Vyhledávání příspěvků ve fóru
Nalezeno 2361 záznamů

  • Masarykův okruh a jeho okolí

    26.12.2014 13:43
    teuvo: dik, dobrý, akorát jsem nepochopil ten rok, kam se poděla "5" ?

    Jo, už to chápu, víc než pětka to vypadá jak esíčko!

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    22.12.2014 11:33
    Informace přímo od zdroje - od AMD

    Dobrý den. Dotace byly na GP poskytnuty usnesením vlády už v červenci. Teď se jedná o revokaci tohoto usnesení, protože Autoklub ČR odmítá tuto dotaci převzít a poslat promotérovi. AMD do minulého týdne netušil, že je nějaký problém. A dozvěděli jsme se to z médií - to jen na dokreslení situace v tomto státě. Každopádně pokud bude dotace zrušena, budeme jednat s Dornou o dalším postupu. Prioritou je GP minimálně v roce 2015 udržet. O peníze za vstupenky se nemusíte bát, vše je deponováno na účtu a peníze nejsou použity. Pokud by GP nebyla, vracelo by se vstupné v plné výši.

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    21.12.2014 20:12
    Darmah: znáš AKROVo pravidlo o tom, že ten kdo drží kasu je ....

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    21.12.2014 18:19
    Virigo: kritik ale může použít stejnou otázku. Proč Abraham investuje své peníze do něčeho, co končí rok co rok v obrovské ztrátě, místo toho aby ty peníze investoval do svého týmu? Hm? :)

    Musíš to brát tak: Oni MUSEJI psát do médií, že jsou ve ztrátě, jinak jim nikdo žádné peníze ze státu nedá! My všichni bychom to řešili stejně. Něco pořádáme, a stát z toho má zisk v podobě nějakého milionu v podobě DPH (do státní kasy), mě by vadilo, že já zaplatím mega velkou akci a stát z toho vydělá. Proto on si řekl: Proč já bych měl všechno platit ze svého a část peněz pude do státní kasy z mé akce, proč já bych neřekl, že pořádám něco, co je hrozně ztrátové, třeba mi na to stát dá peníze. A vida, funguje to. Řekne, že je to ztrátové, dostane nějaké peníze a je happy.

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    22.12.2014 20:13
    No né, tak projednávala to, bylo to teď na nově ta reportáž. Prostě to neschválili ale neznamená to, že se GP v roce 2015 nepojede, vedení AMD psalo že pokud dotace nepřijde, najdou jinou cestou jak ročník 2015 zachránit. A na rovinu! Dnes už tady každý ví, že se ta gp pojede i příští rok i bez dotace.

  • Průzkum ohledně GP v Brně

    22.12.2014 16:56
    No právě že nechybí, chtěl jsem vyloženě jasnou odpověď jestli jsou tady lidi kt. už gp nechtějí a nebo naopak jestli jsou tu fanoušci kt. bojují za gp a chtějí ji i nadále. Když bych dal že je to jedno tak se nedozvím zda na tu GP budeš chtít jezdívat nebo už ne.

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    22.12.2014 16:44
    Tak jsem dočetl (bohužel) tu diskuzi na novinkách.cz a je to něco strašného, téměř všichni chtějí aby se GP pohbřila a že se to mělo udělat dávno a co je ještě smutnější, tak to je to, že u těchto příspěvků jsou plusy.

    To ty naše diskuze tady ve vlákně jsou oproti tomu úplně jiný kalibr.

    Tam je tolik lidí, co si přeje konec závodů v ČR a když tam někdo napíše, že jdou daleko větší peníze na jiné horší podniky tak je hned mínusován. To vídím, že je opravdu konec a bohužel to škemrání bylo až moc hlasité ze strany Ulmanové, Abrahama.

    Kdyby se to řešilo jako každý rok, tak by chládek dal třicet milionů a bylo by to v klidu.

    Tipuji, že ročník 2015 ještě nějak se zachrání a pak KONEC. Už na vždy.

  • Cardio Karel - rozhovor

    11.11.2014 18:57
    Ano, oficiálně to říkáš správně ale pokud jsme diváci - fanoušci a sledujeme pět různých mistrovství světa silničních motocyklů, tak si každý divák určí nějaké pořadí, co je č. 1 a co č. 5. A já se řídím že čím rychlejší motorky, tím víc cennější. (titul, výhry).

    To že Spzetka udělal z MGP jen med. bublinu je pravda ale pořád to je to nej na planetě. On kdyby guintoli šel zpět do MGP tak by z něho byl kroužil, jako býval když to MGP jezdíval :)

    to mi věř.

  • VC Brno 2014 tak prý zase provar 59 milionů :-)

    13.11.2014 19:02
    Tak další zprávy ohledně konání GP v Brně i v budoucnu, dej si čas 6:53

    Hašek se vyjádřil!!! Mluví tam i Joska Kubíček 6:53

  • Cardio Karel - rozhovor

    12.11.2014 16:27
    No, nevím zda Dorna jen tak někomu zakáže jít do motogp. To by tam nebyl Miller. Prostě Dorna potřebuje hlavně rychlé jezdce daných zemí, takže pokud by nebyl Abraham, tak je docela možné že dorna nařídí at nějaký open bike angažuje Kornfeila a byl by v motogp. Nějaká komise byla asi dřív ale ted už se to neřeší, když tam jde jezdec ze stocků (petrucci), z moto3 (miller). Dřív se chodívalo do motogp hlavně jen z wsbk, či z 250 ale do motogp dnes může přijít kdokoliv odkukoliv, pokud má hlavně správný pas a dost peněž

    Už su zvědav, koho si dorna vyhlídne z ameriky, až jim hayden skončí, to bude určo nějaký neznámý týpek z AMA, který rovnou přejde do motogp. :) Protože američana potřebují.

  • 2015 tipni naše jezdce v GP-celkové umístění

    08.12.2014 21:03
    Hanika: 10.

    Kornfeil: 11.

    Abraham: 19.

    Za 11 měsíců uvidíme.

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    22.11.2014 19:23
    Ten samý odkaz je i zde

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    23.11.2014 13:04
    Však o tom víceméně píšu, vše se dá zamlžit, viz mé zkušenosti v práci u podnikatelů. No nic, jdu zapnout Novu a F1 studio.

    Mimochodem, dvojté body v posl. závodě se řeší i v MotoGP

  • Mates Smrž na adresu Abáji

    24.11.2014 21:01
    myslím že se prostě nedá říct, který jezdec je nejlepší v čr. Každý je jinak starej a jezdí jinou ligu, třídu.

    Pokud by jste dali všechny do motogp na open hondy tak je jasné že ze zač. by karel byl první před všemi. pokud by jste dali všechny do bsb, tak by zas Kuba Smrž byl nejlepší.

    Pookud by jste dali všechny do moto3 tak by zas byl nejlepší kuba kornfeil. Až čas by ukázal, kdo jak je rychlý.

    pokud by jste posadili všechny na závod TT man či Macau, tak by zas vyhrál Indi. Každý je TOP!

    Fakt je, že ty 4 rokoy abaji v motogp, to je něco co se nedá jen tak někde získat a ta škola je pro něj k nezaplacení. Ty zkušenosti kt. má po těch 4 sezonach v motogp z něj udělalo po tech. stránce jiného jezdce. Co víme, třeba kdyby přešel do wsbk, tak by si s tím strojem náramně rozuměl a jezdil by špici. (pokud by sedlal přední stroj např. kawu, duknu).

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    24.11.2014 19:28
    úplně jednoduché řešení. Ať je Automotodrom státní podnik :)

    jednoduché.

  • Moto modely Maisto

    09.11.2014 12:42
    Dobrá:








































  • Cardio Karel - rozhovor

    09.11.2014 08:41
    Tak určitě myslel diskuzi na M.cz to je jasné! A čte to, jak tady někteří psávali, že si to čtou i ti jezdci (smržáci, abraham, šéfové týmů,...).

    No co se týče toho nadšení, viděl bych to tak.

    Když je nová sezona tak nadšení je, a teď záleží: daří se - nedaří se.

    Pokud se daří, tak si myslim že se Abaja těší a má velkou chuť do závodění, viz prohlášení po misanu kde napsal že kvůli takovým pocitům se vyplácí závodit. (vyhral open).

    Prostě když vše funguje, Abaja ma 100% motivanost.

    Pokud se něco posere a sezona je plná pádů, tak je jasné že ty dálší závody asi moc v chuti nemá.

