DETAIL SKUPINY
Moto skupina Rytíři silnic

Rytíři silnic

Jsme banda motorkářů, kteří chtějí ukázat, že jsou i někteří co mají srdce na pravém místě. Ukázat lidem, že i motorkáři umí rozdávat radost a úsměv na tváři.

Skupina má 25 členů a byla založená 26.04.2014 13:16
Správci skupiny

venca750  |  Mirek-RS  |  Honza2406  |  Světluška3

Adresa profilu: http://www.motorkari.cz/skupina/rytiri-silnic

Galerie skupiny
Nalezeno 15 záznamů

• Návštěva Letního tábora ve Starých Splav

Dlouho připravovaná akce s několika změnami se přiblížila a nezbývalo nic jiného než v pátek odpoledne doladit několik malých provozních drobností a pak už jen těšení se na sobotní ráno. V sobotu ráno mnoho motorkářů usedlo na své oře a vydalo se na sjednané připojovací body, kterých bylo tentokrát více z důvodu orientace Táboru. Motorkáři se sešli v Mělníku, v Hodkovicích, v Liberci a ve Cvikově. Všichni potom společně jeli na benzinu v Doksech, kde k údivu obsluhy čerpací stanice obstavili celé parkoviště. Jelikož se personál dozvěděl, co jsme zač, připravil nám skvělé klobásky a podpořil při obsluze automatu na kávu. Na čerpací stanici jsme již jen čekali, až dostaneme povel z táboru, že jsou děti po obědě, abychom mohli se vší parádou najet. V jednu hodinu se tak stalo a tak jsme urazili zbylých asi 10 km do tábora. Vychovatelky, obsluha parkoviště, místní restaurace, veřejnost, ale i vychovatelky, které náš příjezd očekávali byli v údivu kolik nás je a na jakých různorodých strojích jsme přijeli. Jedna vychovatelka se mi svěřila, jak je úžasné, že jsme v tak hojném počtu přijeli, avšak ještě netušila, co máme pro děti připravené:-). Po příjezdu a krátkém seznámení se s novými dětmi jsme zahájili náš tradiční program plný zábavných her, ale i her s přihlédnutím na preventivní výchovu z oblasti dopravy, kterou jsme si v rámci našich návštěv určili. Na přilehlé motokárové dráze bylo vyjednáno, že děti také povozíme na motorkách. Vždy je nutné vyhledat prostor, který není komunikací a kde nejezdí ani cyklisté. V souladu s dodržením všech bezpečnostních pravidel jsme děti vybavili přilbami a začali kroužit po motokárové dráze. Ostatní rytíři silnic a jejich přátelé přímo v táboře dohlíželi na chod našeho zábavného programu. Po ukončení všech her čekalo ještě děti příjemné překvapení v podobě 100 ks buřtů od uzenáře Špejlíka. Menším dětem opekli buřty rytíři, větší děti si opekli buřtíky uzenáře Špejlíka sami. Na návštěvu tentokrát přijel i náš kamarád Luky. Vždy ho rádi vidíme a těšíme se jeho zájmu o naše stroje. Tradičně při naši akci došlo také na rytířskou kostičku, což je šprýmařská činnost mezi rytíři a tak Pepa-2 připravil přídavná kolečka našemu Mirečkovi na jeho velikého Dragstára na kterém si Mireček ještě není úplně jistý. Toto vylepšení jeho Yamahy najdete také v naší fotogalerii. Tento skvělý den s dětmi byl zakončen pozváním Tondy na jeho chalupu v Rumburku, kde připravil pro Rytíře silnic a jejich přátelé nádherné pohoštění. Některé se podařilo přemluvit aby přespali a tak se diskutovalo a hodovalo do dosti pozdních hodin. O to náročnější bylo ráno odjezdu při mračném počasí, avšak vše dopadlo na jedničku a všichni v pořádku dorazili domu a již nyní se těší na další společnou akci, kdy opět rozzáříme očička našich opuštěných dětiček a vykouzlíme úsměvy na jejich tvářičkách.

Fotek:14
    Založeno:14.07.2014 v 13:41
  • Rytířský Smajlík s BESIPEM 21.06.2014

Akce se opravdu skvěle vydařila Rozesmátí motorkáři, policisté, rytíři silnic i rytířské děti z dětského domova Dubá, spousty usměvavých smajlíků pro slušné motorkáře, několik mráčků pro ty, kteří nejsou ochotni dodržovat pravidla. Taková byla dnešní akce " Rytířský smajlík s BESIPem " Na silnici 1/9 má preventivní akce Policie s BESIPem již dlouhodobou tradici . Tentokrát se do akce zapojily děti z dětského domova Dubá, které s Rytíři silnic odměňovali motorkáře smajlíkem a materiály BESIP, nebo mráčkem a to podle zásluh. Nakonec se sešla docela velká parta a stálo to za to. Jsme rádi, že se dětem podařilo rozdat velké množství smějících se smajlíků a zamračených bylo opravdu minimum. Je dobře, že činnost Rytířů silnic, ať srdcová, společenská, zájmová, ale i preventivní získává stále více příznivců i uznání státních i společenských organizací. Díky Policistům, Rytířům silnic, dětem z DD Dubá a BESIPu.

Fotek:12
    Založeno:02.07.2014 v 15:14
  • Vyjížďka na Super Moto v Sosnové 15.06.2

RYTÍŘI SILNIC Rozdávají lásku štěstí, radost a smích opuštěným dětem odemykají opuštěná dětská srdíčka dodržují pravidla a jsou ostatním příkladem a hlavně je to skvělá parta fantastických lidí s velkým srdcem 37 rytířů dnes doprovodilo děti z dětských domovů z Libereckého i sousedních krajů na mistrovství světa v supermoto, kde s obrovskou podporou ředitele Autodromu, Centra bezpečné jízdy pana Dušánka připravili pro děti program plný nezapomenutelných zážitků a setkání se skutečnými mistry světa. nechyběly ani dobroty a občerstvení, hry a potěšení dětí s rytíři. Děkujeme za krásný zážitek a srdečné setkání Před odjezdem na tuto vyjížďku nás přijel pozdravit náš veliký kamarád Luky s rodiči, jak jinak.... musel vyzkoušet spoustu našich ořů a byl velice spokojený.Je to bezva klučina se kterým se život opravdu nemazlí....je to krása, když ho vidíme chodit. Jen tak dál Luky !!!! Také nesměla chybět mňamkozní zmrzlina, na kterou jsme si zajeli do Sloupu v Čechách,při této cestě jsme využili příležitosti navštívit naše přátelé a pochovat malé princezničky, moc jsme se na ně těšili. Na zakončení této akce jsme zajeli do Pekelné doly CZ - motoklub , kde jsme si dali občerstvení v podobě řízečků, palačinek a jiných dobrůtek.

Fotek:9
    Založeno:02.07.2014 v 15:08
  • Česká Lípa - Košťálov 31.05.2014

Preventivně výchovný den hasičů, zdravotníků, armády ČR, Rytířů silnic s BESIPem a Policií ČR spojený s dětským dnem. Dlouho očekávaný dětský den na letišti v České Lípě se navzdory špatnému počasí v předešlých dnech vydařil naprosto úžasně. V sobotu 31.5.2014 bylo již od rána krásné počasí a to také nahrálo naší společné akci v České Lípě. Již příjezd na letiště byl perfektně organizován policií ČR a všichni Rytíři silnic, ale i přátelé Rytířů silnic přijeli ke stanovišti Policie a BESIPu ve sjednaný čas těsně před zahájením akce. Na letiště přijeli i děti s Dětského domova Dubá-Deštná a velice krásně nás přivítali. Jak je již našim zvykem, kostička štěstí opět padla a tentokrát na Rytíře Míru, protože několik posledních dní měl velice náročných a potřeboval přidělit dávku radosti a štěstí. Po té jsme vyrazli na 7.ročník Košťálovského Bumbáce , je to super akce pro děti. Velkolepé soutěže, opět ve smyslu dopravní výchovy. Ježdění na kolech na malém dopravním hřišti. Jízda na čtyřkolkách i mnoho dalších dětských soutěží. Protože jeden ze zakladatelů této akce je naší spřízněnou duší, mohli jsme se i my zůčastnit a rádi jsme sem zavítali v odpoledních hodinách přímo z České Lípy. Přijetí Rytířů Silnic bylo nádherné, děti nás pozdravili velmi hlastitým "Ahoj" a zároveň DJ pustil naši oblíbenou píseň "Na plný plyn". Děti byli velice nadšené z možnosti jízdy na motorce. Jedno děvče dokonce během jízdy s rytířem prozradilo, že její dědeček byl motocyklovým závodníkem a tatínek jí doporučil jízdu na legendární Jawě 350 :-).

Založeno:02.07.2014 v 15:02
  • Uctění památky Vévody Albrechta z Valdšt

Na Valdštejnské slavnosti a odhalení sochy Albrechta z Valdštejna na Jičínském zámku u příležitosti výročí jeho úmrtí dorazila i delegace Rytířů silnic, kteří uctili památku vévody.Vévodu Albrechta s Valdštejna s chotí doprovázel i Rytíř silnic Vrchní lovčí a sekretář Petr Křížek.Vévoda Albrecht z Valdštejna na náměstí v Jičíně zastavil průvod, aby pozdravil vlajku a delegaci Rytířů silnic.Mikeš je vlastně Jana a tak dostala od rytířů na slavnostech samé kočičáky a kytici dřevěných růží, aby jí vydržely.Měli jste vidět její krásné vykulené oči :) .Slavnostní průvod, zdravice Rytířům silnic, bitva armád, odhalení sochy, takové byly Valdštejnské slavnosti 2014 v Jičíně.

Fotek:5
    Založeno:02.07.2014 v 14:52
  • Návštěva DD Dubá Deštná 24.ledna 2014

Hurá další návštěva u našich přátel v Dětském domově Dubá, byla opět super..dětičky se na nás vrhli, až nám ruce málem nestačili na obejmutí...krásné posezení bylo i u filmu Ať žijí duchové a dětičky nám při tom moc hezky zpívali.....po dobré kávičce od hodných tetiček jsme se museli vydat zpět do našich domovů, jelikož na děti čekala chutná večeře....po cestě domů jsme ještě na chvíli přibrzdili ve Skalici u Č.Lípy,prý dáme jen rychlou kávičku, ale ejhle Světluška dostala veliký hlad a z chvilky najednou byli dvě hodiny, protože samozřejmě nenecháme Světlušku papat samotnou a z kamarádství jsme se k ní valice rádi přidali.....jůůůů tak to teda byla bašta...bříška plný...akorát jsme nějak zapomněli zjistit,zda mají v nabídce k papání i palačinky trneme hrůzou až se nás Rytíř Palačinka zeptá.. :D

Fotek:5
    Založeno:02.07.2014 v 14:46
  • Skalice u České Lípy 1.1.2014

1.ledna 2014 se naše děti z Dětský domov, Dubá - Deštná zúčastnili lampionového průvodu s ohňostrojem, v obci Skalice u České Lípy. Panem Starostou Jiřím Loffelmannem byla dětem předána kasička s příspěvky dobrých lidí, která byla před Vánočními svátky umístěna ve Skalické prodejně " U Pechků" (uzenáře Špejlíka) Při předání děti obestoupili Rytíři silnic, kteří všem oznámili, že děti z DD Dubá jsou pod jejich ochranou a nejkrásnější rytířka silnic Evička Světluška vhodila do kasičky příspěvek Rytířů silnic. Na konec nás čekal nádherný ohňostroj a to jsme se ocitli opravdu v pohádce.

Fotek:7
    Založeno:02.07.2014 v 14:41
  • Návštěva dětí v DD - Krompach

DOPRAVNÍ HRÁTKY Preventivně výchovný den Rytířů silnic s BESIPem a Policií ČR. Navzdory špatnému počasí v prvním termínu 3.5.2014 a přesunutí naší návštěvy v Dětském domově Krompach na 18.5.2014 a dalším následným obavám ze špatného počasí se odpoledne vydařilo a návštěva i když pod mráčkem byla v Krompachu úžasná. Na této akci byli mezi námi i nové tváře, které uvádíme v sekci "členové". Po příjezdu do Dětského domova za doprovodu majáků a houkačky policie ČR na nás čekali na nádvoří dětičky s rozjasněnými očky. Po zaparkování našich strojů (bohužel tentokrát převážně aut) jsme již tradičně na připravenou plochu vyložili dárečky pro děti. Tentokrát na přání paní ředitelky převážně dobrůtky. Děti se s nadšením rozeběhli dobrůtky řádně prověřit a ihned ochutnat. Po sérii připravených her a soutěží došlo také na opékání špejlíkových buřtíků. Musím podotknout, že rozdělat oheň z totálně promáchaného dřeva byl tvrdý oříšek, ovšem jakožto motorkáři jsme si mírně dopomohli voňavoučkým benzínem a nakonec jsme i mokré hořeniště přemluvili k vzplanutí. Dětičky a jejich radost i vykouzlený úsměv nás naplňuje ještě nyní. Akce se tradičně zúčastnili partneři dopravní policie a BESIP preventivně výchovným programem a prvky dopravní výchovy pro znevýhodněné děti. Rytíři silnic jsou nedílnou součástí aktivu Krajského koordinačního pracoviště BESIP - MD pro Liberecký kraj a aktivně se podílejí na prevenci bezpečnosti silničního provozu, dopravní výchově dětí i dospělých řidičů.

Založeno:19.05.2014 v 16:38
  • Návštěva u Lukáška

V neděli 27.10.2013 jsme navštívili Lukáška a jeho maminku.....čekalo nás veliké překvapení...Lukášek nepřijel na vozíčku,ale PŘIŠEL za ručičku po boku své maminky....Luky je velice chytrý a bystrý chlapec,vždy s velikým zájmem zkouší všechny funkce našich benzínových Ořů....dostal od nás pravý motorkářský šátek a zvoneček na který zazvoní ,když mu bude někdo ubližovat.

Fotek:9
    Založeno:27.04.2014 v 12:50
  • Den s Velkým D - 18.10.2013 Svatba našic

Tento slavný den jsme přijeli vzdát hold našim organizátorům a před našimi zraky si řekli své " ANO " .....jak ůžasné....po obřadu jsme byli slavnostně pasovány do hodnosti " Rytířů silnic " osobně Albrechtem z Valdštejna...jak rádi jsme před nim poklekli a vzdali mu čest....

Fotek:18
    Založeno:27.04.2014 v 12:40
  • DD - Dubá 17.08.2013

Návštěva dětiček v Dětském domově Dubá....přálo nám super počasí...Pepča se svojí přítelkyní Jančou přpravili pro dětičky bezva program v podobě různých her,do kterých se zapojili samozřejmě i motorkáři...přátelé z Besipu a Dopravní policie.....

Fotek:7
    Založeno:27.04.2014 v 12:34
  • DD - Semily 5.10.2013

Tento den Pepča zjistil,jak se parádně rozrůstáme...taky proč ne, když člověk zjistí , jak moc dobrou věc dělá...vždyť stačí tak málo....dnes se vyjížďky zůčastnil i náš Velký malý kamarád Lukášek,který je na vozíku a ani to jej neodradilo,aby se svými rodiči přivezl také dárky opuštěným dětem...po různých soutěžích...byla návštěva zakončena tradičně svezením dětiček na našich Ořich,kteří jsou velice krotcí......po té naše cesta vedla do Chrastavy za kamarádem Pájou a předání několika kšiltovek,které mu přinášejí radost...

Fotek:12
    Založeno:27.04.2014 v 12:18
  • DD - Česká lípa 14.09.2013

Tento úžasný den náš Velký vůdce a kamarád Pepča zorganizoval návštěvu dětí z Dětského domova v České lípě....sešli jsme se na Dopravním hřišti ,jelikož probíhali dny mobility.....opět jsme dovezli několik dárečků...školní potřeby...a hlavně dobrou náladu a úsměv na tváři...loučení je vždy tak emotivní,že nenechá oko suché....

Fotek:6
    Založeno:27.04.2014 v 12:05
  • Splnění dětských přání 28.12.2013

Navzdor zimnímu období, kdy ostatní motorkáři spí, nebo šlechtí svoje stroje se rytíři silnic a jejich přátelé ze všech koutů republiky rozhodli uspořádat dětem v DD - Deštná - Dubá dodatečné vánoce. Je až nevídané, kolik dětí v dětských domovech zůstává i na Vánoce a jejich rodiče o ně nejeví zájem. Jelikož většina rytířů má své rodiny, kde trávili Štědrý den, podařilo se vybrat alespoň tento náhradní termín hned po Vánocích. Rytíři i přátelé rytířů nakoupili opuštěným dětem velkou spoustu dárků. Ve 13:00 se s velkou nervozitou a plnými auty odjíždělo z Liberce směrem do Dubé. Po příjezdu na nejbližší čerpací stanici a shledání s dopravní policií, která zabezpečovala bezpečný vjezd do areálu bylo rozhodnuté pořadí vozidel, které najelo na dvůr dětského domova za hlučného troubení a blikání policejního vozidla. Poté si dva rytíři odvedli děti mimo chystané prostory a začala rychlá příprava aranžování Rytířské hostiny a Rytířského stromečku, na který v průběhu akce Rytíř silnic Venca litr Palačinka a Rytířka silnic Evča Světluška zavěsili ozdoby v podobě rytířů a Rytíř silnic Sandokan tento stromeček posvětil na " Rytířský stromeček" . Když byly tyto přípravy dokončeny, přišli děti do společenské místnosti, kde se všichni přivítali hlasitým "AHOJ". Následovaly koledy, po té, Rytíři požádali svého "Rytíře silnic hejtmana Sandokana " pod dohledem toho nejkrásnějšího " Rytíře silnic Mirečka Besipáčka " , aby se mohli státi patrony prince nebo princezny, které si předem vybrali a snažili se jim vyplnit jejich tajná přání. I při této příležitosti došlo na nečekanou " Kostičku štěstí ", kterou tentokrát získala naše " Rytířka silnic Evča Světluška ". Děti z tohoto večera byly nadšené a rytíři již tradičně zamačkávali slzy dojetí. Zábava trvala až do šesté večer, kdy jsme se museli bohužel opět rozloučit a rozjet se domů.

Fotek:14
    Založeno:27.04.2014 v 11:22
  • Maškarní bál 5. dubna 2014

Tak jsme se konečně opět dočkali a navštívili jsme Maškarní bál ve Skalici u České Lípy, na který jsme byli pozváni od tetiček a dětiček z DD Dubá - Deštná. Po slavnostním zahájení, kterého se chopil Sekretář Albrechta z Valdštejna se svým pomocníkem :-) , nastoupili Rytíři silnic, kteří v pokleku a s rukou na srdci přivítali dětičky z DD Dubá - Deštná.Následovalo pasování uzenáře Špejlíka, který přislíbil stále hojnost jeho masových dobrůtek na stolech dětiček. Bylo to úžasné odpoledne plné her, tance,dobré nálady, ale i smutného loučení, při odjezdu zpět k domovům.