kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: Ale dostali kamaráde dostali
Tak asi jen KAMARÁDI , bejvalej kamaráde
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: Měl bys tu máňu ukázat
Proč ne, když to bude... Ale vzhledem ke zkušenostem jsem dost skeptický...
https://www.motorkar...supermoto-44915.html
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: Vajíčáku
... máš nějaký problém s nedostatkem bílkovin či co? Todle tu vidím furt
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: ... máš nějaký problém s nedostatkem bílkovin či co? Todle tu vidím furt
Piču.Jen vajíčák,tomu nerozumí
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: dewwil> já nějak netrpím tím, že starý vrány jsou oproti těm novejm nedokonalý... mě právě ty určitý vrtochy starších bajků bavěj...
a pokud má někdo novej bajk proč by měl ten starej dotahovat funkčně k tomu novýmu, proto si ho asi koupil aby měl něco JINÝHO...
Přijde mi, že je to tu posuzováný neustále optikou "znouzectnost".. ale ona je to v reálu spíš nostalgie...s tím vším co to prináší a znamená akceptovaně.
Já novou motorku mám, dokoupím na ní padáky, a pak možná Akrap a není co řešit, TL bych vzal jak píšete z nostalgie a protože jsem nikdy neměl dvouválec, jen si dobře pamatuju, že podvozek nebyla žádná hitparáda už v době vzniku a ve svém věku si zbytečně nechci nabít kvůli ne úplně povedenýmu podvozku a brzdám.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: ... kromě volnoběhny, protáčejících se nalisovanejch vaček, tekoucí vodní pumpy, u verzí s plastovou nádrží tekoucí plastová nádrž, praskající hadice v nádrži u obou verzí, plastový rychlospojky na hadicích od čerpadla ke vstřikům, praskající podtlakový hadičky k map senzoru, prodřený membrány antihopu, sračkoidní brembo kotouče co jim zahnívaj nejty, poddimenzovaný relé startéru, hořící konektory od reglu a tekoucí oem öhlinse u millera Pokud se tedy bavíme o "starý dobrý" millce, u té wannabe SP už toho bylo víc
(Ale pravděpodobnost, že se tam něco zásadního vysere je oproti čemukoli jinýmu velice nízká, doporučuje devět z deseti fizzerů )
píše někdo kdo má Brutale
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
fireblader_puvodni píše: píše někdo kdo má Brutale
A to s tim souvisí jak?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
fireblader_puvodni píše: Já novou motorku mám, dokoupím na ní padáky, a pak možná Akrap a není co řešit, TL bych vzal jak píšete z nostalgie a protože jsem nikdy neměl dvouválec, jen si dobře pamatuju, že podvozek nebyla žádná hitparáda už v době vzniku a ve svém věku si zbytečně nechci nabít kvůli ne úplně povedenýmu podvozku a brzdám.
já mám teda 1100RR, takže podvozek od SACHS, funguje docela dobře - je to asi tím, že nevážím 90kg+ . Ohlins na Factory je takový vhodný mezistupeň potom případně k Ohlins TTX, Matris apod - kde ten podvozek, hlavně na okruhu, funguje o dost lépe. Samozřejmě po správném nastavení Takže přemýšlím, že bych časem šel buď do Ohlins TTX nebo Matris 46R + cartridge od Matris.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: A to s tim souvisí jak?
Matouš 7,3.
(Jak to, že vidíš třísku v oku svého bratra, ale trám ve vlastním oku nepozoruješ?)
Tak mi to přiišlo. Mille je nejhorší motorka na světě a trpí desítkami různých závad.... . Na dostatečně velkém vzorku bude mít spoustu závad jakýkolv model motorky.
andy_xx píše: já mám teda 1100RR, takže podvozek od SACHS, funguje docela dobře - je to asi tím, že nevážím 90kg+ . Ohlins na Factory je takový vhodný mezistupeň potom případně k Ohlins TTX, Matris apod - kde ten podvozek, hlavně na okruhu, funguje o dost lépe. Samozřejmě po správném nastavení Takže přemýšlím, že bych časem šel buď do Ohlins TTX nebo Matris 46R + cartridge od Matris.
Já mám na 1100Factory Ohlins a funguje dobře, ale mám i těch 90kg +. Pro mé potřeby plně vyhovující.