Komentáře
Nalezeno 108 záznamů
9.1.2013 | Článek | Maguli: To píše on o sobě, ne já o něm. Nauč se číst. +3 -2 |
8.1.2013 | Článek | Miira: Ahoj, tady si myslím, že nejde vůbec o destinaci nebo délku cesty. Myslím, že spíš více lidí udivuje, proč pořád zveřejňuješ cestopisy člověku, který je evidentně nemocný (teď nemyslím po fyzické stránce). Minulý "cestopis" od tohoto člověka byl ještě větší průser, ono to totiž obsahem vůbec nejsou cestopisy. Je to pořád jen o tom, jak má slabou motorku, málo peněz, špatný zdravotní stav a že ve svém věku už nemůže nic dokázat. Dejme tomu, že by to nevadilo, ale bohužel na takový typ článku se vždy jako teď i minule objeví hlavně nadávky, zesměšňování, případně lítost. Zkrátka bys tohle dle mého názoru neměl vůbec podporovat, protože je to začarovaný kruh. Dominika +3 -5 |
24.2.2012 | Článek | bikerjarys: Neměj obavy, autora to stále baví, jen je třeba mít na paměti, že o některých strojích jsou informace dostupnější než o jiných. Oproti těm předchozím je tento článek vlastně jenom o jednom motoru, který navíc vychází z motoru ještě mnohem staršího. Zveřejňovat tady výkony a hodnoty z různých nedůvěryhodných zdrojů, jen aby tady nějaké byly, mi přijde jako příliš troufalý krok. Co se týče dalšího dílu o současnosti, tak ten zatím nechystám už jen proto, že se v současnosti na rovinu nic moc neděje. To, že občas Norton navnadí nějakým závodním prototypem, je sice hezké, ale nemyslím si, že by se to někam dál hnulo. Wankel pak už při životě udržují jen nadšenci, kteří se snaží o nějakou tu renovaci nebo úpravu. Nicméně takoví nadšenci, kteří stále věří v úspěch Wankelu, nejsou žádní mladí hoši se spoustou peněz. On už prakticky nemá nikdo důvod se k Wankelu vracet, nevyplatí se to. I Mazda to loni pověsila na hřebík, a ačkoliv se tváří, že vývoj pokračuje, vyjadřuje se o dalších modelech s Wankelem ve velkých časových intervalech, a tak je opravdu otázkou, zda se něco bude dít nebo ne. Ale to jsou pochopitelně jen mé subjektivní pocity, já Wankel žeru. :) |
12.1.2012 | Článek | tomzak: Z angličtiny určitě přeložený není, ale ten Clarkson mi lichotí. :) +1 |
16.8.2011 | Článek | mardock: Kalhoty dvoje, stejně jako dvoje rukavice, i dvě kukly. V horách byla zima, v Maďarsku pak třeba nesnesitelné horko a já ráda pohodlí. :) Za potěšující odezvu všem děkuji. :) +1 |
28.5.2011 | Článek | XarlieN: Ano, OSET je snad jediný výrobce, nicméně by ty stránky měly být i v češtině. |
20.4.2011 | Článek | vilem: Ohledně STK jen předávám to, co tvrdí výrobce. |
24.3.2011 | Článek | Mordor: Motokros je tam pochopitelně jen jako jedna z možností, spousta těch motorek zmíněných ve článku není pro motokros určena (i když to tak podle akčních fotek může působit). Domnívám se, že dítě moc možností začít jinde než v terénu nemá. Minibiky tam svůj odstavec mají a těmi silnějšími silničkami nevím, co máš na mysli, hádám, že ty nejsou předmětem tématu. Samozřejmě uvítám, pokud máš k tomu nějaké doplňující informace. Za komentáře děkuji. :) |
25.2.2011 | Článek | Georgik: Když jsem tam byla já někdy v polovině prosince, tak jsem byla široko daleko jediným návštěvníkem, zvlášť u těch motorek. Takže bych nějaký velký nával lidí neočekávala, přestože ta výstava končí. |
21.1.2011 | Článek | MaraXJ: Ale nikdo přece netvrdí, že to je snadné. Naučit se to dá zabrat a je dost možné, že tomu bude předcházet spousta pádů, ale věř, že to jde i na těžším stroji. |
21.1.2011 | Článek | MaraXJ: Autorka především odrazuje od balancování na špičkách, jak ses mohl dočíst v článku. |
18.1.2011 | Článek | MimoCZ: Proto je ten můj téměř v sérii. Za komentáře děkuji, i za ty negativní. |
17.1.2011 | Článek | Já bych tedy raději Bonnevilla v celku. :)) A navíc T100 |
16.12.2010 | Článek | Jestli se na tom Motokatalogu zapracuje a nezůstane poloprázdný jako většina českých podobných katalogů, tak by to mohl být zajímavý počin. A časem bych i ocenila další méně známé, klidně zaniklé značky, protože přece jen to, co tam je teď, je jen takový výcuc. |
20.11.2010 | Článek | rudirt: A když nová Honda VFR okopírovala celej zadek BMW i s přesným tvarem sedla, tak to nikomu nevadilo a byl to pro všechny skvost největší.. |