AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.
Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.
Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50
skodovak píše: PetrL3: Kámoš má S80 a zejména s elektronikou si docela poradil, je kovanej v elektronice a SW, takže má v tej S80 zabudovaný počítač, místo rádia dotekáč, widle, audio, baví se s CAN... nějakým Volvákům i opravoval nějaké věci, tuším budíky. Dá se řešit asi téměř vše. Volvo je celkem technikou narvané auto, ale zejména V70 a vyšší třídy jsou perfekt na korozi. Doufal jsem že i nižší, ale kámoš koupil V40, a byl jsem krutě zklamán při pohledu zespod na zdviži. Moje Daewoo Leganza z roku 1999 a s poctivejma 310 000km na tachu má dohromady tři malé puchýřky (u zadního nárazníku, pod oknem zadním a pod oknem vpředu na A-sloupku) a tím výčet koroze definiivně končí, spodek je dokonce lepší jak u VW Up z roku 2013 s 90 000km na tachu. Nosné části jako domky, podlaha,... naprosto netknuté. Ta V40 zespod celkem trága. Ale zrezlou V70 či S80 jsem zatím nepotkal. A zrovna motor D5 je asi jedinej nafťák, který bych si dokázal představit pod kapotou svého auta (kdybych nejezdil zejména krátké trasy). S tím kamarádovo jsem asi dva krát jel, a projev toho motoru je prostě... nepopsatelný. A za tu cenu? Řekl bych že perfektní. Určitě to bude chtít trochu práce, ale u Volva to stojí za to.
Milan: Jo, obávám se, že s automatem by šáde moc nejela. On docela papá výkon. Nevim jak jede ona 2.5 pětivál s manuálem, ale určo umí lépe tlačit do sedačky a za menší spotřebu. Ale jak vjedu do Prahy či někde jinde do popojíždějící kolony, tak automat je prostě velké plus. Kdysi jsem řídil kamarádovo Hyundai Atos s jednolitrovým motorem a automatem, a byla to neskutečná sranda pro nás jako tehdá 18-leté fakany. Prostě plyn zapnuto-vypnuto, a pokud to nestačilo, aktivovali jsme "turbo tlačítko" (motor řadil ve vyšších otáčkách) a sranda byla ještě větší... ale mimo blbnutí ve městě to bylo naprd, už po vyjetí z města se to na mého tehdejšího Daewoo Matize nechytalo, a zatímco já při 90 měl v Matizu pětku a vrněl jsem s rezervou výkonu, Atos jel skoro naplno.
skodovak píše: PetrL3: Kámoš má S80 a zejména s elektronikou si docela poradil, je kovanej v elektronice a SW, takže má v tej S80 zabudovaný počítač, místo rádia dotekáč, widle, audio, baví se s CAN... nějakým Volvákům i opravoval nějaké věci, tuším budíky. Dá se řešit asi téměř vše. Volvo je celkem technikou narvané auto, ale zejména V70 a vyšší třídy jsou perfekt na korozi. Doufal jsem že i nižší, ale kámoš koupil V40, a byl jsem krutě zklamán při pohledu zespod na zdviži. Moje Daewoo Leganza z roku 1999 a s poctivejma 310 000km na tachu má dohromady tři malé puchýřky (u zadního nárazníku, pod oknem zadním a pod oknem vpředu na A-sloupku) a tím výčet koroze definiivně končí, spodek je dokonce lepší jak u VW Up z roku 2013 s 90 000km na tachu. Nosné části jako domky, podlaha,... naprosto netknuté. Ta V40 zespod celkem trága. Ale zrezlou V70 či S80 jsem zatím nepotkal. A zrovna motor D5 je asi jedinej nafťák, který bych si dokázal představit pod kapotou svého auta (kdybych nejezdil zejména krátké trasy). S tím kamarádovo jsem asi dva krát jel, a projev toho motoru je prostě... nepopsatelný. A za tu cenu? Řekl bych že perfektní. Určitě to bude chtít trochu práce, ale u Volva to stojí za to.
Milan: Jo, obávám se, že s automatem by šáde moc nejela. On docela papá výkon. Nevim jak jede ona 2.5 pětivál s manuálem, ale určo umí lépe tlačit do sedačky a za menší spotřebu. Ale jak vjedu do Prahy či někde jinde do popojíždějící kolony, tak automat je prostě velké plus. Kdysi jsem řídil kamarádovo Hyundai Atos s jednolitrovým motorem a automatem, a byla to neskutečná sranda pro nás jako tehdá 18-leté fakany. Prostě plyn zapnuto-vypnuto, a pokud to nestačilo, aktivovali jsme "turbo tlačítko" (motor řadil ve vyšších otáčkách) a sranda byla ještě větší... ale mimo blbnutí ve městě to bylo naprd, už po vyjetí z města se to na mého tehdejšího Daewoo Matize nechytalo, a zatímco já při 90 měl v Matizu pětku a vrněl jsem s rezervou výkonu, Atos jel skoro naplno.
Oni automat zkoušeli, ale asi až v následných prototypech. Taky Wankel, Diesel, a kdejaké další nápady... S těžkým dieslem to bylo natolik neřidiltelné že se v tom nějaký testovací jezdec zabil...
Pětiválec V70 je prostě Volvo co bylo ještě skutečně Volvo... V50 je Ford Focus ve Fraku a V40 je Carisma v převleku.... Totéž původní S verze...
Matiz je strašná mrdka, ale Atos je natolik marnej i v manuálu, že ten automat už bych nepovažoval za zásadního viníka lenosti toho werglu...
pech. píše: .. Ono to na ten tmavej barvě není moc vidět a jezdí to i s důlkama úplně normálně...
...
Naopak, lépe. proto má golfový míček povrch s důlky. A někdo si dělá důlky v sání, aby bylo lepší proudění.
Já dnes volvo zvedl kvli parkovací brzdě, a kotouče, desky, čelisti, lanovody, brzdové hadice a 4 litry jsou fuč (teda prej bude ještě klientská sleva, ale i tak, počítalsem s tím, proto sem nabídl místo přacích 29 jen 25. předek by měl být vyměněn, rozvody před 18.000 km, tak až udělm ten zadek, přijde na řadu už jen kosmetika.
Nejhorší bude pravej bok, ten je tada zrasovanej...
Světla jsou stříknutá jen nějakým tím plastidipem, jde to sundat, tak to dám co nejvíc do originálu.
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Strašně sympatické auto
Telefonem nevím, co myslíš, jestli držák na nokie, jako míval passat z výroby...
Origo radio vypadá funkční.
Naposledy editováno 11.06.2020 21:03:22
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Volvácké je ale v originálu velmi slušné co vím. navíc hezké, fajn že nebylo zahozeno
E: Telefon palubní, vedle rádia místo kastlíku klávesnička, v loketce sluchátko
Naposledy editováno 11.06.2020 21:06:16
Milan1963 píše: Jirka4137> Tady je dnes pěkně. Dopoledne jsem byl v kostele, cestou jsem potkal snad 50 motorek - jezdí se hodně.
Možná to přeháním, ale pionýry se mi tak zalíbily, že pojedu pro dalšího. Bude to Jawa 21, ale poslední rok výroby, takže bez lišt a s dalšími na první pohled neznatelnými odlišnostmi. Těch odlišností je za ta léta výroby tolik, že kdyby člověk chtěl mít všechny, tak má malé museum. Pojedu Merivou, do ní se pionýr vejde - a možná to zkusím zpět ( cca 100 km ) po ose, tedy pojede-li.
No změnili... Oni z toho vždycky něco sebrali.... A když se u některých věcí zjistilo že je to nahovno, tak to tam zase vrátili... Sebrali lišty, pojistku z háčku, prachovky, pístní kroužek, páčky byly jednou přivařené, jindy v objímkách... Zjednodušili výfuk, sjednotili přední blatníky s mustangem... Pak z něj sebrali trubičku...
Čí je ta Meriva?
Sub je samozřejmě v kombíku nepraktický, proto je Volvo dávalo u příplatkového audia do boku kufru. Já v Leganze mám sub v podlaze kufru, tzn na rozdíl od LPG lahve nijak neubírá prostor, akorát jsem to musel krapet doladit. Šlo by to lépe, ale mě to takhle vyhovuje, nejde mi o přehnaný výkon ale čistotou a kvalitu zvuku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
skodovak píše: Milane, naprosto s tebou souhlasím, ALE... víš co je na tom "začít od píky" tady v této republice nejhorší? Z 98% totiž ti mladí za tu dobu "tam dole" získaj nejen zkušenosti, jak to chodí, ale též zkušenosti, jak to chodí. Že to nedává smysl? Když jsem se v práci o cokoli snažil, aby to bylo dobře, aby to fungovalo, tihle "staří pardi" mě místo poznatků, jak by to bylo dobré, co by bylo dobré atd raději říkali "mladej, že se na to nevys**eš, stejně to je k ničemu" nebo mi rovnou házeli klacky pod nohy. Když takovejhle mladej je pod mistrem, kterej na vše kašle, tak po 10 letech když povýší, bude už stejnej, zdegradovanej, zničenej, znuděnej a demotivovanej. Že to je hnusné? Bohužel je to fakt, zejména v postsocialistických podnicích. Pak se není čemu divit, že to vypadá jak to vypadá. Úplně to vidím, přijde mladej novej kluk do Jawy od jiného výrobce motorek, řekne "hele co kdybychom postavili supr moderní motor, který bude spolehlivý, výkonný, a zvedneme fabryku jak fénixa z popela", a co myslíte, že mu ať už nadřízení nebo podřízení odpoví?? "Se*r na to, udělej nám radši kafe jo?"
K motorkám, zatím to vypadá na Polsko. Sice jen na týden, ale rok ještě nekončí, sezona začíná, a i po tom týdnu mi ještě zbyde 24 dní dovolené, tak to nechci prosedět doma (ani prodřít na maltě s malým m, chalupu si do špitálu ani do hrobu nevemu, zážitky jo)
Jo, to je přesně ono.... Nejen mistři, ale i kolegové... Jako mladej hošík jsem nastoupil do fabriky jako seřizovač a byl tam "vrchní seřizovač" Sice zručnej, ale línej jak veš. Rád říkal že něco nejde, aby to nemusel dělat a na to já nebyl zvědavej... Je třeba chápat z čeho pochází peníze na vejplaty. Poměrně rychle jsem mu začal šlapat na paty a za pár let mi už nesahal po kolena... Jen pro lenost... To proto že když ty ložiskovky byly úplně na prdel technologicky i kapacitně, udělal jsem zlepšovák že se jich dělalo 2x tolik a ve vyhovujících rozměrech. Nikdy na tu mašinu nešel a říkal: "Když si to ten čurák Pech udělal, tak ať si to seřizuje sám..." Ty mašiny tam jedou dodnes, kusy jsou OK a vedoucí byl tenkrát mooc spokojenej, že jsou najednou dobrý a je jich dost.. To samé proběhlo s různejma turbínama atd. Když se koupila nová mašina, prohlásil jí že je nahovno a sral na to taky..... Tak takovíhle staří bardi, líní jak prase, ti ty mladé naučí se flákat a vymejšlet kraviny... Takže stáří jako předmět úcty už neuznávám. Uznávám lidi, které si mám za co vážit a nezáleží na tom, jestli je jim 20 nebo 80. Protože jsou zruční maldíci, stejně jako staří lemplové a sviňáci...
Na mladé vedoucí mají tihle staříci co se nebyli schopni nikam posunout taky kecy.... Cucák a on nám velí... Ale sám takový starý a ukecaný lepml se sám o sobě nebyl schopen nikam posunout, protože neprojevil snahu a lepší vlastnosti, než zbytek zástupu těch "dělníků" kteří za desítky let "praxe" neudělali ani o kus víc, žádná ochota, žádná loajalita, žádný zájem o to se něco naučit.... Funkce se nedává za roky, jako na to byli zvyklí za totality, ale za důvěru a zásluhy...
Vyměnit si to nikdo nechce, ale kecy mají. Ale to mně nezajímá. Od člověka který mne není schopen nahradit ani pomoci ani poradit jsou ty kecy zcela bezcenné.
Oni se přece nebudou učit to a tamto a zodpovídat za všechno.... Jejich slovy: "Se na to můžou vysrat". No to můžou, ale právě proto zůstanou kde jsou, až a věky věků...
A dnešní mladíci... Dobří jsou tak 2 z 10... Ten zbytek to má "v piči na lehátku" a z nich jsou pak ti staří, líní a ukecaní "dělníci" co se pro omezení vlastní leností nikdy nikam dál neposunou... A lidi co maj v piči na lehátku, akorát jsou staří, si nemám za co vážit...
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Lidi které tam vídám před fabrikou se už několikrát vyměnili. Nevěřím že to ještě někdo dá dohromady.
Naposledy editováno 12.06.2020 14:25:56
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Tento Mercedes tam kromě mého Populara bývá jediným v kategorii ( do roku 45 ).
Viděl bych to někam na Moravský kras.
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
kehaj > kovozoo se p?kně rozdostlo o techniku, jel jsem pro dceru na nádraží k rychlíku a čuměl jsem co už šechno mají pod L-610 postavené a to jsem tama nejel asi půl roku. Hasičská auta, kombajn E512 a další skvosty.
Naposledy editováno 13.06.2020 18:55:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Po návratu domů a schování motorky to přišlo. ve starém domečku to otevřelo špatně zavřené okno proletělo vnitřkem vyrazilo kazetové dveře tak že jsou od pantů až dolů rozštíplé. Děcka aby se nenudili si postavili venku stan (samorokl. decatlon) před tou hrůzou ho přikolíkovali ale málem uletěl. Co je na něm super že neprotekl . Bohužel je to stan který se moc nedá vozit na motorce.
Pak následoval výlet ke švárovi do sklepa ohledně čerpání.
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 7 | 26.4.2024 v 09:54 cmiral |
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 9 | 23.4.2024 v 21:06 rg250 |
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka | alexch | 2 | 9.4.2024 v 21:22 Dolin |
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka | rg250 | 10 | 14.3.2024 v 14:17 Mňojo |
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka | Mario853 | 7 | 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA |