Komentáře
Nalezeno 34 záznamů
31.10.2014 | Článek | Krásné a odborné počtení |
30.9.2014 | Článek | I když se mi přestavby jakéhokoliv typu moc nezamlouvají, XJR v těchto 2 verzích jsou zajímavé, pro mě nic víc nic míň. Kupce si určitě v době, kdy je café styl in, najdou, ale myslím, že za pár let to bude jen "slátanina". Pro mě XJR přestalo být XJR-em, když konstruktéři zahodili karburátory a svody 4 in 2. Divná doba... +1 |
18.9.2014 | Článek | Nádherně a umně vylíčený výlet, radost číst Přeji spoustu podobných zážitků v sedle. +1 |
17.4.2014 | Článek | Tak, jak tady ostatní píší, vzhledem k tomu, co Honda v poslední době produkuje, je nová VFR krásná. A to, že není tzv. "user friendly", pokládám za přednost. Zajímalo by mě, jak vypadá s orig. kufry. +1 |
24.10.2013 | Článek | Musím si taky trošku přidat, jelikož Yamaha SR 500 je můj oblíbený motocykl a pro mě jeden z nejkrásnějších motocyklů vůbec. Čiší z něj harmonie, jednoduchost a láska k detailu, které z ní v dnešní době dělají skvost. Takže alespoň za mě ji takhle přestavět je na pováženou. Holt dnes letí old school stavby a café racery... +2 |
21.1.2013 | Článek | Styl tzv. retro motocyklů je mi velmi blízký a z dnešní více či méně "plastové" a přetechnizované produkce tyto stroje jasně vybočují. I když bych také uvítal ocelový výplet, dva (nebo po vzoru původní CB 750 čtyři) krásné chromované výfuky vč. svodů, co nejvíce plechových dílů, mechanické budíky a počítadla kilometrů, žádnou čirou optiku aj. (to nemluvím o klasických karburátorech a třeba o pocitu z jízdy na třicet či vícelet starém motocyklu ), je jasné, že tato doba je asi nenávratně pryč. Musíme přijmout, že retro motocykly si bohužel na "staré" časy jen hrají a navozují v nás dojem "klasiky". Ale díky bohu i za to . Příznivci klasické motocyklové techniky mají v dnešní době alepsoň tuto možnost. Pokud bychom ale opravdu chtěli vlastnit pravověrného klasika, museli bychom sáhnout do řad oldtimerů či některých youngtimerů. A to, si myslím, zase tak mnoho motocyklistů neoslovuje. Takže nová Honda za mě získává každopádně , už za ten nápad, ale stejně bych si ji nekoupil, já raději originál se všemi ctnostmi i nectnostmi |
10.1.2013 | Článek | Pěkný cestopis a vůbec nevadí, že jen na pár dní a s "malým" denním nájezdem kilometrů, právě naopak. Vím, jak je těžké se vymanit z pracovních a rodinných záležitostí a trochu zvolnit z všeobecného shonu. Pak si takové mototoulání člověk více užije, zážitky z okolí jsou intenzivnější a navíc u nás je opravdu spousta krásných míst. +1 |
22.8.2012 | Článek | Boro78: Na stránkách www.i-veteran.cz, kde p. Hošťálek hlavně prezentuje tuto cestu, je Tebou zmiňovaný komentář pod správným obrázkem. Asi se vloudila chyba. |
21.8.2012 | Článek | Skvělé, že jedete dál vstříc dobrodružství, palce držím!!! Holt na ty ukrajinské policajty se musí vyzrát rozumem Přeji všechny další kilometry ve zdraví. |
15.8.2012 | Článek | Pánové, přečetl jsem první příspěvek jedním dechem. Nezbývá než držet palce, zda se podaří opravit kardanku. Byla by to škoda. |
10.8.2012 | Článek | Nádhera, nádhera, nádhera ! Držím pěsti a přeji hodně štěstí. |
20.6.2012 | Článek | To se Italům náramně povedlo, ostatně Guzzi je Guzzi . Motocykly celé řady V7 jsou nádherné stroje, které zaujmou nejen svou jednoduchostí, čitelností, nezáludnými jízdními vlastnostmi, ale hlavně něčím nehmatatelným, co z V7-miček vyzařuje. To co vyzažuje z Harleye, Triumphu Bonneville, Scrambler, Thruxton, Enfieldů a to, co postrádá absolutní většina současné asijské produkce. Ať už to někdo nazývá třeba duší, je na těchto strojích vidět odkaz na historii, určitá exkluzivita, jsou výjimečné. Na Motosalonu v Brně jsem V7 Stone i Special dlouho obdivoval a zrovna dnes jsem viděl projet V7 Racer Jen tak se toulat krajinou... +1 |
4.5.2012 | Článek | No nevím, ale wapkou bych umýval jedině hodně špinavé enduro po nějakém výletě v blátě. Je asi fakt, že při rozumném seřízení wapky a určité vzdálenosti od motocyklu se nic zřejmě s lakem či gufery apod. nestane, ale to je každého věc, zda použije ten či onen způsob. Já mám svůj motocykl rád a wapku nepoužívám, dávám přednost čisté vodě (max. s trochou mýdla), několika hadrům a hadříkům a mravenčí práci. Vždyť i ta očista našich strojů a leštění je přece bohulibá činnost, při které navíc člověk může objevit kdejaký problém (vedení lanek, praskliny pryže apod.). Osobně žádné speciální přípravky nepoužívám a nikdy jsem je nepotřeboval. |
27.7.2011 | Článek | Tomas75> Nevím, jak ostatní, ale já mám tyto prapramotocykly z hloubi duše rád, ale každému, co jeho jest, jak říká klasik. Za mě by takových článků mohlo být více, neboť se týkají historie motocyklismu a bez té by nebyly ani ty dnešní "Suzakaki, Kawbusy a Yamašity" Raději pojedu na takovouto akci, která mě nějak obohatí, než na závod MotoGP do Brna. |
15.6.2016 | Deník | Igore, pár by se jich určitě našlo, fotky zkreslují. |