kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Ivos> jo, a to ego mu kouká až z gatí
Ale ještě dvakrát kolem pasu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: Ale ještě dvakrát kolem pasu
prostě anakonda hadr
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: miki83> se ti nějak nechce měnit avatar co?
tak přece si tam nedá to UFO
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
miki83 píše: t_freedom> jak kde... Mě řekli že na SF na 18 začínají a s tím co jsem po nich chtěl mi řekli 22-25 dle situace
A jinak taky asi nemůžeš srovnávat dva a čtyři válce vynásobením dvěma. Je to různý dle úkonů...
Borci z Děčína za servis při 30 tisících na mutlisračce 1200 včetně výměny pneu krásných 34 tácků
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
miki83 píše: Tifone> to už tam má J83...
Ty vole to je náhodou moje nejlepší fotka
4 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Lezim na pokoji zrovna se stejne starym typkem, a taky chce zacit s motorkama... taky premysli o 390 dukovy....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kubák píše: Hned vypada plnotucnejc Koukam na tu 890,ale porad doufam v 1290,i kdyz nevim co s tim,tak ho proste chci
Jo 890 bude asi pecka no, já mám dilema jestli obyč 790 nebo 701 sm no... Ale až tak po příští sezóně, ještě se chci na tomhle naučit po zadním a bokem, takže času dost
E: ale zase otázka jestli by pro tebe nebyl 890 krok zpět, klidně bych po multině zkusil i 1290, pro mě je to ale už hroznej nesmysl i když ty nový ultrahypermega naháče jsou prej díky tý elektronice uživatelsky přívětivější než kdysi vyhlášený bestie typu 1078 nebo sf1100...
Naposledy editováno 11.08.2020 17:13:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Attim> hele, to já ti neporadím, kde se ubytovat, já tam vždycky jen projel a na říšskou stranu vůbec nejezdím, tam by mě za výfuky vykostili, ale tamn tip, cos dal je asi dobrej, ještě tomasd. ti poradí nějakej epes rádes úsek, kterej tam prej objevil
Reich D ani Ö taky nevim, ale co jsem tam jel autem nebo driv i na kole, asi se neda vybrat spatna silnice. To na cesky strane jo Ale jako cely JČ je to spis vyjimka. Co pisou v tom MH je samozrejme v pohode. Ubytko by bylo nejlepsi ve Vimperku, ze strategickyho hlediska. Ale z romantickyho a co znam bych dal Modravu, pivovar Lyer, U 3 sluk, Arnika, zálezi co hledate. Nebo Srni hotel Srni. Jinak mam radsi spis podhuri Sumavy, min stromu s daleko min cyklistu s kocarky atp. Jestli vyberete ubytovani, tak podle toho bych pak klidne namaloval dve trasy ? 350km...
Zasadni vec je, aktualne, o vikendu nejezdit hlavni severojizni trasy, protoze je na nich silnej provoz celej vikend.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: Jo 890 bude asi pecka no, já mám dilema jestli obyč 790 nebo 701 sm no... Ale až tak po příští sezóně, ještě se chci na tomhle naučit po zadním a bokem, takže času dost
E: ale zase otázka jestli by pro tebe nebyl 890 krok zpět, klidně bych po multině zkusil i 1290, pro mě je to ale už hroznej nesmysl i když ty nový ultrahypermega naháče jsou prej díky tý elektronice uživatelsky přívětivější než kdysi vyhlášený bestie typu 1078 nebo sf1100...
Hele nevím, cos najezdil na 1290 nebo na těch vyhlášených bestiich. Velkej SF jsem jezdil už nějakej rok zpátky, tenkrát mi to přišlo dobrý výkonově a posazem takový spartansky, klasika Dukna, ergonomicky ne moc zvládnutý a na delší trasy spíš vopruz. 1290 je výkonově ještě dál, ale ergonomicky zcela jinde a podle mě je to velká část rozdílu. Zase bych z ty elektroniky nedělal takovou vědu, navíc pořád se to dá vypnout. Za mě 1290 je na silnici výkonově akorát, každý předjíždění je bezpečnější, prostě máš rezervu.
Ale jedním dechem dodávám, že 890 mě fakt zajímá hlavně z pohledu agility.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kubák píše: Johnny83> Chci neco na cistou zabavu kolem komina,turistit nemam s kym,ani me to nelaka,do mesta mam fichtla..Multice je paradni vseumel,jen ten “funfucktor” mi chybi a nebo nemam koule a ruce na to,aby to bylo opravdu funny
890 je top, motorka, kterou bych si z těch moderních fakt koupil