paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.11.2020 v 20:48 | Nahoru | #99871

cibus píše: Drsna diskuse. Ja tu ekologii beru. Akorat nevim, jestli se mam smat nebo brecet, kdyz vidim, jak tady honime kazdy mikrogram CO2 a pak clovek vyrazi na jiny kontinent a nekdy ani to ne a tam to maji uplne, ale uplne v prdeli.



Nemusíš na jiný kontinent... Řeší se emise u letadel? Lodí? Vlaků? Jestli, tak je to zlomek toho, co u osobní dopravy a to je na tom to nejsmutnější, že jsme na tom bití i my, kdo jezdíme na motorce, která jede jednou za čas a vypouští nula nula prd ... To už na tý motorce jde víc z těch destiček a gum, jak bylo řečeno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.11.2020 v 20:48 | Nahoru | #99872

Palomoto píše: Dnes nakonec 4hodiny jezdeni a asi 80km. Nějak to v tom blátě mox nejede


Dobre ty. A jaka tedy vubec je? Budes na tom jezdit i nekam dal?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.11.2020 v 20:52 | Nahoru | #99873

z.a.j.o.c.h píše: Nemusíš na jiný kontinent... Řeší se emise u letadel? Lodí? Vlaků? Jestli, tak je to zlomek toho, co u osobní dopravy a to je na tom to nejsmutnější, že jsme na tom bití i my, kdo jezdíme na motorce, která jede jednou za čas a vypouští nula nula prd ... To už na tý motorce jde víc z těch destiček a gum, jak bylo řečeno



letadla, lode a vlaky se kupuji jinak.... tohle neni o ekologii, ale o tlaku na lidi, aby se auta porad tocily....

jak jsem psal, i kdyby slo vyrobit auto co jezdi 40let bez problemu a s nizkyma emisema... tak to problem neresi, protoze zatim nikdo nevymyslel co budou delat ty kvanta lidi co ted delaj auta... nebo vymyslel a my to ted uvidime

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.11.2020 v 20:52 | Nahoru | #99874
zmulin> to už se začínáme masírovat absolutními čísly a ne myšlenkou ... 1.0 1.2 1.4 ?

kdo ví... ? Jenže každýmu a tím myslím i Hašašína, je jasný že když budeš jezdit např. Superbem kterej se svýho času dělal i s 1,4kou co je dnes v Oktě ...resp. dvěma Superby jeden s 1.4 a druhej např s 2.0 ... tak v celkovým průměru bude asi 1,4 na tom možná líp ... jak ty dva dáš ale z 80% na dálnice... je to prostě jinak ...a o tom to celý je. Motor má několik účinností a ta energetická z hlediska využití chem. energie z paliva zjevně neleží u maxima mechanického výkonu... žel bohu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.11.2020 v 20:55 | Nahoru | #99875

z.a.j.o.c.h píše: Dyk psal že se vejde do 8, kolik jezdí Volho při 170 na dálnici?



No podle mě jezdí při 170 těch asi 170

(reakce na) Milovníci Italských krásek

17.11.2020 v 20:57 | Nahoru | #99876

t_freedom píše: nesouhlasím s tebou.... mám po německejch dálnicích najeto hodně s Ochcávkou 1.9 77PD... velmi kalup a byl jsem na 8.5l ... dvakrát stejným způsobem s Fobii... 1.2HTP... průměr přes 10l ... jak jedeš JEN dalnici, tak se ten rozdíl velmi rozevírá a je to potvrzeno i čistě dálničními testy... ... a o to mi běží...


Ja nemluvim o atmo 1,2 HTP, to je zdechlina proti soucasnemu turbomoturku, ty parametry jsou nekde jinde, tvoje okta byl smradoch ropak co vypoustel mraky vseho mozneho a jeste zral vic nez ten maly dnesni benzin. Amorat je potreba takovy maly motor dat do rozumne velikeho auta a muze to byt hodne pouzitelne pro docela velkou skupinu lidi co nepotrebuji kuzi obsitou palubni desku a sedacky pro odvetrani prdele

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.11.2020 v 20:57 | Nahoru | #99877
t_freedom> ja ti nevim.. mam ted A3 1.0 trivalec jako sluzebni, jezdim 80% dalnice, jak najedu na dalnici, vecne plyn na podlaze a prumer mam 6,6 litru. Auto jsem si nevybiral, asi sefa presvedcily naklady porizeni, dan a spotreba.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.11.2020 v 20:59 | Nahoru | #99878

assassin píše: Palomoto> zavidim, ja bych jezdil az bych plakal... letos uz to u me nevypada

napis potom na kolik nabijeni jsi dojel do prahy



A jak dlouho jsi byl v Práglu v zásuvce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.11.2020 v 20:59 | Nahoru | #99879
Petta> zatím Tenere mile překvapila. Nejvíc 650km za den, takže to je pro mne až dost. Dálnice nejezdím, tak 650km je třeba 10hodin na cestě. V planu jsou Chorvatské šotoliny někde na severu, tak snad to na jaře vyjde. Blato a sračky jsem taky neplánoval, ale vono to jde, tak proč sedět doma Letos budu mít 10tis.km, což jsem uz spoustu let nenajel. Naposledy asi před 15 lety. Od té doby stále miň a mín a to cenduro mne rozšířilo sezónu o několik měsíců. Ale kdoví co bude příští rok

