy
A akorát ne 9XL
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
djanus píše: To mi připomnělo:
916 vs V4 a tedy čekal jsem o dost větší rozdíl v časech.
O dost vetsi rozdil v casech ?! Rikaji tam nekde v tom videu 8 sekund slower ... jako sory, ale to je PROPAST. nevim jak zrovna v Jerezu, ale tady po okoli orientacni rozdil v case na kolo mezi litrem a sestkou:
Most 3-4 sec
Brno 4-5 sec
Slovakiaring 5 sec
Pannokia 2-3 sec
a to jsou sestky ~ 120 kobyl, a litry ~200+
takze 8 vterin, to je skutecne silenej rozdil v case na kolo. Coz samozrejme nijak nerika, ze na ty 916ce je naprosto bombasticky svezeni
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 11.03.2021 09:36:27
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Ozzy: na 999 neni co se tyka svezeni nic zasadne výjimečného.
Nesouhlas. Něco to do sebe má.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: Nesouhlas. Něco to do sebe má.
Souhlas nesouhlasu, protoze tohle se da hodnotit az po svezeni na okruhu a tam bych veril, ze ta motorka zacne davat vic smysl
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
djanus píše: Ozzy_> cca 90 vs cca 210 koní (říkají ve videu). Nižší hmotnost V4 navíc veškerá možná elektronika. V Jerezu jsou dvě docela velké rovinky. Za mě je to malý rozdíl.
Ver mi ze 8 vterin je vazne propast. I jestli je Jerez hodne rychla draha na motor, neverim ze je tak rychla jako SLovac (3 dlouhy roviny), a 8 vterin je skutecne silenej rozdil se stejnym pilotem. Koukam na parametry 916ky, a pisou 114 koni (ne 90, jak tu nekdo uvadi). V zasade se tim rika, ze "moderni" (ona moje yamaha je taky z roku 2008) sestka by mela tu 916ku smaznout i na motor. Ale o moc ne.
No jako svezl bych se na tom .... 916ce, i 999
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
PS: Pro porovnani, kdyz jsem jel Brno bez brzd, jako ze jsem fakt nesahnul na brzdovou packu, jel sem o 7 vterin za svym osobakem. Takze mensi rozdil nez je mezi 916kou a V4
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
tomasd. píše: Souhlas nesouhlasu, protoze tohle se da hodnotit az po svezeni na okruhu a tam bych veril, ze ta motorka zacne davat vic smysl
Vsak myslim svezeni na okruhu. Obecne SSP/SBK v provozu nedavaj moc smysl. Si to ted zase silene uvedomuju kdyz zajizdim Suzuki
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Ozzy_ píše: PS: Pro porovnani, kdyz jsem jel Brno bez brzd, jako ze jsem fakt nesahnul na brzdovou packu, jel sem o 7 vterin za svym osobakem. Takze mensi rozdil nez je mezi 916kou a V4
Věřím, nicméně tenhle fakt pořád nejsem schopný pobrat, že ty brzdy dělají tak málo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ozzy_ píše: Ver mi ze 8 vterin je vazne propast. I jestli je Jerez hodne rychla draha na motor, neverim ze je tak rychla jako SLovac (3 dlouhy roviny), a 8 vterin je skutecne silenej rozdil se stejnym pilotem. Koukam na parametry 916ky, a pisou 114 koni (ne 90, jak tu nekdo uvadi). V zasade se tim rika, ze "moderni" (ona moje yamaha je taky z roku 2008) sestka by mela tu 916ku smaznout i na motor. Ale o moc ne.
No jako svezl bych se na tom .... 916ce, i 999
PS: Pro porovnani, kdyz jsem jel Brno bez brzd, jako ze jsem fakt nesahnul na brzdovou packu, jel sem o 7 vterin za svym osobakem. Takze mensi rozdil nez je mezi 916kou a V4
Podle me je to srovnani pro zabavu, ale neda se z toho soudit vubec nic. Pani cela v elektronice a na slickach. 916 na silnicnich gumach a uplne bez elektronikyu. To by borci museli na te Pani vypnout TC, aby bylo mozny srovnavat vykony motoru. Takhle proste vezmou pred zatackou za brzdu a na vyjezdu za plyn a motorka si to porovna. U 916 s tema uprdenejma klasickejma Brembama a 80kW si to dovolit nemuzou. Jinak ja mam taky motor 916 a v Brne si me davaly radovy setstky na vyjezdech. Proste ruce levy a elektronika zadna..