AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.
Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.
Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50
Naposledy editováno 08.11.2020 09:14:56
Já kupoval v 95 Feldu Combi s 50kW v LX za 265k, za 4t jsem si dokupoval přístroj. panel s otáčkoměrem, protože moje auto musí mít otáčkoměr ..... .V r. 2010 jsem kupoval O2 1,6CR/77kW lim za 340k (zaměstnanecká cena, pro ostatní cca 360k) a před dvěma roky FIII Combi 1,0/81kW M6 Style (nejvyšší výbava) za 319k, původní cena skoro 400k u dealera v Praze, protože za zaměstnaneckou cenu by byla za cca 360k.
V pátek jsem si byl na ní dát v servisu vypískovat na okna kód a než pro mě přijel kolega, tak jsem koukal na ceny nových co měli na prodejně - FIII Combi 1,0/70kW M5,Ambition (střední výbava) 352k, Kamiq 1,5/110kW Ambition 550k, , OIV 1,5/110kW Combi 780k (základ 640k), Superb PHEV 1,2M .......... .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
pech. píše:
Nerozmlouvej lidem nákupy nových aut... Kdyby je nekupovali, tak by lidi jako ty a já, nemohli kupovat levné ojetiny....
Máš recht.
Volvo stalo 25 + 5 za díly po max slevách a samozřejmě práce, hlavně s kůží a lakem, ještě teda spotřební kapaliny, ale 20l oleje do automatu správné specifikace vyšlo Německu na 1800 Kč, takže proplach je hotovej a je z toho auto, který si děti oblíbily pro jeho prostor a pohodlí.
Obrovská nádrž dává slušnej dojezd i při průměru 9L/100.
I tak to není a nikdy nebude žádnej zázrak, ale je to normálně použitelný bezpečný auto 120 kW. Na nějaký závodění sem nikdy nebyl, vyloženě líný auta mi nejsou příjemný.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
pech. píše:
Nerozmlouvej lidem nákupy nových aut... Kdyby je nekupovali, tak by lidi jako ty a já, nemohli kupovat levné ojetiny....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Auta - podobně. Manželka jezdila s Popularem, to hned po svatbě. Jenže jí to moc nešlo ( meziplyny, trochu tužší řízení ) , tak časem koupila sama sobě Fiata 126. No, to byla polská pomsta. Potom koupila bez mého vědomí Renaulta 11. Bylo to shnilé, až běda. Dovoz z Itálie, nastrkalo se do toho hodně peněz, ale jezdilo to dobře. Až přišla STK a viditelná, nezastavitelná koroze...Potom si už jezdila raději stodvacítkou. Staral jsem se já, resp. můj dvorní mechanik, ale bylo jí to málo. Tak si koupila nové auto. Nedojela s ním z autosalonu Renault ani do Pelhřimova, kde ho chtěla přihlásit. Odtahovka, 2 hodiny po koupi....zase byla dobrá 120... Renaulta jí vrátili, jenže se to opakovalo znovu, dvakrát. Odtah, servis, takže dál jezdila s mojí 120. Pokud vím, neodradilo jí to a jiné, než nové auto nechce. Zase Renaulta, už asi třetího.
Mojhi rodiče taky chtěli jedině nové auto. Bylo to 1000 MB, 120, Fabia Junior, ta byla poslední v roce 2001. Motor OHV původně z 1000 MB. Bez výbavy. Ale otec řekl, že než plně vybavenou ojetinu, tak raději novou, holou Fabii. Za 230 tisíc. Nikdy ji nedovybavil, žádné rádio, díra v palubce, bez plata, prostě 18 let jezdila ve stavu jak z fabriky . Podle mně lepší 120....skončila v hutích, koroze si vybrala daň.
Spoj blatník nárazní byl kobercovou lemovkou, nárazník už neměl za co držet. Prahy vystříkané montáž. pěnou a přestříklé sprejem. STK se to nelíbilo....
Naposledy editováno 08.11.2020 12:11:45
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Sema píše: PetrL3> V70 je super Co to má za motor?
D5 120kw. Nafta 5 válců.
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
hrnous píše: No tady to jede. Já dneska oslavil se svojí 1,4 MPI OHV 200 000, odpoledne musím vyměnit olej a jedeme dál..
1,4MPi bude jezdit až do doby, dokud nevyhnije těsnění, načež to někdo následně uvaří a utopí se vložky... Kolik mezitím urazí kilometrů
je celkem jedno... Ale jak to někdo brutálně uvaří, tak to pak s tím motorem většinou už jde rychle z kopce...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Naposledy editováno 08.11.2020 12:32:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
cmiral píše: Milan1963>následky asi hodně přehnané péče , já mám už Juniora htp 2005 a po důchodci v daleko lepším stavu a nic mi neodpadává
Ono je to holt z plechu.... A je třeba se o to trochu starat... Tak jednou za 5 let vystříkat dutiny a zkontrolovat / obnovit nátěr spodku. Když měním kola a to co hever omačkne, po spuštění z heveru přetřu barvou,a by tam nebyl holý plech, ťukají si lidi na čelo.... Ale pak se diví, proč se dožila 105 35let věku, než shnila, proč favorit byl po 26letech celkem zdravý, proč otcova Felicie potřebovala opravu až po 22 letech (byly schopny shnít za polovinu) a patnáctiletá fábie je zatím také takřka netčená...
Auta po důchodcích jsou takřka vždy úplně nahovno... Většinou blbá verze, šetří se na všem a to že auto jezdí málo, to mu taky nesvědčí... Náš dědek měl Fábii 1 jako ten Milanův... Sice 1,4 a normálně vybavenou, ale zhruba stejně starou... Taky byla shnilá.... A shnilých Fábií jsou k vidění statisíce... Už i dvojky hnijou... Jsou holt taky z plechu a lidi zapoměli o kastli pečovat... sice jezdí do myčky, ale aby je napadlo sehnout se a problédnout si prahy, jestli nejsou otlučené od kamejčků, to ne... No a plech bez barvy prostě hnije...
pech. píše: Například náš dědek bere to, že generace naše a generace našich rodičů v naší rodině jezdí v ojetých autech, jako totální životní prohru, .
Strejda má dům na seyschelech, 3 luxusní auta a nikdy si nekoupil nové. Kupuje pouze dvouleté luxusní ojetiny každé 2 roky. Říká že je to úplněk nesmysl kupovat nové, v těch autech není rozdíl a nevyhodí 2 mega z okna.
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Potřebuji se zbavit bordelu, který mi překáží ve stodole, a možná jej někdo užije.
1) nádrže na hranaté ČZ, zánovní kusy, povrchová koroze, neb nikdy neměly lak, a jsou poznamenané jen skladováním
2) blatníky na hranaté ČZ, stejný stav, jako kdyby kdysi někomu vypadly z nákladního vlaku cestou do lakovny
3) zadní čelo Škodovka užovka, tuším jsem je už nabízel Milanovi, pokud bude mít zájem, je jeho
4) díly na jízdní kola, netuším co to je, může to být bezcenné, může se někomu hodit, brzdy na přední kolo (brzdící o obvod pláště) atd.
Je mi to líto vzít a hodit do šrotu, fotit to ze všech stran, inzerovat na bazarech, odpovídat na telefonáty a maily abych z toho měl nějakou korunu nebudu, neb na to nemám čas, je toho hodně v jedné práci, v druhé práci, doma... Když už mám chvilku času, radeji si sednu s knížkou nebo pustím hudbu, než řešit kraviny.
Je to vše za odvoz, milovníci veteše si možna vyberou i víc věcí, vyklízím ve stodole prostor, a harampádí je tady nad hlavu. Kredenc do kuchyně (samozřejmě vesnické provedení, žádný výrobek n.p.), různé dřevěné zemědělské kraviny... Budu rád, když to někomu poslouží, nechci za to nic, jen s tím nemít práci. Ať to zmizí a uvolní prostor Nejde se věnovat všemu, a z téhle veteše mi dnes něco říkaj jen věci jako starý kroužkový motor včetně regulace, který si samozřejmě zrenovuji a bude mi snad v budoucnu pohánět dílnu. Potřebuji prostor na postavení soustruhu a transmise k němu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
cmiral píše: důchodce vždy dá přednost účelnosti výbavy jak nějakýmu pozérství a nepotřebuje nějaký asistenty a tablety kterým stejně nerozumí a rozumět nikdy nebudou a ti lidi nepotřebují ani známý hospodský krouťák
Co je hospodský krouťák?
cmiral píše: důchodce vždy dá přednost účelnosti výbavy jak nějakýmu pozérství a nepotřebuje nějaký asistenty a tablety kterým stejně nerozumí a rozumět nikdy nebudou a ti lidi nepotřebují ani známý hospodský krouťák
Účelnost výbavy? Tzn. že koupí auto s tím nejslabším motorem, kde buď není vůbec nic, nebo to má hlíny a metlu, ale centrální zamykání ne....