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

17.11.2020 v 21:02 | Nahoru | #99880
takze jsme meli rapidy a fabie co litaj ve spatnym rezimu a uz tady mame srovnani superbu s ruznyma motorizacema... fleetovejch superbu s 1.4 je tolik, ze to predstavuje hrozbu pro ekologii...

pri jizde podle predpisu bude nejspis uspornejsi ten 1.4 i na dalnici...

1,4t kterej fouka 1atm ma cca stejne parametry jako moje stara 2.8i atmosfera kterou lidi berou jako docela velkej motor, toci stejny otacky, jen teda jsou tam vetsi tlaky - porad ale nekde jinde nez u dieselu... a pak tam musi byt lepe vyresenej transport tepla. vysledek je ale mnohem mensi a lehci motor s mnohem mensima odporama... me porad prijde, ze lidi vidi velkej superb a ctou 1.4 a predstavi si co ja vim, motor ze ziguliku...

ale 1.4t neni zadny prditko co strasne trpi, pro ten motor je 200ps asi takova zatez jako pro to moje stary bawo a vsadil bych si na to, ze vydrzi vic...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.11.2020 v 21:03 | Nahoru | #99881
Assassin:
Čekáme tak dlouho protože chceme dvojitou baterku a nejak neuměli pry vychytat aby to šlapalo. Dojezd je snad 100km, tak na to jsem moc zvědav Takze to mam na dve nabití a jsem tam Tedy mel bych to zvládnout i bez stanu
Pry to da 50km na plný výkon v terénu. Priplatek za druhou baterku byl teda mazec

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.11.2020 v 21:04 | Nahoru | #99882
Palomoto> tak to jsi najel dost. Predtim si uz moc nejezdil. Asi bych na enduru taky najel vic alakalo by me to, ale casu moc nemam. Behem tydne uz vubec. Tam pojedes na ni? Ikdyz to zatim na velke cestovani nevypada..

Milovníci Italských krásek

17.11.2020 v 21:06 | Nahoru | #99883
tak jak teda ten 1.0 85kW, asi spíš nebrat? Přemýšlím že asi spíše 1.6TDi, ale diesel nepotřebuji, jen tomu litru moc nevěřím a 1.5 110kW je hrozná dražba

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.11.2020 v 21:06 | Nahoru | #99884

Ivos píše: No podle mě jezdí při 170 těch asi 170



tak to ani piču, při 170 pojede tak nějak cca 150

(reakce na) Milovníci Italských krásek

17.11.2020 v 21:06 | Nahoru | #99885

Palomoto píše: Assassin:
Čekáme tak dlouho protože chceme dvojitou baterku a nejak neuměli pry vychytat aby to šlapalo. Dojezd je snad 100km, tak na to jsem moc zvědav Takze to mam na dve nabití a jsem tam Tedy mel bych to zvládnout i bez stanu
Pry to da 50km na plný výkon v terénu. Priplatek za druhou baterku byl teda mazec



ja jsme mel chvili cukani na freeride a tam byla druha baterka asi 70 jsem zvedav na recenzi.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.11.2020 v 21:07 | Nahoru | #99886

Petta píše: t_freedom> ja ti nevim.. mam ted A3 1.0 trivalec jako sluzebni, jezdim 80% dalnice, jak najedu na dalnici, vecne plyn na podlaze a prumer mam 6,6 litru. Auto jsem si nevybiral, asi sefa presvedcily naklady porizeni, dan a spotreba.



v Rakousku máš plyn na podlaze ? ... ono tyhle řeči jsou vždycky dost subjektivní... já to několikrát porovnával v různejch autech, kdy jsem jel to samý,..,.
Mondeo 2,2 ... passat 2.0 (BiT) ... Moje Volho... (fakt je ten, že s benzíny z poslední doby moc zkušeností nemám ... ) jen u svýho auta znám reálnou spotřebu z tankování (i s topením) ... údaje na palubáku jsou často jen na "uklidnění" uživatele jak dobrý to všechno je.,..

Passat žere jak tank, víc jak můj historickej motor ve stejným tempu... Mondeo jakbysmet... ostatní porovnání mám starší, tak jest... ohledně toho co psal Peter.
Jen mě zaráží, že by se to nějak zásadně u benzínu s turbem zefektivnilo... čím víc vzduchu, tím úměrně paliva... narozdíl od diesselu...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

17.11.2020 v 21:07 | Nahoru | #99887

z.a.j.o.c.h píše: tak to ani piču, při 170 pojede tak nějak cca 150



neco pres 160 .. volho moc nekeca, navic mi prijde, ze nekeca procentuelne, ale ze si pridava nakou konstantu... ale to uz varim z vody, nezkoumal jsem to nijak detailne...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.11.2020 v 21:11 | Nahoru | #99888
Petta> Jj, to Chorvatsko je v plánu na ni. Zjistil jsem ze na ostrým enduru, nebo i na 690 se na tom co jezdíme a da se jezdit nějak trochu oficiálně nudím a staci na to i těžší stroj a ten 2V je mnohem hodnejsi a využitelnost je lepší než 1V. Jen se jede pomaleji a víc se nadřeš. Ale zase mnohem lepsi na silnici a na přejezdy. Klidne bych bral i 890 Adventure R, ale je na nic také moc veci k řešení a pak je ta cena nesmysl. A čím levnejsi, tim se cítím lepe mimo silnic I tak tech ctvrt mega sere válet po trávě apod. Ale tomu se nevyhneš a kdyz vyhneš, tak si to nežiješ.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.11.2020 v 21:13 | Nahoru | #99889

t_freedom píše: v Rakousku máš plyn na podlaze ? ... ono tyhle řeči jsou vždycky dost subjektivní... já to několikrát porovnával v různejch autech, kdy jsem jel to samý,..,.
Mondeo 2,2 ... passat 2.0 (BiT) ... Moje Volho... (fakt je ten, že s benzíny z poslední doby moc zkušeností nemám ... ) jen u svýho auta znám reálnou spotřebu z tankování (i s topením) ... údaje na palubáku jsou často jen na "uklidnění" uživatele jak dobrý to všechno je.,..

Passat žere jak tank, víc jak můj historickej motor ve stejným tempu... Mondeo jakbysmet... ostatní porovnání mám starší, tak jest... ohledně toho co psal Peter.
Jen mě zaráží, že by se to nějak zásadně u benzínu s turbem zefektivnilo... čím víc vzduchu, tím úměrně paliva... narozdíl od diesselu...



...chuda smes, vrstveni smesi....

(reakce na) Milovníci Italských krásek

17.11.2020 v 21:14 | Nahoru | #99890

assassin píše: takze jsme meli rapidy a fabie co litaj ve spatnym rezimu a uz tady mame srovnani superbu s ruznyma motorizacema... fleetovejch superbu s 1.4 je tolik, ze to predstavuje hrozbu pro ekologii...

..



tak sis asi vzal moc prášků, no...

twll... snažím se naznačit a porovnávat POROVNATELNÝ... jedno auto, stejný s jinejma motorizacema...

takže pro ty co NECHTĚJÍ chápat...já si prostě myslím, že i Hnujdaj s 1.0 a 1,6 při vysokým tempu na dálnici bude žrát jinak s každým motorem... nebo že Audi A3 bude s motorem 1,2 TSFI žrát na dálnici ve vysokým tempu víc jak ta s 1,8FSI ... a jestliže to auto udělá 60 i víc tkm ročně, nenajezdilo je po městě... asi tak nějak...

ale už mě to fakt nebaví...
myslím si žže fleety dělají mnohem větší podíl než běžní smrtelnící...a při mým KAŽDODENNÍM ježdění po českých silnicích, dostávám dojem, že čím sračkovitější auto, tím víc se jeho uživatel a to ZEJMÉNA služebních vozů, snaží dokazovat ostatním že on zrovna ten maloobjem nemá... good night

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.11.2020 v 21:15 | Nahoru | #99891

assassin píše: ...chuda smes, vrstveni smesi....



jo to asi ano... o kousek se to asi hnulo... a ta chudá směs bude pro tu životnost taky nic moc...

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

17.11.2020 v 21:17 | Nahoru | #99892
snazim se porovnavat porovnatelny - a zacalo to 1.0/1.2 fabiema zavodicima s 2.4 xc70

(reakce na) Milovníci Italských krásek

17.11.2020 v 21:19 | Nahoru | #99893

zmulin píše: Je to i tím,ze firmy místo nákupů přecházejí na operaky omezeny nejakejma km,což zobrazuje i budoucí prodejnost motorizací plus k tomu ještě tvorej firmy nějakou svojí tvář a ta benzinová je momentálně mediálně ekologictejsi..



To jako myslíš, že někde přijde šéf a slavnostně pronese "teď jsem vám místo dýzlů koupil benzíny, a všude to trubte, ať máme dobrou imidž"? To spíš bych věřil těm elektrikám, bo benzín od dýzlu nepoznáš, dokud se o to nezajímáš...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.11.2020 v 21:19 | Nahoru | #99894

t_freedom píše: jo to asi ano... o kousek se to asi hnulo... a ta chudá směs bude pro tu životnost taky nic moc...



