paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
62%
16
Jezdim pořád.
38%
10

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

5.1.2021 v 14:53 | Nahoru | #86761
Já jedu třetí sadu Mitas E 07 a jsem spokojen.Na Jawách víceméně dolítávám co je v baráku a dobrý.No a co jsem kupoval jiné značky gum,tak to spíš proto,že v těch divných rozměrech jsem si u Mitasu nevybral odpovídající hrubost.

(reakce na) Jawablázni

5.1.2021 v 18:24 | Nahoru | #86762
Béďa17> Ještě na 487.0 v r.2010 jsem koupil nové mitasky. Pláště v zatáčkách podržely a užíval jsem si každou zatáčku. Natěšený že přezuju i 487.4. a budu si užívat dobrý podvozek čezety jsem do toho šel. Omyl, musel jsem zpět obout starou ještě poctivou mitasku z r.1996. Za deště už klouzala ale za sucha nekopala při každém otočení kola. Kdyby byl kopnutý ráfek tak proč ta z r.96 nekopala?!
Znám poměry v Mitasu a iluze si nedělám co se strojního vybavení týká ani nových lidí. Kdybych si dal práci tak pláštˇ pošlu do Německa týpkovi který se zabývá starýma motorkama a podílí na článcích o nich. Skončil ve Slavičíně na dvoukoláku. Jedině na to byl dobrý. Netvrdím že každá mitaska je špatně udělaná ale že na reklamacích sedí diletanti. Opět osobní zkušenost.
Kde jsou na plášti spoje když je kvalitně vyrobený nejde ani poznat. Tady to nejen šlo a jeden byl hodně převalený ale aby byly tři na 20 cm ?

Naposledy editováno 05.01.2021 18:29:59

(reakce na) Jawablázni

5.1.2021 v 19:21 | Nahoru | #86763

SkotyCZ píše: Koudy01> To, že je to nějaký zaslepený jawafanboy ignoruju. Mě zajímá ta úprava na pístu a jestli to fakt existuje. Už jsem ho kontaktoval, tak čekám na odpověď.



Bez zásadní změny na motoru se nemůžeš dočkat zásadní změny výkonu.

Jawablázni

6.1.2021 v 11:44 | Nahoru | #86764
S pístem na symetráku moc neuděláš. Možeš enom lehce změnit časování přefuků a o neco víc otevřít sání.
Ta druhá změna je víc poznat, záleží, jak moc upiluješ dolní hranu pístu.
Od mírného zvýšení výkonu ve vyšších otáčkách (a zhoršení v těch nízkých) se ale vždy zvyšuje spotřeba paliva.
Vždycky je neco za neco. A lepšit špicu se zhoršením v nízkých a středních otáčkách je u stroje s "čekárnou" místo převodovky opravdu přínosné...
Ono totiž pouhé časování rozvodu nic neřeší - důležité je, jak vypadá průřez kanálů, jak jsou směrované atd.
Například obyčejný Sachs s výkonem 6 a chlup koně má némlich stejně vysoké kanály jak pincek, kerý má tych koní s bídů polovic a eště ve spodku nejede...
U třindy, pokud bych teda chtěl (jakože už bych tu motorku už nechtěl ani vidět) bych lehce posunul hranu výfuku o dva milimetry navrch (u litiny eště nahoře kanál rozšířil, to je celkem bez rizika, je tam přepážka), použil dva kruhy a motor převrtal na maximum, co to de.
Potažením výfuku lehce zvýšíš výkon ve špici (mám ten dojem, že Calify měly právě tuto odlišnost a proto se u nich psalo o těch pár kobyl víc) a převrtáním se trochen zlepší spodek.
To by byla podle mě smysluplná úprava motoru bez toho, aby motorka žrala šest - sedm litrů, nestálo to majland a nedalo se na ní jezdit.
Na nic jiného bych nesahal (krom doladění karbecu).

Jawablázni

6.1.2021 v 13:56 | Nahoru | #86765
Tak jak je po republice, dneska je, že by ani Jawu nevyhnal Tady je jeden nad nulou a takhleJinak vedle té lampy za křovím cca 5 km vzdušnou čarou je tenhle kopec, kde se uskutečnila podzimní.Za normální viditelnosti na něj s okna vidím.

Naposledy editováno 06.01.2021 13:57:49

Jawablázni

6.1.2021 v 14:36 | Nahoru | #86766
Východ Moravy je ok, jen mokro

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

6.1.2021 v 14:58 | Nahoru | #86767
Momentálně je dvakrát víc sněhu než jsem to fotil.

Jawablázni

6.1.2021 v 15:05 | Nahoru | #86768
Tady taky padá bílej xindl fujfujfuj .

(reakce na) Jawablázni

6.1.2021 v 15:08 | Nahoru | #86769
Miraz250> Když jsem v půl třetí v noci jel z práce, bylo sucho. Ted' je tady asi 7 cm mokrého sněhu a padá další. Ale co - je leden, tak to je v pořádku.
Tu Jawu by člověk opravdu nevyhnal.

Jawablázni

6.1.2021 v 17:40 | Nahoru | #86770
Chci se zeptat na názor starších a moudřejších. Dělám 250 panelku po fejsliftu (model 592) a ve filtrboxu je originál clonka na restrikci. Tryska tam byla 115, což si myslim, že je až moc, když ta clonka směs obohatí a ještě to víc bohatit tryskou. Takže co teď? Clonku vyklepnout, trysku nechat a nebo laborovat s menší tryskou a clonku nechat? Předtím to jezdilo, ale žádnej voheň, chtělo by to poladit . Motor mám rozhozenej. Je to jawablázní fórum, tak se ptám na Jawu, snad to tolik nebude vadit .

Naposledy editováno 06.01.2021 17:40:44

Jawablázni

6.1.2021 v 19:54 | Nahoru | #86771
115 je asi fakt moc, mrkni tady:
http://jawarmaniak.w...ika/karburatory.html
Jsem starej a blbej. Vrazil jsem do 353 koupený jelito asi z 592 a nevšiml jsem si clonky a týden jsem laboroval proč to nejede. Až jsem shodil bezradně sedlo tak jsem ji uviděl a letěla mrcha někam za ponk .

Naposledy editováno 06.01.2021 20:02:25

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

6.1.2021 v 21:26 | Nahoru | #86772
80-tka tryska... asi bych se bál, že se to přikousne.

Jawablázni

6.1.2021 v 22:16 | Nahoru | #86773
Až ty překupníky někdo nas. a udělá to na 3 D tiskárně nebo jinak to bude legrace. Řeč je o tom chrániči zubů.
https://aukro.cz/nov...uz-rarita-6980782144

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

6.1.2021 v 23:18 | Nahoru | #86774
Copak chránič ten mozná vyrobí,ale origo brejle ty bohužel ne, takže jsou lidi co to zkrátka chtěj mít doma i s přilbou,já to mít nemusím zas tak vašnivej zberatel nejsem,ale vyleze to ještě víc,viděl jsem to na bazoši asi za čtyřku a nejspíš se to prodalo. Jo jsou to relikvie, které už nebudou.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

7.1.2021 v 07:47 | Nahoru | #86775
Vlasťák1973> Včera jsem hledal smlouvy od Formana a narazil na kupní smlouvu od prodeje třindy. Červen 2012 15 tisíc. Přemýšlel jsem že ji nechám nemusela jít pryč.
No chytrému tchánovi hrozně vadilo že mám dvě motorky. Momentálně na bazoši ceny kolem 70ti.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

7.1.2021 v 07:52 | Nahoru | #86776
Jirka4137> to se musí tchán poslouchat?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

7.1.2021 v 08:46 | Nahoru | #86777
Jirka4137> A opravdu se za těch 70 ty trindy prodávají? Nevěřím tomu.

(reakce na) Jawablázni

7.1.2021 v 08:49 | Nahoru | #86778
elevator>
Prodávaj. Ale otázka, jestli kupujou.

(reakce na) Jawablázni

7.1.2021 v 09:02 | Nahoru | #86779
elevator> Na bazaru je už asi měsíc jedna 639 za 81k Kč. Pěkné patinové 638 stojí od 40k více. Jestli se ukáže nějaká pěkná za 30k, tak je hned pryč.
Paradox je, že nová 640 stojí 76k Kč (i když bez not).

(reakce na) Jawablázni

7.1.2021 v 09:13 | Nahoru | #86780
Jirka4137> Moje šla na podzim 2014 za 19000 a prodával jsem ji asi měsíc. Původně jsem myslím začínal na 21000. Celkem vymazlená a pěkná. Nejlevnější se pohybovaly kolem těch 15 a nejdražší (ty kusy, co hnily na bazaru) kolem 30. Výběr kdykoliv asi z dvaceti kusů. Tehdy sem potřeboval peníze na XJčko, který stálo víc jak dvakrát tolik. Dnes to je naopak a ani není takový výběr - spíš skoro žádný. Poklady no.

Naposledy editováno 07.01.2021 09:23:02

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

7.1.2021 v 09:56 | Nahoru | #86781
Jedna z těch levnějších

Naposledy editováno 07.01.2021 09:56:48

(reakce na) Jawablázni

7.1.2021 v 10:11 | Nahoru | #86782

SkotyCZ píše: Jedna z těch levnějších



Po těch šutrech sem zkoušel lézt nahoru a 3m nad zemí sem se na to vysral, ale šlo by to až nahoru, kdby člověk musel (třeba kdyby na něj nahoře čekal jako odměna patinovej pérák)

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

7.1.2021 v 10:30 | Nahoru | #86783
By mě zajímalo, jestli s těma Trampama i někdo jezdí nebo se jen přeprodávají. Nedávno měli v MTT Brno jednoho málo jetýho snad po prvním majiteli za 95. Ruka mně cukala. Kdo ví, jestli to není on.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

7.1.2021 v 10:51 | Nahoru | #86784
Koudy01> Jezdí. Vloni jsem potkal na silnici dva. Jeden byl v Benešově, majitele jsem zastihl - běžně na Trampovi jezdí, bylo to na něm vidět - špinavý, mastný, prostě motorka v provozu. Druhý byl na srazu MO.
K těm cenám : Jawu 350 jsem koupil v roce 2004 za asi 60 000. Když jsem ji v roce 2008 prodával, protože jsem si koupil Jawu 650, měla najeto asi 14 tisíc kilometrů. Chtěl jsem za ní 40. A byla pořád jako nová. Kupec nebyl, nakonec jsem ji až po slevě a delším čekání na kupce prodal za 30, takže za 4 roky ztráta 50 %. Předloni se mi zastesklo, tak jsem ji chtěl koupit zpátky. Byla za 60....tedy jako když jsem ji kupoval novou. Prostě ty ceny takové jsou. Jednoduše řečeno - Fenomén Jawa. ( A taky Škoda Felicia apod. ).

(reakce na) Jawablázni

7.1.2021 v 10:58 | Nahoru | #86785
Dan250> Nemusím nic jenom mít pořád na talířku stejně blbé kecy už mě nebavilo. Hned po té třindě jsem pořídil 487.4 když jsem viděl kam to jde.

Jawablázni

7.1.2021 v 11:03 | Nahoru | #86786
Nevyjel jsem na Nový rok, ale dnes už ano. Sice jen pár desítek metrů, ale premiéra 2021 je za mnou. Napadlo asi 20 cm sněhu, je prohrnuto, naštěstí se tady nesolí, tak jsem vyjel s pérákem. Chytl bez problémů a kdy se zase podívá ven, nevím. Přednější bude na jaře Adenium a pionýry.
Dnes dopoledne....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

7.1.2021 v 11:09 | Nahoru | #86787
Kdo můžete kupte ještě za normální peníz nějakého youngtimera nebo veterána za pár let to bude nemožné. 2011 jsem ukecával kolegu na konopnici v pěkném stavu za 5000 Kč neposlechl, ještě dřív budoucího šváru na erko za 15000 tchán mu to rozmluvil. Momentálně se taky rozhlížím kde vydělat normální prachy a něco strčit do garáže prostory nějaké jsou. V inzercích je toho ještě dost co půjde nahoru. Třeba takové favority nebudou donekonečna a Yamaha XJ ze starších ročníků je taky ještě k mání. Jasně že toho bylo dost a lepší jsou vzácnější kousky ale taky dražší.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

7.1.2021 v 11:22 | Nahoru | #86788
Jirka4137> Favorit bude dobrá investice. Tomu věřím. Je to domácí značka a ve velkým se šrotuje. Ale třeba XJčko neporoste tak, aby se ti vyplatilo držet doma jako investici, řekl bych. Ani starý. To je motorka, která moc nikoho nezajímá a zajímat nebude. Leda bys počkal tak 60 let. Lepší bude nějaká větší Katana od Suzuki, tříválce od Yamahy, velký Zephyry a CBčka a takový něčím zajímavý nebo méně rozšířený motorky. Ale ani tam si netroufám tvrdit, že se dočkáš v poměrně blízké budoucnosti nějakýho smysluplnýho zhodnocení, protože už teď to nejsou motorky úplně za pusu.

Motorky a auta už se vyrábí příliš dlouho na to, aby se generovaly nový a nový veterány. Když už veterány máme.

Naposledy editováno 07.01.2021 11:30:00

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

7.1.2021 v 11:33 | Nahoru | #86789
Koudy01> Nj ale máš pěkného veterána který už dlouho nebude.
https://www.motoinze...081962-k-100-rs.html Každý den to nepotkáš.

(reakce na) Jawablázni

7.1.2021 v 13:04 | Nahoru | #86790

Dan250 píše: 80-tka tryska... asi bych se bál, že se to přikousne.



Clonu vyhoď, asi to má i delší vložky v doutnících a co ucpávky doutníků, nevím. 592 má být přidušená asi zkrz hlučnost. Já dal doutníky od hadrávka a řve to jak prase, buyaky se mi zdají tišší. Otryskovat jak běžnou 559 systém pokus omyl. Já tak laboruju s 475 po GO, 2x jsem dal už větší HT, protože mi to tarokovalo a je to na dobré cestě, na jaře dám už snad naposled větší.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 Kývačka Jawa 250/353 Kývačka Jawa ČZ Tom350354 3 Včera v 22:23 Rebel245
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo


TOPlist