    Co se týče toho, že nikdo nikdy nečetl že by si Rossi stěžoval na své antifanoušky. To snad nemůžeš myslet vážně? Víš kolik rozhovorů Rossi musel pro italský idnes.cz dělat? Tam taky určitě četl, že jeho antifanoušci ho posílají do důchdou, že na ducati nemá apod. Vždyť je to všude stejné, jen nečteš zahraniční média :)

    Si jako myslíš že když Rossi jezdil u Ducati, že všichni jeho fanoušci stáli při něm, když např. končil jako poslední z jezdců ducati? Určitě ho ukamenovali jak tady abrahama! (v diskuzi pod italskými motorkari.cz).

  • Masarykův okruh a jeho okolí

    10.08.2018 22:45
    1100Virago: Tak znova, na trati je u C polygon. A ta fotka je prostě z C kde je vidět část polygnu, takže jsem to nafotil tak, aby si každý myslel že jde o závodní trat ale jde jen o polygon kt. slouží pro smyky atd. Prostě okruh ma od lonska hotel a od letoška polygon pro smyky a ten je vidět z G nebo rovnou z C kde slouží jako parkoviště pro motorky při motogp. Polygon leží za tribunou C.

  • Macau GP 2014

    06.11.2014 22:11
    myslím že loni byla na of. stránkách toho šampionatu. Zkusím dohledat link.

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    14.12.2014 14:58
    Já si stejně myslím že by se pro GP mělo počítat počet návštěvníků tak jako např. na fotbale kde se během utkání řekne do rozhlasu že dnešní utkání Sigmy se Spartou sleduje 3280 diváků...

    chápu že fotbal. stadion a okruh je něco jiného, ale ....

    stejné podmínky pro všechny sportovní utkání, měla by být agentura kt. by prostě uváděla přesný počet diváků na sport. plachech, ať už to jsou stadiony, okruhy, lyž. areály, teni. kurty apod. A tím pádem by Bela nebo JV během nedělního závodu řekl, že dnešní závody sledují na okruhu 138 658 diváků (např).

    Pak by všem bylo jasno. Ten titulek v TV co běží při warm up lapu kde je audience vidíme, že je totálně na hovno, když se tady ve foru nemůžeme ztotožnit, kdo že tam vlastně je zahrnut.

    Tak a do mě! To zas bude.

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    14.12.2014 12:19
    Tady se objevila informace, jak velká je kapacita jednotlivých tribun

    CITACE:
    Kapacita "C" je 35 000 lidí. Letos tam bylo opravdu narváno, tak přidám na 40 tis. Na "D" tak cca 10 tis, na "G" dejme tomu 13 tis. Tak to máme 63 000 tis na třech nejnavštěvovanějších místech. Pak tu máme sedadlové tribuny. Krytá je pro 500, zbytek v součtu cca 6 tis. Zbývá "A", dejme tomu 5 tis. "B" + "F" jsou jen ostrůvky dejme tomu po jednom tisíci.

    Pořád mi to přijde, že ty kapacity jsou malé a přitom celkový součet za neděli je obrovský. Takže tomu moc nerozumím

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    15.12.2014 17:44
    snad o tom bude ve zprávách na nově...!

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    15.12.2014 16:46
    hm, tak jsem si přečet oba članky a nějaké věci tam jsou mylné. To 1500 a 240 000 diváků, to vyplívá že ten dotyčný si myslí že 240 000 x 1500 ..... což je nesmysl jak vime už všichni. Na druhou stranu taky nevěřím že i když je nějaké číslo např. 139 000 tak a z toho se odečtou všechny neplatící, vyjde nakonec platících je 39 000, tj jako by 100 000 tam bylo zadarmo a tomu opravdu nevěřím.

    OTAZKA: věříte, že na okruhu platilo pouze 38 000 jak se píše v článku

    "dostaneme se podle zprávy k číslu 39?302, které by mělo odpovídat reálnému počtu vstupenek prodaných na jeden den."

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    15.12.2014 16:10
    Hm to bude zajimavé ale myslím že rok 2015 se ještě pojede. Paní ředitelka řekla že kdyby se nejelo, muselo by se taky platit dorně za předčasné vypovězení smlouvy. Prostě rok 2015 bude, to buďme všichni v klidu a jak říká AKRO ( ), takový kšeft se jen tak nepustí.

