motozem_rijen





Téma: Aprilia RSV úpravy a tuning
1.8.2012 v 10:26
Čau všem nadšencům pro tenhle stroj

Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.

Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...

Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.

98-00: první generace

01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž

03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...

04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________

Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer

LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE

Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:

Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***

Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo

Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.

Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000

RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000

Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...

Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...

Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)


Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

8.9.2020 v 20:18 | Nahoru | #5941
Ozzy_> u mna bude problem v az moc tvrdem zadku.
bavil sem sa s chalanem, co mi robiva tlumice a repasoval a nastavoval mi aj ten ohlins, ze sem od zimy zhodil asi 20kg. no a mam ho samozrejme moc na tvrdo. Takze predpokladam, ze ten cely problem u mna bude kvuli temu az moc tvrdemu zadku.
Je to citit aj na ceste. Zajtra mi uz snad dojde hakovy kluc tak to pujdu povolit a snad aj onedluho skusit.

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

8.9.2020 v 21:01 | Nahoru | #5942

Ozzy_ píše: Tomasd: Jaky si na tom jel cas ? Tlak 2.2 na predek se mi zda az malo, okruhovy gumy se (pravda za tepla z nahrejvaku) foukaj cca 2.4 ... a ja kdyz tam mam mintak to moc nezataci a plave krapet, presne jak rikas.

Zajimavejsi by bylo jaky tlak v tom byl kdyz si dojel, ale to asi nevis co.
....


Jezdil jsem mrdalovinu +- 2:10, letos prvnicka na dospelym okruhu. A vim, po prijezdu jsem tam mival vetsinou lehce pres tech 2,35/2,50 (po prvni runde teda o dost, nechal jsem tam schvalne silnicni tlak) proto jsem furt ubiral
E: bylo vedro btw

Naposledy editováno 08.09.2020 21:02:27

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

8.9.2020 v 22:27 | Nahoru | #5943
2:10 na slovaci na nahaci ?? Ale no tak ....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

8.9.2020 v 22:53 | Nahoru | #5944
Ozzy_> tam byl TiRex, ja bych tam po ose ani nedojel Smrdlal jsem se v Moste Takze TiRex na Tuonu a DRIII na Slovaci, ja na Streetovi a S21 v Bruxu

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

9.9.2020 v 09:09 | Nahoru | #5945

tomasd. píše: Ozzy_> tam byl TiRex, ja bych tam po ose ani nedojel Smrdlal jsem se v Moste Takze TiRex na Tuonu a DRIII na Slovaci, ja na Streetovi a S21 v Bruxu



Jeeeee, sorac, jsem Vas zmatlal dokopy

Reakce byla na tu fotku tech R3 na SLovaci, takze jsem se mel zeptat TiRexe, jakej cas tam jel pro lepsi predstavu.

Aprilia RSV úpravy a tuning

9.9.2020 v 18:45 | Nahoru | #5946
Hoší mám tu stahovák na rotor magneta na RSV, dostal jsem to ke své rok 2000. Nehodí se někomu. Domluva přes zprávy prosím

2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

10.9.2020 v 10:31 | Nahoru | #5947
Sory ze se vam sem naseru, ale ... nejel by si nahodou nekdo zablbnout na ePITU na venkovni drahu v Praze ? . Je to skvely vyblbnuti. Detaily na odkazu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

10.9.2020 v 11:29 | Nahoru | #5948
Ozzy_> bych i sel, ale vcera jsem si odkliknul jeste jeden Most na 16/9, Aprilka se prej chce projet po okruhu
Takze to bych si doma neprosadil

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

10.9.2020 v 15:41 | Nahoru | #5949
Vsak ja jedu taky 16+17.9 do brna ;-D Takze prave jako rozjezdeni tady v Praglu na odpolko je to znacka ideal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

10.9.2020 v 18:58 | Nahoru | #5950
tomasd.> kdyžtak padej na levou stranu, ten výfuk bych chtěl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

10.9.2020 v 19:57 | Nahoru | #5951

strakon píše: tomasd.> kdyžtak padej na levou stranu, ten výfuk bych chtěl



No a spojkovy prasatko a ten kryt sedla, co?

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

10.9.2020 v 19:58 | Nahoru | #5952

Ozzy_ píše: Vsak ja jedu taky 16+17.9 do brna ;-D Takze prave jako rozjezdeni tady v Praglu na odpolko je to znacka ideal



...takze to bych si doma neprosadil (zn. tri haranti do 6 let... )

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

10.9.2020 v 21:33 | Nahoru | #5953
tomasd.> jo, prostě tak, aby tohle zůstalo

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

14.9.2020 v 11:51 | Nahoru | #5954
Ozzy_> aniž bych se chtěl pouštět do nějakých útoků, jelikož je mi to jedno, beru to spis jen jako vlastní zkušenost, jsi si tou super zábavou jistý? Já na nich byl 3x a následně letos odjel celou Rival trophy na “normálním” pitu a ta elektrická věc se chová hodně podivně. Ok, pokud je tvým cíle dat koleno, tak dobrý ale jinak... Jako nouzovka na zimu dobrý, možná půjdu i zas až bude krize ale dneska, když kluci organizují ježdění na pitech i s pujcovnou, bych doporučoval zkusit to

Aprilia RSV úpravy a tuning

14.9.2020 v 20:09 | Nahoru | #5955
Jindrej: neberu jako utok, kazdej jsme nejakej.

Mno, jako ... jsem Vyblbnu se na tom neskutecne, i v hale, jeste vic na ty venkovni trati. Co ti na tom pocitove vadi ? Jak "divne" se to chova ? Me neprijde zasadni rozdil, kdyz sem jezdil na PBSku u Piera, Ohvalce u Peska, a elektrice v Pitlandu. A specialne na zimu rozhodne pity, kdyz se jezdi venku, tak je asi lepsi motor .... asi i nejlepsi ohvalka protoze posazem ma zdaleka nejbliz k SS

Kombinace e-PIT a rozumne rychla (kart-planet) asfaltova draha mi prijde zdaleka nejvic muziky za malo penez

Ale kazdej to muze mit jinak. Me to bavi. Co se ti na tom nezdalo ? Z ceho si mel "blbej pocit" ?

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

17.9.2020 v 11:11 | Nahoru | #5956
Jeste k tem gumam - tady S21 po Mostu - budu priste jeste ubirat tlak a pritvrdim podvozek, zda se mi to na okrajich malo zapojeny, moc otřený... Ale jinak super, na vyjezdech pod prdeli krasne hlasi, ze uz jakoze zacina podkluzovat, zadna zrada k vylekani. Predni S22 na brzdach do retarderu v naklonu sice podklouzla, ale krasne pokracovala ve stope, kdyz jsem pustil packu (predjizdeny asi nemel uplne radost ale vsude byla rezerva)
E: a samozrejme chyba mrdala, zvysovani tlaku na packu pri zacatku zataceni



Naposledy editováno 17.09.2020 11:21:10

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

17.9.2020 v 11:16 | Nahoru | #5958
tomasd.> pekne

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

17.9.2020 v 11:16 | Nahoru | #5959
strakon> mam taky pocit, ze ty kola poznam od nekat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

17.9.2020 v 11:17 | Nahoru | #5960

strakon píše: pěkný kola www.motorkari.cz/motobazar/nahradni-dily/kola-a-rafky/kola-cela/kovana-kola-oz-aprilia-1588067.html



Koupime kazdej jedno a budem si je pujcovat

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

17.9.2020 v 11:27 | Nahoru | #5961
tomasd.>

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

17.9.2020 v 11:34 | Nahoru | #5962
se mnou nepocitejte, ja mam dve sady svoje

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

17.9.2020 v 20:56 | Nahoru | #5963

assassin píše: se mnou nepocitejte, ja mam dve sady svoje



Kdyby si chtěl jednu pustit, tak v zimě budu ready. Kdyby teda byly na dvojkovou hujdu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

17.9.2020 v 22:41 | Nahoru | #5964

strakon píše: pěkný kola www.motorkari.cz/motobazar/nahradni-dily/kola-a-rafky/kola-cela/kovana-kola-oz-aprilia-1588067.html

Tak za tyhle kola bych nedal ani 10tkč, jakmile vidím na tzv. forged wheels dělící rovinu tak se mi to hnusí, na kovanejch musí být stopy po fréze a u OZ z boku vyfrézované "Forged", prostě ty co má Assassin...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

18.9.2020 v 05:32 | Nahoru | #5965
dewwil> kamarade to co pises plati ale len pro gen2, resp kola pro radialky!
gen1 oz kola s axialama maju delisi hranku, nemaju forged na lemoch! maju vylisovane oz pri strede atd!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

18.9.2020 v 05:39 | Nahoru | #5966
Ti_rex> jo,možná jsou kovaná, ale jsou s tou hrankou ošklivé...

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

18.9.2020 v 06:36 | Nahoru | #5967
dewwil> su urcite kovane mjel sem ich, a na vahu byli jak perko
Mne sa ale lubja na tunakovi vicej ty cerne bremba, tak sem ich nakonec strelil.
Btw. henty hore z inzeratu, vypadaju jak ty moje co sem prodal nedavno

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

18.9.2020 v 07:07 | Nahoru | #5968
Jo jsou to ty prvni OZ, jsou kovana, jen tuhle plochu mezi paprsky nemají obrobenou. Ty co mam ja uz nejsou OZ a rusaci je obrobili tupou frezou a je to videt

Dablicek: na moji druhou sadu se uz vytvoril poradnik, ale me se je nejak nechce prodávat. Jeste jsem ani nevyzkousel, jak ten jinej design a hlavne cerna barva bude vypadat (ty druhy nejsou oem, ale OZ Piega)
Ty Piega jsou asi jeste o 200g na kolo lehčí nez tyhle gen1

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

18.9.2020 v 07:10 | Nahoru | #5969
dewwil> mně se líběj, vypadaj v pěkným stavu, nikde není vidět žádná oděrka jednou si je koupím

Naposledy editováno 18.09.2020 07:10:26

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

20.9.2020 v 13:00 | Nahoru | #5970
assassin> Na OZ Piega taky občas koukám, ty už se ale nechaj pěkně zaplatit.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Displej [1 ... 4, 5] Aprilia RSV 1000 Souza 125 4.10.2020 v 21:16 Souza
Co po [1, 2] Aprilia RSV 1000 Marut 50 30.9.2020 v 18:56 Johnny83
Scháním mechanika/odborníka Aprilia RSV 1000 Z750r 4 25.9.2020 v 10:43 Z750r
Motor se dusí Aprilia RSV 1000 Z750r 9 20.9.2020 v 21:47 Marut
RSV Mille 03, opravná sada brzdové ... Aprilia RSV 1000 digitl 22 19.8.2020 v 12:39 Ti_rex

TOPlist