renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

Turista

Offline: 23.4.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 46
Město: Prostřední Bečva
Lokalita: Vsetín Zlínský
Založil témat: 5x
Napsal příspěvků: 8x
Body komentářů: 20
ID uživatele: 99318
Registrace: 16.7.2009

Adresa profilu:http://turista.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 34 záznamů

31.10.2014 Článek Krásné a odborné počtení
30.9.2014 Článek I když se mi přestavby jakéhokoliv typu moc nezamlouvají, XJR v těchto 2 verzích jsou zajímavé, pro mě nic víc nic míň. Kupce si určitě v době, kdy je café styl in, najdou, ale myslím, že za pár let to bude jen "slátanina". Pro mě XJR přestalo být XJR-em, když konstruktéři zahodili karburátory a svody 4 in 2. Divná doba...
+1 
18.9.2014 Článek Nádherně a umně vylíčený výlet, radost číst Přeji spoustu podobných zážitků v sedle.
+1 
17.4.2014 Článek Tak, jak tady ostatní píší, vzhledem k tomu, co Honda v poslední době produkuje, je nová VFR krásná. A to, že není tzv. "user friendly", pokládám za přednost. Zajímalo by mě, jak vypadá s orig. kufry.
+1 
24.10.2013 Článek Musím si taky trošku přidat, jelikož Yamaha SR 500 je můj oblíbený motocykl a pro mě jeden z nejkrásnějších motocyklů vůbec. Čiší z něj harmonie, jednoduchost a láska k detailu, které z ní v dnešní době dělají skvost. Takže alespoň za mě ji takhle přestavět je na pováženou. Holt dnes letí old school stavby a café racery...
+2 
21.1.2013 Článek Styl tzv. retro motocyklů je mi velmi blízký a z dnešní více či méně "plastové" a přetechnizované produkce tyto stroje jasně vybočují. I když bych také uvítal ocelový výplet, dva (nebo po vzoru původní CB 750 čtyři) krásné chromované výfuky vč. svodů, co nejvíce plechových dílů, mechanické budíky a počítadla kilometrů, žádnou čirou optiku aj. (to nemluvím o klasických karburátorech a třeba o pocitu z jízdy na třicet či vícelet starém motocyklu ), je jasné, že tato doba je asi nenávratně pryč. Musíme přijmout, že retro motocykly si bohužel na "staré" časy jen hrají a navozují v nás dojem "klasiky". Ale díky bohu i za to . Příznivci klasické motocyklové techniky mají v dnešní době alepsoň tuto možnost. Pokud bychom ale opravdu chtěli vlastnit pravověrného klasika, museli bychom sáhnout do řad oldtimerů či některých youngtimerů. A to, si myslím, zase tak mnoho motocyklistů neoslovuje.
Takže nová Honda za mě získává každopádně , už za ten nápad, ale stejně bych si ji nekoupil, já raději originál se všemi ctnostmi i nectnostmi
10.1.2013 Článek Pěkný cestopis a vůbec nevadí, že jen na pár dní a s "malým" denním nájezdem kilometrů, právě naopak. Vím, jak je těžké se vymanit z pracovních a rodinných záležitostí a trochu zvolnit z všeobecného shonu. Pak si takové mototoulání člověk více užije, zážitky z okolí jsou intenzivnější a navíc u nás je opravdu spousta krásných míst.
+1 
22.8.2012 Článek Boro78: Na stránkách www.i-veteran.cz, kde p. Hošťálek hlavně prezentuje tuto cestu, je Tebou zmiňovaný komentář pod správným obrázkem. Asi se vloudila chyba.
21.8.2012 Článek Skvělé, že jedete dál vstříc dobrodružství, palce držím!!! Holt na ty ukrajinské policajty se musí vyzrát rozumem Přeji všechny další kilometry ve zdraví.
15.8.2012 Článek Pánové, přečetl jsem první příspěvek jedním dechem. Nezbývá než držet palce, zda se podaří opravit kardanku. Byla by to škoda.
10.8.2012 Článek Nádhera, nádhera, nádhera !
Držím pěsti a přeji hodně štěstí.
20.6.2012 Článek To se Italům náramně povedlo, ostatně Guzzi je Guzzi . Motocykly celé řady V7 jsou nádherné stroje, které zaujmou nejen svou jednoduchostí, čitelností, nezáludnými jízdními vlastnostmi, ale hlavně něčím nehmatatelným, co z V7-miček vyzařuje. To co vyzažuje z Harleye, Triumphu Bonneville, Scrambler, Thruxton, Enfieldů a to, co postrádá absolutní většina současné asijské produkce. Ať už to někdo nazývá třeba duší, je na těchto strojích vidět odkaz na historii, určitá exkluzivita, jsou výjimečné. Na Motosalonu v Brně jsem V7 Stone i Special dlouho obdivoval a zrovna dnes jsem viděl projet V7 Racer Jen tak se toulat krajinou...
+1 
4.5.2012 Článek No nevím, ale wapkou bych umýval jedině hodně špinavé enduro po nějakém výletě v blátě. Je asi fakt, že při rozumném seřízení wapky a určité vzdálenosti od motocyklu se nic zřejmě s lakem či gufery apod. nestane, ale to je každého věc, zda použije ten či onen způsob. Já mám svůj motocykl rád a wapku nepoužívám, dávám přednost čisté vodě (max. s trochou mýdla), několika hadrům a hadříkům a mravenčí práci. Vždyť i ta očista našich strojů a leštění je přece bohulibá činnost, při které navíc člověk může objevit kdejaký problém (vedení lanek, praskliny pryže apod.). Osobně žádné speciální přípravky nepoužívám a nikdy jsem je nepotřeboval.
27.7.2011 Článek Tomas75> Nevím, jak ostatní, ale já mám tyto prapramotocykly z hloubi duše rád, ale každému, co jeho jest, jak říká klasik. Za mě by takových článků mohlo být více, neboť se týkají historie motocyklismu a bez té by nebyly ani ty dnešní "Suzakaki, Kawbusy a Yamašity" Raději pojedu na takovouto akci, která mě nějak obohatí, než na závod MotoGP do Brna.
15.6.2016 Deník Igore, pár by se jich určitě našlo, fotky zkreslují.

TOPlist