Děkuji za názory.
Naposledy editováno 27.03.2020 23:06:28
1 reakcí na tento příspěvek MT10 zkušenosti
Řešil jsem to samé. MT 10 se mi zalíbilo a chtěl jsem ho. Pročetl jsem ty samé recenze. Obeslal zastoupení Yamahy v ČR a zjistil že se řešil oficiálně jeden případ v záruce a dva mimo. Šlo o šedivý dovoz. Všeobecně se dá říci že jde o desetinu procenta co se poškození motoru týká. Hodně záleží na tom jak je motorka zajetá. Prvních tisíc km je do šesti tisíc otáček a to opravdu není bůh ví jaká zábava. Když na to někdo prdí, může se stát cokoliv. Zcela výjimečně se to může stát i když to je zajetý jak má. Ale to se může stát i u Hondy, Kawy, bawa apod. Pokud půjdeš do ojetý, koukej spíš po kouskách s prvním majitelem, který si to sám zajížděl. Ne dovoz s x majiteli.... Být tebou koukám spíš rok 2017 a výš. První se nedělali s QS, ten přišel až potom. Co se ochrany větru týká, ten malý štítek funguje skvěle do rychlosti okolo 150 km/hod. Sedíš příjemně vzpřímený, něco jako na Tuonu V4 RR, můžeš jet na pohodu a nebo jako magor..... Ten motor je úžasnej. Má křížový hřídel, což způsobuje že má projev a charakter motoru jako V4 a skutečně se tak i chová. Pak taky záleží jestli si chceš nechat motorku dýl nebo jí mít třeba jednu sezónu a pustit jí dál. Např. já si jí chci nechat dýl a tak jsem šel radši do nový. Mám "jistotu", vím co s ní je apod. MT sedne myslím hodně lidem. Je fakt povedená. O BMW S 1000R jsem chvilku uvažoval taky, ale tam mě odradil klasickej čtyřválec.... Točit, točit a točit... Jede asi pěkně, ale známej z toho byl docela zklamanej. Pořád ho to nutilo jezdit rychle... Koupil taky MT 10 ve výbavě SP a nemůže si to vynachválit. SP má semiaktivni podvozek, TFT displej a Ohlinsi. Já se nakonec rozhodl, že to nepotřebuju a zůstal u obyč. verze. Která má mimochodem stejnou možnost nastavení, akorát to neděláš přes displej, ale klíčem a imbusem. Tlumiče jsou od KYB takže taky dobrý.
Za mě ti můžu MT doporučit, skvělá volba
S Triumphem zkušenosti nemám, ale mě se ani nějak nelíbí. Pojede to asi pěkně, to jo, no ale..... nevím no. Je to na tobě Jinak pokud chceš ještě něco vědět k MT, napiš. Pokud to bude v mých možnostech, poradím
miki83 píše: Ahoj...
Ahoj miki83, moc děkuji za odpověď. O nové motorce jsem přemýšlel,ale neplánuji si motorku nechat dlouho, tak se mi to nevyplatí, protože na prodeji bych prodělal kalhoty . Přemýšlel jsem také o klasické verzi, protože SP je pro mě zbytečnost. S BMW máš pravdu, proti MT byl průběh motoru trošku zklamání. Na MT09 jsem také dával štítek a do 150 v pohodě.
1 reakcí na tento příspěvek MT10 zkušenosti
https://www.motorkar...dstupne-1454940.html
Ta má prvního majitele, perfektní kluk, uprimnej motorku jsem viděl, nemá chybu. Je to v plný palbě. Sám si to zajížděl.
Pak taky tahle...
https://www.motorkar...a-mt-10-1533242.html
To je prakticky nová mašina. Není teda ČR, ale prodejci se dá věřit.
Obě jsem chtěl. Tu první SP, jsem už málem vzal, ale pak se rozhodl pro funglovku...
Obě jsou v top stavu
1 reakcí na tento příspěvek MT10 zkušenosti
tak a ted trochu seriozneji. No kuka to. R1 kuka logicky vic. Zajeti na to nemá vliv, jednomu Slovakovi to odeslo ve velice nizkych km, prakticky po zajeti. Kanaly v klice nepousteji dostatecny tlak, lozisko se hreje, hreje, az se jednou zadre a ve vetsine pripadu to konci destrukci bloku. Proto taky k zadreni doslo vesmes při delší ustalene jizde, třeba na dalnici. Jako pricina se uvadi chyba při vyrobe (obrabeni kliky). Tady at si každý udela svůj názor sam, nakolik jde o konstrukcni vadu. Muzu ještě prilozit pod kotel tim, ze Yamaha nevyrabi tyhle motory navíc. Tzn, v zaruce ti smontuji novy z dilu. Z velke casti se tahle parada odehraje po 20k, takze po zaruce.
Je neodiskutovatelna pravda, ze většina motoru fici hromady kilaku bez problemu a to i v okruhovem rezimu, ale tahle konkretni zavada tu proste je.
4valcovy crossplane motor je naprosty klenot, unikát, který nedela nikdo jiny,a je na kazdem, zda je schopny akceptovat toto riziko. Potom si snad dokáže užít zřejmě nejširší univerzalnost mezi nahaci. Samozrejme az po zkousnuti designu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MT10 zkušenosti
https://www.motorkar...mp;pgr=3#goto9910353
Naposledy editováno 28.03.2020 19:49:24
Naposledy editováno 28.03.2020 21:05:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MT10 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MT10 zkušenosti
2 reakcí na tento příspěvek MT10 zkušenosti
Já jsem taky na ni koukal, měl jsem před tím FZ1 s udělaným motorem a moc bych si krom možná ergonomie nepomohl...tak jsem sehnat DUKA a pecka :D
BMW jsem okukoval, ale je to prostě 4V inline a já chtěl něco jiného, ale věřím že to jede fakt parádně + nejlepší podovozek mezi nakedama krom RSV.
1 reakcí na tento příspěvek MT10 zkušenosti
Naposledy editováno 31.03.2020 09:37:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MT10 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MT10 zkušenosti
miki83 píše: slejir>
Díky a nakonec to bude funglovka .
1 reakcí na tento příspěvek MT10 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MT10 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MT10 zkušenosti
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
[pomoc] Yamaha MT10SP - úprava Yamaha MT-10 | Veverkaris | 30 | 6.8.2024 v 07:18 Jaryj |
MT-10 2022 Yamaha MT-10 | xdxxddx | 1 | 3.5.2024 v 23:04 dewwil |
Yamaha MT - 10 2021 Deflektory vzdu... Yamaha MT-10 | MiraKobe | 0 | 10.1.2023 v 11:49 MiraKobe |
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... | djpajovka | 11 | 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1 |
Hledám špínu na vybrané motorky [1, 2, 3] Kawasaki Z 1000, BMW K 1300 R, KTM 1290 Super Duke R... | mmks | 84 | 12.5.2022 v 12:15 starej-Lupo |