Veřejná Bezpečnost a její přisluhači byli daleko více v terénu než jsou Policajti dnes,byl podstatně menší provoz hlavně soukromých vozidel všeho druhu.
Na druhou stranu statisticky to dnes tak hrozné nebude co se týče počtu nehod na počet registrovaných vozidel a najetých kilometrů.
Nezapomínej že před revolucí stačilo udělat 3x přestupek za 100kčs,tím tři díry nebo tečky do kuponu a minimálně půl roku jsi se s ničím nesvezl.
nofear4>K7> hezky si to popsal jak se to stalo.Nevim jestli to nekomu prijde blby to takhle rozebirat do detailu,ale myslim ze je dobry mit moznost si precist jak se kdo zabil nebo vyboural.Ja si z toho dokazu hodne vzit a urcite zas pojedu o nejakou tu desetinku pomaleji...
ja si myslim, ze popis, ktery dal, je naprosto koser, - nepotrebuju zadny krvavy detaily ohledne zraneni ani foto - toho je vsude kotel..
za sebe to beru tak, ze me pricina nehody zajima proto, abych se z toho pripadne poucil - zabit se muze i stary a zkuseny, o to vic je dle myho dobry vedet proc, on za to zaplatil, nekomu jinymu ta info muze zachranit zivot ...
jinak - vynest te muze i rychlost kolem 30-40km/h neni to opravdu vubec zadny problem - a k te polemice, proc pred tim stihal, ja mel temer identicky prubeh a identickou nehodu (az na jeden detail) - taky jsem takhle relativne svizne stihal kamose s kamoskou a nebyl problem, pak zatacka (leva) a ja jel bliz u (praveho) kraje misto abych to naklopil, jsem sahnul po brzde - vymalovano ... on mohl mit naprosto, ale naprosto stejny prubeh, ale podel cary ... jen mel opacnou zatacku ...
to je tezky, ... vcera jsem se bavil s naprosto do pohody klukem, znam ho, je to klidas, sympatak, hezoun (vek ca 23-25) koupil si cebro 600f, koupil kuzi, helmu, vsechno ... a jeho kamos desne obdivne rikal, jak on jede 180 v aute a s cebrem jak on podradi a je pryc ...
co vim, tak je to jeho prvni "velka" motorka ... tim nic nepredjimam, proste spousta veci je o stesti, tyhle blbiny jdou delat i "beztrestne" ... ze svy zkusenosti vim, ze jezdit jako zacatecnik ve skupine je totalni hovadina, pro mlady to plati dvojnasob ...
Cos videl je dost hrozny,nicmene zapomen ,nebo se netrap tim,kdyby mel lepsi prilbu....na 99% by to neprezil ani v te nej typu X spirit...,apod....,v kazdem manualu prilby prectes,ze prilba nechrani ani proti malym leticim predmetum,...jinymi slovy je akorat na to,kdyz tluces pri kutaleni se po asfaltu, hlavou o zem,jinak nepomuze.....,nelam si s tim hlavu....stalo se.....,vim lehce se mi to rika ,nevidel jsem to in natura....,ale tak to je.....
našel jsem to na kawa fórum je to smutný.....nevím jestli je to ten případ
jezdil jsem pár tisíc km o samotě než su se naučil jezdit tak, abych moc nepřekážel ostatním ve vyjížďce . . . . pak jsem sledoval ostatní a učil se, nesnažil jsem jim stíhat za každou cenu, když jsem uznal, že moje schopnosti jsou nedostatečné abych jel tak rychle jak motka vpředu, tak jsem ho nechal odjet a někde na mě čekal, jo bylo to nepříjemný, když se mě smál, že já s fárošem nestíhám nějaké 6stovce. . . .nechávám jet nováčky svou rychlosti a já se rád přizpůsobím
nejhezčí na vyjížďce je když se všici vrátí dom v pohodě, myslím, že každý z nás tomu může nějak pomoct, ať se jedna o způsob jízdy či řeči a pohledy na nováčky. . . .chce to myslet trošku i za ně, třeba vybrat trasu tak aby se moho častěji zastavovat, bo ti co sedí prvně na motce, nejsou zvykli a unavuji se rychleji a pak postačí drobnost a je průser
tím nechci někoho poučovat, ale třeba to pomůže
Pokud ho, ale nekdo bude podrážet ,že jezdí pomalu a ten se chce vyrovnat ,tak to dopada skoro vždy štatně a není to jen na cestach a,e třeba i na horách . Ten kdo umí by měl jedzit tak aby neohrožoval ty co neuměj tím ,že jim ukazuje celou cestu heč mě to jede a ty se někde poflakuješ.. Stejně si myslím ,že těch co se to týká ,tak to obrátej a vyhoděj na svojí obranu nejakej nesmysl.
Škoda každyho človeka který na neco stál jako človek a pokud má rodinu ,tak je to tím horší když zkončí někde jen z hecu kterej neustojí.
ad jízda v koloně: Tohle je podle mě nejvíc zrádný. Hlavně potom, co se předtím valí kolem 150ti. To pak jízda v 50ti připadá, jako by se stálo a malá nepozornost může způsobit nejhorší. Člověk by se měl soustředit na jízdu i v 10ti kilometrový rychlosti.
Buď nebrat mezi sebe úplné nováčky nebo se jim přizpůsobit-poučení pro příště, byť celkem drsné.
A chtěl bych jen podotknout i přes to co jsem napsal - každý odpovídá jen sám za sebe, nikdo nemá (pokud to tedy tak bylo) vinu na jeho smrti, pouze on sám - nevhodné předjíždění,nezvládnutí stroje, bohužel spadá do oněch 75% co si za to můžou sami...prostě měl smůlu a nevyšlo to
Jak to ale tak pozoruju, tak letos se asi motorkáři snaží ze všech sil zlomit hranici 200 mrtvých :-/
Letos asi vstoupla zase o dost životní úroveň nebo se více lidí zadlužilo,ale je vidět proti jinejm rokům daleko více motorek a poměrně novejch i dost slušně obléknuté posádky.
Tím bohužel i přímo úměrně vstoupá i nehodovost.
ProsekTM>ropak.p> Plně s Tebou souhlasím taky mě někdy připadá ,že na silnici je lidi chovaj jako by nikdy nezačínali. Nikdo učenej se nenarodil a každej se to musí naučit a dostat do krve.
Pokud ho, ale nekdo bude podrážet ,že jezdí pomalu a ten se chce vyrovnat ,tak to dopada skoro vždy štatně a není to jen na cestach a,e třeba i na horách . Ten kdo umí by měl jedzit tak aby neohrožoval ty co neuměj tím ,že jim ukazuje celou cestu heč mě to jede a ty se někde poflakuješ.. Stejně si myslím ,že těch co se to týká ,tak to obrátej a vyhoděj na svojí obranu nejakej nesmysl.
Škoda každyho človeka který na neco stál jako človek a pokud má rodinu ,tak je to tím horší když zkončí někde jen z hecu kterej neustojí.
ja si nemyslim, ze se snad nekdo nekomu fakt posmiva, ze jede pomalu - jednak by to byl retard, kdyby to bylo na vazno, jednak by byl blbej ten, kdo by to vzal vazne
ale - touha jet rychleji nemusi byt nutne o zavodeni, potrebe stacit, nebo se nejak predvest ... i kdyz clovek vi, ze na nej pockaji, stejne clovek podvedome nejak specha - upozornuju, ze to fakt neni vina tech rychleji jedoucich (!) a pak se bude snazit projet zatacku ve stope pred nim jedouciho apod a psychicky to nezvladne ... vim o cem mluvim
dle myho by nevyjezdeny lidi vuuubec nemeli jezdit v groupe, v pripade mladych nebo nablblych bych to snad i zakazal ...
joo, bude tady urcite nekdo tvrdit, ze se muze z jizdy "starsiho" poucit, ok, tak at ten starsi jde, jedou ve dvou, chvilku jeden ve predu, jeden vzadu a jizda se plne podridi tempu pomalejsiho, ale to pak neni vyjizdka, ktera toho starsiho bude bavit ...
Nakonec chybu clovek udela i po letech.
Oski>další dva dnes ráno http://tn.nova.cz/z...jovicku.html [/quote]
ale co ja vim tomu bylo 35
Samože přeju jeho příbuzným upřimnou soustrast.
Soráč,ale tobě nevím co popřát když napíšeš tohle :
"270km/hod a výš.Ale jezdím tak, abych nikoho neohrozil"
Jak asi jezdíte po normálních silnicích ?? PRASATA !!! (dokážu si to živě představit)
Prej pohodová rychlost do 200km/h.
I když budeš po dálnici jezdit 200km/h.,nikdy nepojedeš tak,abys nikoho neohrozil,protože na našich dálnicích nejsou na takovou rychlost řidiči vychovaní a budou si na ni zvykat ještě hodně dlouho.
Naposledy editováno 14.05.2008 11:25:07
bezohlednost vůdčího jezdce
řidiči plechovek, které naštvou jezdci v předu to dají sežrat těm dalším
fakt, že skoro každý se nechá strhnout ostatníma k rychlejší jízdě než je jeho jízda na jistotu apod.
Je toho určitě daleko víc.
Jinak jezdit jako druhej také není úplně ideální, protože to tě pak zas tlačí dopředu fakt, že možná zdržuješ ostatní a navíc že tě ostatní hodnotí, protože vidí celou tvou jízdu.
Prostě každý by měl začít jezdit sám za sebe a ne za ty ostatní!!! Za rychlost se posmrti metály nedávaj a hrdinů a závodníků jsou plné hřbitovy!