Objem ničím nenahradíš a silnějším dvouválcem nebudeš nikdy a nikomu v každodenním provozu překážet, pomalejší plechovky budeš s přehledem předjíždět po skupinkách a především to bude bezpečné
Pokud trváš na 400ccm, samozřejmě ber dvouválec od Hondy
Chvilku jsem také uvažoval o upgrade 500 ccm za silnější stroj, kdybych se rozhodoval dnes, pořídím si místo skůtru Hondu Integru 750, Hondu X-ADV nebo rovnou nějaké lehčí cenduro
Naposledy editováno 06.08.2019 09:59:45
Jak tu bylo zmíňeno , objem ničím nenahradíš , takže bych volil Winga 600. A pokud trváš na 400 ccm , tak Winga . Prostě dvouvál .
1 reakcí na tento příspěvek Burgman 400 K7 nebo Honda SW400T
průměr 5,1 na sto , evidovaná vzdálenost 31 000 km
To je moc ?
Řešit spotřebu na motorce ?? Chlapy neblbněte
Naposledy editováno 07.08.2019 20:14:08
Burgmana má smysl kupovat jen 2009+ (myslim model 2009, ne model 2008 koupenej 2/2009), ročníky 2007+2008 maj hodně much, který už budou dneska asi všechny vyřešený, ale i tak riskuješ. SW-T má super motor a celkové dílenské zpracování (přecejenom se jedná generačně o rozdílné stroje - SW-T se dělá až od roku 2010).
Obecně se dá doporučit nekupovat z Itálie / Francie (vyser se na hlášky typu "Franta kupoval Italku a je to fakt vůně" - není, fakt není). Buď trpělivý a počkej si na CZ stroj po 1. majiteli se serviskou a dohledatelnou historií - občas něco vyplave. Vyplatí se to.
Naposledy editováno 08.08.2019 08:42:37
MP> na motorce spotřebu neřeším, ale skútrspotřeba je trošku něco jinýho. Skútr je otrok, čím míň sežere tím líp. Navíc u SWTčka nejde jen o spotřebu jako takovou, jde i o to, že nemá příliš velkou nádrž, ikdyž spíš jen opticky. Nicméně pokud to poženeš ve dvou někde po dálnici, musíš tankovat každejch 200km což není nic moc a opticky Ti to bude hlásit rezervu už někde po 150km...
foky> SWT se dělá od 2009 Francie Itálie proč ne když cena odpovídá stavu.
Naposledy editováno 08.08.2019 22:09:11
Jinak není 6-7l na sto docela hodně, na to, že se jedná o blbý skůtr? Na tolik málo kdy dostanu s Hornetem, který je výkonově někde jinde. Jaký má smysl si takový skůtr vůbec pořizovat a nevybrat si místo toho třeba Hondu NC, která jezdí za 3.8l?
1 reakcí na tento příspěvek Burgman 400 K7 nebo Honda SW400T
Přesto že je to podle tebe blbej skútr , já se na něm jel projet jen tak pro zábavau , nebo do Polska k Baltu , nebo do Francie ... A jestli jedu za 3,8 nebo 5,1 je mě celkem buřt .
Třeba si takový velký skútry pořizujou lidi kvůli větším úložnejm prostorům , pohodlnějšímu cestování , větší ochraně při dešti , nebo protože nechcou jen blbý NC
-MP- píše: Modra_Vafle > Jako nástroj na dopravu z bodu A do bodu B si asi nebudu pořizovat 37 kW skútr . A ani s ním jsem se nedostal na zmiňovaných 6-7 l na sto .
Přesto že je to podle tebe blbej skútr , já se na něm jel projet jen tak pro zábavau , nebo do Polska k Baltu , nebo do Francie ... A jestli jedu za 3,8 nebo 5,1 je mě celkem buřt .
Třeba si takový velký skútry pořizujou lidi kvůli větším úložnejm prostorům , pohodlnějšímu cestování , větší ochraně při dešti , nebo protože nechcou jen blbý NC
tak já jsem přesně ten případ, který z Piggia X8 125 přešel na SW-T400 ABS, abych jej poté vyměnil za nové NC750X :D
jinak k SW-T: spotřeba byla nejčastěji mezi 3,5 - 4. Když jsme jeli s manželkou na něm přes Rakousko do Chorvatska (plný topcase a podsedlák), tak byla spotřeba 3,7. Sedlo je pohodlné a to hlavně pro spolujezdce. Motor krásně zní (na skútr), bezproblému člověk drží (ve dvou) cestovní rychlost 90-100. V klidu předjede pomaléjší auta. Ochrana proti dešti je blbost...možná tak kráký deštík. Pokud ale člověk jede dýl a dál, tak bude stejně mokrý, jako by jel na naháči (tzv. "based on a true story" ) hlavním důvodem pro změnu byla absence výkonu a krouťáku v utažených alpských zatáčkách, kde to prostě naložené SW-T už moc nestíhalo.
Řeším právě stejný problém, tak bych rád věděl, k čemu jsi se přiklonil.
Momentálně jsem majitelem Buráka 400 rv. 2005 s nájezdem 55 500 a chtěl bych to nějak obnovit. S Burgmanem jsem vcelku spokojenej, ale ta Honda SW-T 400 se mi taky líbí, jen si nejsem jistej, jestli bude pohodlná pro spolujezdce jako burák. Jezdím totiž hodně s manželkou a burák má vzadu nášlapy na kterých si může nohy trochu posunout, Honda má stupačky.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zaseklá ruční brzda(parkovací) Suzuki AN 400 Burgman | wáca | 9 | 29.5.2024 v 23:28 chorke1 |
možnost vyzkoušet starší větší skút... Suzuki AN 400 Burgman, Suzuki AN 650 Burgman, Ducati... | JamesM | 0 | 4.5.2024 v 23:07 JamesM |
Suzuki Burgman AN 400 pojistky Suzuki AN 400 Burgman | lodo11 | 8 | 10.4.2024 v 23:08 NetPavel |
Suzuki Burgman 400 2003 nejede Suzuki AN 400 Burgman | dufus1 | 8 | 29.2.2024 v 20:51 maco |
Suzuki burgman po výmene sviečky za... Suzuki AN 400 Burgman | Marekvlk76 | 10 | 13.12.2023 v 12:22 suboglacius |