kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jde to pochopit!???!Nejsi určitě sám,ale ty si myslíš,že jsem ,,hovado" nebo tak.A to NENÍ pravda
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Jo, proč ne. Ale chce za to hodně peněz, to se nevyplatí. Navíc prodávat takovou motorku bude v čechistáně za trest, zvlášť s 50k na budíku.
To říkám furt 3V je omyl jak v autech tak v moto, jak se nedají válce dělit 2 tak je to průser, jakžtakž se to nesere u Triumphu.fireblader_puvodni píše: Omlouvám se za repost těch fotek, ale je to hezká motorka .Nikdy jsem si jen u Buellů nebyl jistý jak funguje ten řemen místo řetězu.
Řemen je ok, Buell píše výměnu po 20tkm, ale vydrží víc... Je to tichý a když pískne tak namazat mýdlem s jelenem nebo glycerinem a je klid...fireblader_puvodni píše: To není moc dobrá reklama pro motorku za 400 ... . A jak to čtu, italská klasika. Super desing, zvuk super, jede super, když se jí zrovna chce a jako bonus nabízí vzpomínku na Mussoliniho. A když se jí nechce, tak je s tím spousta sraní donutit jí, aby se jí zase chtělo. Prostě tak trošku dámička z pařížské.
.
dewwil píše: To říkám furt 3V je omyl jak v autech tak v moto, jak se nedají válce dělit 2 tak je to průser, jakžtakž se to nesere u Triumphu.
Souhlas, mam ted pujceneho Pazouta 3008 a ty zoufale zvuky pri pridani plynu je smutek, navic bez nejakeho projevu zivota, nechapu, jak tohle mohli automobilky dopustit a nezalobovali v EU aby tenhle radobymotor nemuseli instalovat do aut. Jenze je tady jeden zradce, ktery je podrazil v nadeji ze si urve velkou porci kolace s elektromobily, zasrany koncern a pak Alfa, Jaguar a jine znacky ktere si lidi kupovali kvuli jizdnim vlastnostem a motorum jdou do kopru pac s emisemi 50 mg nikdo poradne auto nevyrobi. Hlavne ze ten Pazout ma i startstop funkci ukrytou v menu pres dotekovy tablet. Pritom na dalnici zere jako V8, srac jeden
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dewwil píše: To říkám furt 3V je omyl jak v autech tak v moto, jak se nedají válce dělit 2 tak je to průser, jakžtakž se to nesere u Triumphu.
Kdyby to nevyráběl ital, ale aspoň číňan, tedy kdyby to nebyl takovej sráč, bylo by to ok. Zvuk hnusnej, ale průběh krouťáku super.
V autě je omyl cokoli mimo v8.
JollyJoker píše: dark-demon,dewil> Co mně zaujalo bylo to, že když se svezl před koupí Jindřej na Brutale 910,tak říkal, že to jede snad ještě mohutněji než Corsaro
Dewil> Souhlas,ten Rotax Helicon v Buellu a EBR-ku je asi to nejhutnější svezení,na čem jsem kdy jel
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Kdyby to nevyráběl ital, ale aspoň číňan, tedy kdyby to nebyl takovej sráč, bylo by to ok. Zvuk hnusnej, ale průběh krouťáku super.
V autě je omyl cokoli mimo v8.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
me teda prijde šest v rade jako chytřejší reseni...
Naposledy editováno 02.01.2021 18:37:34
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
však já se vždycky stejně nejvíc těším na trojkámenu jak mě vždy kolem 23.-24.h chytneš (tak že nejde utýct) a začneme se vášnivě líbat...sis ani nevšiml, ale upravuji si na to vždy vousy...
kdokoli řekne "moje stará " ...opáčím že je blbej...když má "starou"...já mám mladou...to nechápu, že si to někdo dobrovolně pořídí...
a nemusíš tady moralizovat...
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: strakon >...hele, čapka dobrá...ale víš jak, není to jen o čepici, ale o speciální designové řadě čepic od Uhrmányho...
Jo byly časy že miloval Ducati To dneska bych to na palici nevzal.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
a co vůbec ve tvým stavu, kdy téměř umíráš, děláš mimo domov...?
Naposledy editováno 02.01.2021 19:36:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Fizzer zrovna vecko mi prijde jako slusnej omyl - vzdyt je tam vse 2x ...
me teda prijde šest v rade jako chytřejší reseni...
Motorka woe,ve který je 6 v řadě dobrý ?Mozna na tu dobu Benelli sei,jinak žádná
Ivos píše: Chtěl bych ŘEMEN!!!!Už jsme to kutili se Šuťákem.Pevně věřím,že se to podaří
Já si vždycky říkal, že z nějakého důvodu se moontuje jen na čopry a přišlo mi, že tím důvodem bude větší namáhání u ostatních motorek. Proč chceš řemen?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dewwil píše: fireblader_puvodni> Já bych si dnes radši koupil Buella s Rotaxem, když ho držíš u huby tak jede jak píchlá svině, jen to chce mít obutý lepidla, se sporttouring pneu to furt malovalo hadíky po asfaltu a málem škrtátko na trenkách, s lepivkama bez problémů, jak po kolejích... A stojej pár korun, akorát ne každýmu se líbí
Citace nutnost...:D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: dewwil> ty o tom Buellovi mluvis uz pres deset let a furt nic
Mám TL a když chci tak mám možnost si Buella půjčit, dvě motorky stejnýho zaměření nepotřebuju... Teda zatím