    Pokud jsou vstupenky v prodeji, kupuji hned v akci za 1590,- vše ostatní bych neřešil.

  • Masarykův okruh a jeho okolí

    17.12.2014 17:10
    jan26: fotíš i stánky s modelama?

  • Mates Smrž na adresu Abáji

    03.12.2014 17:36
    Kde je AKRO?

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    03.12.2014 16:23
    Jenže je nereálné když by padlo Rusko že okruh zaplatí poplatek na wsbk jako náhradu, vždyť o tom se psalo a spekulovalo už letos, když rusko padlo, že čr je nej možná náhrada (jediný střední evropský závod) a hovno z toho protože nikdo nechtěl poplatek zaplatit. Kdyby spzetka přišel na automotodrom a řkel že když uspořádají wsbk v září a dostanou za to zaplaceno x milionů tak by se to asi snad i jelo. Jenže spzetka právě ty peníze chce, aby automotodrom platil za wsbk
    Ta 60 000 návštěvnost za tři dny by byla hodně slabá.

    Co vím tak Abraham říkal že wsbk nejsou vydělečné ani prodělečné (neměli tenkrát tak vysoký poplatek jako GP, asi snad jen 8 milionů nebo kolik).

  • Mates Smrž na adresu Abáji

    07.12.2014 09:47
    mamba: s tím postojem to vidím stejně. Jenže oba víme v čem je problém. Autoklub = největší nepřítel pořadatele GP v Brně. A oba udělají vše proto aby ten jeden byl odstraněn.

    Další můj nejmenovaný kámoš (možná by jste se divili jaké mám kámoše) na toto téma řekl: dva kluci se perou a sport pláče.

    Jen napovím, že tento kámoš založil - dnes už legendární větu - o motocyglech jako vrtkavém nářadí.

  • Mates Smrž na adresu Abáji

    30.11.2014 20:16
    tak jako bavím se ted pouze o okruhovém asfaltovém závodění motorek :)

    beru pouze tuto disciplínu, ne cely motorismus.

    ja myslim že nejrychlejší je vůz f1, le mans budou dle mě až za něma, muselo by se porovnat.

    samo že road racing je zas něco jiného tj jako formule 1 (motogp) a rally (road racing)

    f1 a rally se taky nedá srovnávat.

  • Moto modely Maisto

    07.12.2014 16:31
    jarik: pekne nove modely ale ty guiloy se mi tvarove nelibi, proste to je jak hračka oproti jinym.

    Kdo z vas kupuje i helmy??



    ja koupím!

  • Mates Smrž na adresu Abáji

    04.12.2014 16:54
    Tak, jelikož tady tohle téma vzniklo na popud rozhovoru Matěje Smrže, tak teď (abych nezakládl nové vlákno) změním tématiku z lig na druhý rozhovor, tentokrát s Kubou Smržem.

    Rozhovor ZDE

    Dávám sem asi dvě nejzajímavější otázky a odpovědi Jakuba:

    OTAZKA: Ahoj Kubátore!
    Kariérní úspěchy si jistě každý na netu dohledá sám, ale co (určitě nejen) mne zajímá, je skutečný důvod odchodu z týmu AB Cardion při působení ve 250cc GP?
    Dál mne zajímá, jestli si myslíš, že ti tato událost zavřela dveře od dalšího působení v MS?

    ODPOVED: Napovidalo se toho dost a bylo kolem toho dost zabomysich valek. Ale ve strucnosti k jadru veci: muj tata a nasi sponzori platili tymu AB nemalou castku (v radech stovek tisic €). Pokracovani v tymu bylo mozne, ale pozadovana castka byla navysena, coz tata i sponzori akceptovali. Ale pak nam bylo oznameno, ze tym se rozhodl jinak a pro me neni misto. Ale nelituju toho, otevrela se mi tim cesta do WSBK a kariera profesionalniho jezdce. Navic po psychicke strance to byl vice nez narocny rok

    OTAZKA: Dobrý den pane Smrž. Co si myslíte o hospodaření české GP za poslední roky? Je opravdu tak nevýdělečná, jak se uvádí? Nebo je to spíš jen mlžení, aby okruh získal dotaci ze státu. A poslední otázka: pořád čtete diskuzi na zdejším webu, jak se tady píše? Díky a přeji štastnou sezonu v britských superbicích.

