paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.9.2020 v 12:50 | Nahoru | #93451

Johnny83 píše: Všelijak mrkni se o dva příspěvky níž netvrdim že to neni schopný okruhový náčiní, ale člověk co tam chce jezdit a myslí to vážně si podle mě spíš koupí Porsche. Ale pouze můj názor, kterej jsem si kdysi udělal když jsem kromě časáků o motorkách hltal i ty o autech


Jj,tak to jo Zrovna včera sem na hajzlu v AutoTip Klasik čet srovnání různejch veteránů a mmj i F40 vs. 959. 959 vyšlo coby auto ve kterym se dá překvapivě v relativní pohodlí jezdit i normálně a když se veme pod krkem,tak skvěle funguje a F40 coby vyloženě okruhová magořina se kterou se museli italové v těch jejich letních teplotách po městě trápit..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.9.2020 v 12:53 | Nahoru | #93452

assassin píše: Frennky: no a to jsem v posledni dobe přednášel uplne jinej level. Ale snazim se se krotit vic nejchytrejsich lidi na jednom miste nedela dobrotu



No přesně. Moje řeč. A problém je, že těch nejchytřejších lidí děsně přibývá.

Tak se poslední dobou snažím ty večírky promlčet. Ale trpí tím můj společenský kredit.

Kurva, život je těžkej.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.9.2020 v 13:00 | Nahoru | #93453

zmulin píše: Jj,tak to jo Zrovna včera sem na hajzlu v AutoTip Klasik čet srovnání různejch veteránů a mmj i F40 vs. 959. 959 vyšlo coby auto ve kterym se dá překvapivě v relativní pohodlí jezdit i normálně a když se veme pod krkem,tak skvěle funguje a F40 coby vyloženě okruhová magořina se kterou se museli italové v těch jejich letních teplotách po městě trápit..



jj tak F40 bylo syrový auto, bohužel teda s turbem, poslední auto, na který dohlížel Enzo, hrálo se hlavně na hmotnost. 959 hrálo spíš na technologie a bylo našlapaný všelijakejma asistentama a elektronickejma vychytávkama... za mě rozhodně F40, holt v tomhle jde u mě rozum stranou (kor když je to jen hypoteticky) a musim teda po letech přiznat, že ač jsem jí zpočátku opovrhoval (paralela s 999), teď bych (samozřejmě opět čistě hypoteticky) asi zvolil radši F50. Sice se mi tolik nelíbí a už to neni taková klasika, ale ten motor stačilo mi slyšet to na videu v tunelu v Monaku a to musí bejt teda rachot

Naposledy editováno 10.09.2020 13:05:23

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.9.2020 v 13:08 | Nahoru | #93454
Johnny83> Na dělání bordelu v tunelu ti postačí starej mamut s děravým výfukem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.9.2020 v 13:10 | Nahoru | #93455
Johnny83> Ještě než sem to dočet,tak sem měl jasno jak ti musim napsat,že já bych chtěl místo F40 radši F50.Když sem byl před víc jak 20ti lety poprvý v Maranellu očumovat,tak to ještě nebyl ani takovej veterán a i tam jedna jela zrovna do kopců,kromě teda toho že další stála v tom muzeu s F40 a GTO u sebe

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.9.2020 v 13:16 | Nahoru | #93456
zmulin> můj celkovej favorit, když se to vezme kolem a kolem, je asi Porsche Carrera GT... základ v okruhovym speciálu, atmosféra, manuál, kvalita Porsche, dostupnej servis, za hezkýho počasí sundáš střechu a jedeš se projet někam do hor jó a teď zpátky na zem

Milovníci Italských krásek

10.9.2020 v 13:22 | Nahoru | #93457

Kvuli tem mrdkam italskym ani zaparkovat neni kde

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.9.2020 v 13:26 | Nahoru | #93458

cibus píše: No přesně. Moje řeč. A problém je, že těch nejchytřejších lidí děsně přibývá.

Tak se poslední dobou snažím ty večírky promlčet. Ale trpí tím můj společenský kredit.

Kurva, život je těžkej.



Já myslím, že těch opravdu chytrých je furt stejně. Akorát přibývá těch, co si to jen myslí... . Na společenský kredit jsem už dávno rezignoval

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.9.2020 v 13:28 | Nahoru | #93459

Frennky píše: Já myslím, že těch opravdu chytrých je furt stejně. Akorát přibývá těch, co si to jen myslí... . Na společenský kredit jsem už dávno rezignoval



Paráda. Ještě se mám kam posunout.

