PROFIL UŽIVATELE

Ricard

Offline: 5.5.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 63
Město: Karlovy Vary
Lokalita: Karlovy Vary ...
Pomohl: 2x
Založil témat: 4x
Napsal příspěvků: 842x
Body komentářů: 1
ID uživatele: 8840
Registrace: 13.3.2008

Adresa profilu:http://ricard.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 19 záznamů

4.11.2023 Článek Z našich motoristických sportovců, dle mého názoru, bohatě nejúspěšnější, takže zasloužené. Akorát si myslím, že mohlo přijít dříve, že mělo následovat po jmenování Květoslava Mašity do síně legend FIM.
A proti tomu padl na můj vkus dost přiblblý výrok jistého komentátora, že ho Petr Pavel vyznamenal, protože je motorkář.
4.11.2023 Článek @starej-Lupo ... a to jako proč? Vždyť Mašita byl členem Dukly Praha, tedy vojákem z povolání. Nevím v jaké hodnosti končil, ale v roce 1975 (podle záběrů z filmu "Profily vojáků") byl v hodnosti nadporučíka.
4.9.2023 Článek No roce 1978 se R90S už nevyráběla. Ale i z toho Tvého je vidět, že ty ceny se pohybovaly tak nějak plus minus, že ty rozdíly, které byly mezi prvními superbiky se začaly smazávat.
4.9.2023 Článek BMW R90S byla opravdu zjevením z nebe: BMW byla, alespoň v mém okolí, díky své konzervativnosti respektovanou ale nijak vzývanou značkou. Ostatně jako třeba i Harley nebo Moto Guzzi. Byly to značky u nichž člověk téměř na chlup věděl s čím novým přijdou a hledal jenom detaily v nichž se nový model lišil od předešlého i předpředešlého. U sportovněji založených měla respekt jenom díky své tehdejší dominanci v sidekárách, kde už mu ale začal šlapat na krk König. R90S byla úplně nová kategorie v rámci značky, ostatně jako třeba BMW R 100 RT. A fakt se líbil nejenom technicky ale i vzhledově.
+1 
4.9.2023 Článek Článek je fajn, nicméně, zkuste znovu ověřit ty cenové poměry mezi BMW a tou Kawasaki Z1. Podle mého, ten rozdíl nebyl zdaleka tak vysoký a Kawasaki posléze i tu Z1 zdražila a ceny se téměř vyrovnaly, když Kawa za de facto stejnou cenu nabídla modernější konstrukci.
4.8.2023 Článek "Automotodromu Brno patří v areálu část budov, ale žádné pozemky, tedy ani ty, na kterých leží závodní dráha. Ty patřily do majetku občanského sdružení Automotoklub Masarykův okruh, které bývalo akcionářem Automotodromu Brno.

Jeho členové si ovšem 27. května 2011 v brněnském hotelu Voroněž odhlasovali, že akceptují nabídku Karla Abrahama a prodají mu veškerý nemovitý majetek sdružení. Ze 146 přítomných bylo pro 97 členů, proti 26, hlasování se zdrželo 23 osob. V červenci 2013 Abraham majetek koupil za 40 milionů korun, které si mezi sebe členové občanského sdružení rozdělili. A pak svoje společenství rozpustili.

Akciový podíl občanského sdružení Automotodromu si mezi sebe poměrně rozdělily Abrahamův Rafas a Autoklub ČR."

Více zde: https://www.bs-mx.cz/products/imperium-karla-abrahama-masarykuv-okruh-v-brne-jiz-skluma-audit/

Takže Abrahám to koupil za to, co si řekli tehdejší prodávající. Mnohem zajímavější by byla odpověď na otázku:
A za kolik to pořídil onen spolek "moravských stréců"?
10.7.2023 Článek Miloš Skořepa: Z depa senzací. Tuším že kapitola "Vražedné motocykly"
5.8.2021 Článek By mne docela zajímalo, podle čeho soudíš. Když už žebříček všech dob, tak bych rozhodně před ním viděl Agostiniho, Nieta a velmi bych uvažoval o Surteesovi, Hailwoodovi, Ubbialim.
5.8.2021 Článek Ivane, motorky se v Brně jeli poprvé v roce 1950, MS až od roku 1965 a na starém okruhu naposledy v roce 1982. Jsou okruhy, které mají opravdu delší tradici, včetně těch, které zanikly.
Ta "tradice" Brna je spíš taková malá ctnost z velké nouze: v ČR ale ani v Československu nebyl jiný okruh, který by byl schopen plnit jakési požadované než to Brno. Dokonce i Belgie nebo Finsko mohlo nabídnout těch okruhů vícero.
9.2.2021 Článek "Německý motocykl zakoupený českým kapitálem a zachráněný anglickým konstruktérem před krachem. "
Takhle sesumírovaný to sice vidím poprvé, ale je to krásně výstižné. Krátké, úderné, bez připomínek.
19.12.2020 Článek Žádnej strach, na indickým trhu bude v základní výbavě ebonitová tyč a liščí ohon.
11.6.2020 Článek Co se týče místní dopravní úpravy, tedy "Zákaz vjezdu motocyklů", tak to by neměl být zas takový problém, to se celkem dá a není to nic nad čím by měl někdo podivovat. Příslušná dopravní značka existuje už od nepaměti, tak proč ji v odůvodněném případě nepoužít?

Co se týká restrikce jen vůči některým motorkám, tak tam už je to výrazně horší:
Úplně za prvé: tak jim tu motorku neměli schvalovat pro normální provoz. O nějakejch laďákách ani nemluvě.
Za druhé: jak se to bude hlídat: já v malém techničáku žádnou hlučnost zapsanou nemám, není tam ani na to kolonka. Podle čeho se tedy budu dohadovat, jestli jsem v "zákazu vjezdu" nebo nejsem?

A co se týká těch úvah o celoplošném zákazu, které např. probíhají v Německu, tak to je už úplně zcestný. Co když jiné vozidlo než motorku ani nemám? To jako mám být v neděli bez rohlíků?
11.6.2020 Článek "Vítáni jsou jezdci všech značek motocyklů, ale jednoznačně mezi nimi převládají harleye."

Zdroj: https://www.idnes.cz/auto/motorky/sraz-motocyklu-faak-am-see-harley-davidson-fxdr.A180910_104400_motorky_taj

Tak už asi ne...
24.3.2020 Článek Vynálezem VVZ Jawa Strašnice? Tuhle pověru jsi sebral kde? Šoupátka jako taková se používala už motorovém pravěku. Ploché šoupátko snad jako první použila MZ, ta to snad měla dokonce i patentované. U nás to určitě mezi prvníma okopčilo RAVO. V sérii to pak dokonce používala JAWA 90. což je de facto stejný ročník jako jako šoupátková závodní JAWA.
A toho "dvojitýho boxera" Konig určitě od JAWY neokopčil. Ty jeho motory kralovaly motorovým člunům snad už od konce války. Konig byl v téhle motoristické disciplíně zcela nepochybně král, a dodnes je tam uctívanou legendou.
24.3.2020 Článek Kdo má rád pohyblivé obrázky, tak se může pokochat zde:

https://www.nzonscreen.com/title/love-speed-and-loss-2007

Zn.: Znalost angličtiny (novozélandské) výhodou.

PS.
Ten dokument je čtyřdílný
Předchozí
1 2
Následující

TOPlist