Komentáře
Nalezeno 13 záznamů
3.10.2011 | Článek | GPS měla napájecí káblík 12 V |
27.6.2011 | Článek | Přesně vím o čem píšeš, také jsem si to prožil s Keewayem do Chorvatska. Jen na dálnici a rychlostní bacha, pokud nemáš konstrukční rychlost vyšší jak 80 nemáš tam co dělat. . |
7.6.2011 | Článek | A pak mají evropské firmy prosperovat a lidé být zaměstnáni. Dokud se vše bude dovážet z východu bude krachovat jedna firma za druhou viz problémy Malaguti. Podle výkonu to vypadá na vzducháče. |
19.2.2011 | Článek | Podle fotek se mi zdá poddimenzovaný čelní krytí kolen, přece jen u skůtrů to beru jako jeden z hlavních požadavků. |
29.11.2010 | Článek | Osobně jsem na PCX jen seděl ale krytí nohou mi nepřišlo dostatečné. Ostatně na to poukazují i majitelé PCXek na skutrforu. |
27.10.2010 | Článek | Tak jsem majitelem Malamuta Blog a jak uváděl předchozí pisatel, motor není italskej ani u 160ky, ale je to CF - tedy China Fabrik.. Po prvních kilometrech se to teprve zabíhá, jak bude najeto více dám vědět. |
28.6.2010 | Článek | Mám Keeway Focus 50 ccm 2T , tedy se to liší jen motorem, Majel jsem asi 14 000 km a to co popisuješ jsem nezažil, Jen pravda cestou do Chorvatska jsem asi uhnal motor a klesla komprese na 5,0. Takže po 11000 km jsem vyměnil vršek píst-válec. A zasse to běhá. Mám tam ještě rychlejší převod jinak je to standard. Do servisu kromě první jsem nejel, i tu generálku jsem dělal doma |
10.6.2010 | Článek | Dole se rozepisujete o kategoriích řidičáků. Je v pořádku, že 15letý má omezenou kubatůru a rychlost. Ale ve chvíli, kdy máte řp.sk. B a můžete řídit Lamborgini s 10 l motorem, a rychlostí přes 300 km, je pak výsměchem kolonka A do 50ccm. Či případně mít řp na B,C+E D, ale v kolonce A1. Tak jak jsem to viděl. To mi opravdu přijde zvrácený. Automaticky by měla být veškerá nižší kubatůra povolena. Pak by odpadlo jakékoliv "tajné" odblokování a "zrychlování". |
10.6.2010 | Článek | Abych jezdil za 5 litrů na to si nepořizuji skůtra. To můžu jezdit autem. Skůtra mám na rychlou dopravu po městě, kde nemusím platit parkovný a všude se vejdu. A co se týče rychlosti. V městských kolonách, kde to jen popojíždí to asi stačí. Nehledě na to, že pokud to má nějakej začátečník, tak je to až dost aby se zaučil. |
8.6.2010 | Článek | 1) je to zajímavá alternatíva,, viděl bych to i jako taxi do měst 2) spotřeba 1 Litr na 60 km nebude špatná, nedá se ale srovnávat se Stadionem, ten váží 20 kilo, tohle má o řád více, ale nesmí se zapomenout na cenu za dobíjení baterií, ta se počítá jak na 1km? 3) je škoda že není více výrobců, pak chybí srovnání, Peugeot je druhá varianta 4) I když to má 2 přední kola, nevidím problém s předjížděním v koloně, není to o tolik širší, viděl jsem to naskokovat i na chodník, furt je to lepší jak auto do přeplněného města. |
23.3.2010 | Článek | Nevím o tom, že bych nemohl přes hranice, má to SPZ, pojištění. Jen tak jako u nás je omezení na rychlostky a dálnice. // Během jízdy jsem přikusoval sušenky, ale na obídek jsem si zastavil-viz článek. |
19.3.2010 | Článek | Jen pro upřesnění 48km/h je průměrná rychlost - tedy včetně průjezdů městy. Maximálka je někde kolem 65 po rovině a s větrem v zádech je to do 70 km. |
2.10.2013 | Video | Tam jsem jel 2 dny, zpět jeden, čistýho času to zpět bylo 14 hodin. |