DETAIL SKUPINY
Moto skupina NT 1100

NT 1100

Zkušenosti, tipy, triky a názory majitelů NT 1100.

Skupina má 24 členů a byla založená 29.06.2022 12:32
Správci skupiny

littlewonder


Adresa profilu: http://www.motorkari.cz/skupina/nt-1100


NT 1100 všeobecná diskuze

11.07.2022 22:05
Všeobecná diskuze
Předchozí
1 2 3
Následující

NT 1100 všeobecná diskuze

03.03.2023 08:29 | Nahoru #61
Máte někdo zkušenosti s malými kompresory? např: https://www.motea.c...s-air-pump-a138876-0

NT 1100 všeobecná diskuze

03.03.2023 09:24 | Nahoru #62
littlewonder> oba dva jsme kočkách, takže budeme 3 kočkách

NT 1100 všeobecná diskuze

03.03.2023 11:48 | Nahoru #63
littlewonder> doprava bude určitě OK, clo a DPH se holt musí zaplatit extra

NT 1100 všeobecná diskuze

04.03.2023 00:20 | Nahoru #64

Michal-S píše: Máte někdo zkušenosti s malými kompresory? např: https://www.motea.c...mp-a138876-0 [/quote]

Já používám a na dlhšie cesty vozím tento kompresor zatiaľ spokojnosť

NT 1100 všeobecná diskuze

05.03.2023 10:01 | Nahoru #65
SteweSK> už jsem koupil ten co jsem posílal, tak snad to bude OK, zvládne nafouknout do 10bar

NT 1100 všeobecná diskuze

05.03.2023 18:02 | Nahoru #66

NT 1100 všeobecná diskuze

07.04.2023 06:05 | Nahoru #67
Ahojky přátelé
Hlásám se
Jsem velice moooc spokojený majitel nová Nt 1100 DCT šedá.
Říkáme mu KOCOUR.
Koupeno Honda LETY. Super spokojenost.

NT 1100 všeobecná diskuze

07.04.2023 13:14 | Nahoru #68
V-OCKO> ahoj, gratulace. Vítej do skupiny . Co tam máš za top case?

NT 1100 všeobecná diskuze

18.05.2023 23:21 | Nahoru #69
littlewonder> Já jsem kupoval NT (manual) letos v dubnu a cuká taky. Je to fakt nepříjemný. Nechápu, jak to, že to Honda neřeší. Po 3 tis. km jsem se s tím nějak zžil. Chce to mít hodně citlivou ruku na plynu. Pokud se jede déle ve městě je nejlepší zvolit režim RAIN. Měli bychom se všichni obrátit na prodejce a když těch stížností bude hodně, třeba s tím Honda něco udělá.

NT 1100 všeobecná diskuze

25.06.2023 21:25 | Nahoru #70
Víte někdo, kde je na NT-čku servisní konektror, přes který aktualizují software motorky? Přes USB (narozdíl od afriky) to prý není, tak by mě jen tak ze zvědavosti zajímalo, kde to právě na tomhle stroji je - přišlo by mi logické někde pod sedačkou (aby to bylo přístupné), ale tam nic takového, co by vypadalo jako servisní konektor, nevidím....

NT 1100 všeobecná diskuze

26.06.2023 19:31 | Nahoru #71
Ahoj, pod sedlom spolujazdca je konektor na ktorom funguje OBDII adaptér. Odskúšané.

NT 1100 všeobecná diskuze

03.08.2023 20:32 | Nahoru #72
Vítám nové členy. Vzhledem k tichu co tady panuje asi všichni proháníte NTčka .. Tak se pochlubte kolik máte najeto, co se líbí a co míň. Já 13500 km, zatím celková spokojenost, až na větrný štítek, který i po výměně za vyšší od Givi nějak není úplně to, co bych očekával. Ale jsem trošku přerostlej .. Jinak jsme se dvěma členy skupiny NT podnikli letos skvělej výlet kolem Polska, při kterém jsme najeli přes 3000 km. Za celou dobu všichni bez problému. Tak snad Honda dostojí své pověsti kvalitní značky i nadále. Ať nám to všem jezdí

NT 1100 všeobecná diskuze

05.08.2023 19:08 | Nahoru #73
Ahoj a díky za milé přivítání...zatím najeto cca 1000km a spokojenost, ale mám ji teprve týden Kdybyste něco organizovali tak dejte vědět, ráda se připojím

