kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: myslels podstivy fazi
Když už...tak poctivý
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Když už...tak poctivý
to samozrejme vim, jen me vzdycky pobavi kdyz to vidim takhle napsany od nejakyho nostalgika :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: z.a.j.o.c.h> vrátím se k tomu airbagu cos koupil, kolik to teda vyjde celkově , tam je potřeba ještě zaplatit jakousi aktivaci či co?
neumím engliš tak se ptám
Aktuálně za 9700 koupíš vestu s řídící jednotkou, za kterou platíš pronájem. Ne hned, registrovat a aktivovat jí musíš do 48 hodin po prvním použití, to znamená, že do jara mi zadarmo leží ve skříni. Pak se platí standardně 120 E ročně, ale můžeš platit i po měsících (12E) s možností přerušení. Teď si nejsem jistej, ale minimálně musíš mít myslím 6 měsíců zaplaceno, což prostě vychází na sezónu a když jsi mimo, pořád platíš třeba 3 E poplatek nebo tak něco. Když předplácíš, máš na jednotku neomezenou záruku, když se ti rozbije, měl bys do 72 hodin dostat novou, po třech letech máš nárok na výměnu za novější generaci nebo si tu stávající po třech letech můžeš za 99 E odkoupit. Nebo můžeš zaplatit rovnou 400 E a jednotku si koupit rovnou, pak dostaneš dva roky záruky a nepřijdeš o aktualizace.
z.a.j.o.c.h píše: Aktuálně za 9700 koupíš vestu s řídící jednotkou, za kterou platíš pronájem. Ne hned, registrovat a aktivovat jí musíš do 48 hodin po prvním použití, to znamená, že do jara mi zadarmo leží ve skříni. Pak se platí standardně 120 E ročně, ale můžeš platit i po měsících (12E) s možností přerušení. Teď si nejsem jistej, ale minimálně musíš mít myslím 6 měsíců zaplaceno, což prostě vychází na sezónu a když jsi mimo, pořád platíš třeba 3 E poplatek nebo tak něco. Když předplácíš, máš na jednotku neomezenou záruku, když se ti rozbije, měl bys do 72 hodin dostat novou, po třech letech máš nárok na výměnu za novější generaci nebo si tu stávající po třech letech můžeš za 99 E odkoupit. Nebo můžeš zaplatit rovnou 400 E a jednotku si koupit rovnou, pak dostaneš dva roky záruky a nepřijdeš o aktualizace.
No a už su v piči JeBattakyvyrobek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ale zase ok, je to i na Race.
Mě by stačilo něco obyč.
Taky je vidět jak ta cena od novinek pomalu s rozšiřováním klesá.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Ale tou cb1000 se asi taky nic nezkazi, ta vypada fajn. Jen jsem nekde zaznamenal, ze ten motor uz neni tak plynulej jako ta cb1000r z hvezdnejch válek, na ty jsem jel a to je fakt super stroj, to jak to jede jak elektromotor od nuly az do nesmyslu, silou jakou ma v2 1000 jen v maximu, brzdi, zataci a radi jak kdyby tam byl prepinac... no byl jsem z ni tenkrat uplne pryc, jen teda byla az skoro moc dokonalá
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Jen pro predstavu - tohle jsou mensi kroska/jawa:
Edit: jeste me napada, nema ji sd v sérii? U ostrých je ktm dava uz docela dlouho..
Naposledy editováno 20.11.2020 18:20:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Každopádně mám zájem, stejně jsem chtěl přes zimu něco malýho, tohle může být cesta. Buď koupím nějakou hotovou, nebo podpořim šikulu
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Attim píše: assassin> no seš šikula, to je vidět akorát jsou to nějaký patvary - jak to fitne místo normální baterky?
Každopádně mám zájem, stejně jsem chtěl přes zimu něco malýho, tohle může být cesta. Buď koupím nějakou hotovou, nebo podpořim šikulu
Tohle jsou moje testovaci baterky, spis designove pokusy. Ono totiz udelat to v origo rozměru mi nedava moc smysl - takove jdou uz dnes koupit a nebavi me delat konkurenci nejake existující veci - tzn spis chci delat custom baterky ktere jsou mensi a jsou pro aplikaci kdy nekdo predelava motorku a potrebuje to původni misto zmenšit.
V motorkach co mam neupravene mam produkční liion baterky ala xracer...
Mam teda jeste jeden napad co se tyka baterky v origo rozměru, ale jeste jsem to nevyzkousel. To bude v dalsim kroku.
Kazdopadne pro zástavbu do origo prostoru mam pripadne takovéhle reseni - konkrétně je to do ktm krosky - dole to ma základnu jako origo baterka a nahore taky v miste kde je origo gumovej popruh, takze baterka neplanda.
Naposledy editováno 20.11.2020 19:15:09
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
assassin píše: Kubak: ty jo jsem uz fakt mimo, jsem stránku zpatky psal, ze se mi asi aktualne nic nelibi - mozna rsv. Ja zapomnel na SD ten se mi libi fakt hodne a obavam se, ze pri svezeni te nezklame.
Ale tou cb1000 se asi taky nic nezkazi, ta vypada fajn. Jen jsem nekde zaznamenal, ze ten motor uz neni tak plynulej jako ta cb1000r z hvezdnejch válek, na ty jsem jel a to je fakt super stroj, to jak to jede jak elektromotor od nuly az do nesmyslu, silou jakou ma v2 1000 jen v maximu, brzdi, zataci a radi jak kdyby tam byl prepinac... no byl jsem z ni tenkrat uplne pryc, jen teda byla az skoro moc dokonalá
Na star wars jsem nejel,esli je to predchozi generace,ale tohle mi prislo taky funny..Nejak to do brezna vykoumam.Bud jetyho duka s moznosti odpoctu nebo tohle novy,nic jinyho me aktualne nenapada.Nebo chargera a mam po starostech
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 20.11.2020 19:22:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Na tom jsem jezdil minulý týden a běs, proti tomu je Tuono jinej vesmír?
Na tom Rku? Nebo na cb1000r?
To Rko asi jo, to je fakt pravek. A tuono v2 je i dneska porad dobra motorka, ja jel na te tomasovo, predtim jsem na tuonu nejel, jen na rsv a na to kdy to vzniklo fakt super. Hezky se to ridi, brzdi, motor ma výkonu az dost a podvozek a celkove tuhost te moto je uplne jinde nez stroje z éry TL - to se proti tomu krouti jak had.
V soucasny dobe asi jedna z nej moto za nejmin penez.
Ta cb1000r asi taky neni draha a taky to je super motorka, jen asi nema takovej “racing” pocit jako to tuono.
Naposledy editováno 20.11.2020 19:25:09