kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
tomasd. píše: bylo by smutný, kdyby na motorku v ceně bytu museli popouštět uzdu fantazii
... no... já jen že pokaždý když jsem sednul na něco, co v novinářskejch testech "bylo moc", tak to byla uplně normální a vcelku hodná motorka
A taky jak bys vysvětlil tohle (používám to jen z donucení, vědom si následků až se tu zjeví ten karbónovej leštič )
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: ... no... já jen že pokaždý když jsem sednul na něco, co v novinářskejch testech "bylo moc", tak to byla uplně normální a vcelku hodná motorka
A taky jak bys vysvětlil tohle (používám to jen z donucení, vědom si následků až se tu zjeví ten karbónovej leštič )
tak na to rád mrknu
Novinář to musí podat pro normální mrdaly, jako jsem já a dalších 94 ze sta. Asi tam nemůže napsat nebo říct jen "Italská kráska... a co se týká jízdy, nó, trochu to nahoře zatahá za ruce a pak to fakt letí a pro méně zkušený je to o kejhák, ale jinak to za tebe elektronika vlastně všechno ohlídá" Ale jasně, pro lidi zvyklý na litrový sporty to asi takový ufo nebude, no. Zajímalo by mě srovnání se starší generací od majitele, co jí má načtenou jak svý boty.
Pro zajímavost, tady je recenze na jednu motorku od člověka, kterej ty zkušenosti sbírá postupem času a běžně jezdí max jakože takovou svižnější kochačku
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: tomasd.> To je stejnej týpek,jak se mu svalilo Corsaro a nechtěl to přiznat ne?
Lol, nene?
Btw recenzi jsem viděl, dokonce jsem tam měl i pár komentářů, z nichž některé nebyly ani zmizeny... Ale vcelku dobrej kanál.
Naposledy editováno 31.08.2020 16:24:56
FiZzeR píše: ... no... já jen že pokaždý když jsem sednul na něco, co v novinářskejch testech "bylo moc", tak to byla uplně normální a vcelku hodná motorka
A taky jak bys vysvětlil tohle (používám to jen z donucení, vědom si následků až se tu zjeví ten karbónovej leštič )
Už jsem to proklikal to video, ale nepouštěl. To je ta otázka... Proč k nové "top hightech" motorce dali do srovnání K5 a ne třeba... Nevím, např. poslední GSXR? Protože je to prostě best bike, říkám to pořád...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Lol, nene?
Btw recenzi jsem viděl, dokonce jsem tam měl i pár komentářů, z nichž některé nebyly ani zmizeny... Ale vcelku dobrej kanál.
jj, já to ani na něj nemyslel zle, kanál sleduju a navíc cítím určitou spřízněnost - okresní jebal co začal jezdit pozdě, motorky má rád, ale šroubovat umí tak akorát závaží do řídítek. Akorát on najede za rok to, co já za pět
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Zajímalo by mě off the record - jestli fakt kam se sere strýcfajtr nebo jen stále panuje trend výhradně pozitivních recenzí a takovýho toho novinaření a vytváření "kultu kulervoucích motorek" Zajochu???
SF tu Agustu posere. MV leti nahore, ale ne tolik jako ten SF..
Petta píše: SF tu Agustu posere. MV leti nahore, ale ne tolik jako ten SF..
taky si myslím.
a navíc SF V4 v eSku stojí necelých 600tis. máš 250tisíc rozdílu který můžeš narvat do "celovýfuku" a tím získáš tuším 12 kobyl a ještě ti zbude na spooostu zpečenýho uhelnýho prachu
Naposledy editováno 31.08.2020 17:47:37
Tifone: jeste to nemam odvrtane, 2 mesice maroduju uz... delal jsem to v praci na odpolednich....
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: assassin> nebo obojí, chtěl bych vidět baterku s 12 (12.0) voltama co nastartuje.
Mě to na budíkách taky kolikrát ukazuje pod 12V. Třeba 11.9 ....11.8V a bliká ta číslovka jakože "pozor, asi se to nepřevalí", ale převalí a nastartuje. Hmm... ale kolik má opravdu baterka netuším, asi se to někde poztrácí po drátech. Je to ukazatel přímo v budíkách.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: assassin> nebo obojí, chtěl bych vidět baterku s 12 (12.0) voltama co nastartuje.
se můžeš mrknout na moje Tuono, to nastartuje a ukazuje na budíkách 11,9Naposledy editováno 31.08.2020 20:25:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: assassin> snížíš tím sběratelskou hodnotu
To je fakt, mam k tomu fakturu z 2008 a gumy dot 2008 nebo 2009 :) tak je nadělim teleti