kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: FiZzeR> hele, já to nemyslím nějak zle, ale když takový dýchánek ventilů a pístů uspořádáš, tak většinou zbydou ještě 2 sady, mě by logicky napadlo, že by právě mely bejt. Ale je to spíš tím, že těch motorů je i proti Brutale 800 míň, co?
Mě ta 8kule docela překvapila, jak to jede... Ale je fakt, že ten motor je lačnej po otáčkách a i tam dobře zní.
Takže si to každej asi užívá, dokud si ty ventily a písty neřeknou, že si dají matinee...
Jinak, nevím jestli se k tobě dostalo... Jak sem s vás statečně s SSem držel(tzn full gas neustále a kolem 6-7trpm-čti maxima) tak mi na kruháči v Tanvaldu bliklo mazání... A byl jsem pod minimem... Takže, si za těch 250km vzala tak 0.5l oleje (ale od výměny kruhů jsem za 3000km dolejval asi 3-4dcl) Jen trnu hrůzou jestli jsem ty stěráky v tom tempu s vámi zase neztrhl.
To máš za ten zip
Je fakt že mně to taky páplo, to ráno jsem dolejval a večer zas. Ale u mě to bylo půl deci na těch asi 400 km. Obvykle to bere půl deci na tysýc, nevim co bylo jinak, žádnou mega kudlu jsme nejeli, na jihu to musím ždímat víc.
Každopádně nešlo si nevšimnout, že eseso smrdí jak čert, když jsem se nalepil aby bylo na gopro něco vidět, slzely mi z toho oči
Naposledy editováno 16.09.2020 08:14:11
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Je zajímavý,jak je najednou normální dolejvat olej...
U talijánský pomsty jo. To jsou ty jejich velkorysý vůle, protože nejsou schopný něco vyrobit přesně
FZR mi žralo litr na tisíc, klasika námaha pětiventil čtyřicetpětkrát stočenej. RSV jednu až dvě deci na tisíc, podle vyvrácenosti zápěstí, otřískaná okruhovka s 80kkm na hrbu. Tahle pomsta mi žere v průměru tu půl decku na tisíc, trošku jsem doufal že to po výměně tý makovice zmizí, ale bude to asi přes kruhy, ne přes vodítka. Takže nezmizelo.
Jediný co od výměny k výměně nevzalo kapku bylo rudý peklo.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Teplota oleje neustále 110°C a víc... otáčky neustále na 6trpm a víc... takže to asi mělo tendenci něco papat.
Jinak Monster má 77tkm a olej nežere ať se s ním jezdí jak chce... ale je to voda... u vduchovek u všech si to při "palbě" něco vezme...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: ..a jak je normalni, ze padaj ventily do motoru, protoze ho tocis
To není normální, to je jen vcelku běžný
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: To není normální, to je jen vcelku běžný
Jsi přecitlivělej... To se stává i Benelli..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: oioi01> srabe Stejně je to jedničkový Tuono pecka, co?
Je to traktor
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Papi8 píše: Ta moje stará vzduchovka si nevzala lautr nic, na celej výkend +-1000 km.
Asi jsi to netocil 6-7tis
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Ď
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Hele chlapi, kde se dá sehnat ten jezdec zipu? Hodil jsem to pani do galanterky a přehrabala celou dílnu, vhodnej jezdec nenašla. Je to YKK 8C. Google taktně mlčí, akorát nějakej armyšopík prodává 8CI, ale nikdo neví jakej je tam rozdíl.
Ď
Kupoval jsem nedavno odnekud z taiwanu. 8 je sirka, C je coil . Tzn ze je ta draha nasmodrchana z nylon spiraly, pak jsou jeste ty kovovy zoubky, to ma jiny pismeno...
L na konci je locking - ma to ten zoubek co zaaretuje zip aby se neoteviral..
Jo a jeste jsem nasel jinou tabulku a tam Je L jako oeft insert a R jako right insert - tzn damskej a panskej poklopec :D to vypada pravdepodobneji mam tady v zalozkach tech tabulek vic, hledal jsem to pul dne, opravoval jsem si bundu ... taky nikdo nevedel :(
Naposledy editováno 16.09.2020 11:25:48