vyměňoval jsem na motorce kotouče a destičky.Potřeboval jsem odpojit brzdič takže jsem musel odvdušňovat. Zkoušel jsem to nejdřív klasicky namačkáváním a povolováním/utahováním odvdušňováku, ale páčka brzdy nebyla pořád tak tvrdá jako byla před zimou a jde to znát i na brždění, které je výrazně horší.
Půjčil jsem si tedy odsávačku, nasadil odsávačku, povolil odvdušňovák, odsával, doléval kapalinu. Nicméně ta brzda není pořád v dobrá, ale je taková měkká a "pruží". Byl jsem to projet cca 60km a během jízdy se to výrazně zlepšilo, ale pořád to nebrzdí na 100%.
Už jsem z toho zoufalý a nevím co víc mám pro to udělat. Jde nějak poznat při odsávání, že tam již vduch není? Všiml jsem si, že když kapalinu odsávám, tak tam jsou pořád vduchové bublinky, ale podle mně to nemůže být z brdového okruhu, ale nasává to někde z okolí odvdušňováku. Je to normální, že si to někde bokem přisává vzduch a na kapalině nikdy neuvidím kapalinu bez bublinek?
Nebo ještě mně napadá jestli to prostě jen nepotřebuje čas než si nové destičky na nové kotouče sednout, ale to mně příjde nepravděpodobné.
Naposledy editováno 20.03.2020 22:06:58
1 reakcí na tento příspěvek Odvdušnění brzd odsávačkou
1 reakcí na tento příspěvek Odvdušnění brzd odsávačkou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odvdušnění brzd odsávačkou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odvdušnění brzd odsávačkou
-Plnění brzd ale praktikuju odspoda, už docela dlouho. Je to lepší, ale chce to speciální stříkačku, dá se koupit cyklistická , ale potřeba na ni dát větší hadičku.
Výhoda je, že tlačíš nahoru a vzduch se nemá kudy dostat do brzdiče.
Jo, a i ty brzdiče některý jsou blbě dělaný a je s nimi potřeba točit aby to vybublalo odvzdušňovákem. Jak který. To pak dělám tak, že mám naplněno, otočím si brzdič odvzdušňovákem nahoru , a namáčknu a povolím. Stále s nasazenou buchnou, vidíš tam pěkně jestli něco vylezlo, nebo co.
Další plus stříkačky dole je, že to můžeš dokola přetlačovat tam a zpátky, když se ti to nezdá. Ono něco vyleze. Stříkačkou nahoru, pakou zpět do stříkačky...
Máš na hadici T kus, nebo dvě hadice až dolů? Tam se taky v tom T kusu musí opatrně, někdy protlačíš bublinu do druhý už odvzdušněný brzdy, ale nedoleze ti na konec, takže vše vypadá ok, ale je to gumový. Pak jedině to komplet protlačit znova, ona se ta bublina někde objeví.
Edit: jestli se to po jízdě zlepšilo, bude to opravdu v pumpě . Něco se ti cestou vyklepalo do nádobky a asi to ještě chce.
Naposledy editováno 21.03.2020 14:29:06
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Součásti systému vstřikování paliva... Honda CB 600F Hornet, Yamaha SR 400, Yamaha FZ6 Faze... | Mufiozo | 9 | 11.6.2024 v 16:00 Mufiozo |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet | Radysek79 | 8 | 27.4.2024 v 15:23 lenkochal |
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet | Paťas96 | 5 | 23.4.2024 v 20:43 holl75 |
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet | vodnikw | 6 | 17.4.2024 v 19:08 Anti |