1 reakcí na tento příspěvek Indická Jawa za hubičku (:
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Indická Jawa za hubičku (:
PinkPanther píše: Už jenom spojení Indie + Jawa se mi chce zvracet
No, to mě spíš z té Číny co se produkuje u nás jakožto Jawa.
Indové jsou fajn a motorky umí, mají k nim vztah. A tady je vlastní vývoj, kterej tomu dali. Koukal jsem na ni na Motosalonu zblízka, je to udělané na slušné úrovni a má to myšlenku. Vlastní myšlenku. Je na tom vidět práce, ne jen bezduché kopírování zalevno, jak to dělá Čína.
Indům se povedla, tyto koncepty většinou končí v propadlišti, to málokdo dotáhne do série a umí to i prodávat.
3 reakcí na tento příspěvek Indická Jawa za hubičku (:
To mi vůbec nesedí, takový laciný kulisy kolem původního stroje...
Já sám mět hrachy , bych do toho šel.Furt lepší jak ta jakože čína.
Ale jinak se podivte na YT ,třeba na Argentinu,kde je prodaná licence,nevím ,kde všude,ale Jawa má zaprodanou licenci ještě z dob komunismu.
Jak je možné,že po světě dělají Jawky daleko lepší ??? a u nás je to v piči.......... ?
To je hodně špinavá politika a kurva kdosi cosi dostal hodně do kapsy !!!
1 reakcí na tento příspěvek Indická Jawa za hubičku (:
1 reakcí na tento příspěvek Indická Jawa za hubičku (:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Indická Jawa za hubičku (:
mahindra měla zastaralou svařovnu už před 7lety, tak jí asi zachovali ostatní technologie lepší:
1 reakcí na tento příspěvek Indická Jawa za hubičku (:
2 reakcí na tento příspěvek Indická Jawa za hubičku (:
2stroke píše: Hmm, hmmm...no, to už raději Royal Enfield 650 - je to hezci, větší motor a vyjde to na stejné prachy...
Tak pro nás určitě. Škoda že Jawka není 600, ale je to jejich motorka a oni cílí na trhy kde se velký obsahy nejezdí. Ta Asie je v tomhle jiná, ve spoustě zemí můžou snad jen do 400 ccm a velký motorky se tam vůbec neprodávají.
Podle původních informací se s exportem do EU nepočítalo a ani to nedělali na euro normy.
Akorát že v Čechách a na Slovensku se to asi chytlo a tak se to rozhodl někdo upravit a něco sem dovézt.
Jinak si myslím že zbytku EU to je jedno, nějaká Jawka. Možná že někdo to zajímavý retro koupí, ale takovej poplach jako tady to nebude. Jako ten Enfield, to je zase Anglie hlavně
Kafoholik píše: ...... Koukal jsem na ni na Motosalonu zblízka, je to udělané na slušné úrovni a má to myšlenku. .........
to jsi se teda dival velice blbe... protoze jak uz tady jsou fotky svaru, tak ze stojici NOVE motorky kapal olej a cele zpracovani je naprosto k smichu...
Odpryskana barva, z noveho samovolne stojiciho motocyklu kapal olej, pruchodky na bowdeny do kaplicky svetlometu vystrihane tak, ze je to cele zubate, na zadnim svetylku vytrepany sroub a po cele motorce odpryskany lak, kde byla viditelna snaha o retusi, ale co je to platne, kdyz barva sama odpadava a pak to za par let cele zrezne.
Takze je to pekny, ale zpracovani je naprosto otresny a neodpovida porizovaci cene.
Tady mas album, ktere neni moje, ale narazil jsem na nej tady na motorkarich, tak ho jen znova naodkazuji. A v tech fotkach je i tahle "jawa" a autor fotek to velice pekne vyfotil, co je to za hnus....
https://bloodomil.ra...ch_Custom/1431156436
2stroke píše: Hmm, hmmm...no, to už raději Royal Enfield 650 - je to hezci, větší motor a vyjde to na stejné prachy...
Asi tak no. I to zpracování u RE se zdá bez chyb.
Kdyby ta Jawa stála pod 100k, tak má možná smysl o tom uvažovat.
Naposledy editováno 23.04.2020 08:46:28
Týnec vymyslel cenu o třetinu vyšší, za stroj kvalitativně o třetinu horší, v porovnání s průměrem.
Prostě …..klasická Týnecká privatizačně/dotační parta ztracených!
Dle mého soudu:
Za 75 litrů by to byl naprostý šlágr - dalo by se to překopat, mydlit s tím různé sranda závody, cup-y, přestavby, dokončovačky, extrémy co vydrží na cestách (jako třeba Enfield Himalajan), jako druhá užitková motorka do garáže atd.
Za 100 litrů už by to bylo pro lidi nad padesát, kteří ještě zažili dobu jezdění do práce MHD nebo na mopedu. Co dokázali z nutnosti vyrazit v zimě na sněhu ve vaťácích na ČZ 175/450 ve dvou příbuzným na Moravu (Vánoce. Můj strýc s tetou 80, 77). Tj. pro lidi, kteří ani o motocyklu neuvažovali, ale když už je tady nabízena moderní nostalgie ..?! Nakonec = na nostalgii postavila Mahindra tenhle stroj, který už měla tak jako tak dávno od roku 2000 mydlit týnecká parta ztracených (stačí se podívat na fóra z těch let)..
Nu a 150 litrů - to je už za hranicí pitomosti. Za mne to koupí jen iracionální blázen. Užitná hodnota úplně v kelu. Když vezmu na porovnání dalšího Inda Enfield 650 za cenu o 10-15% vyšší dostanu motorku co jede (i ve dvou), vypadá skvěle, postavenou na nové lince. Když tomu všemu připočtu ještě ono vědomí u 300ccm dvojpodrazu = kdy parta ztracených z Týnce nejprve prodá "nároní" značku Jawa (klasický tunel - i když = co je dnes národní..-?! Že ), a pak nám nabídne předražený podprůměrný asijský produkt namydlený na starém výrobním zařízení, pod jimi prodanou "národní" značkou....?'
Naposledy editováno 23.04.2020 10:01:23