PROFIL UŽIVATELE

Rodji

Offline: 27.9.2015 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 54
Město: Praha
Lokalita: Praha
Založil témat: 1x
Napsal příspěvků: 18x
Body komentářů: -1 / 2
ID uživatele: 9103
Registrace: 4.2.2008
ICQ:121362023
Skype:rodji_nightride

Adresa profilu:http://rodji.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 34 záznamů

24.4.2015 Článek Tohle se opravdu povedlo, má to styl.
7.1.2014 Článek Marty93: Arai skutečně nedělá extra přilby pro profíky. Všechny jsou stejný a dělaný ručně (vyjma řezání otvoru pro hledí). Nejsou zrovna levný ani úplně nejtišší, ale lehounký a bezkonkurenčně s nejlepším výhledem. O bezpečnosti žádná
-1
29.6.2012 Článek Skvěle napsaný, ostatně jako vždy
11.9.2011 Článek Zatím nejpromakanější fungujicí systém nouzového sundání přilby má podle mě Arai. http://www.arai.cz/informace/proc-zvolit-arai/emergency-release-system Bohužel, málokdo to ale ví.
14.9.2010 Článek Někdo říká, že tohle k road racingu bohužel (a nejen k němu) patří, ale na tohle si nikdy nezvyknu. Připadá mi, jako by se vraceli 80-tá léta, kdy to bylo pomalu pravidlem, co podnik, to malér. Nebo to jen na starý kolena vnímám víc. Na tohle se nedá nic říct, jen: hodně smutný.
15.6.2010 Článek Gratuluju a šťastnou cestu domů!
13.6.2010 Článek Hodně smutný čtení... Obdivuju nejen Indiho, že po tom všem co se tam stalo, dokázal ještě jet a navíc takovou palici. Vím že nehody k motorkám patří a k road racingu vůbec, ale na tohle se stejně zvyknout nedá. Teď přeju Indiánovi hlavně šťastnej dojezd.
7.6.2010 Článek To jsem rád, že jsem se dočkal dalších zpráv, dobré počtení jako vždy. Budu se opakovat, ať se Indimu (a celému týmu) daří!!!
1.6.2010 Článek Ten rok utekl jako voda, super počtení, jako bych tam byl taky! Ať se daří!
22.5.2010 Článek Dnes jsem tam byl a docela chápu Filipovo nadšení. Bude to trochu delší povídání a dost subjektivní, tak mě nakamenujte. Většina z vás jezdila na více mašinách než já, takže to berte z té mojí stránky... A teď k věci. Počasí bylo naštěstí mnohem příznivější než měli novináři ve čtvrtek, až na pár kapek bylo sucho a polojasno. Nikdy předtím jsem na žádné guzzině neseděl. Byl jsem hrozně zvědavý na Stelvio. Proč? Protože asi stárnu, nějak si najednou umím představit cestovat dál na něčem jiném, než na supersportu. Kdysi jsem měl půjčenou na půl dne hondí CBF 1000. Pohodová, dobře se mi na ní sedělo, spodek leccos pobral, do vinglů šla přeochotně, zátah měla celkem dobrej, ale... nuda. Prostě dle mainstreamových keců - bez emocí. Jednou jsem zkusil lehce vytuněný SV 650. Bomba, kolobrnda co zatáčí sama. Testnul jsem ji na karlštejnským okruhu. Jo, jo, jo, ale... Prostě mám rád ječící řadové vysavače ze země vycházejícího slunce, aby bylo jasno. Dvouvál mi nic neříkal. No, asi do dneška. Takže moje první volba na test rides bylo Stelvio. Už dlouho jsem se negebil v helmě jako debil. Většinou se mi to stává při první vyjížďce po zimě. Nevím jestli to bylo tou výbornou trasou po okolí Kořenova, ale já měl po prvních pár stech metrech hubu od ucha k uchu. A to až do cíle. Nechtělo se mi věřit, že sedím na motce, co má víc jak čtvrt tuny! Jsem na svůj autobus s nabroušeným motorem zvyklej, umí si do zatáčky pěkně lehnout, jen jí musím trošku pomoct. Ale ta moje "Markéta" je o 70kg lehčí! Prostě jsem Stelvio posílal do jedný zákruty za druhou a pocitově na váhu jsem seděl maximálně na šestikile. Byl jsem z toho tak odvázanej, že jsem zapomněl hlídat značenou trasu a najednou jsem byl kdesi v pr... Tak rychle zpátky, ať další nečeká. Losnul jsem tentokrát aprilku Manu, protože automat na motce mě zajímá. Nehrál jsem si s čudlíkama, nechal jsem tam automat - touring. Jen jsem jí zkoušel sekvenčně podřazovat do ostřejších zatáček. Nádhera. Bavila mě. Někdo ohrne nos nad automatem, ale řeknu to takhle: nejdřív zkus, pak mluv. Neznám osobně nikoho, kdo měl automat v autě a řekl: už ne. A tady by to bylo myslím stejný. Jasně, nervala mi koule, když jsem za ní zabral, ale na klikatice jaký jsou v okolí Příchovic, paráda. (Když nad tím tak přemejšlím, mám to z domova na Dubou jen o málo míň a tam to je už delší dobu o ničem... no nic... ). Jako třetí jsem vzal Griso 8V. Nechci se opakovat. Levá, pravá, pravá, levá, bomba. Není to jako se Stelviem, ale líbí se mi to. Nakonec je mi nabídnuta Sportka. Neodmítám. Hmmm. Hmmmmm. Hmmmmmmm! V duchu si říkám: vole, najednou ti uši dolů (jako řídítka) a kapotáže nevoní? Nakonec skončíš u čopra. Ne, to fakt ne . Tím se nechci dotknout milovníků tibetskej busů a tuny chromu. Zkrátka, mně osobně guzziny oslovily. Možná je to díky konstelaci pěknýho okolí a libovejch zatáček a toho, že jsem potřeboval vysadit z práce. Fakt nevím. Teď jsem plnej dojmů a prostě nadšen... Když nerad odjíždím domů, nedá mi to a sjedu si to na svojí milovaný. Dokud to mám v sobě a můžu to pocitově porovnat. Asi jsem objevil Ameriku, jasně. Je to jiný. Nehodlám zavrhnout kawu ani čtyřválec, ale jesli si někdy budu moct dovolit mít motorky dvě... Mám o čem přemýšlet. No a proč si tady cintám pentli? Protože když jsem četl tenhle článek poprvý, nějak jsem nevěděl... No, Filip se povozil, líbilo se mu to... a co jako? Už ho chápu. Nikdo přeci netvrdí, že novinář není jen člověk a měl by mít pořád odstup .
19.3.2010 Článek To Ťepule: napadlo mě úplně to samý
11.3.2010 Článek Začalo se Brnem, protože v Letňanech nejsou ještě úplně vyhovující podmníky jaké chce SDA. Takže letos to mělo být pouze Brno, s tím, že se to bude střídat. Incheba i přes dohodu uspořádala vlastní podnik, čímž poškodila vlastně všechny. Především nás, návštěvníky. Spousta dovozců (hlavně těch menších) se na to díky tomu radší vykašlala, protože vystavovat není zase úplně levná záležitost a finanční přínos není kdoví jaký, leckdy nulový, v horším případě ztrátový. Jde spíše o propagaci a prestiž. A ti větší importéři se na to vybodli pravděpodobně ze stejného důvodu, nebo prostě jen nechtěli tříštit prostředky a síly. Prostě hnus, velebnosti. Doufejme, že se to příští rok "konsoliduje".
10.3.2010 Článek Bude. Výstava by měla být jen jedna a nebude v Holešovicích (konečně), takže . Kdybych neměl tolik pracovních povinností, letos bych jel i tak asi do Brna.
10.3.2010 Článek To RendaBK: Nejezdi, takových d*mentů jako ty, je už v Praze dost. Především z Moravy.
7.3.2010 Článek Fandím kawě, ale na ninju se od rv. 08 nedá koukat. Technicky bude nepochybně výborná, ale ten design je mimo. Bohužel tenhle kosmickej trend nepozoruju jen u kawy, nicméně kawa v těhle patvarech asi udává směr. Kde je ten sexy kukuč co ninja vždycky měla? Doufal jsem, že ty blinkry na stopkách si pro letošek už konečně odpustěj. Ani se nezmiňuju o přední masce. GTR se mi líbí, zbytek nedokážu posoudit.
Předchozí
1 2 3
Následující

TOPlist