Téma: KTM 1290 Super Adventure S - topí pod zadek
8.4.2020 v 11:42
Ahoj, právě jsem koupil novou KTM 1290 SAS a ANO věděl jsem, že válec pod zadkem mi bude ten zadek ohřívat , proto jsem si nekoupil vyhřívané sedlo
a již dopředu jsem byl rozhodnutý to nějak řešit a to je důvod proč píšu tento dotaz. Ano, vím že boxer od BMW by mi kulky nenahříval, tak prosím pouze k tématu. Díky
Co vím, že je možné:
1) originál izolovaný svod ale jsem držgrešle a nechtěl jsem vyklopit 6K, když to stálo 2K
2) omotat svod termopáskou , jiný shop anebo další řešení
3) ještě jedna izolační vrstva pod sedlo
4) kombinace 2+3 (toto na 2 a toto na 3 )
5) doplnit boční kryty , ale potom se to teplo bude držet pod sedlem
6) poradíte ?
Prosím o rady od člověka, který to řešil. Děkuji

Co vím, že je možné:
1) originál izolovaný svod ale jsem držgrešle a nechtěl jsem vyklopit 6K, když to stálo 2K
2) omotat svod termopáskou , jiný shop anebo další řešení
3) ještě jedna izolační vrstva pod sedlo
4) kombinace 2+3 (toto na 2 a toto na 3 )
5) doplnit boční kryty , ale potom se to teplo bude držet pod sedlem
6) poradíte ?
Prosím o rady od člověka, který to řešil. Děkuji
Keďže diskusia je tu ako tak aktívna ohľadom KTM 1290 spýtam sa. Ako ste na tom so spotrebou/žraním oleja? Na novej moto som dal 10000km a vyskočila hláška o nedostatku oleja, dolial som 0,8l. Nepoteší, v testoch časopisu Motocykl sa to spomínalo pri Multistrade, ale KTM bude na tom rovnako, že by koncepcia 2V bola príčina?
Na 1190 i teď na 1290 mám spotřebu oleje nemeritelnou, prostě nic sem nikdy nedolival
Edit:interval vyměněny vždy do max 8tis cca, vic za rok nedám,1290 mám ale zatím krátce, ted mám cca 4tis a olej je pořád tam kde byl
Naposledy editováno 03.09.2020 22:42:59
Edit:interval vyměněny vždy do max 8tis cca, vic za rok nedám,1290 mám ale zatím krátce, ted mám cca 4tis a olej je pořád tam kde byl
Naposledy editováno 03.09.2020 22:42:59
Cau, no právě nesvezl, ale určitě mi bude sedět
V tomhle počasí už toho moc nepoznám. Paradoxně při těhle teplotách cejtím teplo do prdele i na Stromu, až jakože s obavou, jak to asi bude v létě. Ale v létě to nepociťuju vůbec. Svézt se půjdu, to je domluvené, ale nemá to ani izolovanej svod (pokud ho 2020 nemá už z fabriky), ani křidýlka pod sedle (to samé).


Ja jsem právě myslel že ses už svezl že ju tak potřebuješ
izolovany svod to z vyroby nemá ,jen ty malé křidélka pod sedlem, mě to občas přijde s tím a svodem vic cítit než bez něj, ale já s tím žádny problém nemám,vůbec to nějak nevnímám a do zadku vůbec, spíš do noh
Se stav ti to půjčím, můžem pokecat u kafe

Se stav ti to půjčím, můžem pokecat u kafe

1 reakcí na tento příspěvek KTM 1290 Super Adventure S - topí pod zadek
363km a celá D1 ... to už je trošku z ruky. Kámoš to má, ale momentálně je to v servisu. Pak se sklouznu, příp. si to ještě v Racetoolu půjčím.
Myšlenka je taková, že prodám Speed Tripla (letos 350km) i Stroma a tak nějak to vyjde na 1290 a splní mi to obě motorky v jedné. Na Stromu chybí výkon, když se chceš fakt splašit. Ale špatně to nejede, když dáš dopředu o 1z míň ;o) Triumph super, ale okolí mám projeté a co je dál, to znamená tam dojet a to se vzhledem k podvozku (tankodrom) a pneu (jakože na gumách, co jsou po 5000km na vyhození, nechceš někam "dojíždět") už nejeví jako zábava. Ty cendura maj prostě něco do sebe.
Myšlenka je taková, že prodám Speed Tripla (letos 350km) i Stroma a tak nějak to vyjde na 1290 a splní mi to obě motorky v jedné. Na Stromu chybí výkon, když se chceš fakt splašit. Ale špatně to nejede, když dáš dopředu o 1z míň ;o) Triumph super, ale okolí mám projeté a co je dál, to znamená tam dojet a to se vzhledem k podvozku (tankodrom) a pneu (jakože na gumách, co jsou po 5000km na vyhození, nechceš někam "dojíždět") už nejeví jako zábava. Ty cendura maj prostě něco do sebe.
Animals21>
teplo jsem řešil před létem když jsem motorku koupil, nějak jsem to vyřešil i vč. měření teplot PŘED a PO úpravě a upřímně jsem dal v loni v létě 2x Balkán (1x Rumunsko 1x Albánie, 2x Č.H. a Chorvatsko) a můj zadek je po úpravách v pohodě (asi za 2K + moje práce versus 6K za originál izolovaný svod), ale při průjezdu Tiranou v koloně mi spíše šlo teplo na lýtka a to byly horka +40°C, ale rok předtím na severu Polska na visilské kose při popojíždění v koloně na Yamaze Tracer 900 mi docela né zrovna příjemně pálila kolena. V Chorvatsku jsem jel v pěkném pařáku v koloně na BMW 1250 GSA a taky jsem cítil teplo. Motor mezi nohama = teplo mezi nohama
Vloni na podzim jsem objevil karbonové boční kryty od slovinských WINGS a hodně o nich uvažuji, ale 200 € vs. 30 USD za něco podobného od Číňanů z Ali ...
Na řešení Wingsu se mi líbí "kapsy" v předu, které by měly přivádět vzduch pod sedlo, opravdu rád bych to otestoval, ale teplo pod prdelí mě už netrápí a za 200 € dojedu do Albánie, ale "touha zjistit jestli to funguje je velká".
Anebo to (rád bych) vyměním za 1290 SAS 2021 a uvidím, co a jak? Ale to bude nejdříve na jaře 2022, ale je trochu větší sranda než za 200€, takže pro letošek to bude takto:
1) čínské řešení krytů pod sedlo NEBUDE !
2) Wings řešení spíše ne, ale pokud někde najdu 200 €, tak uvidíme?
3) nová KTM 1290 Super Adventure S model 2021-22 možná až na jaře 2022
Takže vydrž a za cca 1 rok a 4 měsíce budu chytřejší a podělím se o svoje poznatky
teplo jsem řešil před létem když jsem motorku koupil, nějak jsem to vyřešil i vč. měření teplot PŘED a PO úpravě a upřímně jsem dal v loni v létě 2x Balkán (1x Rumunsko 1x Albánie, 2x Č.H. a Chorvatsko) a můj zadek je po úpravách v pohodě (asi za 2K + moje práce versus 6K za originál izolovaný svod), ale při průjezdu Tiranou v koloně mi spíše šlo teplo na lýtka a to byly horka +40°C, ale rok předtím na severu Polska na visilské kose při popojíždění v koloně na Yamaze Tracer 900 mi docela né zrovna příjemně pálila kolena. V Chorvatsku jsem jel v pěkném pařáku v koloně na BMW 1250 GSA a taky jsem cítil teplo. Motor mezi nohama = teplo mezi nohama

Vloni na podzim jsem objevil karbonové boční kryty od slovinských WINGS a hodně o nich uvažuji, ale 200 € vs. 30 USD za něco podobného od Číňanů z Ali ...
Na řešení Wingsu se mi líbí "kapsy" v předu, které by měly přivádět vzduch pod sedlo, opravdu rád bych to otestoval, ale teplo pod prdelí mě už netrápí a za 200 € dojedu do Albánie, ale "touha zjistit jestli to funguje je velká".
Anebo to (rád bych) vyměním za 1290 SAS 2021 a uvidím, co a jak? Ale to bude nejdříve na jaře 2022, ale je trochu větší sranda než za 200€, takže pro letošek to bude takto:
1) čínské řešení krytů pod sedlo NEBUDE !
2) Wings řešení spíše ne, ale pokud někde najdu 200 €, tak uvidíme?
3) nová KTM 1290 Super Adventure S model 2021-22 možná až na jaře 2022
Takže vydrž a za cca 1 rok a 4 měsíce budu chytřejší a podělím se o svoje poznatky

2 reakcí na tento příspěvek KTM 1290 Super Adventure S - topí pod zadek
Nova 1290 ma izolovany svod v sérii aspoň podle fotek, topit bude uplne stejně jak starý model, aspoň si to myslím, euro 5 je svině