    ODPOVED: Moc to nesleduju, i kdyz o nejakou informaci zavadim. Nemuzu to soudit, jelikoz nevidim do cisel poradani ceske gp, ale spis mam pocit, ze to je jedno velke divadlo. Diskuze nijak intenzivne nesleduju, ale obcas se samozrejme kouknu. Velice casto je to demotivujici a je mi lito vsech ceskych jezdcu, kteri se snazi ve vsech moznych a ruzne obtiznych sampionatech a ve finale jsou ti nejvetsi blbci, kteri neumi jezdit na motorce a radeji by se na to meli vykaslat. Ted jsem to zamerne prehnal, ale casto mi z rad verejnosti chybi trocha ucty k nasim jezdcum. At se dari vice ci mene, vzdy se snazi ze vsech sil, delaji co je bavi a chteji delat radost fanouskum.

  • Masarykův okruh a jeho okolí

    19.11.2014 16:33
    Jan26: tady je Rea, který by ti jako z oka vypadl, min. ten obličej, že jo Josef58 ?





  • Masarykův okruh a jeho okolí

    20.11.2014 19:05
    jan, josef: reaguj na můj příspěvek z 19.11 z 16:33

    příspěvek :))

  • Masarykův okruh a jeho okolí

    19.11.2014 20:30
    Já platil vždy, jen v roce 2005 jsem lístek na wsbk vyhrál v soutěži motoráj do paddocku ale chodím zadarmo x let jsem na testech přelízal ploty a od roku 2010/2011 vždy na vip kartičku od kámoše.

    Nicméně listky na samotnou GP na přírodní trubuny kupuji vždy v předprodeji tu nejlevnější, letos ne, letos koupím tu za 1590 protože mě chlapci ukecali, ať koupím na C, protože na C dáme setkání z toho důvodu, že Mamba by se na D nedostavil.

  • = největší tipovačka světa=

    18.11.2014 16:12
    mamba: no ale ferově musíme říct že ty továrny tam byly i v době kdy motogp nebylo tak drahé a jezdilo se na 990cc, ony odešly protože to továrny a dorna vyšponovali tak draho (suza, kawa, aprile) a to že ted se vracejí, tak to přece nemůžeme oslavovat? Když uděláš v práci chybu, a víš že je to pruser, tak tu chybu odstraníš, ale budou tě za to v práci poplácavat po ramenou za to, jaký si to king a jak si změnil firmu k lepšímu? Asi ne, co?

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    26.09.2014 21:48
    Tak už není důvod dál bojovat, když je bitva vyhraná.

  • Masarykův okruh a jeho okolí

    25.09.2014 20:15
    Jan: reaguj na můj argument 25.09.2014 09:52 #6564 ↑

    :))

  • = největší tipovačka světa=

    28.09.2014 14:44
    to bude dneska málo bodů, co Pepo?

  • = největší tipovačka světa=

    03.11.2014 21:31
    josef: tvůj syn to vyhrál, sice druhá liga ale vyhrál tipovačku a to wsbk nesleduje, haluzář!

  • = největší tipovačka světa=

    23.10.2014 16:32
    Pepo, tipovačka na M.cz ti nějak nejde, si až za první stovkou :(

    Výsledky tipovačky MGP na M

    já jsem v první padesátce :( chci být výš.

  • Moto modely Maisto

    09.10.2014 18:59
    strakon: nafot pls toho Checu od Saica 04 thx

    V Olmiku jsem našel Ducati Xerox Troye Baylise 21 :) když by někdo chtěl :)

  • Masarykův okruh a jeho okolí

    10.10.2014 12:49
    já věděl že motorkáři jsou chytří, to není jak u..............

  • Moto modely Maisto

    27.10.2014 09:16
    Poslední modely se dokončují a pak to vše pujde do muzea.




















  • = největší tipovačka světa=

    26.10.2014 10:03
    Tipovačka na hovno, jezdci kt. jsem dal do top15 tak mi popadali a jezdci kt. jsem tam nedal z důvodu zranění, nespolehlivosti apod tak ti dojedou vysoko!

    Ještě že jsem věřil tomu Valentinovi a dal ho aspoň před Lorenzem.

  • Moto modely Maisto

    31.10.2014 16:14
    a to nemáš ani 4 někde ve skrini zahrabané? :o)