PetrL3 píše: Co je hospodský krouťák?
Kecy dementů, co nepochopili a nebo zapoměli, k čemu slouží převodovka a prohlašují motory které jsou točivé za špatné
a milují ty co začnou táhnout ve 2000 a ve 4000 totálně zvadnou.... Které zase serou mně... Když se takhle chová motor
v dodávce na dvě tuny, dokážu to pochopit, ale v osobáku je to otravný hnus....
3 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
A případně i tu brzdu na kolo.Díky
Naposledy editováno 08.11.2020 16:20:35
Tu brzdu ke kolu brzdící o plášt' bych bral. Vyfot', pošli, napiš cenu ( zdarma nechci ! ) a bude to. třeba do zpráv.
Ještě k té otcově Fabii Junior. O 1000 MB se staral vzorně, o mojí 120 taky. Jenže v roce 2001 při koupi Fabie už byl dávno v důchodu, navíc mu řekli, že Fabie není 120 a nehnije. Tak jen jezdil a jezdil. Nestaral se. A najednou mu po asi 12 letech u STK řekli, že auto je trochu shnilé. Jenže v 80 letech už mu to bylo jedno. Tak skončila na vrakovišti.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
kuba350 píše: Když už je tu taková sáhodlouhá diskuze o autech. Uvažuju o dodávce a naskytnul sem mi Transporter. Je to T5, 2006, 2,5 l, 96 Kw, 300000 km. O "nový" auta se vůbec nezajímám, tak nevim co čím trpí a optám se jestli tohle je vyloženě vyhlášenej špatnej, nebo dobrej motor. Díky
Ani z dálky vidět!!! Je to vyhlášený megasráč. Soudruhy z VW napadlo udělat motor pro náklaďák s nikasilem.... Sice je v čechách nějaká firma, co to převrtává na suché vložky, ale stojí to strašné peníze. Kup si cokoli jiného a bude to lepší... Je jedno jestli Tranzita, Boxera nebo Sprintera. Všechno má motory normální CRD.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Brzdy na kolo mám dvě, viz foto, tak se případně můžete podělit s Béďou. Kolo na kolo tedy nikdo nechce?
Blatníky jsou tu 4ks, vypadá to jak polotovary. Našel jsem to i s těma nádržema před lety při rušení jednoho drážního objektu skryté ve dvojité zdi.
Jinak dnes konečně na vyklizené místo přestěhován soustruh z předsoudružské éry, a začne se repasovat. Na zimu ideální práce
Ten soustruh bude mít motor i s frekvenčním měničem skrz otáčky,nebo "jen"převodovkou a řemenicí?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
kuba350 píše: Když už je tu taková sáhodlouhá diskuze o autech. Uvažuju o dodávce a naskytnul sem mi Transporter. Je to T5, 2006, 2,5 l, 96 Kw, 300000 km. O "nový" auta se vůbec nezajímám, tak nevim co čím trpí a optám se jestli tohle je vyloženě vyhlášenej špatnej, nebo dobrej motor. Díky
Je horší než 5válec v T4, ale není vyloženě špatnej. Převodovka netrpí na 5 kvalt jako u 77kw. Pokud se vysere vodní pumpa, je to průser.
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Soustruh, no frekvenčáky a podobné věci vymýšleli kamarádi, ale já rád retro, soustruh je někdy z období 1920-1930, na transmisi (plochý řemen), a jelikož zde mám krásný kroužkový elektromotor z téhož období, a vrtačku taky tak, tak v plánu je dílna po vzoru té doby, transmisní hřídel na zdi, třepetající se ploché řemeny, jeden hlavní motor který vše táhne
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 7 | 26.4.2024 v 09:54 cmiral |
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 9 | 23.4.2024 v 21:06 rg250 |
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka | alexch | 2 | 9.4.2024 v 21:22 Dolin |
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka | rg250 | 10 | 14.3.2024 v 14:17 Mňojo |
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka | Mario853 | 7 | 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA |