PROFIL UŽIVATELE

seikos

Offline: 30.4.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 50
Město: Onen Svět
Lokalita: Písek Jihočes...
Komentářů: 11x
Poděkoval: 46x
Pomohl: 457x
Založil témat: 202x
Napsal příspěvků: 13491x
Body komentářů: 975 / 79
ID uživatele: 96214
Registrace: 4.6.2009

Adresa profilu:http://seikos.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 1875 záznamů

15.6.2017 Článek Korbík: na to téma se vedou diskuse. McGuinness upadl z důvodu falešného neutrálu i před pár týdny v závodě Castle Combe. Prohlásil, že v NW200 podřadil, ubral plyn a motorka jela dál - úplně stejně jako v Castle Combe a stejné, co to provedlo Guy Martinovi. Brzdný účinek motoru je velmi důležitý a pokud není, tak to dopadá jak ve videu.
To že se mu zasekl plyn (resp že to stále bylo pod plynem) neví přesně ani sám Guiness. Jednou řekl že to jelo dál, podruhé že to nebrzdilo zadkem. Technici se snažili dostat do ECU aby z datalogeru vytáhli info co se vlastně stalo, ale nic se v něm nedozvěděli. Data reportovala že bylo vše v naprostém pořádku. S Guinessem na maděru v nemocnici. Výměna ECU tedy je spíš z důvodu toho, že jiná elektronika má lepší logování a přinese přesnější zpětnou vazbu.
...se tak porůznu po netu píše
+1 
15.6.2017 Článek Rychlořazení dolů přináší na novém Firebladu i nečekané malusy. Guy Martin a John McGuinness by mohli vyprávět, jaký výlet na asfalt jim přinesla nepřesná převodovka při podřazování. Guinness si dokonce na posledním NW200 odnesl malus ve formě ztráty části levé nohy, když tedy pominu mnohačetné zlomeniny. Guy Martin si dokonce pustil pusu natolik na špacír, že s ním Honda zrušila tiskovku a do jisté míry mu hrozily i nějaké postihy za "špacírování se"


+3 
6.6.2017 Článek Sure Park je elektrický systém, který tlačítkem na ovladači (ukazováčkem levé ruky) umožní spínat elektrický motor pro pomalé popojíždění s motorkou vpřed a vzad. Systém se aktivuje stlačením páky pod levým řidičovým kolenem směrem dolů. Funguje pouze při vypnutém motoru.
20.3.2017 Článek chooki:
Problém byl ve dvojí cenzuře. V mém článku co jsem posílal redakci bylo psáno, že tahle KTM používá brzdy, které se začaly montovat do prvních strojů již v roce 2006.
Před vydáním to redakce mimo jiné upravila, že "používá brzdy od roku 2006".
Takže ze zcela korektní věty, která vyjadřuje, že použité brzdové třmeny se používají na (různých motorkách) již od roku 2006 vzniklo, že jsem napsal, že KTM používá tyto brzdy od roku 2006. Což je samozřejmě nesmysl a takhle to nebylo ani psáno, ani zamýšleno.
Proti větě "používá od roku 2006" se KTM ohradila a požadovala o smazání, takže se ta věta vymazala nakonec úplně celá.
Nakonec se to celé svalilo na mě, že neumím psát korektně. Viník byl nalezen.
19.3.2017 Článek Všem mým příznivcům se omlouvám, ale po této kauze je tento článek poslední, který jsem uveřejnil.
Objektivní novinařina zde nemá protostor. S mými články se časem setkáte v jiném periodiku, kde se jednání jíž blíží ke zdárnému konci.
+5 
18.3.2017 Článek jiřin: já už se k tomu nebudu vyjadřovat. Pro mě je to uzavřená kapitola
17.3.2017 Článek chooki: všechny ty motorky jsem testoval. To že nejsem v některých těch odkazech na fotkách nic neznamená. A mohl by sis všimnout, některé ty odkazy jsou dokonce moje vlastní články
17.3.2017 Článek Se mi zdá, že se zrušením Victory přešli někteří lidé v rámci koncernu do Indiana. Protože koukám že Indian má stejné móresy jako měla Victory, než ji tahle "rozhrkanost na všechny strany" podrazila nohy. Indiane, drž se svého kopyta. Vyprdni se na flatrackové speciály, na Pikes Peak, na Boneville, na elektrobiky a podobné krávoviny jako ze sebe sypala Victory. A dělej co umíš nejlépe.
16.3.2017 Článek Metric: California a MGX mají 1400ccm motor, který splňuje Euro4. Piaggio se snaží o zvýšení ziskovosti na úkor nižších investic do vývoje a výzkumu. 2015 vydělali 11M € a v roce 2016 14M €. Což je na firmu co má obrat kolem 1,4 miliardy € velmi málo. Dá se říci až kriticky málo. Proto neinvestovali do modelů, které se prodávají málo, aby splnily Euro4. Obecně vývoj ve firmě skomírá a co se povídalo na letošním Motosalónu (také v souvislosti se změnou dealeské sítě), tak se Piaggio snaží vyškrábnout penízde kde se dá. Roky 2009-2010-2011-2012-2013 měli ziskovost kolem 43M €. 2013 to šlo dramaticky dolů na 18M, 2014 16M, 2015 11M. V roce 2016 utlumili investice do vývoje a zvedli se na 14M. Co bude v 2017 nikdo z nás neví. (zdroj: Piaggio, Reuters)
Na Motosalóně jsem zaslechl zvěsti, že celé Piaggio Group je na prodej. Zájemci jsou pouze o značky Moto Guzzi a Vespa, ale majitel (Robert Collaninno) chce prodat koncert v celku jako takový, protože by mu jinak zbytek zůstal v klíně neprodejný. (zdroj: spekulace)

ramirez43: žádná velká cestovní endura s 19" předním kolem v testu nechybí
15.3.2017 Článek hondic77: jednak to máš napsané přímo v článku, za druhé i několikrát zde v diskusi. A lulani?
15.3.2017 Článek Článek byl na popud zastoupení KTM "zcenzurován", protože byl veliký problém, že se ve článku objevilo o jejich motorce něco negativního. To jen pro ty, kteří by se divili, že KTM je nejrůžovější motorka ve článku...

Pardon že to píšu. Ale už mě tenhle přístup KTM se*e
Napříště se psaní článků o této značce nadobro vyhnu.
+17 
15.3.2017 Článek zdenk+johnysu+VladaM: tak jak to psal Prasoper. Důvod proč ve článku není zmíněna Afrika a Versys je ve článku přímo uveden.

Kukkan+ludom: díky
15.3.2017 Článek martinn1313: ve fotogalerii je uveden ještě model 2016. V-strom Model 2017 je po faceliftu a vypadá o poznání lépe.

karf: na ty motorky jsem nezapomněl. Jen pro ně prostě v článku nebyl prostor.

Roman27: ano, není to porovnávací test. Jen takový rychlý rozcestník. A ano, podle abecedy.

Navrc: na časopis se nemůžeš zlobit. Vedení Aprilie do poslední chvíle nevědělo jak a kam se s motorkou vrtnout a jestli projdou. Neprošli - ukončili. Na druhou stranu bylo více než jasné, že když neprošlo veliké Dorso, neprojde ani Capo.
+1 
14.3.2017 Článek chooki: porovnávám dle toho co prezentuje Honda - Africa Rally je postavená podle závodního stroje a obsahuje mnoho komponent z CRF 450 Rally. Tahle Honda nebude žádná "otuněná sériovka". Ta cena tomu i napovídá (dvojnásobná). A jestli splňuje parametry dálkových soutěží? Kterých? Dakaru možná ne, ale mnoha jiných by splňovat klidně mohla. Viz Africa Eco race. Každá rally má svoje vlastní regule
+4 
14.3.2017 Článek Boro78: tak to asi ne. HP2 je motorka co váží 190 kilo, bez kapotáže, do těžkého terénu. Tahle Afrika bude vážit tak 225 (232 standard) a je to spíš na dálkové rally, než na mlácení po lese.

Alternativa k HP2 by spíš mohl být Rambler. 125 koní, 198 kilo.


TOPlist