Téma: Mastodonti žijí a jezdí
 
10.5.2008 v 08:41
Jako ve starém vláknu na starém fóru:
Krotitelé mastodontů, házejte sem fotky co jste kde projeli, vyjeli, nevyjeli, objeli, kde jste sebou plácli. Ať je na co koukat BIG, Africa, Dakar, Transalp, Pegaso, Tenere, Adventure, boGSer, LC8, Dominator, KLE...všem to v pampeliškách sluší, tak se pochlubte

(reakce na) Mastodonti žijí a jezdí

26.5.2020 v 14:03 | Nahoru | #2791
Honza-TA950> ... ten mezikus by tomu asi pomohl...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mastodonti žijí a jezdí

26.5.2020 v 14:35 | Nahoru | #2792
MedWed> kupoval to loni jety z Rise. Ale uz mu na zaruku menili pist s kruhama a modul s jednotkou ABS. Najeto to ma prd, do 20ti tisic...

(reakce na) Mastodonti žijí a jezdí

26.5.2020 v 14:42 | Nahoru | #2793
Slávek-TDM> twl to neni zrovna vizitka...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mastodonti žijí a jezdí

26.5.2020 v 15:24 | Nahoru | #2794
MedWed> KOukám že je tu o mně zmínka, sorry za zpoždění, ale občas zapomínám, občas se mi nechce a mám v pi..
Nejsem úplně testovací jezdec a nemám moc srovnání, tak jen pár postřehů:
Naprostá spokojenost s podvozkem, umí mnohem víc než já.
Výkon víc než dostatečný, mám to s tím laďákem, sáním a mapou, ale je to zbytečně hlučný, v létě chci vyzkoušet origo vejkfuk (případně i svody), pokud nebude nějakej problém v průběhu výkonu tak se bez tý špičky klidně obejdu, pokud bude znatelnej pokles hlučnosti.
Stavba je oproti přímý konkurenci víc rally/cestovatelská, vyhovuje mi to, do větších ptákovin se mi chce čím dál míň.
Motor mě příjemně překvapil tím že moc nevibruje a má docela i spodek.
A nakonec testík od kamaráda, kterej vyzkoušel asi stokrát víc motorek než já, je to ježděný přímo na mým stroji (mám za to od něj suprový elektronicky ovládaný automatický mazání řetězu, takže na řetězu už není vidět že jsem lempl).
Jinak se klidně ptej na co chceš, já ti zas na co chci někdy odpovím
Čau, Tom

Naposledy editováno 26.05.2020 15:25:16

Mastodonti žijí a jezdí

26.5.2020 v 15:37 | Nahoru | #2795
co se 690/701 spolehlivosti týče - mohlo by to být lepší, je to moderně postavená motorka s našlapaným motorem a je to znát, ale není to nic tragického
sice na ní několik lidí objelo svět a docela dost lidí cestuje - ale není to už primárně jednoduchý a super spolehlivý stroj

na podvozku problém nebývá (kromě malého rejdu - a ten se ještě liší podle ročníků) a slabých šroubů nádrže co slouží jako podsedlovka
problém bývá elektro někdy ne fatální - ale cukání a duchařina v kabeláži, špatně těsnící airbox (to snad dělá KTM schválně to má na každém druhém modelu)
pitomý vstup do nádrže kam padá bordel (dá se vyměnit za jiný vstup ev. doplnit filtrem na vstupu) a díyk tomu odchází palivové čerpadlo - filtr a čerpadlo z KTM stojíé nemsly, ale je to standarndí díly takže čerpalo se dá koupi z čehokoliv o průměru 30 mm a filtr je mahle taky za výrazně méně korun.
a nejznámější problém jsou vahadla ventilů - mám na 690 najeto cca 40 000 a mám 3 vahadla, jedny jsme chytil hned po koupi minutu před vysypáním, jedně mě chcíply na cestě a od té doby je měním preventivně a pořád je mám nakoupené. Naštěstí jsou snadno vyměnitelné klidně nářadím z motorky.

u 701 a 690/2019 jsou vahadla vyřešena novou hlavou

(reakce na) Mastodonti žijí a jezdí

26.5.2020 v 18:32 | Nahoru | #2796
Honza-TA950> "
každopádně není to jednoduše srovnatelné s PR7 - to tam má kapotáž (škaredou ), ale nemá větší nádrž "
Drzý pse
Čau, Tom

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mastodonti žijí a jezdí

26.5.2020 v 18:35 | Nahoru | #2797

MedWed píše: Honza-TA950> ... beru zpet... nic neukazuj... twl to je osklivy


To je jasný, chybí mu tam beduin a nápisy Dakar a Racingpyčo
Čau, Tom

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mastodonti žijí a jezdí

26.5.2020 v 18:52 | Nahoru | #2798

TomElefant750 píše: To je jasný, chybí mu tam beduin a nápisy Dakar a Racingpyčo
Čau, Tom



... a jeste Boxer Power...

ten test jsem videl, jen jsem si to nespojil se seikosem...

takze Racing set nema cenu zvazovat?

(reakce na) Mastodonti žijí a jezdí

26.5.2020 v 18:55 | Nahoru | #2799

TomElefant750 píše: To je jasný, chybí mu tam beduin a nápisy Dakar a Racingpyčo
Čau, Tom


neco proti beduinum (dakar) ???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mastodonti žijí a jezdí

26.5.2020 v 18:58 | Nahoru | #2800
MedWed> Hele zodpovědně ti to napíšu po otestování, přibližně za měsíc. Zatím mám info jen z doslechu, že prej ideální je ostrá jednotka, ostrý sání ale s předfiltrem, ostrý svody bez katů a tupej (homotento) vejfuk bez DB killeru (info od dovozce). Bude to trochu hraní, teď na to mám málo času, takže asi během dovči po dvacátým červnu si budu hrát.
Čau, Tom

(reakce na) Mastodonti žijí a jezdí

26.5.2020 v 19:16 | Nahoru | #2801
TomElefant750> Inu oukej! Jsem zvedavej!

(reakce na) Mastodonti žijí a jezdí

26.5.2020 v 19:44 | Nahoru | #2802

TomElefant750 píše: MedWed> KOukám že je tu o mně zmínka, sorry za zpoždění, ale občas zapomínám, občas se mi nechce a mám v pi..
Nejsem úplně testovací jezdec a nemám moc srovnání, tak jen pár postřehů:
Naprostá spokojenost s podvozkem, umí mnohem víc než já.
Výkon víc než dostatečný, mám to s tím laďákem, sáním a mapou, ale je to zbytečně hlučný, v létě chci vyzkoušet origo vejkfuk (případně i svody), pokud nebude nějakej problém v průběhu výkonu tak se bez tý špičky klidně obejdu, pokud bude znatelnej pokles hlučnosti.
Stavba je oproti přímý konkurenci víc rally/cestovatelská, vyhovuje mi to, do větších ptákovin se mi chce čím dál míň.
Motor mě příjemně překvapil tím že moc nevibruje a má docela i spodek.
A nakonec testík od kamaráda, kterej vyzkoušel asi stokrát víc motorek než já, je to ježděný přímo na mým stroji (mám za to od něj suprový elektronicky ovládaný automatický mazání řetězu, takže na řetězu už není vidět že jsem lempl).
Jinak se klidně ptej na co chceš, já ti zas na co chci někdy odpovím
Čau, Tom



Mám u PR4 podobný problém s výfukem, mám Arrow s dB killerem i originál a oba jsou hrozně hlučné. PR7 má asi o dost jiný výfuk, ale pokud by šlo řešení aplikovat i u mě, klidně dej vědět .

3 reakcí na tento příspěvek Mastodonti žijí a jezdí

26.5.2020 v 21:58 | Nahoru | #2803
Hlučnost je něco co mě u motorek do terénu strašně se.re - lidi co si tam dobrovolně dají ramdál rouru nechápu

mám na 690 homologovaný LeoVince a stejně jsem ještě dál upravil db klller a víc to utlumil a stejně mi to přd přijde hlučné

ideál je něco jako sará afrika nebo transalp - tam kdy je výfuk v pořádku tak je to krásně tiché, bublavé a zajedeš za křoví a už o Tobě nikdo neví

(reakce na) Mastodonti žijí a jezdí

26.5.2020 v 22:52 | Nahoru | #2804
Honza-TA950>

(reakce na) Mastodonti žijí a jezdí

26.5.2020 v 23:39 | Nahoru | #2805

Honza-TA950 píše: Hlučnost je něco co mě u motorek do terénu strašně se.re - lidi co si tam dobrovolně dají ramdál rouru nechápu

mám na 690 homologovaný LeoVince a stejně jsem ještě dál upravil db klller a víc to utlumil a stejně mi to přd přijde hlučné

ideál je něco jako sará afrika nebo transalp - tam kdy je výfuk v pořádku tak je to krásně tiché, bublavé a zajedeš za křoví a už o Tobě nikdo neví



Přesně tak to mám rád, mód liška , KLR je v tomto super, když na ní jedu, slyším motor a ne výfuk, kdo mě nevidí, ten o mě neví. Je pravda, že když na výjezdu trochu přidám, je to slyšet, ale ne daleko a v lese opět jen na viditelnost. Bohužel je to u AJP o dost horší. I v nízkých otáčkách výfuk docela bublá, takové to klasické braap, když přidám, je to randál. Nic podobného okruhovce bez dB killeru, ale mnohem hlasitější, než by se mi líbilo...

Jakou jsi udělal úpravu na posílení dB killeru?

(reakce na) Mastodonti žijí a jezdí

27.5.2020 v 08:35 | Nahoru | #2806
Honza-TA950> ... hlasim se jako nadsenej "randalrourar"!
Original ma snad 10kg a Vincek je o dost lehci... musim nejak odlehcovat

1 reakcí na tento příspěvek Mastodonti žijí a jezdí

27.5.2020 v 09:45 | Nahoru | #2807
to jsou dvě věci co nejsou v přímé úměře - na LC8 jsem dal 2-1 výfuk, tam originál 2-2 vážil nesmyl a hodně hřál, na 690 je originál taky hodně těžkýa horký - ale i když dáš "laďák" tak se dá věnovat hluku a jeho omezení než tam dám otevřenou trubku kterou vidíš až na ventily - navíc to prudí lidi za tebou - když stojí 3 metry za Tomem jeho PR7 a vrkne tak mě to normálně ofoukne smradem o hluku nemluvě - fakt si myslím, že ty tomu mírná restrikce tolik neublížila a snížení hluku by tomu hodně prospělo

ono je to i přínosné pro to nesrat okolí a minimalizovat možnost zbytečných problémů

Mastodonti žijí a jezdí

27.5.2020 v 10:36 | Nahoru | #2808
Ja mam na Dakaru Cobru a ikdyz jsem upravil DB killer (zavaril jsem puvodni velkou diru vepredu a navrtal 12ks 8mm der po obvodu, tak je porad pri pridani plynu hodne hlucnej Cca do pul plynu ale je uplne v pohode srovnatelny s originalem, takze pri cestovani neobtezuje. Jeste premyslim, ze do nej vlozim jednu tenkostennou trubku s 6mm dirama.

(reakce na) Mastodonti žijí a jezdí

27.5.2020 v 10:57 | Nahoru | #2809
Honza-TA950>
Já jsem na 640 LC4 -E dal komplet z SM, tj z původního 2/1 tam je 2/2, 2 koncovky (kompletní záměna podsedláku a všeho kolem). Paradoxně 2/2 je výrazně lehčí, než původní, a příjemně si "šeptá", žádný rámus.

1 reakcí na tento příspěvek Mastodonti žijí a jezdí

27.5.2020 v 11:16 | Nahoru | #2810
to je případ od případu - závisí jaký "reaktor" tak původně byl - některé jsou fakt těžké a topí, pak i 2-2 může být lehčí

(reakce na) Mastodonti žijí a jezdí

27.5.2020 v 11:26 | Nahoru | #2811

Honza-TA950 píše: to je případ od případu - závisí jaký "reaktor" tak původně byl - některé jsou fakt těžké a topí, pak i 2-2 může být lehčí



Byl tam originál, s tzv. "katalyzátorem" -komora před centrálem, prostě železo.

33

50

2 reakcí na tento příspěvek Mastodonti žijí a jezdí

28.5.2020 v 11:25 | Nahoru | #2812
Chlapáci, tak já se bohužel omluvuju, ale na Qwertland nedorazím, neb jsem se zrakvil v práci. Mám to prý tak na 3 měsíce nejmíň, když to půjde

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mastodonti žijí a jezdí

28.5.2020 v 12:27 | Nahoru | #2813
Dr.fík> Copak? Sexuální harašení?

(reakce na) Mastodonti žijí a jezdí

28.5.2020 v 13:10 | Nahoru | #2814

Ládínek. píše: Dr.fík> Copak? Sexuální harašení?

Lezl jsem do výšin a udělal hapá

(reakce na) Mastodonti žijí a jezdí

29.5.2020 v 08:53 | Nahoru | #2815

Dr.fík píše: Chlapáci, tak já se bohužel omluvuju, ale na Qwertland nedorazím, neb jsem se zrakvil v práci. Mám to prý tak na 3 měsíce nejmíň, když to půjde



Tak to je mě líto tak srůstej a někdy příště..

2 reakcí na tento příspěvek Mastodonti žijí a jezdí

29.5.2020 v 10:25 | Nahoru | #2816
tak jsem se zas na základě zdejší diskuze trochu díval co je na trhu a překvapilo mě to swm dualsport ve verzi X - ta původní verze s koly 19/17 se mi líbila, ale kola jsou mimo off - ale už dělají i stroj s 21/18 a cenově mi to dává smysl víc jak PR7 - jako jednoduchý stroj za rozumné peníze - stejný motor, horší podvozek ale výrazně levnější a to o víc jak 100tis - za 160tis nová

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mastodonti žijí a jezdí

29.5.2020 v 14:56 | Nahoru | #2817
Honza-TA950> Na téma motorek SWM jsem chtěl už dávno něco napsat, ale bál jsem se ukamenování!

SWM sleduji už od doby, kdy se dostaly na náš trh. Prodává je můj tovární mechanik, který mi servisuje již pátou motorku.
A zaujala mě právě ta cena.
Když se připravovala ta verze s koly 21/18, tak se říkalo, že se na přání bude dodávat se dvěma páry kol a to na silnici 19/17 a do terénu 21/18 a obě verze budou v techničáku. Asi k tomu ale nedošlo.

Já jsem nakonec nedostal odvahu kupovat novou motorku a starší zatím v inzerci nejsou a tak mám co mám a jsem spokojen.

(reakce na) Mastodonti žijí a jezdí

29.5.2020 v 15:10 | Nahoru | #2818
Honza-TA950> kluk tady z fora ho koupil.... ten pullitr... a je z neho odvazanej...

... jedine co jsem slysel ja je to, ze ma tvrde (lamajici se) plasty...

Jinak taky stoji za zvazeni...

/edit
la pardon... nema X, ale RS R

Naposledy editováno 29.05.2020 15:11:15

(reakce na) Mastodonti žijí a jezdí

29.5.2020 v 15:32 | Nahoru | #2819

TomElefant750 píše: MedWed> KOukám že je tu o mně zmínka, sorry za zpoždění, ale občas zapomínám, občas se mi nechce a mám v pi..
Nejsem úplně testovací jezdec a nemám moc srovnání, tak jen pár postřehů:
Naprostá spokojenost s podvozkem, umí mnohem víc než já.
Výkon víc než dostatečný, mám to s tím laďákem, sáním a mapou, ale je to zbytečně hlučný, v létě chci vyzkoušet origo vejkfuk (případně i svody), pokud nebude nějakej problém v průběhu výkonu tak se bez tý špičky klidně obejdu, pokud bude znatelnej pokles hlučnosti.
Stavba je oproti přímý konkurenci víc rally/cestovatelská, vyhovuje mi to, do větších ptákovin se mi chce čím dál míň.
Motor mě příjemně překvapil tím že moc nevibruje a má docela i spodek.
A nakonec testík od kamaráda, kterej vyzkoušel asi stokrát víc motorek než já, je to ježděný přímo na mým stroji (mám za to od něj suprový elektronicky ovládaný automatický mazání řetězu, takže na řetězu už není vidět že jsem lempl).
Jinak se klidně ptej na co chceš, já ti zas na co chci někdy odpovím

Čau, Tom



ty vole - z tehle informace: "... Jedinou výtku bych měl v tom, že nechce řadit bez použití spojky. Kdo chvíli jezdil v těžším terénu tak ví, že na spojku není občas čas, když je potřeba rychle přeřadit. Tahle převodovka má najeto asi 2000 kilometrů, tak je možné, že se to časem naučí, až se trochu opotřebují kolečka. ..." bych byl po testu moji motorky lehce neklidnej .

(reakce na) Mastodonti žijí a jezdí

29.5.2020 v 17:56 | Nahoru | #2820
storeman> SWM tady asi zajímá hodně lidí, zatím je to bohužel ještě méně prošlápnuté než ta AJP. Já ani nevěděl, že nějaká 21/18 verze superdualu (nebo je dualsport ještě jiný model? nic jsem nenašel) existuje. Rád si o tom přečtu více informací .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist