AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.
Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.
Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
https://m.heureka.cz...i-boxy/ctek-mxs-5_0/
Je to suprova nabijecka. Tam kde lidlovka sviti zelene a tvrdi nabito a starter se pomalu nerozebehne, tohle jeste dve hodiny dobiji a motorka toci jak o zivot. Nabiji to v podstate vsechno co mam doma. Umi to i udrzovat, ale radeji cykluju. Co tri ctyri nedele verdly postupne pripichnu a je. Stejnak se motam kolem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Edit: Nicmene ta nabijecka nejaky refresh cyklovani pro mrtve baterie ma. Ale musi se odpojit od soustavy, na coz jsem linej a zatim nebylo treba.
Naposledy editováno 08.03.2020 10:47:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Ládˇa -AMG baterku koupíš i nenalitou s ampulkama na nalití. Jenom Standa tady psal že ničím běžným doma to poprve nenabiješ aby jsi ji nepodělal. Proto jsem Yuasu kterou jsem bral loni v květnu (ani jsem nevěděl že už ji mám tak dlouho) nechal nalít a nabít u prodejce baterií v Přerově. Drží a točí dobře jen ten indikátor po hodině co ji nabiju už svítí žlutě a ne zeleně jako v létě.
Lídlovka nabíječka je za 4 kila dobře udělaná čína. Asi to moc nevadí ale C-tek i Bosch je opravdu o level jinde. (C-Tek mx 5 má Mirek můžu s ním nabíjet kdy chci.). Je to supr nabíječka snad nejlepší co znám ale některé funkce pro mě skoro zbytečné. Jednou za rok refresch u PB na Feldě.
Naposledy editováno 08.03.2020 11:55:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Kraviny do kravína dřív jsi koupil baterku která něco vydržela dneska to vydrží prd a ještě s tím laborovat.
kehaj píše: Miraz250> JJ taky přezouvám u Lhotskýho v Kynšperku, protože mám poloviční slevu za přezutí když objednám gumu u nich. Ale na Eshopech očumuju ceny a DOT prostě sprostě neuváděj.
Většinou až na vyžádání... Nebo když je guma brutál stará...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Milan1963 píše: laďa-prášil> 5 let nic není. K Adeniu jsem kupoval taky nové gumy, protože jsem Čech, tak Mitasky, i když výběr je obrovský. Byly nové - nenové. Ve skladě jim už ležely 2 roky, i když to byla "novinka". Ale beru je jako úplně nové.
Vzhledem k tomu, jak staré pneu mám na autech jsou 2 roky nebo 5 let - nic...
Na Mitasky už seru... Když jsem potřetí vracel gumu kvůli špatnému kordu, protože házela centimetr, tak mne ty jejich gumy přestaly bavit....
Přešel jsem na Dunlop (sice drahá, ale super guma) a Heidenau (dobré pneu ve starých palcových rozměrech..).
Na dva roky starou gumu bych chtěl slevu... Ono když se bude skladovat správně, bude dobrá i po mnoha letech. Ale správné skladování
znamená absolutní tmu, velké chladno a nemalou vlhkost... V pneuservisech se to skladuje obvykle blbě, v nějaké kolně nebo přístřešku,
protože krom nárazů jaro/podzim si až tak velké sklady nedrží, právě proto že lidi po DOTu koukají.... Na pižďucha jsem koupil loňské
pneumatiky, ale byla na ně značná sleva, takže budiž...
Navíc kvalitní pneumatika si poměrně dlouho udrží dobré vlastnosti, Mám zkušenosti s Metzelerkou, která byla OK po deseti letech... Ale to je
stejná třída jako Dunlop. Fest drahá, ale fest kvalitní pneumatika... Znám i takové mrdky které jsou po třech letech tak špatné, že by ses zabil...
A Mitas v posledních letech spadl do této kategorie přinejmenším v cestovních pneumatikách... S drapáky zkušenosti nemám...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Reklamovat pláštˇ který dělal ocas na noční a háže jen 1cm nemožná věc-stará mitaska na číze neházela nová ano přesto reklamaci neuznali. Prodal jsem to na dvoukolák a už v životě od nich nic nekoupím !!!. Budˇ atˇ to dělají kvalitně nebo jestli to neumí tak vůbec. Že je to česká-moravská firma je mě u zádele. Pro mě je to hlavně nekvalitní firma co vyrábí odpad. Udělat mě borec tři spoje v jednom místě pláště a navíc jeden převalit je na potlamě. Toto Mitas neuznává jako reklamaci. Dál nebudu pokračovat slušně to už nejde.
Naposledy editováno 08.03.2020 19:31:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Jirka4137 píše: pech.> Mitasáky jsem zaučoval na starých verglech které jsme vyřazovali z Barumu. Dneska to tam o moc lepší nebude vyjma nové linky kde jedou pneu na moderní motorky.
Reklamovat pláštˇ který dělal ocas na noční a háže jen 1cm nemožná věc-stará mitaska na číze neházela nová ano přesto reklamaci neuznali. Prodal jsem to na dvoukolák a už v životě od nich nic nekoupím !!!. Budˇ atˇ to dělají kvalitně nebo jestli to neumí tak vůbec. Že je to česká-moravská firma je mě u zádele. Pro mě je to hlavně nekvalitní firma co vyrábí odpad. Udělat mě borec tři spoje v jednom místě pláště a navíc jeden převalit je na potlamě. Toto Mitas neuznává jako reklamaci. Dál nebudu pokračovat slušně to už nejde.
U mně šanci dostali... Ale 3x a dost... Zmetky kupovat nebudu... Ale Milan si je kupuje vědomě (J650, J660, Rapid ve verzi co kde zbylo to tam dali.. atd...).
Podobně jako já byl nastšvaný slovák kterému se na CBR 600 roztrhl dvakrát vždy nový řetěz ze Strakonic. Jednou přišel málem o nohu jednou o kryt motoru. Na číze jsem byl spokojený ale u motorky která jede 230 kvalitu zkoušet nebudu a dávám D.I.D.
Naposledy editováno 09.03.2020 05:18:03
Na velkých jezdím Michelin a nebo Bridgestone.
Ne že by to bylo pro to co jezdím nějak podstatný, ale kamarád je tahal
a tak jsem je měl čerstvý a za slušný peníz.
Co se týče řetězů, tak používám DiD. Při stejné pevnosti menší, lehčí, trvanlivější.
Nejezdím pilu, ale má to sedmdesát koní a naloženej ve dvou nemusim překvapení.
Na setkání Jawařů mi jeden majitel modro šedé 650 Jáwy o přesáplým řetězu vylíčil své.
To nechceš zažít.
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Menuje se to Horng Fortune. Kůpil sem přední 2,75-18, páč ta je napsaná v techničáku (na velekrutý stroj ČZ 180) a byla hrbatá od děcka.
Dlůho sme spolem nepobyli, protože za nejaké tři tisíce kilometrů byla ohlodaná úplně.
Považte - ten nájezd na tak výkonném stroji (najet na předku desetkrát tolik néni žádný problém)...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Já zkusil před lety čínské zimní Wun-li. Tedy na auto. Že házely, to mi ani nevadilo, ale vydržely 2000 km a obě zboku praskly...
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Cmiral-Heidenau to zas jinde jsme to je jiná vesnice.
Naposledy editováno 09.03.2020 15:20:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Ale vážně: Jawa 650 měla z fabriky Mitas , přední 4,00 - 16. Vzorek by vydržel, ale guma byla tvrdá, potom oskákaná. Po asi 20 tisících jsem ji vzal a vyhodil, koupil Heidenau - to samé dozadu - a motorka jezdila znatelně lépe, tedy hlavně do zatáček. Takže Heidenau
Jawa 660 má z výroby Mitas 08 a 09. Zadní vydržela asi 15 tisíc, přední by byla zase dobrá, ale opět - oskákané plošky. Na MotoRoute jezdí tovární jezdec Mitasu Ruda Fráňa, doporučil mi nové silničnější Mitasky , tak jsem je koupil - mám je rok a nestěžuju si. Jsou prý z jiné směsi než 09, lépe drží, i když zadní už znatelně ubyl vzorek - počítám po 12 tisících bude po ní. Pokud bych se zdravotně dal do pořádku a do toho Turecka v létě jel, musel bych - určitě aspoň dozadu - koupit novou. Zase Mitasku Terra Force. A není to jen proto, že k české motorce patří česká pneu. Prostě vyhovuje.
Milan1963 píše: Jirka4137> Já proti Mitas - Barum nic nemám. Pérák : Barumka na motorce 25 let, asi 10000 km, vzorek perfektní a duše pořád drží. A vydrží klidně dalších 25 let, bo na motorce už nejezdím !! Doporučení ? Obout na motorky Mitasky, motorky odstavit a nikdo si nebude moci na nic stěžovat !
Ale vážně: Jawa 650 měla z fabriky Mitas , přední 4,00 - 16. Vzorek by vydržel, ale guma byla tvrdá, potom oskákaná. Po asi 20 tisících jsem ji vzal a vyhodil, koupil Heidenau - to samé dozadu - a motorka jezdila znatelně lépe, tedy hlavně do zatáček. Takže Heidenau
Jawa 660 má z výroby Mitas 08 a 09. Zadní vydržela asi 15 tisíc, přední by byla zase dobrá, ale opět - oskákané plošky. Na MotoRoute jezdí tovární jezdec Mitasu Ruda Fráňa, doporučil mi nové silničnější Mitasky , tak jsem je koupil - mám je rok a nestěžuju si. Jsou prý z jiné směsi než 09, lépe drží, i když zadní už znatelně ubyl vzorek - počítám po 12 tisících bude po ní. Pokud bych se zdravotně dal do pořádku a do toho Turecka v létě jel, musel bych - určitě aspoň dozadu - koupit novou. Zase Mitasku Terra Force. A není to jen proto, že k české motorce patří česká pneu. Prostě vyhovuje.
tak životn osti 10-15kkm je ma motorkách kolem 50k běžná věc. To bych jim nevyčítal. Jezdil jsem na Mitasem mnoho let a na všem, nové Mitasy byly i měkké, takže se dobře chovaly za chladna i na vodě... A jezdil jsem tolik, že za sezonu byly ojeté..... Jenže pak byla první sada, v prdeli zadní guma, pak další sada, zase zadní gumy, pak další sada pořád dokola nevysvětlitelné defekty... Z boku duše, z vnitřní strany. Pak jsem na gumě našel vytelený kord... Pak přední guma - závaly v blocích dezénu a nebyl jsem sám, stěžovali si i další lidi. Takže gumy co házejí a co samy od sebe propichujou duše a loupou se jak cibule prostě nechci. Takže jsem na Smolíka hodil Heidenau a na Hondu jsem po původní kombinaci už dával jen a pouze Dunlop... ve své cestovní třídě se přetahuje o první místo v testech s Bridgestonem a sice je drahá, ale fakt drží i vydrží.... MItas už ne... Ztratili důvěru a kdo mně podvede a zradí, k tomu už se nevracím....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Así to tam lisují ze sazí, černého svědomí a tmy.
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Jinak Mitas ještě 5-10 let zpátky dělal obstojně ale s odlivem lidí ta kvalita jde do pr.
To ale není jen problém Mitasu ve Strakonicích měli nábor taky v každé hale. Politika ty budeš dělat blbce a my ti budem chodit říkat jak to děláš špatně a málo už lidi přestala bavit. Za ty peníze co jsou tady od revoluce se nedivím. Zvláštˇ když na pozice mistrů jsou dosazovaní užiteční idioti. Jeden takový mě skrouhnul plat ve 4 směném provozu na 12500Kč -Strojírny Preciz. Údajně že dělám půlku co ostatní. JJ kolega měl 14000 minut já 7000. Že jsou brusky na našem pracovišti na GO a já dělám na jedné malé kolega na dvou velkých už ho nezajímalo. Navíc jsem měl 14 dní dovolenou a kolega přesčasy. Ho zajímala jen nástěnka za měsíc. Já jsem skončil druhý den (po 6 letech) pana mistra vyhodili za 14 dní.
Naposledy editováno 10.03.2020 18:14:30
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Dobrý den,
ozývám se po delší době s upřesněním termínu a programu spanilé jízdy. Teď už máme datum pevně zakotvené na 25. 3. Sraz bude ve 14 hodin (místo srazu upřesním) a odtamtud vyjedou jezdci do Národního technického muzea, kde právě probíhá výstava Jaw a kde budeme mít také slavnostní předpremiéru filmu. Všichni účastníci spanilé jízdy budou mít zdarma vstup do muzea a také na toto promítání za účasti protagonistů filmu. Mohl byste prosím tyto informace přetlumočit dalším Jawařům? Třeba to pro ně bude motivující a zajímavé. :)
Díky moc a mějte se.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 7 | 26.4.2024 v 09:54 cmiral |
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 9 | 23.4.2024 v 21:06 rg250 |
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka | alexch | 2 | 9.4.2024 v 21:22 Dolin |
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka | rg250 | 10 | 14.3.2024 v 14:17 Mňojo |
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka | Mario853 | 7 | 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA |