jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
PinkPanther píše: Docela by mě zajímalo, kolik to foukají borci na TT ( nebo u nás v Hořicích )? Liší se to moc od okruhu ?
V Douglasu slunko a v horách mlha a zima.
A stejně jedou furt palici jak sviňa.
Na TT a i v Horicich kluci foukaj defakto to samy co na dromu
Ano, prave treba TT i kdyz se tam jede totalni palice je na gumy jeste o 100% vetsi naser nez drom, taky uplne jiny povrchy ktery se po trati meni, brutalni rozdily teplot atd.
Ty užs z těch svejch línejch čmeldů ňákej rozněžněnej hele vzpomeň že jsou motojty, který jezdí i cca 6x rychleji
Naposledy editováno 23.05.2020 17:22:36
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Ja toho stejne vic naplacam nez najezdim a radsi si dam nakej chlasticek v depu nez kafe na benzince... takze pro me je okruh pro letosek opet priorita.
Ale kdyby to nejak dobre vychazelo, tak bych se treba prijel kousek sklouznout...na pohodu, zadny velky závodění nedam.
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Ja jezdim leta kr108, d211-13 prave z toho duvodu, ze vim, ze ta guma ma brutalni moznosti kdyz se zahreje a ze nemusim premejslet kde je jeji limit.
A o tom, co jde a nejde prehrat v provozu a jaky gumy stacej bych sem fakt moc netahal, protoze treba supercorsy v provozu minulej rok dostali na prdel hodne (guma spijkera) ... Moje d211 trosku pomalejsim tempem v zavesu na neznamy trase dopadli o dost lip, ale taky pekne podrbany.
Proste limit gumy ma bejt tak velkej aby te podrzela za pokud mozno vsech okolnosti a rozhodne to neni jedno
Kdyby to bylo jedno, nazuju nejaky plivy sportec m1 se kteryma se odporoucim nekam do stromu.
Naposledy editováno 23.05.2020 22:49:02
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
PinkPanther píše: Docela by mě zajímalo, kolik to foukají borci na TT ( nebo u nás v Hořicích )? Liší se to moc od okruhu ?
V Douglasu slunko a v horách mlha a zima.
A stejně jedou furt palici jak sviňa.
Na prirodnich okruzich se fouka samozrejme uplne stejne jako na dromech ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
assassin píše: Uvidime, ale moc sanci tomu nedavam. Me to v tom provozu cim dal vic nebavi.
Ja toho stejne vic naplacam nez najezdim a radsi si dam nakej chlasticek v depu nez kafe na benzince... takze pro me je okruh pro letosek opet priorita.
Ale kdyby to nejak dobre vychazelo, tak bych se treba prijel kousek sklouznout...na pohodu, zadny velky závodění nedam.
Pan konecne objevil, co na tom okruhareni mame Taky pak rano vynechavas prvni jizdu s hlaskou ze "dospivas v muze" ?
radi5 píše: GRASSEL> Až Ti traktor v zatáčce usype z korby trochu zrní, tak to bude úplně jedno, co tam máš...
Zrni, olej, trochu vody, sypka oprava silnic, asfaltovy spoje - hadi ... jo, to se bohuzel stat muze, na to si clovek holt musi davat bacha ale i tak to neni nevyhnutelny bohuzel.
Kazdopadne nejhorsi z toho, co jsem zazil byly brambory ... Dojel jsem liazku kterou jsem nemohl predject protoze proti jezdilo auto jedno za druhym, za mnou bylo taky a snad minutu jsem jel za nim kdyz z ty hromady na korbe jich padalo za vterinu snad pet
... Ono úžasný ježdění je taky to, co skoro nikdo neumíme - hrát si s motojtama v driftech, po předním, po zadním
... A paráda je taky na enduru cestou necestou, sjezdy výjezdy, furt klouzat a držet balanc...
Ale (pro mne osobně) úplně nejlepší ježdění na motorce je motokrosová divočina: motka v zatáčkách furt ve smyku nebo brutal opřená v drážce či tobogánu, jinde jen oťukává terén, mrdlá s sebou i řidítkama a ty jen poletuješ nad ní... a hlavně ty skoky, SKOKY - to byla fantazie, která mi na těch našich sorry blbejch silničkách tolik chybí
Naposledy editováno 24.05.2020 14:10:37
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
GRASSEL píše:
A o tom, co jde a nejde prehrat v provozu a jaky gumy stacej bych sem fakt moc netahal, protoze treba supercorsy v provozu minulej rok dostali na prdel hodne (guma spijkera) ... Moje d211 trosku pomalejsim tempem v zavesu na neznamy trase dopadli o dost lip, ale taky pekne podrbany.
SC je prakticky superbikova smes, vzorkovana SC se pouziva v MS stocku. Tahle guma prehrat v provozu vazne nejde. :) Jedina co, tak SC jsou silne nachylne na teploty (spravna volba smesi) a na tlak.
Jinak na Buchlakach (sakra rychla prirodni trat) jsem sc slicky bezne zmolkoval, ale neni to znamka toho, ze by guma dostavala na prdel.
Provozu se k akcceleraci ze zatacky, kterou tahas na okruhu, nedostanes ani nahodou.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Nikdo nezpochybnuje fakt, ze na okruhu jedes v podminkach, kdy si bezhlave muzes troufat prekonavat svoje i techniky limit. V provozu, ale dokonce i treba prirodnim okruhu nemuzes, nebo muzes ale nechces. Stejne tak i treba na Nurburgringu.
Naposledy editováno 24.05.2020 23:04:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
cibus píše: oxygen> Vypadla ti zima.
Nevypadla, ta je nevhodná Jo a PS: ser na Pir a přejdi na Dunlopy - budeš čučet jak porychlíš
Naposledy editováno 24.05.2020 23:24:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
oxygen píše: Nevypadla, ta je nevhodná Jo a PS: ser na Pir a přejdi na Dunlopy - budeš čučet jak porychlíš
Zima a nevhodná? To se tady před zimním velmistrem může říkat? Za to ty propadneš peklu a tvoje Báwo Grasselovi.
Po peripetiích s Michelinem tam teď nazouvám ty SC2 a proti nim nemůžu říci půl slova. Skoro si říkám, že to nemůže být lepší. Dunlop říkáš? Jdu vygooglit, co to slovo znamená.
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 7 | 24.10.2024 v 10:36 Ozzy_ |
Spínání větráku ZX-10R 2014 Kawasaki ZX-10R Ninja | ab | 21 | 13.10.2024 v 10:25 combust |
Nepříjemný zvuk nové řezětové sady... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | ..Roko.. | 58 | 10.10.2024 v 09:58 MMARTINK |
Motor ZX10 Kawasaki ZX-10R Ninja | Edye | 0 | 24.9.2024 v 15:43 Edye |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |