AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.
Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.
Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50
Jirka4137 píše: Milan1963> Nemyslím že by použili v Indii něco z toho co měla být Jawa 1000 v česku. Možná ani nepůjdou do takového obsahu. Motorka na denní ježdění o obsahu 1000 ccm je moc. A to jsem ještě taktní a nepíšu co si o tom litru myslím.
Litr na denní ježdení může a nemusí být moc... Jde o to jaký litr....
A Jawa nic nemá, a nikdy mít nebude. Jsou natolik neschopní, že to nikdy nedopadne dobře.
Ta odporná ohavnost z fotek je dílo pětiletého dítěte, kterému dali pytel modelíny...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Neznamená to že nepůjdu taky do něčeho jiného ale mít ho v garáži není zlé.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Naposledy editováno 25.01.2021 19:36:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Dnes by se po tom lidi utloukli ale většina končí na poličce.
Jestli do přilby táhne tak většinou je to zespod. Lepší jsou ty s límcem. Zkus asponˇ šátek kolem krku.
Naposledy editováno 25.01.2021 20:28:13
jen tipuju, tohle auto neznam, ale atyp spojovaci material je drahy, nedava se nikam jen tak..
3 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Naposledy editováno 25.01.2021 21:20:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Naposledy editováno 25.01.2021 21:22:32
pech. píše: Nic... Ale museli vymyslet nějakou další lež, jak si obhájit, že to skoro o kilo předražili... To nejsou náklady na dopravu...
Myslím, že i tady někdo už psal, že objednal přímo jednu v Indii a protože měl volné prostředky, rovnou ještě několik CL300.
Kamarád by se rád vrátil do stopy a vymysleli jsme Indiánského péráka pro 2022 --- ale za podmínek rovnou u Asie (ve více kusech) / bez zbytečného a nenažraného mezi-článku Týnec/Velešín.
Naposledy editováno 25.01.2021 21:39:33
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Zde jdou vidět ty šroubky. Tady jsou hlavy zapuštěny v plastu (asi druhovýroba), ale na mém jsou v kovu (aspoň se neprotáčí). Ty šrouby normálně trčí ven a a jediné co je kryje je podběh pravého zadního kola. Mohli tam dát štefty nebo něco takového. Prostě mi připadá absurdní kvůli tomu jet na zvedák.
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Navrhovat ten pant, tak aby sel v pripade zareznuti pantu odmontovat v pohode zvenku mi prijde divny, to kdyz budu navrhovat auto na vsechno co muze nastat tak asi ani nikdy nebude hotove do výroby ja myslim, ze je docela úspěch, ze to odmontovat jde.
Kazdopadne tenhle problem jsem nikdy neresil.
Nedavno mi teda zamrzl mechanismus zámku u dveri ridice, prolil jsem ho lihem (na ceste) a doma promazal a od te doby ok. Myslim, ze kdyz bude ten pant namazanej tak nezamrzne(vazelina vytesni vlhkost)
Tak Martin z Litic patří k těm našim čundrákům, co před lety dojeli z Indie na Enfieldech (bez ŘP!).
Ale co vyprávěl - měli více štěstí jak rozumu. A dnes se doba v tranzitních státech (Pákistán) změnila výrazně k horšímu = což je škoda:
https://www.motorkar...l-enfield-14823.html
My uvažujeme spíše naplnit kontejner a vyzvednout stroje v Hamburku (a kdyby nebylo zbytí prohnat/zaplatit i tuzemskou Dekru).
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Je potřeba si uvědomit, že u těchto aut se počítá s tím, že si to koupí normální člověk evropského (nikoli českého) měřítka. To znamená člověk, který si sám maaaximálně změří hladinu oleje, doleje ostřikovač, nahustí pneu a vymění žárovku. Před lety takhle kamarád nadával, krerej de**l vymyslel olejový filtr za motorem schovanej, že se k tomu nedá... Tak mu říkám že dá... Pak jsem pořídil zdviž, a hle, přístup naprosto perfektní. Jen se na to musí spodem.
Je to stejné jako nadávání starých struktur na diagnostiku, přitom diagnostika se dnes dá pořídit za cenu blatníku na škodu 120, a umět s ní je u nových aut trochu nutnost. Stejně možná nadávali kdysi staré struktury zvyklé na Škodu Sentinel, že u spalovacího motoru nejde tankovat lopatkou a neumí to jezdit na staré parkety a bordel z kůlny. Ale je to prostě fakt. A tak pokud chci na svém autě dělat opravy většího měřítka, musím zahodit ožužlaný plochý šroubovák a pořídit torx, vytahnout diagnostiku, či auto hodit na zdviž, a najednou se to opravuje pomalu lépe jak ta škodná
Franky: Jo, o situaci ve státech po cestě jsem slyšel, je to škoda. Bylo by to krásné motodobrodrůžo o tom výletu pro Enfieldy jsem slyšel a snad kdysi i čet. Enfield by se mi moc líbil, zejména diesel asi jediné naftové vozidlo, které bych ve stáji bral.
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Cim levnejsi auto, tim levnejsi vyvoj - takze nemuzes utopit dlouhy prachy ve vývoji vsech detailu...
Drazsi auta to maji casto více promyšlené. Ja treba na te v70 cekal u svetel totální psycho co se vymeny žárovek tyka a i adaptivní bixenon se vyndava tak, ze vytahnes dve obrovske zavlacky, cele svetlo vyndas, jen odpojis jeden konektor a muzes si na výměnu žárovek vzit celej světlomet nekam do tepla, komplet zcela bez nářadí a v radu vterin...
Chvili jsem kreslil interiéry ve škodovce, v rámci koncernu jsme meli přístup k datum jiných aut, aby se nevymyslelo vymyšlené - a i v podstate stejna a3 se lisi v banalnich detailech, pohledem laika je vse stejne, ale tyhle malé detaily delaji uplne jinej pocit z auta, hluk a pazvuky interiéru a malé detaily jako ze se na tebe neotevrou a nevysypou odkladaci schránky kdyz auto lezi na střeše
Naposledy editováno 25.01.2021 23:04:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
assassin píše: Dneska nemam dobrej den :) porad to nechapu, tohle mi prijde, ze je pant schovanej za dvirkama, tzn na srouby neni jak se dostat a z druhe strany jsou matky (tedy nekde v podbehu)
Navrhovat ten pant, tak aby sel v pripade zareznuti pantu odmontovat v pohode zvenku mi prijde divny, to kdyz budu navrhovat auto na vsechno co muze nastat tak asi ani nikdy nebude hotove do výroby ja myslim, ze je docela úspěch, ze to odmontovat jde.
Kazdopadne tenhle problem jsem nikdy neresil.
Nedavno mi teda zamrzl mechanismus zámku u dveri ridice, prolil jsem ho lihem (na ceste) a doma promazal a od te doby ok. Myslim, ze kdyz bude ten pant namazanej tak nezamrzne(vazelina vytesni vlhkost)
No tak tobě musí to víčko nádrže chodit jak z praku. S tvojí spotřebou ti nestihne zatuhnout.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Ale na mem aute funguje vse perfektne, jedina vec co mi nechodi je automatické spouštění steracu, ale uz se na tom pracuje. Oprava bude cca 1/4ceny auta
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Tak mě napadá. Neřešil se někdy někde cyklovač? A nemachroval někdo, že cyklovyč je pro loosery a frajeři mají automatický senzor?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Dobře, říkám si, že to vyměním. Dvířka jsem zakoupil i s tím pantem nový (neprodávají se zvlášť). Vzal jsem si nářadí a jdu na to. Hned zjistím, že šroubky nepovolím, tak jsem dal kolo na hevr a sundal podběh. Matky držící ty šroubky byly úplně zarezlé. Celkem špatně se na trávě v kleče povolují zarezlé matky malou račnou. Venku bylo asi tak 5 stupňů, fakt lahůdka.
Dobře, volám kámošovi, který má zvedák. Jedu k němu a repete. S matkami se vůbec neseru a urvu je. Konečně byl pant volný. Vyměnil jsem ho a dál nové šroubky s matkami. Vše vrátil do origo stavu a jel domů. Bylo to dobrodružství na půl dne a hodně nervů. Se ani nedivím tomu, co spravoval slovenského lakatoše. Já bych tam třeba dal štefty, na které by se pant pak přichytil nebo tak něco.
Prostě tyhle drobnosti mě fakt nutí si jít koupit 120 nebo něco podobného. No, zabil jsem tím více času, než výměnou ložiska řízení na 350, což je asi po go motoru časově nejnáročnější úkon.
skodovak> Ti francouzi mají fakt divný smysl pro humor. Takhle trápit chudáky automechaniky. Tyhle auta dávat na střední školy, tak projde jen pár vyvolených.
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
SkotyCZ: Víš, spousta mechaniků a domácích kutilů naprostá většina nepřemýšlí nad tím, jak to udělat dobře. Každý domácí kutil umí vyměnit kola, ale ne každý má po ruce měděnou pastu a napatlá styčnou plochu, a pak se diví, že mu kolo přiroste k náboji. To samé měděnou pastu na matičky na svodech výfuku a vlastně všech jeho dílech. A podobné drobnosti. Pak se kolega divil, že se nevztekám když na svém autě něco mám povolovat. Když si člověk na tohle vypěstuje grify, tak to jde.
Btw na nástavbě na automechanika jsem francouzů pár dělal, neboj, na škole (alespoň kam jsem chodil já) jich bylo dost. A sice jsme si rádi zanadávali, ale taky jsme vždy přišli na to jak na to
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
SkotyCZ: 120 tu ma Milan, najezdi 4tis ročně a co to tak ctu tak je to věcně v servisu ... ja jsem takovéhle problemy nikdy neresil a posuzovat kvality auta podle toho jak snadno “laik” vymeni nejakej dil kterej se bezne nerozbiji?
Predpokladam, ze ten pant je plastovej, origo byl namazanej nejakou tou bílou vazelinou na plasty ala molykote a po 30ti letech uz tam nic takoveho neni a zamrzlo to... auto z jedne z nejlevnějších kategorii po 20-30ti letech je s podivem, ze vubec jeste jezdi
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
V servisu je furt malý Opel. Ročně najede 400 km a dvakrát jde do servisu. Ted' zase brzdy...už to nechávám být. Opel brzdy neumí. Ideální brzdy má Popular. Takové by měla mít Astra.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Milan1963 píše: assassin> Mýlíš se. Š 120 v servisu není vůbec. Tedy - jednou za rok. Jezdí stále - kilometr sem, dva tam, další den zase kilometr...naposledy se dělala GO karoserie - na jaře. Od té doby jezdí.
V servisu je furt malý Opel. Ročně najede 400 km a dvakrát jde do servisu. Ted' zase brzdy...už to nechávám být. Opel brzdy neumí. Ideální brzdy má Popular. Takové by měla mít Astra.
Být na moderních autech brzdy jako na populáru, vyhubíš 2/3 populace
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 7 | 26.4.2024 v 09:54 cmiral |
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 9 | 23.4.2024 v 21:06 rg250 |
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka | alexch | 2 | 9.4.2024 v 21:22 Dolin |
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka | rg250 | 10 | 14.3.2024 v 14:17 Mňojo |
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka | Mario853 | 7 | 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA |