S tím vším přišli i první plány na "rozbití prasátka" a vylepšení mojí nové hračky.
Abych to zkrátil, pročetl jsem už spousta diskuzí, viděl hromadu návodů na youtube a proscroloval nespočet internetových obchodů, jen kvůli zjištění, že mě to bude stát majlant (první úprava motky vůbec).
Takže do budoucna mám v plánu vyměnit výfukový systém za F&F Powercore se svodem, koupit Powercomander a koupit KN filtr. -> prý to zvedne výkon z 23kW na 27kW tak snad do někdy
Problém je, že nechat si vyrobit na Yamahu supermoto kola stojí víc jak 24k (když započítám gumy, tak 28k nejlépe).
Takže jsem se chtěl zeptat zda-li nemá někdo z vás lepší nápad, který by počítal s levnější variantou.
Nebo jestli někdo z vás už podobnou úpravou dělal a mohl mě nasměrovat na správný místo.
Ty peníze do toho tohle léto plánuju tak jako tak vrazit jen nechci všechno investovat jen do kol -> 24 tisíc dát jenom za zakázkovou výrobu ráfků mi příjde trochu moc.
Přemýšlel jsem taky nad tím jestli by nebylo levnější si udělat výplety kol sám a koupit jenom ráfky bez výpletů, ale jsou to pro mě neznámý vody, takže ocením každou radu.
Naposledy editováno 29.04.2020 23:51:14
Nabastlit tam pujde kde co, ale chce to mit cas, měřit, pocitat a mit přístup k výrobě jednoduchých součástek (soustruh) jako jsou osy, distancni podložky, redukce pod rozetu/kotouc/brzdic.
Ja jsem takhle upravoval kola z aprilie RS125 aby šly dat do hqv te410 - nakonec jsem musel soustruzit i náboj zadního kola - bylo moc široké. Pokud tohle nezvládnes sam, musis najit nekoho kdo to udela.
zatím projíždím ebay, mobile.de a jím podobné, ale s tím že sehnat kola z Xka na českých bazarech by musel být zázrak.
Vzhledem k tomu, že na netu visí tak jeden inzerát na Xko a tři na Rka.
Dávat ji pryč bych nechtěl. Ta motorka je ve své třídě špičková a servisní náklady jsou minimální, což je pro člověka jako já dobrá zpráva, jelikož ještě studuji.
Ale pořád je to motka se, kterou se dá dobře zablbnout :D.
Edit : Teď si tak říkám jestli by na Rko nešly dát SM kola z Yz s nějakými lehkými úpravami...
Edit 2.0: Tady tyhle jsou za 22k : / , zatím nejlevnější co jsem našel
https://www.thecycle...o-wheels-with-tires/
Naposledy editováno 30.04.2020 10:00:40
1 reakcí na tento příspěvek Jak přestavit Yamahu WR 250 R na supermoto
Na SM je 250ka slabá, na to přijdeš docela rychle. Podstatnější věc je ta, že kolama SM neuděláš.
kola z jinych motorek obvykle nepasuji bez uprav. Jedina sance jak zjistit jestli jsou zamenne je si vse namerit a nakreslit a porovnat, sirka naboje, prumer osy, offset priruby pro rozetu, kotouce … cekat, ze se tu objevi clovek co zrovna predelaval kola z YZ na WR - na to je minimalni sance.
ja uz jsem takovejch kol predelaval dost, ale zrovna tuhle kombinaci ne. lidi co stavi SM motorky tohle nebudou vedet vubec, nakejch 20tis je pri zavodeni minimalni castka, proste se koupi kola jaka tam patri a nikdo neresi jak usetrit par tisicovek tim, ze bude hodiny badat po forech a "cekat" na zarucenou radu...
KubaLC8 píše: Já bych se v tvém případě na nějakou přestavbu vykašlal a peníze který nasypeš do pár kw si nechal.
Na SM je 250ka slabá, na to přijdeš docela rychle. Podstatnější věc je ta, že kolama SM neuděláš.
otazka pohledu. PetrS jezdil seriovou WR250X v Sosnove a v Myte jednu nebo dve sezony a byl tam jeden z nejrychlejsich. Xko zadnej SM podvozek nema, je to solidni houpacka.
Treba ten tolikrat teoretiky reseny podvozek - ja jezdil sezonu na seriovem MX podvozku a po predelani na SM (Andreani) poznam jen, ze je to tvrdy jak sutr, ale casy jedu stejny tyhle upravy maji smysl az pro lidi co jedou opravdu rychle.
Naposledy editováno 30.04.2020 10:26:00
jestli si ještě dobře pamatuji situaci když jsme sháněl Rko tak jich moc není, spíš se dalo sehnat Xko a občas někdo přestavoval Xko na Rko kterých je nedostatek
jinak uživatel Dovi měl jak Rko tak Xko - hodně psal ve vlákně o čtvrtinkových dualsportech - zkus se ho zeptat na zkušenosti