Výhoda je, že nemá žádnej niklasil a všechny ložiska, gufera a podobný věci jsou normalizovaný- nemusíš kupovat drahý originály, jako na nový krosky.
Jinak nevím, jak normální 513, ale já mám továrku a ta odspodu nejde vůbec
O to je to pro mě zábavnější, protože nástup výkonu je náhlej a brutální- mám už čtyřkvalt a ten není problém zvednout na zadní na trojku a bez spojky.
No a další výhoda je, že tyhle motorky už neztrácej cenu. Když jí budeš chtít prodat za dva roky, tak na tom netratíš.
Ale zase každá je trošku jiná, takže by ses měl rozmyslet nad konkrétníma motorkama.
http://www.transworl...eo.jsp?ID=1000005344
E:uz to tu bylo
Naposledy editováno 11.05.2008 10:34:57
No, napsal jsem to blbě.
Ony 513 byly vždycky 4- kvalty, ale Zetku, která je celá originál, už dneska těžko seženeš. Většinou jsou to skládačky (já mám právě na spodku z 997 válec 513). No a když natrefíš na 513 válec na pětikvaltu, můžeš vzít jed na to, že ta převodovka půjde do kopru.
Jinak továrky byly motorky, který jezdily závody pro tovární tým- jinak prodejní verze byly slabší. Liší se to válcem (já mám přepoušťáky zvětšený tak, že už jsou vybroušený skoro naskrz) a taky karterama- hliník vs. elektron.
Musíš počítat s tím, že po koupi to musíš celý rozebrat a udělat, motorek který jsou v pořádku je minimum. Je dobrý domluvit se s někým kdo tomu rozumí, aby jsi to dobře poskládal, protože tak jak to bylo nemusí být správně a jen si zaděláváš na problémy. Pětikvalt nekupuj padají do něj vidličky a hůř se cokoliv schání. Pokud to správně složíš tak bude jezdit bez problémů, ale nějakou práci na tom budeš mít pořád.
Starší japonec pojede daleko líp a podvozkově je to taky jiná liga, problém je že většinou jede jen chvíli. Většina starších japonců je dávno po smrti a poskládat to je finanční sebevražda, protože se dostaneš na cenu o dost novější motorky ale doma máš pořád starou potvoru za kterou ti nikdo nic nedá až se jí budeš chtít zbavit.
Lion>Míra125> má svoje roky takže nemůžeš počítat s tím že přijdeš párkrát kopneš (ona taky lol ) a hned pojedeš jako u novýho japonce :\ základ je dobrej karbec a zapalko jinak věci jako výbrus,převodovka,spojka,tlumiče atak dále atak dále ale jedno je jistý buď z Tebe bude dobrej mechanik nebo prodáš
S tím vším docela počítám a taky nepočítám s tím že to pojede jako japonec jinak na to startování atd. jsem zvyklej ze svý Čízy lol protože málo kdy se mi to povede nastartovat bez toho abych se v tom hrabal lol lol
fantomas>513 (čtyřkvalt) jsem měl řadu let.Jezdil jsem sice jen na houby,ale občes dotala taky zabrat.Za těch X let jsem na motoru nemusel nic měnit (původně byl dáván nový motor).Jako vylepšení bych doporučoval použít programovatelný zapalko (s menším předstihem do určitých otáček od spoda znatelně víc táhne)
o tom sem ještě nic neslyšel za kolik se to dá sehnat?
Míra125>co si mám představit podslovem častější údržba?
Tak jako v pohodě...pokud seženeš motorku s bezkontaktem(nejlíp motoplat)tak máš o starost míň,srát se s kladívkama je občas o nervy a jinak?Pokud víš,že to nebude jako novej japonec,tak v klidu.píšeš,že máš nějaký zetky,takže asi víš o čem to je.Když ji máš v dobrým stavu,tak to jednou za čas zkontroluješ a je to bez problémů.Výhoda 513 je,že to tak neutaháš jako 125-ku.Dobře vyber a nemáš se čeho bát
horší je že sem nedávno lehce boural na TDRku, takže číza bude nejdřív na podzim
dobrej web s inzerátama je http://www.cz-motok....cz/index1.php?id=in
Naposledy editováno 28.05.2008 22:58:18