PROFIL UŽIVATELE

kyselina

Offline: 28.12.2023 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 50
Město: Praha 4-Chodov
Lokalita: Praha hl.m. Praha
Založil témat: 1x
Napsal příspěvků: 23x
Body komentářů: 10 / 1
ID uživatele: 89097
Registrace: 12.3.2009

Adresa profilu:http://kyselina.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 22 záznamů

8.7.2009 Článek Tex-as já vím kolik stojí , MV Augusta Brutale stojí 519.000,- Kč a to už není moc velký rozdíl a o těch změnách co píšeš - to nemyslíš vážně Za 100 let udělali jeden nový model s novým motorem (uznávám, že je to povedená motorka), ale to se mi pravdu nezdá moc změn (co ostaní modely?), vývoj si představuji opravdu trochu jinak
8.7.2009 Článek Tex-as - ale to je celkem možný, ale kolik V-Rod stojí? Nesmyslný penize (za ty peníze můžeš mít MV Augustu Brutale a to je už krapek jiná kategorie a japonský litry jsou o polovinu levnější) a co ostatní modely? Oni mají jen tenhle jeden model s upraveným motorem, ale japonci i evropani jsou chopni nabídnout dalších 20 moderních motorů různých kubatur a desítky technicky vyspělých motorek za rozumné peníze.
8.7.2009 Článek convoy - to máš pravdu, američani vždy dělali velké objemy s prd výkonem, ale podívej se jak dopadli, jejich automobilový průmysl je v háji, svět už má před nimi cca 20 let náskok a u HD je to 100 let Máš pravdu mít péráka s litrovým motorem je určitě masírka, ale jezdit bych už na tom nechtěl. Mám rád, když motorka funguje - má moderní a výkoný motor, rozumnou spotřebu, přesnou převodovku, skvělý podvozek, účinné brzdy = prostě dobré jízdní vlastnosti. Vývoj hold nezastavíš a HD moc do toho vývoje skoro neinvestuje (a dokonce si myslím, že HD po technické stránce moderní motorku ani neumí vyrobit, maximálně budou tvrdit, že jim jde o tradici). Pro mne je HD jen nově vyrobený veterán a na tom není nic obdivuhodného.
8.7.2009 Článek Mně fascinuje dokonalý marketing HD. Vyrábí už 100 let stejné předpotopní předražený motorky (je to stejné jako kdyby Jawa pořád prodávála pérák za 220 000,- Kč). Když to trochu zmodernizují, tak hned za to chtějí půl mega (i když se to ani za mák nepřiblíží technice japonským a evropským výrobců). Jediné co je možná zajímavý je zvuk a to jen proto, že jsou to dvouválce s velkým objemem, ale s prd výkonem. Prostě prodávat tyhle obstarožní motorky a lidem nabulíkovat, že je to životní styl, to chce mít opravdu dobrý marketing
2.8.2010 Článek gombin: No vidíš, já bych na to i měl a stejně jezdím na rejži, protože mám rád technologický pokrok, kvalitu a hlavně nechci mít starosti se servisem a chci vždy vždy dojet ) Což u italských motorek jistotu nemám u HD taky ne (tam chybí i ten technologický pokrok). Jediná vyjímka o které opravdu uvažuji je BMW a nebo KTM. To jsou opravdu kvalitní mašiny, ale zase nejsou o tolik lepší než rejže, abych za ně dal takovou částku.

Jinak jsem si všiml, že slovem tradice se většinou ohání ti, kdo už nestačí.
2.8.2010 Článek gombin: jen nevím na co narážíš tím psychologem - ta poznámka o tradici nebyla mířena na tebe ale na HD.
3.8.2010 Článek Gombin: No právě tu jsem myslel, ta nebyla mířena na tebe, vždyť tě ani neznám, to bylo míněno HD

ChopTop: Upřímnou gratulaci že ti funguje, já měl taky zkušenost, ale naprosto opačnou. A nebyl jsem jediný kdo ji měl. Takže jsem už krapek opatrný a vzhledem k tomu, že to vyrábí už 50 let stejně, tak je docela fajn, že to alespoň u někoho funguje )
Předchozí
1 2
Následující

TOPlist