Krotitelé mastodontů, házejte sem fotky co jste kde projeli, vyjeli, nevyjeli, objeli, kde jste sebou plácli. Ať je na co koukat BIG, Africa, Dakar, Transalp, Pegaso, Tenere, Adventure, boGSer, LC8, Dominator, KLE...všem to v pampeliškách sluší, tak se pochlubte
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mastodonti žijí a jezdí
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mastodonti žijí a jezdí
Nejsem úplně testovací jezdec a nemám moc srovnání, tak jen pár postřehů:
Naprostá spokojenost s podvozkem, umí mnohem víc než já.
Výkon víc než dostatečný, mám to s tím laďákem, sáním a mapou, ale je to zbytečně hlučný, v létě chci vyzkoušet origo vejkfuk (případně i svody), pokud nebude nějakej problém v průběhu výkonu tak se bez tý špičky klidně obejdu, pokud bude znatelnej pokles hlučnosti.
Stavba je oproti přímý konkurenci víc rally/cestovatelská, vyhovuje mi to, do větších ptákovin se mi chce čím dál míň.
Motor mě příjemně překvapil tím že moc nevibruje a má docela i spodek.
A nakonec testík od kamaráda, kterej vyzkoušel asi stokrát víc motorek než já, je to ježděný přímo na mým stroji (mám za to od něj suprový elektronicky ovládaný automatický mazání řetězu, takže na řetězu už není vidět že jsem lempl).
Jinak se klidně ptej na co chceš, já ti zas na co chci někdy odpovím
Čau, Tom
Naposledy editováno 26.05.2020 15:25:16
sice na ní několik lidí objelo svět a docela dost lidí cestuje - ale není to už primárně jednoduchý a super spolehlivý stroj
na podvozku problém nebývá (kromě malého rejdu - a ten se ještě liší podle ročníků) a slabých šroubů nádrže co slouží jako podsedlovka
problém bývá elektro někdy ne fatální - ale cukání a duchařina v kabeláži, špatně těsnící airbox (to snad dělá KTM schválně to má na každém druhém modelu)
pitomý vstup do nádrže kam padá bordel (dá se vyměnit za jiný vstup ev. doplnit filtrem na vstupu) a díyk tomu odchází palivové čerpadlo - filtr a čerpadlo z KTM stojíé nemsly, ale je to standarndí díly takže čerpalo se dá koupi z čehokoliv o průměru 30 mm a filtr je mahle taky za výrazně méně korun.
a nejznámější problém jsou vahadla ventilů - mám na 690 najeto cca 40 000 a mám 3 vahadla, jedny jsme chytil hned po koupi minutu před vysypáním, jedně mě chcíply na cestě a od té doby je měním preventivně a pořád je mám nakoupené. Naštěstí jsou snadno vyměnitelné klidně nářadím z motorky.
u 701 a 690/2019 jsou vahadla vyřešena novou hlavou
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mastodonti žijí a jezdí
MedWed píše: Honza-TA950> ... beru zpet... nic neukazuj... twl to je osklivy
To je jasný, chybí mu tam beduin a nápisy Dakar a Racingpyčo
Čau, Tom
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mastodonti žijí a jezdí
TomElefant750 píše: To je jasný, chybí mu tam beduin a nápisy Dakar a Racingpyčo
Čau, Tom
... a jeste Boxer Power...
ten test jsem videl, jen jsem si to nespojil se seikosem...
takze Racing set nema cenu zvazovat?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mastodonti žijí a jezdí
Čau, Tom
TomElefant750 píše: MedWed> KOukám že je tu o mně zmínka, sorry za zpoždění, ale občas zapomínám, občas se mi nechce a mám v pi..
Nejsem úplně testovací jezdec a nemám moc srovnání, tak jen pár postřehů:
Naprostá spokojenost s podvozkem, umí mnohem víc než já.
Výkon víc než dostatečný, mám to s tím laďákem, sáním a mapou, ale je to zbytečně hlučný, v létě chci vyzkoušet origo vejkfuk (případně i svody), pokud nebude nějakej problém v průběhu výkonu tak se bez tý špičky klidně obejdu, pokud bude znatelnej pokles hlučnosti.
Stavba je oproti přímý konkurenci víc rally/cestovatelská, vyhovuje mi to, do větších ptákovin se mi chce čím dál míň.
Motor mě příjemně překvapil tím že moc nevibruje a má docela i spodek.
A nakonec testík od kamaráda, kterej vyzkoušel asi stokrát víc motorek než já, je to ježděný přímo na mým stroji (mám za to od něj suprový elektronicky ovládaný automatický mazání řetězu, takže na řetězu už není vidět že jsem lempl).
Jinak se klidně ptej na co chceš, já ti zas na co chci někdy odpovím
Čau, Tom
Mám u PR4 podobný problém s výfukem, mám Arrow s dB killerem i originál a oba jsou hrozně hlučné. PR7 má asi o dost jiný výfuk, ale pokud by šlo řešení aplikovat i u mě, klidně dej vědět .
3 reakcí na tento příspěvek Mastodonti žijí a jezdí
mám na 690 homologovaný LeoVince a stejně jsem ještě dál upravil db klller a víc to utlumil a stejně mi to přd přijde hlučné
ideál je něco jako sará afrika nebo transalp - tam kdy je výfuk v pořádku tak je to krásně tiché, bublavé a zajedeš za křoví a už o Tobě nikdo neví
Honza-TA950 píše: Hlučnost je něco co mě u motorek do terénu strašně se.re - lidi co si tam dobrovolně dají ramdál rouru nechápu
mám na 690 homologovaný LeoVince a stejně jsem ještě dál upravil db klller a víc to utlumil a stejně mi to přd přijde hlučné
ideál je něco jako sará afrika nebo transalp - tam kdy je výfuk v pořádku tak je to krásně tiché, bublavé a zajedeš za křoví a už o Tobě nikdo neví
Přesně tak to mám rád, mód liška , KLR je v tomto super, když na ní jedu, slyším motor a ne výfuk, kdo mě nevidí, ten o mě neví. Je pravda, že když na výjezdu trochu přidám, je to slyšet, ale ne daleko a v lese opět jen na viditelnost. Bohužel je to u AJP o dost horší. I v nízkých otáčkách výfuk docela bublá, takové to klasické braap, když přidám, je to randál. Nic podobného okruhovce bez dB killeru, ale mnohem hlasitější, než by se mi líbilo...
Jakou jsi udělal úpravu na posílení dB killeru?
1 reakcí na tento příspěvek Mastodonti žijí a jezdí
ono je to i přínosné pro to nesrat okolí a minimalizovat možnost zbytečných problémů
1 reakcí na tento příspěvek Mastodonti žijí a jezdí
2 reakcí na tento příspěvek Mastodonti žijí a jezdí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mastodonti žijí a jezdí
2 reakcí na tento příspěvek Mastodonti žijí a jezdí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mastodonti žijí a jezdí
SWM sleduji už od doby, kdy se dostaly na náš trh. Prodává je můj tovární mechanik, který mi servisuje již pátou motorku.
A zaujala mě právě ta cena.
Když se připravovala ta verze s koly 21/18, tak se říkalo, že se na přání bude dodávat se dvěma páry kol a to na silnici 19/17 a do terénu 21/18 a obě verze budou v techničáku. Asi k tomu ale nedošlo.
Já jsem nakonec nedostal odvahu kupovat novou motorku a starší zatím v inzerci nejsou a tak mám co mám a jsem spokojen.
... jedine co jsem slysel ja je to, ze ma tvrde (lamajici se) plasty...
Jinak taky stoji za zvazeni...
/edit
la pardon... nema X, ale RS R
Naposledy editováno 29.05.2020 15:11:15
TomElefant750 píše: MedWed> KOukám že je tu o mně zmínka, sorry za zpoždění, ale občas zapomínám, občas se mi nechce a mám v pi..
Nejsem úplně testovací jezdec a nemám moc srovnání, tak jen pár postřehů:
Naprostá spokojenost s podvozkem, umí mnohem víc než já.
Výkon víc než dostatečný, mám to s tím laďákem, sáním a mapou, ale je to zbytečně hlučný, v létě chci vyzkoušet origo vejkfuk (případně i svody), pokud nebude nějakej problém v průběhu výkonu tak se bez tý špičky klidně obejdu, pokud bude znatelnej pokles hlučnosti.
Stavba je oproti přímý konkurenci víc rally/cestovatelská, vyhovuje mi to, do větších ptákovin se mi chce čím dál míň.
Motor mě příjemně překvapil tím že moc nevibruje a má docela i spodek.
A nakonec testík od kamaráda, kterej vyzkoušel asi stokrát víc motorek než já, je to ježděný přímo na mým stroji (mám za to od něj suprový elektronicky ovládaný automatický mazání řetězu, takže na řetězu už není vidět že jsem lempl).
Jinak se klidně ptej na co chceš, já ti zas na co chci někdy odpovím
Čau, Tom
ty vole - z tehle informace: "... Jedinou výtku bych měl v tom, že nechce řadit bez použití spojky. Kdo chvíli jezdil v těžším terénu tak ví, že na spojku není občas čas, když je potřeba rychle přeřadit. Tahle převodovka má najeto asi 2000 kilometrů, tak je možné, že se to časem naučí, až se trochu opotřebují kolečka. ..." bych byl po testu moji motorky lehce neklidnej .