renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

kyselina

Offline: 28.12.2023 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 50
Město: Praha 4-Chodov
Lokalita: Praha hl.m. Praha
Založil témat: 1x
Napsal příspěvků: 23x
Body komentářů: 10 / 1
ID uživatele: 89097
Registrace: 12.3.2009

Adresa profilu:http://kyselina.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 22 záznamů

26.9.2022 Článek Můj osobní názor je ten, že motorku dělá motor a podvozek a celkové vyladění (aby mě motorka bavila) a ne výbava. Raději koupím kvalitní základ a potom si časem dokoupím příslušenství, které potřebuji.

PS: Možná si budete myslet, že je to u mne protimluv, protože mám JAWU . ale opak je pravdou. Má skvělý motor z XT a zbytek jsem si vyladil, takže mne velmi baví a už jsem na ní naválčil po Evropě přes 40 000 km .
+3 
17.10.2018 Článek Nebo je tu druhá možnost, že to dopadne jak s britskou značkou Royal Enfield, Jawa zanikne a zůstane jen ta indická .
17.10.2018 Článek Možná že je to první náznak toho, že až starý pán (80 let), který vlastní Jawu, nebude mezi námi, tak Indové převezmou celou Jawu a třeba obnoví výrobu v Týnci včetně vývoje. Peněz na to mají dost a mělo by to svou logiku. Když to dělají v Evropě Čiňani, tak proč ne Indové.
+1 
13.4.2017 Článek uga8 (6) napsal Dnes v 21:12

Tohle byla moje poslední motorka, kterou jsem musel prodat kvůli rodině. A nyní se po několika letech vracím. Ale slibuji, až mi ji v květnu předají, tak si změním fotku v profilovce .
+1 
12.4.2017 Článek Mike70 (44) napsal Dnes v 12:36
panTerek apsal "Začít prodávat nový stroj o kterém se už ví, že z technických důvodů je jeho výroba vlastně u konce, na to maj koule jen v Jawě "

Z informací, které mám od Jawy a jak jsem to pochopil, tak mají na skladě celkem 100 motorů na které mají výjimku na tento rok a potřebují se toho zbavit, něco nechají na Sportard a Adenium a větší část na Vintage.

PS: Omlouvám se za překlepy, mám hodně práce a nemám čas si to po sobě číst.
12.4.2017 Článek Rady (8) napsal Dnes v 10:17
A to je mezi námi jedinec, který prodal svůj 2 roky starý Harley a koupil si toto .

meloking (4) napsal Dnes v 11:18
O.K. slovo exkluzivita nahradíme slovo nestandardní a málo viděná. Co se týče vzhledu, je to věc čistě individuální, mne se velmi líbí (ale je fakt, že jsem krapek jiný - líbí se mi i aktuální Toyoty . Ale i kdyby byla pro ostatní hnusná, tak jsem rád, protože, i když předpokládám, že 60 kusů prodají, tak bych byl nadšen, kdybych prodali jen těch 5. Podívej se na "bizona", pro většinu hnus (až je hezký), které ho se prodalo cca 1300 ks a nyní se prodávají za 130 000, - Kč (což je pomalu cena této motorky bez DPH). A věř mi, že kdekoliv se objevíme, tak na rozdíl od "japonců" se sběhne hromada čumilů a to už zavání exkluzivitou . Neberu se vážně, jen jsem reagoval na některé příspěvky, jak na tomto fóru .

Stadakk11 (48) napsal Dnes v 11:25
Přísahali mi, že problémy s 650 a se Sortardem se opakovat nebudou .
12.4.2017 Článek Dobrý den pánové, chtěl bych se zastat Jawy. Předem bych chtěl napsat, že jsem celý život jezdil na nových japonských motorkách a nedám na ně dopustit. Japonce už nemám a kupuji tuto novou Jawu Vintage 660 (je nás pět) a chtěl bych napsat stručně proč. Za prvé toto není žádná "čína" (expertům, kteří něco napíšou o této motorce bych doporučil nejdřív si o ní něco přečíst) - od Jawy je rám, nádrž, kastlíky, kola a výfuky a svody (od českého dodavatele) padáky, mosič na kufry atd. Co je ze zahraniční je motor (italský), tlumiče a brzdy. Není moc výrobců motorek, kteří by si sami vyráběli tlumiče a brzdy a co se týče motoru, jiný motor využívá i BMW, Yamaha atd.. Za druhé, je to ruční výroba a s omezeným počtem motorek (vyjímečnost a 0,- Kč ztráta na ceně, spíše naopak) a cena je to příznivá (nedá se to srovnávat se sérivou výrobou japonských výrobců, nejbližší ruční výroba je ze severu Čech za krásných 3 000 000,- Kč), Za třetí má svébytný desing, který si s ničím nezaměníte, za čtvrté naprosto skvělý přístup Jawy k zákazníkům (věnovali se nám skoro celé odpoledne včetně prohlídky provozu - připadal jsem si, jak kdybych kupoval Rolls royce, za páté možnost individuální úpravy motorky (budu mít jiný lak, můj kolega je menší, tak úprava tlumení atd.) a za šesté je to snad poslední fabrika, která je 100% česká a toho si vážím (až je koupí nějaký zahraniční investor, tak se můžete těšit na nějaké tuctovky, kterých jezdí na silnicích tisíce). To jsou důvody proč ji kupuji a nejsem žádný slabomyslný debil. S pozdravem Tomáš.
+5 -1
21.2.2017 Článek Ta čínská "350" mne nezajímá, ale ta Vintage 660 se mi opravdu líbí (to už je více méně Jawa - má originál rám, svody, nádrž, kastlik, blatníky , motor a další komponenty od jiného výrobce používají i jiní výrobci). Je to míchanice všech možných stylů a to se mi zdá originální a zajímavé. Ta motorka nejde nikam pořádně zařadit. Možná retro enduro . Nikdy jsem Jawu neměl, vždy jsem měl nového Japonce, ale vážně uvažuji, že si ji koupím. Budu mít originál a v Čechách jich bude cca 50, takže časem z ní bude sběratelský kousek a nebudu na ní tratit . Jen mi je záhadou, jak ji mohou vůbec prodávat, když motor nesplňuje emise a nemá ABS
+1 
23.2.2010 Článek Mně fascinuje kolik komiků se pořád naváží do japonských motorek. Japonci vyrábí už 30 let kvalitní motorky (bezporuchový provoz, rozumná spotřeba a dokonce vyhrávají v Moto GP) za velmi rozumné peníze. A to je pro mne umění - udržet tak dlouho kvalitu, být na špičce výrobních technologií a to vše za rozumné peníze. A proto se jich tolik prodá. Bohužel tento úspěch je vykoupen tím, že jich je na silnici hodně a ztrácí tím punc výjimečnosti. Kdyby byli o 100% dražší a prodalo by se jich 20 ročně, tak ti stejní komici co je tady haní, tak by je chválili.
6.10.2009 Článek Mně se nová Z1000 móóóc líbí . Hlavně ta bílo-oranžová kombinace. Ten klínek je taky povedený, mám poslední model v bílé barvě a taky jsem ho tam musel koupit, jinak by to nabylo ono . Jsem opravdu zvědav, jak bude vypadat v reálu.
23.9.2009 Článek No dle ohlasu na článek asi budu vyjimka, mně se moderní stroje líbí víc. Je pravda, že ne vždy se mi trefí vzhledem do mého v kusu, ale tyhle staré mašiny mi už nic neříkají. Dokonce půjdu tak daleko, že oceňuji, že jsou nové mašiny lehčí a menší, protože díky tomu jsou lépe ovladatelné a je s nimi větší zábava. A osobně si myslím, že pro staromilce je v nabídce hodně retro motorek, takže si v dnešní době vybere každý.
13.7.2009 Článek Tex-as - napsal si to hezky ) prostě skvělý marketing HD - prodat za velký prachy obstarožní motorku a ještě kvůli tomu se musí člověk s ostatními hádat hold jiný žívotní styl ber to jako vtip
9.7.2009 Článek Tex-as - to máš pravdu, Amíci nic jiného už po dobu 50 let nekupují, ale to neznamená, že je to moderní. A souhlas, že V-rod hlavně postavili kvůli Evropě (jediná jejich moderní motorka za půl mega - bravo) V autech taky 50 let nic jiného nekupovali a nevymysleli a kde jsou teď, jejich auta jsou předpotopní herky, které kupovali jen Amíci a jsou ve světě naprosto neprodejné. A jsme zase u toho - prostě dokonalý marketing ) Uff máme z prdele kliku, že světový vývoj není postaven na konstruktérech HD, protože by žádný nebyl - Amíci by to kupovali ještě dalších 100 let a my bychom museli bohužel taky.
9.7.2009 Článek memphis.unv - my si nerozumíme a možná je to chyba na mé straně, prostě jsem to blbě napsal. Že HD je nuceno modernizovat, tak jen kvůli tomu, aby mohli vůbec na silnici a plnili emisní normy a to co si popsal je prostě norma (ještě aby se to klepalo a smrdělo). Já nepíši že HD jsou špatné a nekvalitní motorky (dokonce jsem velmi uvažoval o Buellu), ale píšu, že jsou obstarožní a za ty peníze nesmyslně drahé (hold dokonalý marketing). My si nerozumíme v pojmu moderní motorka a koncepce. Pro mne moderní motorka je malá, lehká, výkonná (motor s rozumným obsahem) s vlastnostmi, které jsem popsal a ne těžký nevýkoný mastodont vypadající už 50 let stejně. Kdy si před 100 lety HD vyhrávalo silniční závody a bylo na vrcholu technického vývoje. A teď? Nevím že by se HD a nebo Buell zůčastnil nějakého významného mezinárodního závodu a dokonce ho vyhráli. Pro mne jsou špičkové a moderní stroje zůčastňující v Moto GP, kdy do vývoje se dávají obrovské peníze a poznatky se potom aplikují i na sériové motorky. To HD ani Buell nedělá, ti se maximálně zmohou na tvrzení, že mají jinou životní filozofii. Kdyby na světě byl pouze HD tak tu všichni jezdíme pouze na choprech a cruisrech a startujeme nohou. PS: Chci upozornit, že jsem příznivec naháčů a ne supersportů a miluji dvouválce i když mám nyní čtyřválec.
8.7.2009 Článek Hm, ještě si zapomněl na elektrický startér ) řekl bych, že vlastníš HD nejsem žádný fanatik a nechtěl jsem tě jako majitele HD naštvat, jen v HD nevidím žádnou moderní mašinu, pouze vylepšují 100 let starou koncepci, nic víc. A když Buell přejde z HD na motor od jiné firmy, tak k tomu byl asi důvod (HD není schopen vyrobit výkonný a sportovní motor). Ale už toho nechme, já jsem příznivec evropských a japonských motorek a ty HD a tak to má být.
Předchozí
1 2
Následující

TOPlist