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1290 Super Adventure S - topí pod zadek
foxdive> uvidíme ?
Jsem domluvený Race Toolu, že mi dají vědět až bude nová skladem, tak se zajedu mrknout, ale opravdu jen mrknout
Jsem domluvený Race Toolu, že mi dají vědět až bude nová skladem, tak se zajedu mrknout, ale opravdu jen mrknout

JirkaFJR> Ahoj, mám stejný názor a už jsem to dříve psal ve vlákně o modelu 2021, ale brzy to zjistíme až začnou jezdit první nové. Podle mého “otevřeli ten prostředek aby tam bylo proudění vzduchu” a ještě by měl mít nový model motor nakloněný trochu dopředu a tak nebude druhý válec pod sedačkou, ale posune se trochu ala Multistrada pod nádrž. Uvidíme ?
S tím nakloněnim si myslím že to pravda není, tam je spíš protazena nádrž trochu dozadu víc nad válec, sedačka je kratší, aspoň tak to vidím já no
Jinak ale multistrada me přijde spíš přední část, už to vypadá z boku že člověk už sedí víc v motorce než na motorce
Edit:Tak prý dva stupně
Naposledy editováno 22.02.2021 23:04:02
Jinak ale multistrada me přijde spíš přední část, už to vypadá z boku že člověk už sedí víc v motorce než na motorce
Edit:Tak prý dva stupně
Naposledy editováno 22.02.2021 23:04:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1290 Super Adventure S - topí pod zadek
VlČek67 píše: foxdive> uvidíme ?
Jsem domluvený Race Toolu, že mi dají vědět až bude nová skladem, tak se zajedu mrknout, ale opravdu jen mrknout


foxdive píše: S tím nakloněnim si myslím že to pravda není ...... Edit:Tak prý dva stupně
tak to není nic moc, do garáže teď nepoběžím, ale "přes palec" vezmu-li výšku motoru 50 cm, tak se motor naklonil dopředu o cca 2 cm, podle videí na YT bych řekl, že je to více (asi 4-5 cm, což by odpovídalo 5-6° a to už by byl asi hodně velký zásah do geometrie), ale asi to zkresluje předělaný zadní podsedadlový rám.
foxdive píše: já byl dnes v ktm, ale měli jenom přijímací okénko nějak sem se zapoměl podívat přes vylohu jestli už ho třeba nemají, jak pojedu pro moto se podívám
Dej vědět. Díky
1 reakcí na tento příspěvek KTM 1290 Super Adventure S - topí pod zadek
Tak novou v brně ještě nemají, ale dnes jim došla zpráva že je už v přepravě k nim
by mě zajímalo pro koho je



2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1290 Super Adventure S - topí pod zadek
foxdive> možnosti je mnoho
JirkaFJR> Brno mám rád a v průběhu výstav tam nikdy nebyla nuda
Ale?
Pokud jsi mi chtěl dát takový krásný dárek do nové garáže, tak nešlo by to prosím v Praze, vím, vím, že "darovanému koni na zuby nehleď", ale teď s tím zákazem cestování, by to bylo minimálně rozumnější

Ale?
Pokud jsi mi chtěl dát takový krásný dárek do nové garáže, tak nešlo by to prosím v Praze, vím, vím, že "darovanému koni na zuby nehleď", ale teď s tím zákazem cestování, by to bylo minimálně rozumnější

1 reakcí na tento příspěvek KTM 1290 Super Adventure S - topí pod zadek
Ja ti to z Brna privezu


1 reakcí na tento příspěvek KTM 1290 Super Adventure S - topí pod zadek
1 reakcí na tento příspěvek KTM 1290 Super Adventure S - topí pod zadek
Za výlet
, ale naše kancelář "pro rasovou čistotu" Ti dává
, "správná rasa má převahu", ale není to správně, to určitě musíš cítit i Ty sám



Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KTM 1290 Adventure 2021 [1 ... 18, 19] KTM 1290 Super Adventure, KTM 1290 Super Adventure R | Metric | 541 | 25.4.2025 v 13:33 MichalDK |
1290 sas pneumatiky [1, 2] KTM 1290 Super Adventure | mariano | 32 | 8.4.2025 v 20:19 Koudy01 |
Mototrip někam KTM 1190 Adventure | KTM_CZECH | 3 | 31.3.2025 v 21:07 Pepcek |
Hydraulický zvedák pro KTM 1290 Sup... KTM 1290 Super Adventure | radim256 | 7 | 19.3.2025 v 19:31 pivrji |
TMPS KTM - GS KTM 1290 Super Adventure | Suzu70 | 10 | 14.3.2025 v 06:48 dakarista |