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

10.9.2020 v 13:29 | Nahoru | #93460

Nejen Italove umi hezka auta

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

10.9.2020 v 13:35 | Nahoru | #93461
NP: tomu delaj Italové interiér tak moc se povedl, ze dalsi generaci dali Němcům

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.9.2020 v 13:38 | Nahoru | #93462
NP> Jj,McLaren je parádní Koenigsegg taky můžu.Mě osobně překvapila i nová Corvette.Dřív to uvnitř vypadalo jak ve starym Mondeu a teď je to moc hezky udělaný a dá se s tim parádně jezdit.Za mě v poměru výkon/cena/design jeden z nejlepších sporťáků



Milovníci Italských krásek

10.9.2020 v 13:39 | Nahoru | #93463
Tak tenhle mel asi ten italskej pac hotelovemu pikolikovi chvili trvalo nez se mu to povedlo zaparkovat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.9.2020 v 13:41 | Nahoru | #93464
zmulin> Ty tlacitka v rade na hrane stredniho panelu jsou ale dobry ulet

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.9.2020 v 13:42 | Nahoru | #93465
[quote=assassin]NP: tomu delaj Italové interiér tak moc se povedl, ze dalsi generaci dali Němcům [/quote

V první generaci byl řidič uprostřed a za nim kousek vzadějc po stranách spolujezdci ne?

K tý národnostní otázce mam zas Pagani.Nádherný italský auto,který když funguje,tak i pěkně jezdí.Škoda jen,že ještě žádnej vytrvalostní závod ten motor z Mercedesu nevydržel..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.9.2020 v 13:48 | Nahoru | #93466

NP píše: zmulin> Ty tlacitka v rade na hrane stredniho panelu jsou ale dobry ulet



Ajo to je asi už zas moc.Sem dal moc novej model.Já jel v tomhle:

Milovníci Italských krásek

10.9.2020 v 13:50 | Nahoru | #93467
zmulin: to ja myslel ty novodobe, u F1 nevim… ale jak rikas tam byly 3mista, ridic uprostred no

U nas mel v 90kach jeden typek simcu-matru bagheera a ta mela taky 3 mista:

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

10.9.2020 v 13:59 | Nahoru | #93468
i ten novej Speedtail má uvnitř uspořádání jako kdysi F1 mně se ty nový Mclareny designově nelíběj, připadá mi to jako by to navrhoval Kaplickej

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.9.2020 v 14:17 | Nahoru | #93469
Za me pokud ferrari, tak 512 tr...
Asi proto, ze si "predchudce" nejvic pamatuji z prvnich test drive a nfs :D

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

10.9.2020 v 14:19 | Nahoru | #93470
Za me FF nebo Lusso

Naposledy editováno 10.09.2020 14:20:59

Milovníci Italských krásek

10.9.2020 v 14:31 | Nahoru | #93471
Designově se mi líbí Monza

Milovníci Italských krásek

10.9.2020 v 14:32 | Nahoru | #93472
A nej porsche je samo 914!

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

10.9.2020 v 14:57 | Nahoru | #93473
Enzu jsem naopak nikdy moc nepřišel na chuť

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.9.2020 v 15:05 | Nahoru | #93474

assassin píše: Za me FF nebo Lusso



Jsme v podobný fázi
Začal jsem s v8 uprostřed,ještě nedávno už to byl V12 vepredu,kdy teda třeba ta 599GTB je furt jedno z nejhezčích a teď už bych pravděpodobně šel do toho co píšeš

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.9.2020 v 15:06 | Nahoru | #93475
Johnny83> Peknej kousek

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

10.9.2020 v 15:09 | Nahoru | #93476
Já bych byl věrnej koncernu


E: nebo radši takhle


Naposledy editováno 10.09.2020 15:10:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.9.2020 v 15:24 | Nahoru | #93477

Kubák píše: Kdyz uz jsme zase u plechovek..
Kdyby nekdo chtel kola na embecko,zbyly mi z RS original 18” s lonskejma rijnovejma wintercontact ts 850 p 225/40 najeto cca 2kkm


Cenovka? Uz jsem videl.. se poptam..

Naposledy editováno 10.09.2020 15:30:22

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.9.2020 v 15:49 | Nahoru | #93478

Johnny83 píše: jj tak F40 bylo syrový auto, bohužel teda s turbem, poslední auto, na který dohlížel Enzo, hrálo se hlavně na hmotnost. 959 hrálo spíš na technologie a bylo našlapaný všelijakejma asistentama a elektronickejma vychytávkama... za mě rozhodně F40, holt v tomhle jde u mě rozum stranou (kor když je to jen hypoteticky) a musim teda po letech přiznat, že ač jsem jí zpočátku opovrhoval (paralela s 999), teď bych (samozřejmě opět čistě hypoteticky) asi zvolil radši F50. Sice se mi tolik nelíbí a už to neni taková klasika, ale ten motor stačilo mi slyšet to na videu v tunelu v Monaku a to musí bejt teda rachot



na f40 f50 jsem kdysi videl hezky video

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.9.2020 v 15:50 | Nahoru | #93479
Tifone> hmm,to je pro mě něco jako koupit si Phaetona místo A8...

Milovníci Italských krásek

10.9.2020 v 15:53 | Nahoru | #93480
https://www.motorkar...i-napinat-44387.html

Tohle je přesně co píšu o německym marketingu,bo v tom jsou borci .Íčka už nějakou dobu vyráběj.Dorazí BMW a na to samý prohlásej,že maj nekonečnej řetěz,protože jsou nejlepší
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist