Jedná se o reklamní banner o velikosti 700x500 px., který se zobrazí návštěvníkovi před vstupem na web www.motorkari.cz. Reklama se zobrazí po dobu 10 vteřin před samotným načtením celého webu. Cena je uvedena za den.
Upozornění
Tuto exkluzivní pozici prodáváme po dnech. Platí cena 10.000 Kč za den uvedená v tabulce dole. Vyberte prosím měsíc, kdy chcete banner umístit a do poznámky objednávky napište dny, kdy chcete banner spustit. Velký banner se zobrazí před spuštěním stránek www.motorkari.cz včetně všech jeho sekcí. Banner se zobrazuje 2x denně po 8 hodinách.
Před vstupem na web | |
---|---|
Leden | |
Únor | |
Březen | |
Duben | |
Květen | |
Červen | |
Červenec | |
Srpen | |
Září | |
Říjen | |
Listopad | |
Prosinec |
Rezervovat
12000 Kč |
Cena všech bannerových reklam ze všech sekcí na měsíce: | 0 Kč |
Výše slevy: | 0 Kč |
Vaše cena po 0% slevě: | 0 Kč |
• Vaše reklama se zobrazí na nejnavštěvovanějším webu o motorkách v ČR.
• Ke kampani Vám připravíme a zpracujeme banner dle Vašich požadavků. Stačí poslat e-mailem logo, text a obrázky. Cena výroby je 1 200 Kč bez DPH.
• Poskytované slevy na kampaň: 1 měsíc = 5%, 2 měsíce = 10%, 3 měsíce = 15%, 6 měsíců = 20%, 9 měsíců = 25%, 12 měsíců = 30%
• Nabízíme možnost samostatné výměny vašich bannerů v měsíci dle aktuální potřeby. V administraci si můžete tedy sami měnit banner třeba každý týden.
• Nově je možné nasadit na Vaši pozici více bannerů, které mezi sebou vzájemně rotují. Tím se zvýší účinnost Vaší kampaně.
• Ke každé kampani Vám zašleme transparentní statistiky počtu kliknutí a zobrazení banneru po dnech.
• Kompletní ceník inzerce si můžete stáhnout zde.
• Prezentace a statistiky jsou zde.
Pozice Umístění Vašeho banneru na stránce. |
Cena / měsíc
Udává cenu za měsíční reklamní kampaň bez DPH. Při rezervaci více měsíců narůstá množstevní sleva. 1 měsíc = 5%, 2 měsíce = 10%, 3 měsíce = 15%, 6 měsíců = 20%, 9 měsíců = 25%, 12 měsíců = 30% |
Návštěvnost / den
Reální úživatelé Počet reálných uživatelů (RU), které oslovíte za měsíční kampaň. (zdroj: Toplist.cz) |
Frekvence zobrazení Frekvence zobrazení banneru na dané pozici. 1 z 3 znamená, že se na této pozici můžou střídat ještě další dva bannery jiné firmy. Frekvence 1 z 1 (5 z 5) znamená, že na dané pozici budete zobrazeni vždy pouze jen vy. |
Garance zobrazení / měsíc Minimální tzv. garantovaný počet zobrazení znamená zaručený počet zobrazení Vašeho banneru. Pokud je počet zobrazení nižší, prodlouží se doba zobrazovaní, nebo se zbývající počet převede do další kampaně. |
Rozměry Velikost reklamního formátu šířka × výška v pixelech. | Max. velikost Optimální datový objem banneru. |
---|---|---|---|---|---|---|
Před vstupem na web | 12 000 Kč | 50 000 RU | 5/5 | 500 000x | 700x500 px | 1000 kB |
Pozice "A" nabízí možnost alternativní velikosti banneru 450x150 px, který se přizpůsobí mobilním telefonům na výšku.
Pozice "S" je viditelná pouze pro rozlišení 1130 px a vyšší. Na mobilním telefonu se pozice zobrazuje dole na stránce.
Bannery by měly splňovat následující podmínky:
- Musí mít správné rozměry na požadovanou pozici, viz. nabídka reklamy.
- Nesmí obsahovat vulgarismy ani jiné neetické či protizákonné prvky.
- Bannery nesmí obsahovat zvuky (například po najetí myší, kdy se spustí zvuk), reklama nesmí být nepřiměřeně agresivní, ve smyslu chvění a blikání, agresivní změny barev či další prvky, které mohou uživatele vyrušovat při práci se stránkou. Nesmí zahrnovat ovládací prvky operačních systémů a nesmí vypadat jako systémové hlášky.
- U reklamních kampaní, kde si klient vybral zastupování přes agenturu není naší povinností vkládat tzv. "tracing kódy", které sbírají data z našich stránek a zasílají je třetím stranám. Pokud chcete vložit tento kód je nutné ho implementovat do vašeho HTML 5 banneru, který vkládáme přes iframe a je nutné mu nastavit odkaz na cílovou stránku přímo v HTML. Nikoliv zaslat .txt nebo xls soubor, kde jsou kódy a odkazy.
- Bannery ve formátu HTML 5 nesmí extrémně zatěžovat CPU, například několika vrstvami obrázků a animací. V zájmu rychlé načtení banneru je doporučený datový limit 1000 kB.
- GIF je nejlepší formát pro reklamu, který se zobrazí na všech zařízeních i mobilech.
- Pro dynamické bannery je možné použít HTML 5 bannery nebo video bannery ve formátu MP4.
Jaký typ bannerů byste pro reklamní kampaň doporučili?
Nejúčinnější jsou statické JPG nebo animované GIF bannery. Do bannerů můžete vložit obrázky a texty a ty potom mohou v jednotlivých slidech rotovat. Důležité je přijít se srozumitelnou nabídkou vašeho produktu nebo služby, která nebude uživatele obtěžovat a zaujme ho. Kompletní ceník bannerů naleznete zde.
Dokážete zobrazit banner také v mobilech a tabletech?
Ano. Pokud nám dodáte banner ve formátu JPG nebo GIF, dokážeme ho zobrazit na mobilních zařízeních (mobily, tablety). Celý web Motorkáři.cz je v responzivním layoutu = přizpůsobuje se tedy velikosti displeje daného zařízení. Váš formát se tedy velikostně přizpůsobí = zvětší, zmenší, aby se vešel přesně na dispej a zobrazil se celý. U pozice "A" je možné dodat banner speciálně pro mobilní telefon o velikosti 450x150 px., aby byl viditelnější při použití na výšku. Pozice "S"je viditelná na mobilním telefonu dole na stránce.
Kompletní informace o reklamních formátech naleznete na této stránce: Více info o bannerech zde.
Podívejte se na kompletní nabídku reklamy na webu Motorkáři.cz, včetně dalších služeb jako jsou inzeráty, PPC reklama Motoklik, newsletter, PR články, soutěže.
Více na http://www.motorkari.cz/sluzby/