Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.
Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...
Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.
98-00: první generace
01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž
03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...
04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________
Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer
LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE
Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:
Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***
Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo
Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.
Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000
RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000
Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...
Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...
Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)
Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39
bavil sem sa s chalanem, co mi robiva tlumice a repasoval a nastavoval mi aj ten ohlins, ze sem od zimy zhodil asi 20kg. no a mam ho samozrejme moc na tvrdo. Takze predpokladam, ze ten cely problem u mna bude kvuli temu az moc tvrdemu zadku.
Je to citit aj na ceste. Zajtra mi uz snad dojde hakovy kluc tak to pujdu povolit a snad aj onedluho skusit.
Ozzy_ píše: Tomasd: Jaky si na tom jel cas ? Tlak 2.2 na predek se mi zda az malo, okruhovy gumy se (pravda za tepla z nahrejvaku) foukaj cca 2.4 ... a ja kdyz tam mam mintak to moc nezataci a plave krapet, presne jak rikas.
Zajimavejsi by bylo jaky tlak v tom byl kdyz si dojel, ale to asi nevis co.
....
Jezdil jsem mrdalovinu +- 2:10, letos prvnicka na dospelym okruhu. A vim, po prijezdu jsem tam mival vetsinou lehce pres tech 2,35/2,50 (po prvni runde teda o dost, nechal jsem tam schvalne silnicni tlak) proto jsem furt ubiral
E: bylo vedro btw
Naposledy editováno 08.09.2020 21:02:27
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
tomasd. píše: Ozzy_> tam byl TiRex, ja bych tam po ose ani nedojel Smrdlal jsem se v Moste Takze TiRex na Tuonu a DRIII na Slovaci, ja na Streetovi a S21 v Bruxu
Jeeeee, sorac, jsem Vas zmatlal dokopy
Reakce byla na tu fotku tech R3 na SLovaci, takze jsem se mel zeptat TiRexe, jakej cas tam jel pro lepsi predstavu.
2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Takze to bych si doma neprosadil
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
strakon píše: tomasd.> kdyžtak padej na levou stranu, ten výfuk bych chtěl
No a spojkovy prasatko a ten kryt sedla, co?
Mno, jako ... jsem Vyblbnu se na tom neskutecne, i v hale, jeste vic na ty venkovni trati. Co ti na tom pocitove vadi ? Jak "divne" se to chova ? Me neprijde zasadni rozdil, kdyz sem jezdil na PBSku u Piera, Ohvalce u Peska, a elektrice v Pitlandu. A specialne na zimu rozhodne pity, kdyz se jezdi venku, tak je asi lepsi motor .... asi i nejlepsi ohvalka protoze posazem ma zdaleka nejbliz k SS
Kombinace e-PIT a rozumne rychla (kart-planet) asfaltova draha mi prijde zdaleka nejvic muziky za malo penez
Ale kazdej to muze mit jinak. Me to bavi. Co se ti na tom nezdalo ? Z ceho si mel "blbej pocit" ?
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
E: a samozrejme chyba mrdala, zvysovani tlaku na packu pri zacatku zataceni
Naposledy editováno 17.09.2020 11:21:10
3 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
strakon píše: pěkný kola www.motorkari.cz/motobazar/nahradni-dily/kola-a-rafky/kola-cela/kovana-kola-oz-aprilia-1588067.html
Koupime kazdej jedno a budem si je pujcovat
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
strakon píše: pěkný kola www.motorkari.cz/motobazar/nahradni-dily/kola-a-rafky/kola-cela/kovana-kola-oz-aprilia-1588067.html
Tak za tyhle kola bych nedal ani 10tkč, jakmile vidím na tzv. forged wheels dělící rovinu tak se mi to hnusí, na kovanejch musí být stopy po fréze a u OZ z boku vyfrézované "Forged", prostě ty co má Assassin...1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
gen1 oz kola s axialama maju delisi hranku, nemaju forged na lemoch! maju vylisovane oz pri strede atd!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Dablicek: na moji druhou sadu se uz vytvoril poradnik, ale me se je nejak nechce prodávat. Jeste jsem ani nevyzkousel, jak ten jinej design a hlavne cerna barva bude vypadat (ty druhy nejsou oem, ale OZ Piega)
Ty Piega jsou asi jeste o 200g na kolo lehčí nez tyhle gen1
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie |
Opravna sada spojkove pumpy Rsv 100... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 0 | 16.4.2022 v 19:05 Supermotojunkie |