A45s AMG 2.0 ctyrvalec, 2.1 atm plnici tlak, 9:1 kompresni pomer, 7200otacek, 310kW ... fabrika se chlubi, ze motor da v pohode 250tis km

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.11.2020 v 21:19 | Nahoru | #99895

Attim píše: Já jsem taky nepsal, že by to je kvůli ekologii a ani žes to někdy někde napsal ty
Na planetě je lidí jako sraček, všichni chtějí auto, tak se automotive rozšířil do absurdních rozměrů a přesto se furt nějak drží a furt plivaj miliony nových aut. Asi i voličům Bureše už došlo, že to prostě není udržitelný, no tak se vyvolá umělá potřeba po nových autech (eko) a spolu s pobídkami, zákazy, daněmi a pokutami se to natvrdo plebsu nařídí. A zase to nějakou chvíli pojede. Protože kdyby ne, dopady na ekonomiku by byly myslím zásadní.



Já si myslim že se zasadnima dopadama na ekonomiku se do budoucna pocita, takze je klidne mozny ze se autoprumysl utlumi. Muze klidne probehnout proces rizenyho chudnutí společnosti a auto pro individualni dopravu nebude pro kazdyho.
Pokud bych hypoteticky pripustil ze je tu nejaka vladnouci vrstva, tak ta nepotrebuje dal bohatnout ale udrzet si vliv.
Do tyhle teorie krasne zapadaj jak elektromobily, tak starosti o ekologii (ktery si myslím ze jsou opodstatneny). Nebo jsou vladnouci vrstvy k tomuhle pristupu nuceny protoze to jinak do budoucna nepujde a vlastne je to zajem zezdola, teorii muze byt mnoho :)

Pri korona opatrenich kdy se klidne vypina pul ekonomiky to nezni uplne mimo.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

17.11.2020 v 21:20 | Nahoru | #99896

assassin píše: letadla, lode a vlaky se kupuji jinak.... tohle neni o ekologii, ale o tlaku na lidi, aby se auta porad tocily....

jak jsem psal, i kdyby slo vyrobit auto co jezdi 40let bez problemu a s nizkyma emisema... tak to problem neresi, protoze zatim nikdo nevymyslel co budou delat ty kvanta lidi co ted delaj auta... nebo vymyslel a my to ted uvidime



To mi ale rozumnější přijde trend "kurvítek", než hraní na ekologii, protože je vidět, že o vede do záhuby stejně...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.11.2020 v 21:21 | Nahoru | #99897
Palomoto> pravda je, ze ty jednovalce jsou dost jednoucelovy, agresivni a nepohodlny. Tohle se mi libi, jak je to jednoduchy, celkem levny a dojedes na tom daleko. Hlavne se o to tolik nebojis, i kdyz placnout s 250 tis clovek nechce. Jsem zvedavej, co napises po tripu. A nejaky fotky by se sikly..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

17.11.2020 v 21:24 | Nahoru | #99898

t_freedom píše: nesouhlasím s tebou.... mám po německejch dálnicích najeto hodně s Ochcávkou 1.9 77PD... velmi kalup a byl jsem na 8.5l ... dvakrát stejným způsobem s Fobii... 1.2HTP... průměr přes 10l ... jak jedeš JEN dalnici, tak se ten rozdíl velmi rozevírá a je to potvrzeno i čistě dálničními testy... ... a o to mi běží...



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.11.2020 v 21:24 | Nahoru | #99899

assassin píše: snazim se porovnavat porovnatelny - a zacalo to 1.0/1.2 fabiema zavodicima s 2.4 xc70



ano, viz test J.Clarkssona ... Picasso vs, M3 na dráze... celou dobu mi jde o to, že maloobjemy budou mít solidní spotřebu a emise jen do doby, když nepojedoou právě v tomhle režimu...pak je víceméně jedno jestli jedeš v mým Volvu, nebo "pseudoEKO" autem... a jestliže tyhle auta jezdí tím způsobem jak popisuju, je jejich ekologičnost oproti těm fujky fujky velkejm křápům přinejmenším sporná....a tyhle auta tak jezdí většinu svýho života, mají-li najezdit ročně přes 60tkm... ale to ti prostě vysvětlit nelze... nevím kde je chyba...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.11.2020 v 21:25 | Nahoru | #99900
Petta> Placnout s endurem je uplne ale uplne normalni. 250k uz neni tak moc. To uz dnes stoji kazda normalni ostra. A az se s tim obcas placne, tam teprve zacina ta prava zabava. To si musi clovek v hlave ze silnice trochu prepnout.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist