paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
62%
16
Jezdim pořád.
38%
10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

4.1.2021 v 15:33 | Nahoru | #86701
Bimbam> Já mám na pérákovi Barum. Jsou tam už asi 25 let. Tvrdší, ale neubývají. A protože pérák za rok 2020 ujel cca 50 km, tak je to jedno. Všechny pionýry - taky staré dobré Barumky z 80. let.
Když jsem měl Jawu 650, tak jsem koupil Heidenau- a potvrzuju, že jsou to dobré pneu, motorku podrží.
A co mám Jawu 660, tak jsem se vrátil k českým pneu. Ne Barum, ale Mitas. Mám už druhé, možná drží méně než Heidenau, ale mně to stačí. Jezdím stejně jako paní radová tak 50 až 60 km /h., jen po dálnici o něco málo víc, takže Mitas - dobrá volba.

Naposledy editováno 04.01.2021 15:34:09

(reakce na) Jawablázni

4.1.2021 v 15:45 | Nahoru | #86702

Dan250 píše: Wenca24> a ta 20letá galuska se ani moc ojíždět nebude a při troše štěstí na správnou tvrdost při defektu se po prázdný i odjede .



samozřejmě šla hned do koše, nejsem sebevrah
Jinak co se týče pneu - já jezdím k plné spokojenosti H-03...chovají se docela dobře a předvídatelně i v terénu...
Mám na nich asi 16 tis.km a zadní je tak na limitu (vzorek ještě ale má), přední by tak 5 ještě dala...

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

4.1.2021 v 15:47 | Nahoru | #86703
Ten pérák z Aukra se prodal za 162 tisíc. Zájem o něj mělo asi 17 lidí.
Přitom za zhruba stejné peníze se dá koupit třeba i pěkná předválečná motorka...JAWA je ale fenomén, pérák zvlášt'. Moc to nechápu, ale když je zájemce, tak se cena šplhá až ...

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

4.1.2021 v 15:53 | Nahoru | #86704
Na 660 máš už druhý Mitasky? Kolik km vydržela ta první sada? Při tom stylu jízdy bych nekupoval sadu, která nenajede aspoň 30 tis. km.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

4.1.2021 v 15:53 | Nahoru | #86705
Milan1963> A to je dost za bezpapíráka!!! Bejt to na bílých značkách, tak jde přes 200.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

4.1.2021 v 15:59 | Nahoru | #86706

PetrL3 píše: Milan1963> A to je dost za bezpapíráka!!! Bejt to na bílých značkách, tak jde přes 200.


no jde o to jestli se prodal opravdu, nebo tam jen tak někdo přihazoval

je to mraky peněz, ale když bys byl ve stavu kdy bys péráka moc chtěl, tak jestli byl pěkně udělanej, tak je to za pořizovací cenu vraku + materiál...

(reakce na) Jawablázni

4.1.2021 v 16:38 | Nahoru | #86707
kuba350>
Jestli jo, zaplatil zbytečně nemalé poplatky Aukru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

4.1.2021 v 17:00 | Nahoru | #86708
Milan1963> taky potvrzuju kvalitu Heidenau (Pneumant), mám je na 354 a čerstvě i 473 i když jak pamatuju, je tady někdo zpochybňoval .

(reakce na) Jawablázni

4.1.2021 v 17:52 | Nahoru | #86709

Vlasťák1973 píše: Kehaj tady https://www.kufryna...ou-odklapeci-celist/ a i mají černo bilou


ta se mi líbí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

4.1.2021 v 18:07 | Nahoru | #86710

Dan250 píše: Máte někdo na motorce digi tacho?


mám toto na dvou motorkách a spokojenost na 120%
https://www.hzmoto.c...399-km-hod-span.html

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

4.1.2021 v 18:09 | Nahoru | #86711

ghrohe píše: mám toto na dvou motorkách a spokojenost na 120%
https://www.hzmoto.c...399-km-hod-span.html


Díval jsem se na fotky a měl jsem taky Sigmu.

Naposledy editováno 04.01.2021 18:09:50

(reakce na) Jawablázni

4.1.2021 v 18:13 | Nahoru | #86712
Koudy01> ano jen Sigma to dělá

(reakce na) Jawablázni

4.1.2021 v 18:17 | Nahoru | #86713

cmiral píše: Milan1963> taky potvrzuju kvalitu Heidenau (Pneumant), mám je na 354 a čerstvě i 473 i když jak pamatuju, je tady někdo zpochybňoval .


Heidenau ma na třechpůlkách i na mz 251 a naprostá spokojenost, mitas nikdy více.

(reakce na) Jawablázni

4.1.2021 v 18:57 | Nahoru | #86714
Vlasťák1973> Ideální přilba na žluté čezety
Jenom tahle by ti byla malá. Měl jsem ještě červenou ale byla to větší velikost, sice nová no mě do toho foukalo.
Ta GIVI je pěkná.

Naposledy editováno 04.01.2021 19:12:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

4.1.2021 v 19:16 | Nahoru | #86715
Vlasťák1973> a nebo tu to co mám po dědovi ,aji barva pasuje

(reakce na) Jawablázni

4.1.2021 v 19:21 | Nahoru | #86716
ghrohe> Na historiky dobrá ale seženˇ k ní brýle abys viděl žlutě.

Jawablázni

4.1.2021 v 19:32 | Nahoru | #86717
tak brýle nemám,možná někde na půdě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

4.1.2021 v 19:40 | Nahoru | #86718
kuba350> to je až šílený, kam se to vyšplhalo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

4.1.2021 v 20:15 | Nahoru | #86719
Dan250> Jestli myslíš ceny Jawek tak až do úplného nesmyslna. 639 jsem prodal před 10 lety za 15 tisíc a to byl problém sehnat kupce.
Stejným směrem jdou tedˇ ceny akčních modelů Felicie a Favorita. Taky jsem nadával že přes 20 za třindu je moc no normál je momentálně kolem 70ti.
Nebýt toho že jsem nainvestoval prachy do báráku tak nekupuju nic jiného než Feldu nebo Fávo. Bohužel mám doma jen provozky které budou mít cenu jen jako zásobárna ND.

(reakce na) Jawablázni

4.1.2021 v 20:16 | Nahoru | #86720

kuba350 píše: no jde o to jestli se prodal opravdu, nebo tam jen tak někdo přihazoval

je to mraky peněz, ale když bys byl ve stavu kdy bys péráka moc chtěl, tak jestli byl pěkně udělanej, tak je to za pořizovací cenu vraku + materiál...



Ano, ve všem souhlas. Ale jestli se za to neprodal, tak se prodá o 10-20 levněji. Vím, že lidi po tom touží a peníze hodnotu ztrácí... Tak když je mají, proč nebejt šťastnej. Já na tom jezdil, takže to zas tak neobdivuju, po čem sem snil sem si už splnil. Peráka nechci, kdybych ho chtěl, tak bych ho měl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

4.1.2021 v 21:06 | Nahoru | #86721
Jirka4137> 350 rostou všude. I ve VB, kde to ostře sleduji (scháním první sérii 638 s 34hp, vyrobeno pár kusů a jen VB). I když bylo 350 vyrobeno strašně moc, tak na západě rostou, protože to je 2t, velký objem, prodejní propadák (západ), a je to z komoušské země. Podívej se na mobile.de, kde se 638-640 prodávají za 1500-3000€. U starých verglů záleží, jaký extrém to byl. Hodně špatné (trabant) i hodně dobré (porsche 959) rostou na ceně mnohem dříve, než třeba renault 5 ze stejného roku. Renault 5 roste minimálně, protože to bylo průměrné auto. Nejvyhledávanější motorky jsou asi Kawasaki triple 750 mach h2, protože to je 2t. To, že tu kawasaki naprosto rozbila v dobovém testu CB750 nikoho nezajímá. Ta kawasaki je mnohem dražší, i když to je objektivně horší motorka než ta CB750, která je oproti tomu láce. U veteránů je mnohem důležitější jejich pozadí, koncepce, inovace, počet vyrobených kusů nebo země původu, než jaké mají jízdní vlastnosti nebo spotřebu. Jawa je právě pro tyhle veteránisty i ze západu vyhledávaným zbožím, stejně jako v německu je obří poptávka po Tatrách.

Naposledy editováno 04.01.2021 21:07:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

4.1.2021 v 21:11 | Nahoru | #86722
SkotyCZ - tak o 638 pro VB s tolika konma slyšim prvně, víš o tom něco víc????

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

4.1.2021 v 21:22 | Nahoru | #86723
kuba350> VB myslím Velkou Británií, aby nedošlo k nedorozumění. Jinak je to tak, točila 6500 v základu a měla jinak řešené vložky ve válcích a písty. Pro nespolehlivost to stáhli na 19kW, pak na těch 17kw. Myslím, že to byl rok výroby 1986 a jen pro VB. Bylo vyrobeno fakt málo kusů. Četl jsem o tom článek na nějakém britském webu, ale nemůžu ho najít. Stačí napsat do Googlu jawa 350 34hp a vyjedou výsledky. V česku to není vůbec známé, ale právě tahle verze byla ta první, proto údajně vznikla 638 spojka. Nakonec to utli a byl to jen export. Těžko se o tom hledají informace, ale co jsem četl na zahraničních fórech, tak fakt existovala. Jednu jsem i viděl na inzerci za 800Ł.
edit:Fórum, kde se o ní zmiňují

Naposledy editováno 04.01.2021 21:30:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

4.1.2021 v 21:36 | Nahoru | #86724
SkotyCZ> to se mně zdá jako nesmysl.
Spíš to někdo zaměnil s Rotaxovym motorem co se vozilo do Anglie

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

4.1.2021 v 21:50 | Nahoru | #86725
kuba350> Informací je fakt málo, ale našel jsem jednoho týpka na YT, který mi psal, že zaručeně má 638 s 34hp.
Zde dávám výtržek z fóra, kde se zmiňují o 638 s 34HP.
The Type 638 has a 29 - 30 Pounds per Foot torque reading, but this is a higher revving engine. The unrestricted 1986 version made 34 BHP and had a reline at 7,000 RPM. I've had two of these. A friend still has two in his garage. Later post 1988 version had restrictors fitted in the carb manifold, exhaust baffles (a large choker collar) and in the airbox, to comply with Dutch and Austrian 350cc motorcycle power limit rules.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

4.1.2021 v 21:58 | Nahoru | #86726
Jirka- když jsem jezdil na 516 tak jsem ji měl v červeným,ještě doma torzo je,ty brejle bych potřeboval mám k nim od Zdenála spodek

Givi je objednaná a pokud nebude sedět zajedu ji osobně vyměnit prodejce je z Berouna(ten samej co je odkaz na ten hlín.rafek) takže to nejni zas tak daleko,vemu rodinu na Karlštejn teď ji stejně vyzkoušet u něj nejde bo je kurvavir .

K pneu co mám ve předu Michelin a vzadu ME22 je motorka aspoň pocitově klidnější při jízdě a předek min brni do řidítek.

(reakce na) Jawablázni

4.1.2021 v 22:07 | Nahoru | #86727
Vlasťák1973> Ty brýle byla haluz minulého víkendu. Dlouho jsem je sháněl. Tyto jsou skoro nepoužité a jedny z posledních. V šesté třídě jsem je měl v modrém na lyžáku.
(Fotky mám ale jen černobílé ) Folie k vystřižení má motorkář s přízně. Já zas nemám ten spodek a na bazošu je to ranec.

(reakce na) Jawablázni

4.1.2021 v 22:09 | Nahoru | #86728
SkotyCZ> Kamoš prodával jednu z prvních. Nevím jestli už je pryč pošlu ti na něj kontakt.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

4.1.2021 v 22:10 | Nahoru | #86729

SkotyCZ píše: kuba350> Informací je fakt málo, ale našel jsem jednoho týpka na YT, který mi psal, že zaručeně má 638 s 34hp.
Zde dávám výtržek z fóra, kde se zmiňují o 638 s 34HP.
The Type 638 has a 29 - 30 Pounds per Foot torque reading, but this is a higher revving engine. The unrestricted 1986 version made 34 BHP and had a reline at 7,000 RPM. I've had two of these. A friend still has two in his garage. Later post 1988 version had restrictors fitted in the carb manifold, exhaust baffles (a large choker collar) and in the airbox, to comply with Dutch and Austrian 350cc motorcycle power limit rules.

Honíš se za chimérou vzniklou špatným porozuměním textu. Pounds per foot torque je točivý moment a BHP je brzdový výkon (anglicky brake horsepower) na výstupním hřídeli motoru tj. na klice bez převodovky, spojky, alternátoru. Oficiální výkon Jawy 350 je vždy udávaný v HP což je výkon měřený až na zadním kole. A ten je vždy nižší oproti BHP.

Naposledy editováno 04.01.2021 22:16:20

(reakce na) Jawablázni

4.1.2021 v 22:16 | Nahoru | #86730
SkotyCZ> Nic o jawě pro VB nevím, ale spoustu se toho na fórech napsalo třeba o vatikánech, což neznamená, že se ten model v té verzi skutečně vyráběl.

(Myšleno ve více než kusova zakázka, ne, že by ta číza neexistovala vůbec)

Naposledy editováno 04.01.2021 22:20:37
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist