Komentáře
Nalezeno 22 záznamů
8.7.2009 | Článek | Tex-as já vím kolik stojí , MV Augusta Brutale stojí 519.000,- Kč a to už není moc velký rozdíl a o těch změnách co píšeš - to nemyslíš vážně Za 100 let udělali jeden nový model s novým motorem (uznávám, že je to povedená motorka), ale to se mi pravdu nezdá moc změn (co ostaní modely?), vývoj si představuji opravdu trochu jinak |
8.7.2009 | Článek | Tex-as - ale to je celkem možný, ale kolik V-Rod stojí? Nesmyslný penize (za ty peníze můžeš mít MV Augustu Brutale a to je už krapek jiná kategorie a japonský litry jsou o polovinu levnější) a co ostatní modely? Oni mají jen tenhle jeden model s upraveným motorem, ale japonci i evropani jsou chopni nabídnout dalších 20 moderních motorů různých kubatur a desítky technicky vyspělých motorek za rozumné peníze. |
8.7.2009 | Článek | convoy - to máš pravdu, američani vždy dělali velké objemy s prd výkonem, ale podívej se jak dopadli, jejich automobilový průmysl je v háji, svět už má před nimi cca 20 let náskok a u HD je to 100 let Máš pravdu mít péráka s litrovým motorem je určitě masírka, ale jezdit bych už na tom nechtěl. Mám rád, když motorka funguje - má moderní a výkoný motor, rozumnou spotřebu, přesnou převodovku, skvělý podvozek, účinné brzdy = prostě dobré jízdní vlastnosti. Vývoj hold nezastavíš a HD moc do toho vývoje skoro neinvestuje (a dokonce si myslím, že HD po technické stránce moderní motorku ani neumí vyrobit, maximálně budou tvrdit, že jim jde o tradici). Pro mne je HD jen nově vyrobený veterán a na tom není nic obdivuhodného. |
8.7.2009 | Článek | Mně fascinuje dokonalý marketing HD. Vyrábí už 100 let stejné předpotopní předražený motorky (je to stejné jako kdyby Jawa pořád prodávála pérák za 220 000,- Kč). Když to trochu zmodernizují, tak hned za to chtějí půl mega (i když se to ani za mák nepřiblíží technice japonským a evropským výrobců). Jediné co je možná zajímavý je zvuk a to jen proto, že jsou to dvouválce s velkým objemem, ale s prd výkonem. Prostě prodávat tyhle obstarožní motorky a lidem nabulíkovat, že je to životní styl, to chce mít opravdu dobrý marketing |
2.8.2010 | Článek | gombin: No vidíš, já bych na to i měl a stejně jezdím na rejži, protože mám rád technologický pokrok, kvalitu a hlavně nechci mít starosti se servisem a chci vždy vždy dojet ) Což u italských motorek jistotu nemám u HD taky ne (tam chybí i ten technologický pokrok). Jediná vyjímka o které opravdu uvažuji je BMW a nebo KTM. To jsou opravdu kvalitní mašiny, ale zase nejsou o tolik lepší než rejže, abych za ně dal takovou částku. Jinak jsem si všiml, že slovem tradice se většinou ohání ti, kdo už nestačí. |
2.8.2010 | Článek | gombin: jen nevím na co narážíš tím psychologem - ta poznámka o tradici nebyla mířena na tebe ale na HD. |
3.8.2010 | Článek | Gombin: No právě tu jsem myslel, ta nebyla mířena na tebe, vždyť tě ani neznám, to bylo míněno HD ChopTop: Upřímnou gratulaci že ti funguje, já měl taky zkušenost, ale naprosto opačnou. A nebyl jsem jediný kdo ji měl. Takže jsem už krapek opatrný a vzhledem k tomu, že to vyrábí už 50 let stejně, tak je docela fajn, že to alespoň u někoho funguje ) |