globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda VTR 1000 F Firestorm
 
14.5.2008 v 22:09
čus! vim ze se pta asi kazdy!ale tak se chci zeptat jak sou na tom vtr!je to dobra motka?a je moc 50000tis najete na rocnik 1997-8?a nebo je lepsi aprilia falco?dik za radu

Honda VTR 1000 F Firestorm

15.5.2008 v 21:01 | Nahoru | #31
Jak se měkam napíše VTR Fire Storm tak se okamžitě řeší spotřeba. Mám tam dynojet a bez toho abych hlídal spotřebu při jízdě od 90 po 180 si bere 7litrů. Najetých 50tis. může i nemusí být pravda já mám 46tis.(98)Mazání napínáku předního válce je nedořešené a to je asi jediná slabina. Vtr má dlouhé převody takže po městě jsem jezdil 1-2 a to pak rána při přeřazování dost sere. Dal jsem dopředu o zub menší kolečko a bez problémů se dá jezdit i na 3.

Honda VTR 1000 F Firestorm

15.5.2008 v 21:42 | Nahoru | #32
souhlas, řazení 1-2 je hlučný, jednak je potřeba řadit energicky a při pojíždění v koloně jsem se naučil řadit tak, že si z 1 naklepnu neutrál a pak druhým naklepnutím dvojku..takovej dvojšlap...a je to pak tišší. Ale zprva jsem z těch ran byl dost vyděšenej.

Honda VTR 1000 F Firestorm

15.5.2008 v 22:35 | Nahoru | #33
Craschman> Ano

Honda VTR 1000 F Firestorm

16.5.2008 v 10:42 | Nahoru | #34
Souhlas mám taky dynojet a když to držím kolem 4tis.otáček tak jezdím kolem 7litrů.Měnší otáčky na plynulou jízdu pro dvouvál prý nejsou dobrý,jak pro motor tak pro spotřebu.Jinak z 1 na 2 taky hlučný .Chci se vás Vtrkařů ještě zeptat po kolika dělat rozvody,napínáky,mám najeto asi 37tis.Dík.

Honda VTR 1000 F Firestorm

16.5.2008 v 10:59 | Nahoru | #35
o Falcu se tu nerozepíše nikdo?

Honda VTR 1000 F Firestorm

16.5.2008 v 11:04 | Nahoru | #36

MartinVTR>Souhlas mám taky dynojet a když to držím kolem 4tis.otáček tak jezdím kolem 7litrů.Měnší otáčky na plynulou jízdu pro dvouvál prý nejsou dobrý,jak pro motor tak pro spotřebu.Jinak z 1 na 2 taky hlučný .Chci se vás Vtrkařů ještě zeptat po kolika dělat rozvody,napínáky,mám najeto asi 37tis.Dík.



no jo to je pak jasny, ale tak timhle stylem jsem jeste nikdy nejel tak dlouho aby se z toho dala spocitat spotreba - tzn aspon jednu nadrz...

Honda VTR 1000 F Firestorm

16.5.2008 v 12:01 | Nahoru | #37

MartinVTR>Souhlas mám taky dynojet a když to držím kolem 4tis.otáček tak jezdím kolem 7litrů.Měnší otáčky na plynulou jízdu pro dvouvál prý nejsou dobrý,jak pro motor tak pro spotřebu.Jinak z 1 na 2 taky hlučný .Chci se vás Vtrkařů ještě zeptat po kolika dělat rozvody,napínáky,mám najeto asi 37tis.Dík.



Ja kontroloval ventily ted pri 42000 a byly jeste OK. Od predniho valce jsem obcas slysel nejake cvrlikani tak jsem vymenil predni napinak a cvrlikam vesele dal

Honda VTR 1000 F Firestorm

17.5.2008 v 00:42 | Nahoru | #38
Od předního válce to taky občas slyším ale jen v nižších otáčkách,je to prostě dvouvál .A hlavně nevím proč tady všichni řeší tu blbou spotřebu!!! Když se mi ta motka líbí a cítím se na ní skvěle tak jde všechno stranou.Dvouvál je prostě dvouvál .Ať si říká keždej o VTRku co chce,ale pro mě to je stroj na kterým se nikdy nenudím a má mi vždy co nabídnout,tečka

