Mažu normálně 1:40, píst jsem zajížděl 500 km na 1:33 vše jak má být. Nevím proč se najednou stalo toto. Nemáte nějaký nápad čím se to mohlo stát. Mám radši rozpůlil motor a zkontrolovat?
Díky za rady
1 reakcí na tento příspěvek Zadřel se nový píst
To není zrovna optimáááááál.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřel se nový píst
Svíčka má jako barvu? Jakým olejem mažeš
1 reakcí na tento příspěvek Zadřel se nový píst
Před montáží je potřeba zkontrolovat vůli a cca po hodině ježdění sundat válec a zjistit, jestli se píst někde nechytá. Otevři si manuál jakékoliv 125ccm krosky a tam je napsané, jak se zajíždí a co se měří.
Vložku válce vyčisti smirkem, píst opatrně opiluj a osmirkuj a jede se dál. Píst je po výbrusu větší, tak musíš taky napilovat přívěru, aby mezi přívěrou a pístem nebyla nikdy menší mezera než 0,3mm, radši 0,5mm.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřel se nový píst
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřel se nový píst
1 reakcí na tento příspěvek Zadřel se nový píst
1 reakcí na tento příspěvek Zadřel se nový píst
Prvně nám ukaž svíčku (barvu)
Na obrázky svíčky a toho přidření se samozřejmě těším taky, ale těžko z toho něco vyčumíme, pokud teda elektroda nebude rovnou utavená.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřel se nový píst
Rolda89 píše: hlavně ten píst nesmirkuj jen lehce opilovat mázlý místa
Taky nejsem zastánce přehnaného smirkování pístu, ale někdy je prostě potřeba ty napilované plošky ještě trochu opravit.
Pro Tomáška - kromě správného pilníku to chce správný smirek a šudlat to po obvodě, ne po délce pístu. Válec do kříže, stejně jako jsou stopy po honování. Nakonec pořádně vyčistit teplou jarovou vodou a kartáčkem, aby nikde nezůstalo žádné zadřené brusivo. Vysušit, namazat ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřel se nový píst
Zároveň se trochu bojím to zbrušovat, aby to potom nedělalo nějaký problémy, když bych to zbrousil špatně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřel se nový píst
Jinak fotky bych taky pokoukal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřel se nový píst
2 reakcí na tento příspěvek Zadřel se nový píst
První bych změřil ten válec a opravil ho. Tolerance ovality nebo kuželovitosti je 0,01mm. Obrázek je ke krosce YZ125, ale princip je stejný. Vůle pístu ve válci nemá klesnout pod 0,05mm (píše se i 0,045mm, ale to už se zbytečně zvětšuje riziko, že se kousne jako tobě) - píst se měří cca 15-20mm od spodní hrany, válec po celé délce.
Píst bych k tomu pak koupil nový, se správným rozměrem. Dělají se po 0,01mm. Nejhorší bývá Mitaka, spolehnout se dá např. na Prox, Wossner nebo Wiseco, nebo originál Yamaha.
Naposledy editováno 26.09.2020 21:30:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřel se nový píst
Podle tohoto https://www.motorka...;pgr=1#goto10147136, to je opravené, cituji: "Jo už jak dávno, jen tím že mi podfukovala hlava. Takže teď je všechno v pohodě"
Naposledy editováno 16.11.2020 22:00:40
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha DT 125r kapky na motoru Yamaha DT 125 R | Vorstyx | 13 | 6.5.2024 v 18:34 krokoš |
jaký převodový olej do Yamahy DT125... Yamaha DT 125 R | Jira_7 | 2 | 30.4.2024 v 08:44 kokoška. |
Yamaha DT 125r jakou přívěru Yamaha DT 125 R | Vorstyx | 1 | 6.4.2024 v 08:13 ja1 |
Yamaha DT 125 R karburátor Mikuni Yamaha DT 125 R | SirSpecny | 1 | 18.3.2024 v 14:10 Remzy |
Karburátor na Yamaha dtr Yamaha DT 125 R | Adoš170 | 4 | 14.2.2024 v 10:15 Bugs |