Po změření komprese je jasno, na 3tím válci naměřen 1 bar, na ostatních 8 barů. To už snad kroužek vyletěl výfukem a olej tam teče jak průtokáčem, jinak nechápu jak to může s takovym tlakem vůbec fungovat.
A teď co s tim, je mi jasný že vyměnit jen kroužky není úplně ono, takže pístní sada, výbrus, práce, a jak to propočítávám už se cena blíží k tomu za co se dá sehnat kompletní motor.
Někdo kdo řešil na 4 válci něco podobnýho? Pro jakou možnost se rozhodnout?
Koupíš jiný motor a budeš dělat třeba to samé
Kdysi jsem sháněl jiný motor na Kawu, protože mi vyletěla klikovka, ale to už se zachránit nedalo a po dlouhém shánění to ale stejně nebyl žádný zázrak
Naposledy editováno 15.07.2020 20:31:54
Teraz mám ďalšieho veterána, H600 (00) a medzi výmenami po cca 5-6 tis. km nedolievam takmer nič, maximálne 2 deci.
Za mňa, opraviť, ak máš k motorke citový vzťah. Ak nie, predať ako súbor náhradných dielov. :)
Kdysi na tohle trpěli pětiventilový motory od Yamahy
Ve ventily jsem doufal než jsem změřil tu kompresi, nevěřim že by jen na ventilech byla taková ztráta. Ono už těch 8 barů je pod servisní hodnotou v manuálu, a ten 1... když jsem na to koukal poprvý, tak jsem usoudil že jsem ještě ožralej z předchozího dne a radši šel domů, že se vrátim další den Bohužel den poté na měřáku stejný čísla.
K5 jsou relativne ceněné, jestli ty prachy mas, tak to klidne oprav poradne. Ekonomicky je nejlepsi prodat na dily a koupit fungujici :)
Jinak nejsi v tom sám - mám B5tkoveho passata 2,8 Syncro a už v něm budu mít pomalu třetí motor : ))) (první začal brát olej přes kruhy jako prase, druhý vydržel 170 000, potom praskl šroub napínací kladky rozvodoveho remene - obě hlavy ko, měl jsem ještě původní dobre hlavy z toho starého motoru - tak se to na to všechno nahazelo, nový rozvod, olej atd...auto zase jezdilo jak z praku a po 2000 km praskl v pravé hlavě řetěz mezi vackama..práva hlava ko..opět nakopane písty...dvakrát potkany motor, no to jen tak někdo nemá : )))...sehnal jsem za pár peněz dvě levé a jednu pravou hlavu - do zálohy...už to jen na to naházet...no mám to auto rád, tak ho budu zachraňovat...no nasypal jsem do toho za cca 6 let tak 150-200 t. : ))
Naposledy editováno 15.07.2020 22:58:11
1 reakcí na tento příspěvek vylítanej motor - opravit nebo vyměnit
A za druhy me desi ta poznamka ze "engine mounting nuts are self locking and for 1 use only". Jestli se po kazdym vyndani musi davat novy srouby mi neprijde moc inteligentni. A nikde je nemuzu najit novy, ani na partsdepot jsem je nevidel v rozkresu.
A kvuli vzpere na ramu nejde sundat hlava bez vyndani motoru, jako to slo na 600.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vylítanej motor - opravit nebo vyměnit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vylítanej motor - opravit nebo vyměnit
Ono kdybych mel vybavenou dilnu hned by se delalo lip. Ted jsem rad za sdilenou garaz, a naradi si pujcuju/dokupuju dle potreby. Proste socka mechanik.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vylítanej motor - opravit nebo vyměnit
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1195, 1196] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35856 | Včera v 17:47 Kamikadze-Ace |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 48 | Včera v 08:07 Rolda89 |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |