A nebo si kup VFRku jako ja a mas ctyrvalec do V s naprosto linearnim nastupem sily na plynu a zadnej velkej stress, je sice tezsi ale pokud nejsi prcek 150 a 45 kilo budes v pohode, batuzek si taky nestezuje a spotreba je v rozumny mezi. Da se s ni slusne pelasit i v pohode se kochat.
E: Neříkám, že je to špatný - celkově jsem s ní spokojenej i cestovat se dá - !400km za den bez problémů, ale chci prostě větší mašinu se kterou budu moct vyrazit kamkoliv.
Naposledy editováno 12.05.2008 12:14:32
zaverem: na ER-5ku nemuzu rict kriveho slova, a muzu ti ji s klidnym srdcem doporucit
u toho bandita s tim litajicim zadkem nevim, nepovim...
edit: jeste k tomu presedlavani... letos odjezdim jeste na 25kW, pristi rok otevru a budu se ucit na otevrene.. a dalsi rok poradne pojezdim na otevrene a uziju si to.. tj vydrzi mi celkem nadlouho
Naposledy editováno 13.05.2008 22:59:17
Jinak si nemyslím, pokud nejsi střelec, že by ti po 2 měsících chyběl výkon. Na zvládnutí pětistovky člověk potřebuje spíše několik sezón. Ono je to skoro stejné jako pohodová šestka (nemyslím supersporty typu R6, CBR600RR, Ninja apod.)
Jsem rád, že jsem na začátek zvolil pětistovku - i tak je tam výkonu na zabití dost - stačí otočit plynem a ručička tachometru míří ke stovce v páru vteřinách (z 0 na 100 za 5 vteřin). Mimo to, ovladatelnost a nezáludnost je lepší.
Jinak s tim vykonem ER-5ky absolutni souhlas, za ruky to umi potahat, ne ze ne.
Cosmogagy>Generiq> jak to myslis s tim ze CB500 jede jako po kolejich?? nejak jsem z toho zmateny . Ja mam zkusenost ze CBcko je oproti ER-5ce asi stabilnejsi na rovine, ale do zatacek se musi premlouvat, ER-5ka tam pada sama jako po masle.
Jinak s tim vykonem ER-5ky absolutni souhlas, za ruky to umi potahat, ne ze ne.
Ne, porovnával jsem s CBF500 (následovník CB500), na které jsem jezdil v autoškole. Oproti ER5 je CBF jistější podvozkově - alespoň mě to tak příjde. Ale mám už vzadu prořezávanou gumu jen tak na dojetí, tak možná se to pak zlepší, jak zajedu nové gumy.
Naproti tomu ER5 mi příjde, že má lepší záběr motoru, je menší a obratnější.
K tomu cestování mě napadá, mám na ní kufr Kappa 46 litrů- pojme v pohodě věci na týden, nebo dvě integrálky.
Niceméně jestli se ti líbí kapoty tak co zkusit CBR 600 F taky je to jedna z těch klidnějších šestek.
Ale ony ty kapoty jsou trošku zrádný, jak do člověka nepere vítr, moc si tu rychlost neuvědomuje - velká nevýhoda do začátku oproti naháčovi. V zatáčce pak dojde na lámání chleba a je zle...
Naposledy editováno 14.05.2008 18:05:31