NT 1100 všeobecná diskuze

11.08.2023 14:48 | Nahoru #74
Ahoj. Dnes jsem zkoušel na testovačku prodejce NT1100 v manuálu, základ bez rychlořazení. Cca 50 km, hodinka.
Jsem se svým V-Stromem 650, 2019 na občasné, kratší 100-150 km výlety spokojený. Jen začala se mnou jezdit i manželka
a občas už ve dvou cítit výkon na hraně (já 120 kg + 60 ona + vybavení). Kdyby jí to vydrželo a jezdila by častěji, asi bych
uvažoval o silnější a minimálně stejně pohodlné motorce. V-Strom 1050 se mi pořád nějak nelíbí. Výhoda V-motor.
Dost mě učaroval Versys 1000 a jeho už od spodu hutný, ale přitom sametový čtyřválec. Jiný než většina čtyřválců.
Další kandidátem je NT1100. Mé dnešní postřehy. Motorka výborná, pohodlná, dobrý zvuk už origo výfuku. Bezkonkurenční ochrana
před větrem. V teplém počasí je to skoro až naopak na škodu. Není to sice hbitá štika, ale také není nějak moc neohrabaná, jak jsem si myslel
a jak navenek vypadá. Srovnatelná s Versysem. Samozřejmě můj V-Strom je na tom lépe. Moc Hondě vytknout nejde. Jen umístění ovládání blinkrů je nešťastné,
pak originál sedlo vypadá super, ale v praxi to pecka není. Divně tvarované a pořád jsem sjížděl kulama na nádrž.
Ale nejvíc otravný byl opravdu ucukaný projev plynu a vibrace motoru. Hrál jsem si s jízdními režimy, vč. dvou USER, ale nikde to nebylo úplně ono.
Bylo to docela nepříjemné a únavné. Pohodová jízda to nebyla. Taky podvozek byl tvrdší než jsem čekal. Ale s jeho nastavením jsem si nehrál.
Vracel jsem ho s rozpačitými dojmy. Řekl bych, že Versys mi sedl asi víc.

NT 1100 všeobecná diskuze

15.08.2023 08:58 | Nahoru #75
Ahoj, díky za shrnutí Tvých pocitů z NT. Aniž bych chtěl motorku obhajovat, zeptám se. To sedlo co jsi měl byl základ nebo příplatkové komfortní? Já se dvěma metry a taky hodně kily nad metrák nic takového nepozoruji.Na tom komfortním. To základní není nic moc. Ale samozřejmě kazdej jsme jinej. Ad ucukaný plyn. Máš pravdu, mohlo by to být lepší. Na mém NT před par měsíci v Hondě přehrávali SW, trochu se to zlepšilo ale pořad žádná hitparáda Na druhou stranu mi to s přibývajícími kilometry přijde trochu lepší anebo jsem si proste zvykl. Velký vliv na to mám nastavení brzdění motorem, tak využívám nejčastěji user režim nastavený na nejcitlivejší odezvu plynu (1) a minimální brzdění motorem (3). Pro mě to je ve městech nebo hustém provozu to nej nastavení. Ale furt je to velkej dvouvál, se čtyřválcem to rozhodně srovnávat nejde. Ale zase ten zátah na výjezdu ze zatáčky je to co mě na ni baví .. Zmíním taky možnost nechat přehrát ( poladit ) ECU mapy třetí stranou, kde jsou podobné problémy údajně naprosto odstraněny. Holt kašlou na EU a EURO normy a udělají z toho to, co by to mělo být.

NT 1100 všeobecná diskuze

16.08.2023 09:00 | Nahoru #76
To sedlo bylo to základní. Vypadá líp, než funguje. Na delší cestování bych ho určitě měnil za příplatkové. Ještě jedna věc mě vadí a to nejen u NT1100, ale i u nového Transalpa. U cestovních motorek dávají ve standardu spolujezdci jen obyčejné tenké kovové stupačky bez tlumící gumy. Kšeft je kšeft a skoro každý, kdo bude jezdit občas ve dvou, bude muset vypláznout další 3 tis. Kč za lepší stupačky. No jo.

NT 1100 všeobecná diskuze

24.10.2023 11:54 | Nahoru #77
Ahoj, jak to tady pročítám, tak ta ucukanost je asi zásadní nešvar NTčka. Měl jsem ho teď půjčené na víkend a musel jsem dát mód "rain" abych byl schopen jet plynule, a to nejen po městě. Měl jsem verzi s DCT a i podřazování 4-3-2 bylo v určitých otáčkách provázeno protivným kopancem. Jinak pohodlí a ochrana před větrem super. Víc mi však celkově sedl Transalp, kterého jsem měl na víkend předtím. Ještě bych se rád zmínil negativně o automatice blinkrů, a to u obou zmíněných strojů. Jsou dle mého nedotažené, stalo se mi, že po odbočení nevypluly, ale stejně tak (možná horší) vypnuly předčasně uprostřed křižovatky...

NT 1100 všeobecná diskuze

19.02.2024 20:52 | Nahoru #78
Zdarec, tak se taky hlásím jako čerstvý majitel NT 1100 DCT . Mám ji pár dní, byla to předváděčka. Zatím teď jen kolem komína cca 140 km na chvilku o víkendu při sluníčku. Čili jen první dojmy, které jsou veskrze pozitivní. Snad jen trocha toho menšího cukání v nízkých otáčkách v TOUR módu ve městě, ale v zásadě to je řešitelné manuálním ovládáním. Jo a potvrzuji blinkry, které se ani při aktivním automatickém vypínání jaksi ne a ne ochotně vracet k vypnutí. Nevím jestli čidlo náklonu, které to údajně řeší, tak toto vyhodnocuje jinak, než-li by mělo. Jen dle mého by se to mělo chovat tak, že při zapnutí blinkru, tak kdykoliv při vrácení se do vertikální polohy se blinkr vypne, max. se zpožděním např. 2 sec. Ale možná po tom chci moc . Tak ať to frčí.
Předchozí
1 2 3
Následující

TOPlist