Takže se tu pokusím držet plán svých akcí, ale pište sem prosím i ostatní kdo kdy kam jedete, zajímavé akce a ceny, nabídky spoludopravy atd. Prostě vše co patří k okruhové sezóně a chcete vyřešit přes net. Vypadl Vám parťák a máte volno v dodávce, potřebujete prodat jízdy protože mašina stávkuje, atd. atd. všechno sem !
TABULKA CASŮ - ZNOVU ZPROVOZNĚNO !
Pokud zapomenete heslo, dá se snadno zresetovat přes webové rozhraní. Pokud zadáte špatně nějaký čas, není problém mi poslat PM, a já Vám to odmáznu z databáze. Pokud potřebujete přidat nějakou trať, taky není problém. Zapisujte, je to potom skvělá reference za pár let. Nad svýma časama z roku 2010 se fakt bavím. A zároveň je fajn si vzpomenout že to tenkrát byla stejná palba jako dnes.
Kdo by neznal, německý server na plánování co kdy kde Gaskrank.tv nebo Racing4Fun .
Kalendar okruhovych dni ve Francii a okoli
Návod jak na zelené peklo aka Nurburgring najdete tady.
Doporučené tlaky v gumách (je třeba vybrat příslušnou gumu/rozměr/směs a pak se dole na stránce ukážou parametry včetně doporučeného tlaku http://www.gp503.de/
Oboard videa co máte, klidně už na Youtube linkujte pres onboard-video.com. Umožníte tím ostatním jednoduše najít a vyhledat video ze závodu který s Vámi třeba jeli, a třeba na Vašich záběreh i jsou.
Krátkodobé cestovní pojišttění na rizikové sporty či úrazové pojištění lze snadno sjednat a zaplatit online.
Odkazy na nastaveni podvozku:
Stev, Ohlins, Racetech
Nějaké čtení anebo zápisky z akcí které se obvzláště vyvedli, nebo naopak
LE-Most 2013 - osmihodinová endurance (c) Ozzy
Misano velikonoční výlet (c) Kamikaze-Ace
užitečné odkazy
Slovenská dálniční známka - nákup online
Maďarská dálniční známka - online nákup. Je potřeba registrace.
Rakouska dalnicni znamka a tunely online.
Termíny kdy někdo někam jede, pokud se chce někdo přidat tak ať ví:
===========================================
Říjen:
28.-30.10 Estoril No Limit
Účast: Ozzy
Listopad
2.-3. 11 Estoril Motoval
Účast: Ozzy?
12. - 14.11. Portimao Rehm Race Days
Účast: Ozzy?
Leden 2025
29.–31.01.2025 Jerez Swiss Racing For Fun
Účast: Ozzy?
Naposledy editováno 30.10.2024 22:50:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruhová sezóna 2024
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruhová sezóna 2024
... jenom neumim predikovat nadšení ochranky, až se s tim rozběhnu po chodbách kliniky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruhová sezóna 2024
1 reakcí na tento příspěvek Okruhová sezóna 2024
Naposledy editováno 17.01.2021 13:48:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruhová sezóna 2024
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruhová sezóna 2024
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruhová sezóna 2024
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruhová sezóna 2024
Ale amen s námi - jsou bojovní a je to největší českej gang voličů
Produkt Pirelli Supercorsa BSB (BritishSuperbike) – byl určen pro prodej v anglii, a pojmenován marketingově po tamním šampionátu.
Technicky se jedná o shodný typ , který byl v evropě nabízen pod označením Diablo Supercorsa Pro ( Production) - silniční verze závodního produktu homologovaná pro použití na pozemmních komunikacích.
K zahájení produkce došlo souběžně , někdy kolem roku 2009, model BSB se vyráběla až do roku 2019 beze změny.Pokud máte motocykl , který disponuje moderní elektronikou,
Produkt Diablo Supercorsa Pro pokračoval se závodní řadou a byl pro lepší odlišení doplněn o písmeno S = Diablo Supercorsa SP (Sport production).
Tlaky a teploty
Odpovědět Vám na dotaz ohledně tlaků a teplot je velmi složité. Správnou funkci pláště a její životnost na závodní trati ovlivňuje mnoho dalších faktorů než jenom tlak v pneumatice a teplota ( tratě/vzduchu) ale i délka závodu, čas na kolo, jízdní styl jezdce etc.
A jelikož je pneumatika nedílnou součástí motocyklu, velmi důležitou úlohu hraje i nastavení dalších komponentů podvozku.
Závodní produkty označené zkratkou SC ( DIABLO SUPERCORSA SC*/ V2/SC* V3/SC*)jsou homologovány pouze pro použití na okruhu a před jejich použitím je doporučujeme předehřát na teplotu 80°C po dobu 50minut.
BSB – není závodní produkt
Směs v homologovaném plášti se zahřívá rychleji, a funguje ve větším teplotním rozsahu.
Základní tlaky pro jízdu na normální silnici bych nechal v každém případě na výrobci Vašeho motocyklu.
1 reakcí na tento příspěvek Okruhová sezóna 2024
A že by kdokoli z pneu výrobců konečně zpochybnil např. fabrická tvrzení o foukání zadků do provozu na 2.9 -?? To spíš Jawa vyhraje mgp...
oxygen píše: Z toho Pirelli ofiko vyjádření přímo čiší mlžení dnešní doby, snaha nijak nezavdat v těch odpovědích záminku pro příp. spory, žaloby nebo zneužití kolem těch tlaků radši milion keců - ale jediný konkrétní číslo nikde
A že by kdokoli z pneu výrobců konečně zpochybnil např. fabrická tvrzení o foukání zadků do provozu na 2.9 -?? To spíš Jawa vyhraje mgp...
co je konkretne na foukani zadku v provozu na 2.9 spatne? Ja jsem teda spis cestovatel nez road racer, ale jezdim to porad (dokonce tlaky pravidelne kontroluju) a s funkcni gumou mi to prijde uplne v pohode ..
1 reakcí na tento příspěvek Okruhová sezóna 2024
A pro mne osobně je na motojtě grip pneu to nejdůležitější, na okruhu v provozu všude
Naposledy editováno 19.01.2021 13:16:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruhová sezóna 2024
oxygen píše: Jj, pro cestování to v pohodě je - větší výdrž gumy a hbitější ovladatelnost... Ale zkus si třeba brzdění zadkem při 2.9 a pak při např. 1.8 (tak Pirellky foukám já na svym Fazeru, na 1.8 a 2.1) a ihned poznáš ten rozdíl v gripu, kdy guma drží mnohem víc a mnohem později se utrhne...
A pro mne osobně je na motojtě grip pneu to nejdůležitější, na okruhu v provozu všude
jenze ono lze asi duvodne predpokladat, ze doporucene nastaveni je kompromisem jizdnich parametru, zivotnosti atd .. navic jake procento lidi brzdi na krev zadkem, kdyz s ebavime o tvem prikladu .. jasny, nizsi tlak (rozumne) asi zpusobi vetsi plochu kontaktu s vozovkou, ale o to vic se ta pneu bude opotrebovavat .. dalsi veci bude zatizeni motorky, moje moto ma bez jezdce 270km, ve dvou a na cestu nalozena bude mit pres 400, to fakt jezdit s gumou na 2.1 neni uplne dobry napad .. je treba brat v uvahu, ze predepsane/doporucene foukani bude pro statisticky prumerneho jezdce, ne pro strelce z okruhu, ten uz si to dokaze upravit podle sebe ..
a ver, ze i na 2.5/2.9 se da i na cestaku jezdit hodne pri zemi a svizne, od doby, co mi prestalo zalezet, jestli se vratim, to trochu testuju ..
a jeste k prednimu kolu .. tam dost zalezi na motorce, na veverce, pokud vpredu skutecne nemam 2.5, tak ma tendence zavirat v zatacce riditka. Takze i pokud bych upoustel zadek, do predku hrabat nebudu
Naposledy editováno 19.01.2021 15:28:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruhová sezóna 2024
ale ani ten Fazer neni nejlehčí (233kg), ve dvou s kuframa už těch 380kg taky má a na těchhle mašinách se pak přibrzďování i zadkem už kua pozná - na těch velkejch už zadek pak zpomaluje i víc, než předek
Naposledy editováno 19.01.2021 15:36:58
1 reakcí na tento příspěvek Okruhová sezóna 2024
oxygen píše: Veverčák> tak to jo, zazněl argument o nenávratu, tj. nejpádnější a s ním nelze polemizovat ale nejen mě asi furt víc záleží na tom se nerozsekat, než na snížený životnosti..
ale ani ten Fazer neni nejlehčí (233kg), ve dvou s kuframa už těch 380kg taky má a na těchhle mašinách se pak přibrzďování i zadkem už kua pozná - na těch velkejch už zadek pak zpomaluje i víc, než předek
ale ja ti neberu, ze se to pozna . Jen proste nejsi ten typicky uzivatel, na ktereho je to nejakym zpusobem zkalkulovano nejen s ohledem na jizdni vlastnosti, ale i na ijne parametry .. pro mne za mne jezdi vzadu i ocelove hreby, kdyz ti to vyhovuje ..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruhová sezóna 2024
demonio píše: A ještě mi teda borec z pirelli doporučil Metzeler TD Slick které nepotřebuji nahrivaky a fungujou ve všech teplotách prý. A vydrž 4 okruhove dny prý !!!! Asi nikdo nezkoušel ještě ze ??? Tady video ke gumě
Me vydrzi 3-4 dni na sestce na zadku i smesovej metzeler slick K2 (pirelli SC2), takze nemam duvod resit. A jezdit "bez nahrejvaku" na dromu ma cenu jen pro svatecni vyletniky, co chtej stejnou gumu na drom a na cestu ... coz ale zase vylucuje slick. Protoze pokud v brne za dvacet minut dam 5-6 kol, tak jedno az dve zahrejvat gumu uplne nedava cenove smysl.... alespon me.
Naposledy editováno 19.01.2021 18:07:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruhová sezóna 2024
Ozzy_ píše: Me vydrzi 3-4 dni na sestce na zadku i smesovej metzeler slick K2 (pirelli SC2), takze nemam duvod resit. A jezdit "bez nahrejvaku" na dromu ma cenu jen pro svatecni vyletniky, co chtej stejnou gumu na drom a na cestu ... coz ale zase vylucuje slick. Protoze pokud v brne za dvacet minut dam 5-6 kol, tak jedno az dve zahrejvat gumu uplne nedava cenove smysl.... alespon me.
Jakožto velmi sváteční jezdec mohu říci, že nahříváky jsou fajn i když se jezdí na cestovních gumách. A vzhledem k tomu, že se dají pořídit za cenu jednoho okruhového dne, je to celkem snadná volba.
3 reakcí na tento příspěvek Okruhová sezóna 2024
1 reakcí na tento příspěvek Okruhová sezóna 2024
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
? pomoc ? nepřepsaný motocykl YZF R1 [1, 2, 3] Yamaha YZF-R1 | Polik0 | 61 | Včera v 20:44 FILODENDRON |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 7 | 24.10.2024 v 10:36 Ozzy_ |
Lozisko starteru Yamaha YZF-R1 | Krugs | 3 | 21.10.2024 v 11:18 xb |
R1 RN49 - problém s motorem Yamaha YZF-R1 | maree | 5 | 11.10.2024 v 14:54 maree |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 27, 28] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 839 | 19.9.2024 v 22:30 Ariete |