PROFIL UŽIVATELE

Tuoňák

Offline: - Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 13
Město: Karlova Studánka
Lokalita: Bruntál Morav...
Napsal příspěvků: 27x
ID uživatele: 88649
Registrace: 6.3.2009

Adresa profilu:http://tuonak.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 10 záznamů

8.11.2010 Článek No dobrý, ale nic nového. Tam všude už asi většina z nás byla. Něco jiného by to chtělo.
3.11.2010 Článek Už se těším až mi bude stát v garáž .
7.9.2010 Článek Z výsledků hlasování je vidět, že český národ stále trpí fetišem německého zboží.
27.8.2010 Článek Souhlasím, Abraham tam nepatří. Prostě na to nemá a mít nebude. Fotr mu to zaplatil tak OK, ale bude mít z ostudy kabát.
27.8.2010 Článek Co dodat. Italové to prostě umí a hotovo.
20.7.2010 Článek Tak jsem si tuhle motorku prohlédl u dealera. Můj dojem - víc už se na tom šetřit nedalo. Jednou tohle vstoupí do historie jako výrobek z období krize. Ach jo.
14.7.2010 Článek Tak jsem si opět přečet věčně stejné "testy". V podstatě si myslím, že český redaktor test udělat neumí a jen popisuje své dojmy. Chybí zásadní srovnávací údaje, chybí charakteristika třeba servisního zázemí, nákladů na provoz (a tím nemyslím jen spotřebu PHM) atd. Tyhle "testy" to je popis toho, jak si kluci na motorce zajezdili a to je vše. Takže k ničemu.
31.5.2010 Článek Mno, jestli je to brtální kráska to nevím. Viděl jsem ji zatím jen na foto. Ale o zadní části, zejména výfuku se všeichni vyjadřují shodně - je to přesně tak, jak by to být nemělo.
20.8.2009 Článek Článek se mi docela líbí, až na tu češtinu. Ta je katastrofální, a to i v případě všech moto časopisů. Úpadek je globální. V mýtech jsou prezentovány takové věci, které se snad už nedějí (mytí benzínem, automobilový olej atd.). Ale s čím nesouhlasím, je zahřívání. Motocyklový motor je oproti automobilovému podstatně křehčí. Má podstatně více otáček, značný výkon, je lehčí, celá řada dílů ve srovnání s autem je velmi malá, méně robustní. Proto je obzvláště důležité dbát na dobré zahřátí motoru. Nastartova a vrazit je to nejhorší co můžete udělat. Byť jedete pomalu. První podmínkou dlouhé životnosti je dostat olej do všech zákoutí. Proto je tak důležité nechat motor chvíli běžet a až poté se rozjet. Souhlasím, že není nutné ho na volnoběh zahřát na maximum.
6.3.2009 Článek Vrbovka je krásné otorkářské centrum. Je pravdou, že u Aprilie a Guzziny jsou prodavači a vůbec personál trochu dost nekomunikativní a člověk tam má pocit, že spíš obtěžuje. Výborní jsou kluci u Suzuki a KTM. Pokud jde o otevírací dobu, je perfektní. A komu se to nelíbí, jak tady píše starej-Lupo, tak ať jde do háje a uvědomí si, že ti lidé tam nemohou pracovat 24 hodin denně, jak by se to Lupovi líbilo.

TOPlist