kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
No jo, ale na to, že to je 1000cc to musíš točit do bezvědomí. V2 o obsahu 1100 a víc má hutný zátah od spodu, kopanec do koulí, zátah parní lokomotivy a né jako tyhle ty uječený, vibrující a bezpohlavní čtyřválce. To mě nikdo nepřichválí. NIKDY!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
drippera píše: Parker1>
No jo, ale na to, že to je 1000cc to musíš točit do bezvědomí. V2 o obsahu 1100 a víc má hutný zátah od spodu, kopanec do koulí, zátah parní lokomotivy a né jako tyhle ty uječený, vibrující a bezpohlavní čtyřválce. To mě nikdo nepřichválí. NIKDY!
Jeah a přesně ty jo
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Ale zase je dobrý, že tu jsou takhle obětaví lidé...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
I ten třívál začal tahat spíš nahoře... Každej asi ví proč si to pořizuje.
Proti 8kilu je tohle zase daleko stabilnější ve stopě a furt to někam nezatáčí. A ohledně otáček, mě poslední dobou přijde že ty Ducati dvouvály do 3,5 vibrujou, pak maj jalovej střed a od 6 tedy jako jedou, aby kolem 9-10 vadly. Jasněže to asi jde řešit, ale vejfuky za 60tCZK a vejš na motorce za 4kila...no twl...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Twl, to oioi01(jovo) léčení tu bude stát některý aktivisty zdraví
Ale zase je dobrý, že tu jsou takhle obětaví lidé...
Nejhorsi je, ze pak nekdy v budoucnu, budu muset konecne vylezt z te nasi dzungle na nejaky ten Vas srazek, co je kilometry daleko a podekovat osobne....
Naposledy editováno 10.08.2020 08:31:23
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Já zas můžu tvrdit že V2 je napiču, protože pod 5 to nejede a nad 7 už se to drkotá
Kocandak píše: Já zas můžu tvrdit že V2 je napiču, protože pod 5 to nejede a nad 7 už se to drkotá
Zásadně nesouhlasím. Já bych řekl, že to do 5 drkotá a nad 7 nejede.
ALE. Včera jsem noční vesnicí protáhl devítky a myslím, že mě ve všech panelácích, kolem kterých jsem jel, pochválili.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: drippera> Jasněže to asi jde řešit, ale vejfuky za 60tCZK a vejš na motorce za 4kila...no twl...
To je fakt,já bych ty Ducatky ještě zdražil,aby ty vejfuky byly v poměru cenově adekvátní
assassin píše: Drippera: ktera 1000ccm ducati ma ten zatah lokomotivy od spodu co strčí do kapsy vsechny bezpohlavni vibrujici litry? Ja zatim nejel na v2 1000 co by jelo lip nez treba gsxr1000 k1 kterou jsem mel...
A co tepve nejlepší motor z K5...
zmulin píše: To je fakt,já bych ty Ducatky ještě zdražil,aby ty vejfuky byly v poměru cenově adekvátní
no ono to tak je vlastně už od toho mýho 998 krumplu... s origo namapováním a sekundárem s tím pod 4trpm na vyšší kvalty moc nešlo, mezi 4,5- 6 to bylo takový jako " ale jóóó, už se sbírám" a pak to jelo do 9,5 trpm docela dobře... ten motor to ale umí ZÁSADNĚ jinak...jen si s tím člověk musí pohrát, nabo koupt za 6-8pětěk náčiní od dealera. Nevím jestli Euro normy, nebo záměr...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Nevim proc to nedelali s letmym startem...?
Naposledy editováno 10.08.2020 10:03:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: oioi01> To má launch control, ne? Už neděláš nic. Jen čumíš před sebe.
No vidis... sem uplne zapomel, mam stary kepl...
Tak to pak jooo..... chci byt chytrej a jsem za blbce pak....
oioi01 píše: Petta> podle me uplne neobjektivni test. Pac u pevneho startu dela zasadni podil dobry start, a to je o sikovnosti pilota hlavne....
Nevim proc to nedelali s letmym startem...?
no, hlavně s LC a WC to všechno je o výkonu/ krouťáku v kombinaci s rozvorem a rozložením váhy.
Agilnější kratší motorky prostě mají smůlu ...a můj typ na začátku, že to bude Tuono (protože je to jen svlečený RSV) byl dobrý ... ačkoli papírově jeden zs "slabších"
Bylo zajímavý pozorovat, kterak po prvním ujetí na začátku ho SFko ke konci začíná razantně dobíhat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Už i mě staromilce to občas donutí zapřemýšlet, jestli není na čase pořídit stroj z tohoto tisíciletí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: oioi01> to bys měl, některé nás to bude stát játra, nebo ledviny
Abych vam je pak nebyl povinen pujcovat....
Uvidime, jste moc daleko vsichni...
Ale na ten Trojkamen to nemam zas takovou dalku
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Chápu, že když chceš amatéřit, nebo polo-profesionálovat, nemůžeš mít oldskull bajk - ta doba, kdy se dalo s výrazně starším náčiním konkurovat je prostě pryč. VIz Plejba se svým Tuonem...
tady jsem spíš narážel, že geometrie a váhovej poměr těch bajků bud mít s těma kontrolama wheelie a rozjezdu, daleko větší vliv něž samotnej výkon a krouťák. První tři kvalty to všechno omezuješ aby se to nezvedlo... takže jen potvrzení toho, že tabulky parametrů pro pořizování bajku jsou zcela k hovnu
Naposledy editováno 10.08.2020 11:19:03
t_freedom píše: cibus> První tři kvalty to všechno omezuješ aby se to nezvedlo... takže jen potvrzení toho, že tabulky parametrů pro pořizování bajku jsou zcela k hovnu
Jojo, první tři kvalty ani většinou nedostaneš k dispozici veškerej ten tabulkovej výkon, kterej sis za těžký prach koupil
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
na dromu nebo delší trati budou samože kralovat koně ... tohle fakt není vypovídající