Honda VTR 1000 F Firestorm

17.5.2008 v 07:18 | Nahoru | #39

MartinVTR>Souhlas mám taky dynojet a když to držím kolem 4tis.otáček tak jezdím kolem 7litrů.Měnší otáčky na plynulou jízdu pro dvouvál prý nejsou dobrý,jak pro motor tak pro spotřebu.Jinak z 1 na 2 taky hlučný .Chci se vás Vtrkařů ještě zeptat po kolika dělat rozvody,napínáky,mám najeto asi 37tis.Dík.



no tak při 4 tis otáček taky jedu za 7...ale zkus se někdy projet tak abys využíval celý rozsah otáček a pak za 7 rozhodně nepojedeš. Já jezdím mezi 7 - 10...7 když jedu kochačku, 10 když tomu zatápím pod kotlem jinak vetšinou něco mezi tím páč nejsem sebevrah

Honda VTR 1000 F Firestorm

17.5.2008 v 07:19 | Nahoru | #40

tudor>souhlas, řazení 1-2 je hlučný, jednak je potřeba řadit energicky a při pojíždění v koloně jsem se naučil řadit tak, že si z 1 naklepnu neutrál a pak druhým naklepnutím dvojku..takovej dvojšlap...a je to pak tišší. Ale zprva jsem z těch ran byl dost vyděšenej.



tak to zkusím , taky mě ty rány serou

Honda VTR 1000 F Firestorm

19.5.2008 v 08:35 | Nahoru | #41

Lada.s>no tak při 4 tis otáček taky jedu za 7...ale zkus se někdy projet tak abys využíval celý rozsah otáček a pak za 7 rozhodně nepojedeš. Já jezdím mezi 7 - 10...7 když jedu kochačku, 10 když tomu zatápím pod kotlem jinak vetšinou něco mezi tím páč nejsem sebevrah



Tak moje VTR asi nepresvedcite . Byl jsem litat v sobotu a protoze jsem byl po dlouhy dobe sam tak jsem docela blbnul, tu a tam to potahl k omezovaci, a co na me vylezlo pri tankovani? Kua, zase 6.4 l/100

Honda VTR 1000 F Firestorm

19.5.2008 v 09:42 | Nahoru | #42
PetrVTR_new> Hups,ty jsi kecka a nebo ze by meli VTR omezovac ve 3000tis.? lol

Honda VTR 1000 F Firestorm

19.5.2008 v 10:02 | Nahoru | #43
DaliboRR> No ja vas presvedcovat nebudu, pouze musim majitelum VTR co jezdi za 10l poprat uprimnou soustrast

Jinak dovolim si citat z testu na LPX.CZ:
"Jen kdyby ten benzín tekl do karburátorů o něco pomaleji. Během testu se totiž průměrná spotřeba pohybovala mezi 8 a 9 l/100 km, na dálnici nebyly hodnoty nad 10 litrů žádnou výjimkou. Přitom ale odladěním lze, jak ukazují zkušenosti, tyhle choutky snížit o 1-2 l/100 km."

Honda VTR 1000 F Firestorm

19.5.2008 v 10:04 | Nahoru | #44
PetrVTR_new> Hele nic ve zlem i kdyby zrala tech 9 tak za to VTR stoji.Ja kdyz jedu pilu jsem na 9 taky

Honda VTR 1000 F Firestorm

19.5.2008 v 10:39 | Nahoru | #45
teda ne ze bych si vybiral masu dle spotreby, kdyz sem kupoval MTcko, tak mi majitele rv- 05-06 taky rikali, ze spotreba je okolo 8l a vic :\ .. tovarna si o modelove rady 07 trochu pohrala se vstrikovanim a moje MT ma spotrebu 6l, kdyz jedu opravdu "kochacku", tak 5,6l... vzhledem k narustu ceny za benzin jsem spokojen, ptz pri zrani skoro 10l jak je to u VTR bych byl asi hooodne rozladen ... ..jinak VTRo je krasna masa, ten zvuk co ma napr. Lada.s je masakralni, ale spotrebou je VTRko proste proslavane

Honda VTR 1000 F Firestorm

19.5.2008 v 11:08 | Nahoru | #46
přesto si myslím, že klady VTRka tu horší spotřebu pořád převyšujou Už se těšim až přestane chcát

Honda VTR 1000 F Firestorm

6.6.2008 v 19:17 | Nahoru | #47
taky přispěji svojí zkušeností i když téma znělo jinak...jezdím kolem 6 litrů ale fakt 4000ot a když zatáhnu dá se dostat i na 10.docela mě sere že mám poloviční dojezd než ostatní páč mám menší nádrž než novější VTR ale aspoň si odpočinu na benzině.a spotřeba je podle mě ůměrná...je to holt daň za dvouhrnkovej litr

Honda VTR 1000 F Firestorm

8.6.2008 v 15:45 | Nahoru | #48
Ja jezdim za 7,5-7,7 nad sem se este nedostal,Jezdim tak nejak normalne obcas mi to neda a na rovince tomu naložim,ale jinak do 5tis.

Honda VTR 1000 F Firestorm

8.6.2008 v 20:10 | Nahoru | #49
VTR super motorka. Je skvělá až na tu spotřebu.

Honda VTR 1000 F Firestorm

9.6.2008 v 07:59 | Nahoru | #50

Craschman>Ja jezdim za 7,5-7,7 nad sem se este nedostal,Jezdim tak nejak normalne obcas mi to neda a na rovince tomu naložim,ale jinak do 5tis.



Takže musis jet peknou nuďárnu pokud chces jit pod 8L..no potes panbuh

Naposledy editováno 09.06.2008 07:59:55

Honda VTR 1000 F Firestorm

10.6.2008 v 16:06 | Nahoru | #51
DaliboRR> Nudárnu jak pro koho.Jezdim tak jak me to baví a nemusim mít rafiku furt f červenym....víš líbořku

Honda VTR 1000 F Firestorm

11.6.2008 v 06:35 | Nahoru | #52

Craschman>DaliboRR> Nudárnu jak pro koho.Jezdim tak jak me to baví a nemusim mít rafiku furt f červenym....víš líbořku



Myslel jsem tou nudarnou,ze tomu moc nedavas,kdyz mas na vtr celkem slusnou spotrebu..tak se hned nevztekej

Honda VTR 1000 F Firestorm

11.6.2008 v 10:27 | Nahoru | #53
moje spotřeba..dlouhodobá kombinovaná kolem 8.5 na 100

Honda VTR 1000 F Firestorm

11.6.2008 v 12:13 | Nahoru | #54
je to mrkda, co skoro vůbec nejede spotřebu s origo laufama jsem měl +-8 litrů, teď mám LeoVince a jezdím za +-7, což mě překvapilo, čekal jsem opak! O napínáku předního válce se tu radši už nebavte, bo se mi zas udělá zle Je to cca dva týdny, co v napínáku praskla pružinka, napínák přestal napínat (což je funkce, kvůli které tam ku.va je) a na volnoběh mi přeskočil rozvoďák... oba výfukové ventily "pápááá" Nový napínák, ventily, guferka, těsnění pod hlavu, oprava s prací 6500,- a to vše kvůli vyjebané pružince za 20 korun!!! Takže Honda pitcho lol

Honda VTR 1000 F Firestorm

11.6.2008 v 15:39 | Nahoru | #55
jaký jsou zkušenosti s Vincema na VTRku? Taky se na ně chystám..co montáž..zvuk..dělal jsi potom seřízení motoru?

Honda VTR 1000 F Firestorm

11.6.2008 v 16:02 | Nahoru | #56
Mileek> tomu rikam recenze ..a pak si kup "skvelou" hondu

Honda VTR 1000 F Firestorm

11.6.2008 v 16:04 | Nahoru | #57
:o

Honda VTR 1000 F Firestorm

11.6.2008 v 16:47 | Nahoru | #58
každá mašina má nějakou legendu která se traduje a o který nikdo neuvažuje jesli to tak je nebo ne....

jentak mě napadly 3
1.VTR má prostě velkou spotřebu
2.u Esvéčka motor nevydrží nad 50tis. km
3. TéLko je nejbrutálnější dvouvál magor na kterým se nedá skoro jezdit

Honda VTR 1000 F Firestorm

11.6.2008 v 17:01 | Nahoru | #59
konstrukčně starej litrovej poměrně otáčkovej dvouválcovej motor s dvěma 50mm karburátorama už z principu požere , ale máme ho rádi

Honda VTR 1000 F Firestorm

11.6.2008 v 17:24 | Nahoru | #60
tudor> zvuk super, ne moc uřvaný, prostě tak akorát, spíš hodně dunivý seřízení jsem nedělal, vypadá to, že jsem to koupil s origo laufama, ale s tryskama dynojet, takže to jelo docela podivně. Teď tam jsou LV a jede to líp, výkonově stejné, ale tahá rychleji do otáček a žere o cosi míň, tak o půl litru, někdy i o litr
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist