PROFIL UŽIVATELE

speedymr

Offline: Dnes v 21:01 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 15
Město: Opava-Město
Lokalita: Opava Moravsk...
Založil témat: 1x
Napsal příspěvků: 2x
Body komentářů: 6
ID uživatele: 88449
Registrace: 3.3.2009

Adresa profilu:http://speedymr.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 7 záznamů

7.7.2023 Článek A pak, že na Heritage nejde cestovat.. Krásný trip, ať vám to jezdí!!!
26.10.2022 Článek Jinak problém se zavazadly vyřešen viz můj profil.. Je to plně funkční, nevypadá to dle mě úplně nepatřičně a není problém se sbalit na týden a vyrazit..
26.10.2022 Článek Moto Morini seimezzo je hezká motorka, ale ten novější 700 ccm CF MOTO motor je jinde...
Kdyby do toho dali tu sedmistovku, tak to bude dělo..!
26.10.2022 Článek Běž to vyzkoušet! Myslím, že budeš překvapený stejně jako já... Sám jsem měl před lety DRZ 400 SM, KTM 690 SM a DUKE 690 a tohle se trefilo přesně do toho co jsem chtěl.. Podvozek je na to jak to na první pohled vypadá velice schopný a k tomu + točivý dvouválec s překvapením v 6000 ot... Vyzkoušel jsem chvilku Adventure verzi a nesedlo mi to tak jak Heritage.. Za mě je Heritage takový fajn kompromis mezi všemi 3 verzemi, ale každému co jeho jest...
26.10.2022 Článek Moje srovnání je už trochu na mém profilu.. Řeknu to asi takhle.. Měl jsem DUKE 390 2020 EUR4 od novoty.. Chtěl jsem dospělejší moto na delší polet nejen kolem komína, DUKE byl o cca 30 kg lehčí motorka a mega zábavná, nicméně Heritage je o kousek dál. Akcelerace je přesně jak píše Chromera.. Když to roztočíš, tak DUKE nemá šanci i když čísla které píšeš jsou podobná.. Je to o pocitu a ten je na Heritage prostě daleko hutnějsí! Dostaneš kopanec podobný dvoutaktu a ten DUKE ze svého objemu a konstrukce prostě vytáhnout nemůže. Navíc největší překvapení je z podvozku a celkového projevu, pocitově opravdu ovladatelnost srovnatelná s DUKE, ale v daleko větším spektru rychlostí..
26.10.2022 Článek Moc čtivě napsané..
Mám to úplně jak přes kopírák.. Už prvních sát let, po delší době 1/2 sezony TNT 125, pak sezona na DUKE 390 a teď Heritage. Koupeno 1. 10. 21, najeto 9952 km dodnes bez problému! Mám to sice ještě uděláno trochu do cestovna, ale se vším co píšeš musím souhlasit. Co se týče přední brzdy, mi to od cca 2000 km brzdí už dostatečně (pravda, trochu jsem tomu dával za uši, ale pomohlo..)
Přeju hodně šťastných dalších km!!!
+5 -1
16.11.2021 Článek Pánové, děkuji za váš test a vůbec se nedivím vašemu pozitivnímu překvapení... Já jsem si ji totiž koupil...
Byl to sice takový výstřel do tmy, pouze na základě recenzí ze zemí, kde už se nějakou dobu prodává, ale ani chvíli mě to zatím nemrzelo... Já chtěl v rámci svého budgetu ideálně novou moto, která mě bude bavit a světe div se - ono to funguje! Je to pěkně udělané, na danou cenovou relaci oproti konkurenci moc fajn komponenty, které fungují přesně tak jak mají a dělá mi to, co jsem chtěl - radost!
Kdo o ní zvědavě uvažuje, tak se běžte podívat, sednout, projet se.. Budete překvapení..!
+2 

TOPlist